Paras aikasi per rata

Aloittaja jarska, 03.02.12 - klo:22:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

jarska

Onnee Jukalle podiumi paikasta!! pokal_silver

pienisopoapina

Mutta tuo 330e kuluerä jäi vaivaamaan ja sitten toi allekirjoitus.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 12.06.12 - klo:13:07
Mutta tuo 330e kuluerä jäi vaivaamaan ja sitten toi allekirjoitus.

Lyhykäisesti. Ilmaista viinaa tuli palkinnoksi suorituksesta. Unohdettiin ettei ilmaista viinaa ole keksitty sen enempää kuin ilmaisia lounaitakaan. Istuttiin iltaa ja joristiin ja loppuyöstä (klo 04) jorinat olivat jo sen verran äänekkäitä, että järjestyksenvalvoja tuli niistä huomauttamaan. Tuli siinä keskenämme myös leikkimielistä painia otettua (ei järjestyksenvalvojien kanssa) ja turpaamme ei oltu ilmeisestikään riittävästi tukittu, joten kilpailunvalvojalle tehtiin valitus. Seuraavana päivänä bonukseksi kaiken päälle hölmöilimme lisää. Poliisikin paikalla kävi, tosin totesi meidän olevan ihan rauhallisia ja harmittomia ja taisi huomauttaa järjestysmiestä. Järjestysmiehen vaatimuksista huolimatta meitä ei poistettu ravintolasta, koska poliisin mielestä olimme rauhallisia ja ravintolan henkilökuntakin totesi, ettei meistä ole mitään riesaa ollut sen enempää illalla kuin aamukaljoillakaan. Kertonee jotain jos poliisi ohjaa järjestyksenvalvojan ulos rauhoittumaan ja jättää pahikset juomaan olusiaan.

Järjestyksenvalvojana toiminut henkilö oli mielestäni jo perjantaina pikkutarkka niuhottaja (ripitti muun muassa hänen mielestään huonosti erottuneesta pysäköintiluvasta ja siitä, ettemme erikseen olleet kysyneet lupaa saapua varikolle jne). Itselläni oli perjantaina vähän työkiireiden ja huonosti nukuttujen öiden jälkeen myöskin pinna kireällä ja annoin kyllä itsekin tekstiä tulla ja kerroin mielipiteeni moisesta niuhotuksesta. Yöllä sitten hän sai tilaisuuden antaa takaisin (ja ihan aiheesta varmaan kun hiljaisuus kerran on 08-20).

Paikalla oli kaksi muutakin kilpakuskia, mutta heitä ei syystä tai toisesta rangaistu vaikka järjestyksenvalvojat olivat heidänkin henkilöllisyytensä selvittäneet.

Mitään suurempaa laittomuutta ei siis tapahtunut. Kenenkään kimppuun ei käyty, kenenkään omaisuutta ei tärvelty jne. Kunhan juovuspäissämme olimme ääliöitä ja pahoja suustamme. Jos olisimme remunneet, niin eiköhän poliisi olisi meidät ottanut säilöön ja hyvä että virkavalta kävi paikalla toteamassa asian vakavuuden.

Virheemme myönnän ja kuljettajana kannan vastuun seurassani olleesta henkilöstä. Muiden mölinöitä en kuitenkaan ota vastatakseni, en ole muiden kilpailjoiden esimies enkä holhooja. En katso myöskään velvollisuudekseni alkaa selvittämään keitä he olivat, se on järjestyksenvalvojien ja/tai viranomaisten asia.

Pahoittelen aiheuttamaani mielipahaa. Esimerkillisestä käytöksestä toimintani oli kaukana. Enempää en kuitenkaan ala tuhkassa kierimään. Vahtimestarina ja järjestyksenvalvojana itsekin työskennelleenä katson moisen olleen vain typerää humalaisten pulikointia eikä mitään tavallisuudesta sen enempää poikkeavaa. Toki tuossa ympäristössä moinen on roolini huomioiden tuomittavampaa kuin paikallisen juottolan edessä sulkemisaikaan.

Jatkossa keskitymme nauttimaan mahdolliset voittojuomamme jossain muissa ympäristöissä. Nyt kävi vähän kuin jääkiekon MM-joukkueelle vuosi sitten, tosin ei onneksi aivan yhtä suuren julkisuuden saattelemana.

