Paras aikasi per rata

Aloittaja jarska, 03.02.12 - klo:22:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 19.06.13 - klo:00:58
Tervetuloa ajamaan arvaamattomaan keskinopeaan ryhmään. (Vauhti ei varmastikkaan, mutta epämääräiset ajolinjat ja kanssa-ajajat)

http://vasktimo.kuvat.fi/kuvat/Suzuki+GSX-R/  *Klick* 0009

Mua jotenkin vaan vi***taa toi keskiryhmän kuskien mollaaminen varsinkin kun jokainen meistä nopean ryhmän kavereista on joskus ollut sellainen. Eipä tästä kovin paljon tartte mennä taaksepäin kun olit itse yksi pahimmista koheloista siellä suhteellisen monen siististi ajavan seassa.

Itse asiaan: Itse veikkaisin, että renkaan runko on ottanut siipeensä joko kumia vaihtaessa tai sitten jo joskus aiemmin. Oletko samoilla kumeilla (siis nyt alla olleilla) ajanut muilla radoilla? Rengasrikkojen takia on hyvä pitää toisilla vanteilla sliksejä mukana jos ei ole kovaa poltetta ajella sateessa. Jos pyörä alkaa käyttäytymään epämääräisesti, voi äkkiä testata, että onko vika viallisessa kumissa.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

jarska

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 19.06.13 - klo:02:50
Mua jotenkin vaan vi***taa toi keskiryhmän kuskien mollaaminen varsinkin kun jokainen meistä nopean ryhmän kavereista on joskus ollut sellainen. Eipä tästä kovin paljon tartte mennä taaksepäin kun olit itse yksi pahimmista koheloista siellä suhteellisen monen siististi ajavan seassa.

No mutta tottahan se on, hippasenhan siellä kohelletaan.
Tuskin kukaan voi käsi sydämellä sanoa ajaneensa siellä juuri oikeita ajolinjoja ja rennon nopeesti(?), kunnes siirtymä seuraavaan ryhmään oli valmis, en minä ainakaan.

Erään viisaan sanoja lainatakseni, toiselta voorumilta, auttaisi se nopeempi siinä edessä, jota ei aina ole tarjolla keskiryhmässä.

Lainaus käyttäjältä: Nitrous;6140361
Kun roikkuu muiden keskiryhmän kuskien perässä, oppii ajamaan samalla tavalla väärin kuin kaikki muutkin keskiryhmässä. Fiksumpaa on hankkia joku oikeasti nopea vetämään linjaa ja ajaa sitä oikeaa linjaa huolimatta siitä, että suurin osa muista samassa ryhmässä ajavista ajaa miten sattuu.


T1mppa

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 19.06.13 - klo:02:50
Mua jotenkin vaan vi***taa toi keskiryhmän kuskien mollaaminen varsinkin kun jokainen meistä nopean ryhmän kavereista on joskus ollut sellainen. Eipä tästä kovin paljon tartte mennä taaksepäin kun olit itse yksi pahimmista koheloista siellä suhteellisen monen siististi ajavan seassa.

Itse asiaan: Itse veikkaisin, että renkaan runko on ottanut siipeensä joko kumia vaihtaessa tai sitten jo joskus aiemmin. Oletko samoilla kumeilla (siis nyt alla olleilla) ajanut muilla radoilla? Rengasrikkojen takia on hyvä pitää toisilla vanteilla sliksejä mukana jos ei ole kovaa poltetta ajella sateessa. Jos pyörä alkaa käyttäytymään epämääräisesti, voi äkkiä testata, että onko vika viallisessa kumissa.

Varmasti olen ollut koheltaja keskiryhmässä sekä hitaassa. Ajattelin tuota ajolinjajuttua omasta ajosta, mutta näköjään sen pystyy tulkitsemaan, että olisi tarkoittanut muiden ajolinjoja. Pahoittelut tästä.

Ajelin 9.5. Alastarossa ja oli sama juttu. Ravisteli nopean oikean jälkeisen suoran ja himpun pääsuoran lopussa. Kuvittelin, että se olisi ollut alustan säädöistä kiinni ja sen takia en tarkastelllut pyörää sen kummemmin. Odottelin vaan seuraavaa ratapäivää, jotta pääsee testaamaan ja ruuvaamaan alustaa.

Sateiset on kiinni toisilla vanteilla. Täytyy rupee pitämään sliksisatsia niissä kiinni. Voi helposti vaihtaa ja testaa johtuuko huonosta vanteesta/renkaasta.

Siistit ajolinjat on kyllä tärkeä osa sujuvaa ja nopeaa ajoa. Itse olen oppinut ne nopeammilta kysymällä ja apinoimalla.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: jarska - 19.06.13 - klo:06:51
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 19.06.13 - klo:02:50
Mua jotenkin vaan vi***taa toi keskiryhmän kuskien mollaaminen varsinkin kun jokainen meistä nopean ryhmän kavereista on joskus ollut sellainen. Eipä tästä kovin paljon tartte mennä taaksepäin kun olit itse yksi pahimmista koheloista siellä suhteellisen monen siististi ajavan seassa.

