Paras aikasi per rata

Aloittaja jarska, 03.02.12 - klo:22:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

murmela

19.05.13 - klo:22:45 #420 Viimeisin muokkaus: 19.05.13 - klo:22:47 käyttäjältä murmela
Lainaus käyttäjältä: app - 19.05.13 - klo:21:32Oli todella huikee fiilis itsellä tänään, kun alko taas tulla ajoon rentoa tuntumaa mukaan. Herran jestas, että oli hirveetä ensimmäiset päivät. Kokeneen ja rennon kaverin seurassa kuitenkin gorilla selässä kutistui keskikokoiseksi paviaaniksi, ja sain viimeiseen settiin tasaisia 1.28-9 aikoja. Ja mikä tärkeintä, ilman riskinottoa (mihin ei rohkeuskaan ois riittänyt).
Vauhtivasurinkin taisin uskaltaa ajaa pari kertaa silmät auki lopussa.

Ensimmäisenä päivänä gorillan seurana tais olla myös lisko ja sen kaverit mörkö ja haamu.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Lainaus käyttäjältä: app - 19.05.13 - klo:22:44
Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.05.13 - klo:21:04

Näyttäs olevan baut 12900RPM 200kmh(gps). Ja kone kiertää 13600(?) asti; ois baut 211 kmh. Ja mulla näyttää huiput olleen 207.

Rajoitin on 14200 kohdassa.

Se ois sit baut 220kmh oikeeta.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.05.13 - klo:22:46
Lainaus käyttäjältä: app - 19.05.13 - klo:22:44
Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.05.13 - klo:21:04

Näyttäs olevan baut 12900RPM 200kmh(gps). Ja kone kiertää 13600(?) asti; ois baut 211 kmh. Ja mulla näyttää huiput olleen 207.

Rajoitin on 14200 kohdassa.

Se ois sit baut 220kmh oikeeta.

Kolmosella kerkiää sitten vielä ihan riittävästi.

R1:llä vaihdan siinä maaliviivan tienoilla 205-210 vauhdissa neloselle. Kierroksia näyttäis olevan noin 13300.

app

19.05.13 - klo:23:26 #423 Viimeisin muokkaus: 19.05.13 - klo:23:28 käyttäjältä app
Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.05.13 - klo:22:46
Lainaus käyttäjältä: app - 19.05.13 - klo:22:44
Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.05.13 - klo:21:04

Näyttäs olevan baut 12900RPM 200kmh(gps). Ja kone kiertää 13600(?) asti; ois baut 211 kmh. Ja mulla näyttää huiput olleen 207.

Rajoitin on 14200 kohdassa.

Se ois sit baut 220kmh oikeeta.

Vakiovälityksellä 17/44, nyt 16/43 kulki 228 maantiellä mittariin rajoittimella. Katsoin muutamaan kertaan lukeman. Virheestä ei tietoa, mutta jos Bike-lehden 2010 testiin luottamista, niin ~5 km/h virhe tuossa kohtaa.
150 todellista nopeutta testissä, virhe muistaakseni vaan 2-3 km/h, ja lähellä huippua 7-8 km/h.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.05.13 - klo:22:20
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 19.05.13 - klo:21:16
Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.05.13 - klo:21:04
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 19.05.13 - klo:20:39
Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.05.13 - klo:20:19
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 19.05.13 - klo:20:13
Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.05.13 - klo:19:10
Pillubimmerillä, alastarossa, kolmosella, 1:29.419.
Pillubimmerillä, alastarossa, kakkosella ja kolmosella, 1:28.307. Enkka!  jibii_gif

On kai siinä enemmänkin vaihteita? Vai onko niiden käyttö kielletty?

Onko pakko räplätä, jos niit ei enempää nois vauhdeis tarvi?

Kolmonen riittää ilmeisesti jonkin matkaa yli 200km/h?

Näyttäs olevan baut 12900RPM 200kmh(gps). Ja kone kiertää 13600(?) asti; ois baut 211 kmh. Ja mulla näyttää huiput olleen 207.

Aika paljon olis varaa vielä ottaa suorille lisää vauhtia. Sellanen 230 kun rupee olemaan pääsuoralla, alkaa olemaan pikkuhiljaa tontilla. Tosin kovempaahan tuota olet tällä kaudella ajanut kuin minä. Pitäs varmaan huolestua ja myydä vehkeet pois. Eiku hetkinen, vehkeethän on myynnissä. Osta pois multa toi Jammu niin pääset kiusaamaa pillubeemeriä ihan tosissaan. Viime kaudella tuo oli todistettavasti ko. bemaria nopeempi laite. :P

No ku kummiskin kyseessä on lainamopo, niin sitä tulee ajettua extramarginaalilla, koska must ois ihan saa****an noloo mennä kaatamaan kaverin mopo sen takia että on yliyrittäny ja koheltanu sen takii. ,

Ainut mikä vi***taa tuota enemmän on se, että kaataa kaverin mopon silloin kun ajelee varman päälle.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

app

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 19.05.13 - klo:23:47
Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.05.13 - klo:22:20
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 19.05.13 - klo:21:16
Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.05.13 - klo:21:04
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 19.05.13 - klo:20:39
Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.05.13 - klo:20:19
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 19.05.13 - klo:20:13
Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.05.13 - klo:19:10
Pillubimmerillä, alastarossa, kolmosella, 1:29.419.
Pillubimmerillä, alastarossa, kakkosella ja kolmosella, 1:28.307. Enkka!  jibii_gif

On kai siinä enemmänkin vaihteita? Vai onko niiden käyttö kielletty?