Asia on tältä osin loppuun käsitelty. Olen jutellut aiheesta myös liiton toimitusjohtajan kanssa ja todettiin, että joskus sitä vain iloon juodaan liikaa ja siinä kaikki. Sakko on maksettu ja opiksi otettu.

Kiitos ja anteeksi, ihmisiä mekin vain.

Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

pienisopoapina

Jaa, ei tuon vakavampaa. Minä jo luulin, että jollakulla oli liian äänekäs putki pyörässä.
Olen muuten nassikkapainivalmentaja. Saattasin sopia joukkoon. Oppisitte kuperkeikan.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 12.06.12 - klo:14:07
Jaa, ei tuon vakavampaa. Minä jo luulin, että jollakulla oli liian äänekäs putki pyörässä.
Olen muuten nassikkapainivalmentaja. Saattasin sopia joukkoon. Oppisitte kuperkeikan.

Vakioputkella mentiin, mutta varmaan olivat villat palaneet ainakin kurkusta kun meluista rankaistiin. Kuperkeikat tulivat opittua 1979 alkaen jolloin ensimmäistä kertaa tatamille eksyttiin ja kolmella vuosikymmenellä siellä pyörittiin. Myöhemminkin olen saanut kertausta aiheeseen, muun muassa erään mopoilussa menestyneen kaverin isän toimesta joka MM-tasollakin ukemeita harjoitteli.

Jostain syystä ihmisen mieli tapaa joillain yksilöillä laskeutua tarhalapsen tasolle kun kuppia ottaa. Elokuvassa tuollainen näyttää ihan hauskalta, mutta kun saa kuulla olleensa itse taas vaihteeksi päätähtenä, niin meneehän se mieli matalaksi päiväksi tai kahdeksi.

Jospa tovi töiden vääntämistä ja ensi viikosta eteenpäin taas Kemoraa treenailemaan ja kisaan valmistautumaan. Ai niin. Se miellyttävä nuorimies, Ajo 17v, sai muuten kovemman rangaistuksen kuin allekirjoittanut tuossa taannoin. Olisi se voinut herne munkin sieraimeen mennä vastaavassa tilanteessa. Mopopiireissä sanktiot paukkuvat vähän herkemmin kuin oikeuslaitoksessa. Eipä tullut kellekään tuomioita erään käräjäoikeuden pikkujouluista kun syyttäjä, tuomari ja poliisipäällikkö olivat samassa rykelämässä painimassa (itse heitä 20 vuotta nuorempana ja vain muutaman siiderin juoneena ihmettelin näkyä vierestä). Toisaalta ehkä ihan ymmärrettävää, koska olisi ollut haasteellista päättää kuka hoitaa esitutkinnan, kuka syyttämisen ja kuka langettaa rangaistukset. Elämä on.

Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

jarska

Hyi Jukkaa ja muita remuajia... mörökölli teidät vieköön jos vielä...

http://www.youtube.com/watch?v=j7Vk9c_3msY

Jukka_R

Enempi tuli kyllä tuon videon tähti mieleen sunnuntaista. Erona se, että tuo nousi maakuopasta näytille, mä taas kaivoin esiintymiseni jälkeen itselleni oman kuopan.

http://www.youtube.com/watch?v=aSbtAHDE-1U
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

pienisopoapina

Tein tänään Kemoraennätykseni. 1.19,2
Aika helposti enari syntyi sillä en ole aiemmin mitaillut aikoja.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

rranta

16.06.12 - klo:23:45 #98 Viimeisin muokkaus: 17.06.12 - klo:08:34 käyttäjältä rranta
Tännää olliin Kemorasa päivän. Sain vähän aikaa parannettua kiitos PetsuZXn. En ois yksin kyllä pystyny. Hetken ku yritin peesata. PetsuZX kommentoiki, että ajo mun eellä yhellä käjellä ja olikohan se vaan kolomosvaihteella. On se nopia vetomies. Itellä RaceChronoon parhaaksi jäi 1.16.16
Edit: typo nimimerkisä

pienisopoapina

17.06.12 - klo:01:05 #99 Viimeisin muokkaus: 17.06.12 - klo:07:36 käyttäjältä pienisopoapina
Voi prkl. Kahden ulosajon ja yhden paaleihin päätymisen jälkeen sain torstaina ajaksi 1.19.2 ja salaa mielessäni haaveilin tämän kesän tavoitteekseni alle 1.18. Nyt te onnettomat meette ajamaan tuommoisia lukemia ja vielä yhellä vaihteella. Lähen tallille irrottaan vaihdepolkimen.
Tässä kuvia viime reissun jäljiltä: http://picasaweb.google.com/pienisopoapina/uudenveroinen

