T1mppa, taitaa jäädä väliin, koska silloin on alastaron kisat, ja en malta odottaa että pääsen soveltamaan näitä opittuja asioita sinne.
Miten olin ymmärtänyt, että olisit tullut silloin Motoparkiin. Etkö juuri hommannut sinne lipun lauantaille?
Mikäli menet Alastaroon kisaamaan, niin Todella hieno homma! Pidän peukkuja. Muista ajaa kovaa!
Muistat ihan oikein, mulla on liput sinne lauantaille ja sunnuntaille, kuten myöskin 9.6 alastaroon muoviluodin päiville, mutta koska wehnä avas portin uuteen maailmaan, niin lähden nyt kiusaamaan toisiks viimeisiä kisoihin! Eli noi kaikki liput olisi myytävänä, mainostan huomenna vasta kun saan pomolta varmistuksen, että voin olla pois nuo kisapäivät. 99% saan. Tänään kysytttiin, että millon pidät kesäloman, olin että TÄ? tiedäksää paljonko slicksit maksaa!? Ei sillä, viimeks ollut kesälomalla 15vuotiaana. Sitten kun vuokraemäntä

pistää viestin "hei, voitin lotossa, saat pitää sen kämpän omanasi, muutan californiaan, onnea kisoihin ja hyvää loppuelämää" niin sitten voin pitää kesäloman.
Alastarossa vedän niin per*****n kovaa! Oon jo mielessäni käynyt kaikki mutkat läpi ja kaikista löytyy virheitä.