Onko pakko räplätä, jos niit ei enempää nois vauhdeis tarvi?

Kolmonen riittää ilmeisesti jonkin matkaa yli 200km/h?

Näyttäs olevan baut 12900RPM 200kmh(gps). Ja kone kiertää 13600(?) asti; ois baut 211 kmh. Ja mulla näyttää huiput olleen 207.

Aika paljon olis varaa vielä ottaa suorille lisää vauhtia. Sellanen 230 kun rupee olemaan pääsuoralla, alkaa olemaan pikkuhiljaa tontilla. Tosin kovempaahan tuota olet tällä kaudella ajanut kuin minä. Pitäs varmaan huolestua ja myydä vehkeet pois. Eiku hetkinen, vehkeethän on myynnissä. Osta pois multa toi Jammu niin pääset kiusaamaa pillubeemeriä ihan tosissaan. Viime kaudella tuo oli todistettavasti ko. bemaria nopeempi laite. :P

No ku kummiskin kyseessä on lainamopo, niin sitä tulee ajettua extramarginaalilla, koska must ois ihan saa****an noloo mennä kaatamaan kaverin mopo sen takia että on yliyrittäny ja koheltanu sen takii. ,

Ainut mikä vi***taa tuota enemmän on se, että kaataa kaverin mopon silloin kun ajelee varman päälle.

Totta. Silti lähihitoriaan kun katsellaan, ollaan varmaankin samaa mieltä, että minä kun ajan murmelan kanssa vuorotellen setit kirkkovenemopolla koko loppukesän, kustannukset kaudella putoaa murto-osaan edellisestä.

Ari

Pualtoistaminuuttia Alastarolla rikki: nyt Alastaron parhaani 1.29.9  hesse_mbounce. Tuen ratapäivillä Alastarossa neljän päivän aikana viime kesän parhaasta neljä sekkaa pois  wave_1. Seuraava tasakympin rikkominen taitaakin sitten meikäläiseltä jäädä tekemättä. Nyt taitaa aikaparannukset ruveta pienenemään  confused_thinking.
Ajamattomat  kilometrit ovat vielä edessä

murmela

Lainaus käyttäjältä: app - 19.05.13 - klo:23:56
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 19.05.13 - klo:23:47
Ainut mikä vi***taa tuota enemmän on se, että kaataa kaverin mopon silloin kun ajelee varman päälle.

Totta. Silti lähihitoriaan kun katsellaan, ollaan varmaankin samaa mieltä, että minä kun ajan murmelan kanssa vuorotellen setit kirkkovenemopolla koko loppukesän, kustannukset kaudella putoaa murto-osaan edellisestä.

Sopii mulle kyl.  :)

Enkä mä aja varman päälle. Opin sen viime kesänä ku kippasin kiulun kahvilanmutkaan; 40kmh, kaasu 4%. Sen jälkeen en oo ajanu varman päälle.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

app

Lainaus käyttäjältä: murmela - 21.05.13 - klo:15:21
Lainaus käyttäjältä: app - 19.05.13 - klo:23:56
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 19.05.13 - klo:23:47
Ainut mikä vi***taa tuota enemmän on se, että kaataa kaverin mopon silloin kun ajelee varman päälle.

Totta. Silti lähihitoriaan kun katsellaan, ollaan varmaankin samaa mieltä, että minä kun ajan murmelan kanssa vuorotellen setit kirkkovenemopolla koko loppukesän, kustannukset kaudella putoaa murto-osaan edellisestä.

Sopii mulle kyl.  :)

Enkä mä aja varman päälle. Opin sen viime kesänä ku kippasin kiulun kahvilanmutkaan; 40kmh, kaasu 4%. Sen jälkeen en oo ajanu varman päälle.

Varman päälle jos ajellaan tuon näköisellä mopolla, ei kyllä enää variksetkaan naura. Tahallaan ei kaatuilla, mutta niin kauan kun saat oman mopon kuntoon, ja annat teknistä apua, saat kyllä laittaa kierrosennätyksesi paremmaks päivä päivältä.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: app - 21.05.13 - klo:20:55
Lainaus käyttäjältä: murmela - 21.05.13 - klo:15:21
Lainaus käyttäjältä: app - 19.05.13 - klo:23:56
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 19.05.13 - klo:23:47
Ainut mikä vi***taa tuota enemmän on se, että kaataa kaverin mopon silloin kun ajelee varman päälle.

Totta. Silti lähihitoriaan kun katsellaan, ollaan varmaankin samaa mieltä, että minä kun ajan murmelan kanssa vuorotellen setit kirkkovenemopolla koko loppukesän, kustannukset kaudella putoaa murto-osaan edellisestä.