No, peukku_1

edit: tuo purkaus johtu siitä ku luulin Haukiputtaanmiehen enariksi 1.17.8 ja olin aatellu mennä yhtä kovaa. Se olikin jo aiemmin ollu 1.16 alkune
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

rranta

17.06.12 - klo:08:39 #100 Viimeisin muokkaus: 17.06.12 - klo:08:46 käyttäjältä rranta
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 17.06.12 - klo:01:05
Voi prkl. Kahden ulosajon ja yhden paaleihin päätymisen jälkeen sain torstaina ajaksi 1.19.2 ja salaa mielessäni haaveilin tämän kesän tavoitteekseni alle 1.18. Nyt te onnettomat meette ajamaan tuommoisia lukemia ja vielä yhellä vaihteella. Lähen tallille irrottaan vaihdepolkimen.
Tässä kuvia viime reissun jäljiltä: http://picasaweb.google.com/pienisopoapina/uudenveroinen

No, peukku_1

edit: tuo purkaus johtu siitä ku luulin Haukiputtaanmiehen enariksi 1.17.8 ja olin aatellu mennä yhtä kovaa. Se olikin jo aiemmin ollu 1.16 alkune

Käypäs nykäsemäsä hiasta jos haluat peesata ja minun räpistelevää ajua katella. Mielelläni jeleppaan jos ossaan. Ite suosittelen ajamaan PetsuZXn peräsä. Ainut ongelma on ettei siinä peesisä taho pysyä en ainakaan ite pysy. Itelle autto palijon peesaus ku näki misä on eniten parannettavaa ja keskittyy sitten niihin paikkoihin erityisesti.

jarska

Komppaan rrantaa, samoin mulla lähtenyt aina ajasta vähintään 2 sekkaa kun Petsun perässä ajellut.airrev_1
Niillä seteillä tosiaan huomaa missä tekee virheitä...ai tuostako se pitikin ajaa ja noin kallellaan.;D

Petsun ajokoulu?;):D

pienisopoapina

Heh. Tuli mielikuva, jossa Petsku pahaa-aavistamattomana lähtee tyhjälle radalla ja me kytätään varikon muurien suojissa ja lähdetään perään ku innokas koiranpentulauma. Parin kierroksen jälkeen pöly nousee ykkösmutkan suojapaaleista ja rumin koiranpennuista palaa korvat luimussa ja häntä mahan alla takaisin pesään.

Kiitos vetotarjouksesta.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

PetsuZX

Lainaus käyttäjältä: rranta - 16.06.12 - klo:23:45
Tännää olliin Kemorasa päivän. Sain vähän aikaa parannettua kiitos PetsuZXn. En ois yksin kyllä pystyny. Hetken ku yritin peesata. PetsuZX kommentoiki, että ajo mun eellä yhellä käjellä ja olikohan se vaan kolomosvaihteella. On se nopia vetomies. Itellä RaceChronoon parhaaksi jäi 1.16.16
Edit: typo nimimerkisä

"Tähän kaikki maailman nauravat hymiöt", niin tulihan siinä joku mutka ajettua kolmosvaihteella ja yhdellä kädellä roikuttua, kun meinasi kaatua. Mutta kiitokset täältä rrrannan suuntaan alustansäätöavuista. Pitää ens viikolla jatkaa..

PetsuZX

Lainaus käyttäjältä: jarska - 17.06.12 - klo:08:55
Komppaan rrantaa, samoin mulla lähtenyt aina ajasta vähintään 2 sekkaa kun Petsun perässä ajellut.airrev_1
Niillä seteillä tosiaan huomaa missä tekee virheitä...ai tuostako se pitikin ajaa ja noin kallellaan.;D

Petsun ajokoulu?;):D

Hah hah, tämän ajokoulun peesissä voi päästä justiin 1.16. Sitten voikin siirtyä peesaamaan kunnon vetomiehiä, eikä tällaista apuopea. Oli siellä eilen käymässä pari 1.13 ajavaa, pysyin varikon portille asti perässä.

Taidettiin siinä rrannan kanssa eilen jutella, että hyvä peesailla vähän vuorotellen, niin näkee missä oma ajolinja on hitaampi ja sitten voi toisen nopeamaa ajolinjaa käyttää hyödyksi.

Powered by EzPortal