Sopii mulle kyl.  :)

Enkä mä aja varman päälle. Opin sen viime kesänä ku kippasin kiulun kahvilanmutkaan; 40kmh, kaasu 4%. Sen jälkeen en oo ajanu varman päälle.

Varman päälle jos ajellaan tuon näköisellä mopolla, ei kyllä enää variksetkaan naura. Tahallaan ei kaatuilla, mutta niin kauan kun saat oman mopon kuntoon, ja annat teknistä apua, saat kyllä laittaa kierrosennätyksesi paremmaks päivä päivältä.

Kannattaa muuten sitten etukäteen sopia, että mitä tehdään jos mopo lipsahtaa paaliin. Eli joko kauppahinta valmiiksi molemmille tietoon tai sitten sopimus, että korjataan vastaavaan kuntoon. Vaikka kaverin mopo onkin kyseessä niin tuo helpottaa asioita sen mahdollisen totaalituhon sattuessa.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

poutis

Eihän tuo ole Alastarolla iso ongelma. Siellä on kaksi varikkoa niin kumpikin mahtuu ajelee vaikka vähän riitaa tulisi :)
Ja tapaaminen sitten puoliväliin ajopäivän päätteeksi painitrikoot päällä!
Ei taidolla vaan tuurilla
YCC#14
SBB#70

app

22.05.13 - klo:11:32 #431 Viimeisin muokkaus: 22.05.13 - klo:11:39 käyttäjältä app
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 21.05.13 - klo:23:04
Lainaus käyttäjältä: app - 21.05.13 - klo:20:55
Lainaus käyttäjältä: murmela - 21.05.13 - klo:15:21
Lainaus käyttäjältä: app - 19.05.13 - klo:23:56
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 19.05.13 - klo:23:47
Ainut mikä vi***taa tuota enemmän on se, että kaataa kaverin mopon silloin kun ajelee varman päälle.

Totta. Silti lähihitoriaan kun katsellaan, ollaan varmaankin samaa mieltä, että minä kun ajan murmelan kanssa vuorotellen setit kirkkovenemopolla koko loppukesän, kustannukset kaudella putoaa murto-osaan edellisestä.

Sopii mulle kyl.  :)

Enkä mä aja varman päälle. Opin sen viime kesänä ku kippasin kiulun kahvilanmutkaan; 40kmh, kaasu 4%. Sen jälkeen en oo ajanu varman päälle.

Varman päälle jos ajellaan tuon näköisellä mopolla, ei kyllä enää variksetkaan naura. Tahallaan ei kaatuilla, mutta niin kauan kun saat oman mopon kuntoon, ja annat teknistä apua, saat kyllä laittaa kierrosennätyksesi paremmaks päivä päivältä.

Kannattaa muuten sitten etukäteen sopia, että mitä tehdään jos mopo lipsahtaa paaliin. Eli joko kauppahinta valmiiksi molemmille tietoon tai sitten sopimus, että korjataan vastaavaan kuntoon. Vaikka kaverin mopo onkin kyseessä niin tuo helpottaa asioita sen mahdollisen totaalituhon sattuessa.

Pelin säännöt ovat selvät sekä meidän, että vakuutusyhtiö Ifin kesken. Ei tarvitse huolehtia katsomon puolella kenenkään.

Murmela on tehnyt jo vähintään parin täyden työpäivän verran töitä meidän mopojen kanssa, ja on vähintäänkin kohtuullista, että hän saa ajella vastavuoroisesti buimurilla, silloin kun ehtii samoille ratapäiville, kunnes saa oman moponsa läjään.

Edit: Mopo kilvellinen, ja voimassa ratakasko, joka jättää artistin maksettavaksi 20%, ja loput tulee tilille mahdollisen vahinkoilmoituksen jälkeen.

pienisopoapina

Hihii - tänään lupsahti Kemoraenari: 1.15.9
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Cat

Lainaus käyttäjältä: Cat - 12.05.13 - klo:19:22
Lainaus käyttäjältä: Cat - 06.07.12 - klo:23:49
Toka kerta kemoralla, parani 2,5s ollen nyt 1.24,1

3x alastaro 1.35,6


Kuuetta kertaa alastarolla.. parhaaks jäi 1.33,4. Tuossa tosin juutuin hitaamman taakse kolmosmutkan ajaksi. Opt.aika 1.31,2

Seli seli, vali vali näillä mennään.

Tänään poisteltu kemora-ruosteita uudella mopolla, nyt alkaa istumaan käteen. Parhaaks jäi 1.20,7. Tän päivän aikana alkanu huomaan, että kyllä se perhana mopo pysähtyy myös kallellaan, huomenna pärähtää!

akkukin on nyt uus, ei tarvi enää työnnellä.

Wper

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 24.05.13 - klo:22:24
Hihii - tänään lupsahti Kemoraenari: 1.15.9

Oot jo saavuttamattoman nopea meikäläiselle! :) onnea enarista!
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

Powered by EzPortal