No mutta tottahan se on, hippasenhan siellä kohelletaan.
Tuskin kukaan voi käsi sydämellä sanoa ajaneensa siellä juuri oikeita ajolinjoja ja rennon nopeesti(?), kunnes siirtymä seuraavaan ryhmään oli valmis, en minä ainakaan.

Erään viisaan sanoja lainatakseni, toiselta voorumilta, auttaisi se nopeempi siinä edessä, jota ei aina ole tarjolla keskiryhmässä.

Lainaus käyttäjältä: Nitrous;6140361
Kun roikkuu muiden keskiryhmän kuskien perässä, oppii ajamaan samalla tavalla väärin kuin kaikki muutkin keskiryhmässä. Fiksumpaa on hankkia joku oikeasti nopea vetämään linjaa ja ajaa sitä oikeaa linjaa huolimatta siitä, että suurin osa muista samassa ryhmässä ajavista ajaa miten sattuu.

Arvasin, että joku kaivaa jonkun mun tekstinpätkän missä viittaan keskiryhmän kuskeihin. Enitenhän tässä vi***taa se, että on pallon toisella puolella käskyttämässä luolamiesten lastentarhaa ja jätkät vaan siellä parantelee enkkoja. Kiitos ja anteeksi.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Allu

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 19.06.13 - klo:14:12
Lainaus käyttäjältä: jarska - 19.06.13 - klo:06:51
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 19.06.13 - klo:02:50
Mua jotenkin vaan vi***taa toi keskiryhmän kuskien mollaaminen varsinkin kun jokainen meistä nopean ryhmän kavereista on joskus ollut sellainen. Eipä tästä kovin paljon tartte mennä taaksepäin kun olit itse yksi pahimmista koheloista siellä suhteellisen monen siististi ajavan seassa.

No mutta tottahan se on, hippasenhan siellä kohelletaan.
Tuskin kukaan voi käsi sydämellä sanoa ajaneensa siellä juuri oikeita ajolinjoja ja rennon nopeesti(?), kunnes siirtymä seuraavaan ryhmään oli valmis, en minä ainakaan.

Erään viisaan sanoja lainatakseni, toiselta voorumilta, auttaisi se nopeempi siinä edessä, jota ei aina ole tarjolla keskiryhmässä.

Lainaus käyttäjältä: Nitrous;6140361
Kun roikkuu muiden keskiryhmän kuskien perässä, oppii ajamaan samalla tavalla väärin kuin kaikki muutkin keskiryhmässä. Fiksumpaa on hankkia joku oikeasti nopea vetämään linjaa ja ajaa sitä oikeaa linjaa huolimatta siitä, että suurin osa muista samassa ryhmässä ajavista ajaa miten sattuu.

Arvasin, että joku kaivaa jonkun mun tekstinpätkän missä viittaan keskiryhmän kuskeihin. Enitenhän tässä vi***taa se, että on pallon toisella puolella käskyttämässä luolamiesten lastentarhaa ja jätkät vaan siellä parantelee enkkoja. Kiitos ja anteeksi.

Hei camooon, samanlainen sakki se tälläkin puolella löytyy :D ja Ps, vielä en oo ajanu metriäkään tänä suvena..........
YCC#33
Kukka Racing

app

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 19.06.13 - klo:14:12

Enitenhän tässä vi***taa se, että on pallon toisella puolella käskyttämässä luolamiesten lastentarhaa ja jätkät vaan siellä parantelee enkkoja. Kiitos ja anteeksi.
.. Nyt vaan pika pikaa pakaten kapsäkkejä. Mulla huomenna luut kasassa, ja sit mennään taas  stoppie_gif

vecu

Lainaus käyttäjältä: vecu - 30.05.13 - klo:12:25
Kolme ratapäivää uudella pyörällä takana ja ensimmäinen eilen Ahvenistolla. Kyllähän se alkuun vaikealta tuntui, mutta kiitos Kaitsun ym. hyvien neuvojen, alkoi ajokin luonnistua loppupäivästä.

-Ahvenisto 1.31.9
-Alastaro 1.31.8

Jostainhan se on aina aloitettava  ::)

Päivitystä:

Motopark: 1.35.7

Misukan C seoksen takasella ajettu ja tarkoitus oli kokeilla loppupäivästä pehmeämmällä seoksella vielä parantaa aikaa.
No, ei sitten tarvinnut kokeilla, kun pääsuoran päässä ohituksen jälkeen jarrussa etunen alta ja siitä pyörän kanssa kilpaa volttia heittämään.
Kuski hengissä, pyörästä ei vielä varmuutta confused_thinking

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: app - 19.06.13 - klo:16:50
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 19.06.13 - klo:14:12

Enitenhän tässä vi***taa se, että on pallon toisella puolella käskyttämässä luolamiesten lastentarhaa ja jätkät vaan siellä parantelee enkkoja. Kiitos ja anteeksi.
.. Nyt vaan pika pikaa pakaten kapsäkkejä. Mulla huomenna luut kasassa, ja sit mennään taas  stoppie_gif

Heinäkuun puolen välin kieppeillä näillä näkymin seuraavan kerran radalla ja sekin vain possujunan vetoa. Saa nähdä jos sitä uudella Botnialla pari päivää pääsis heinäkuun lopussa ajelemaan. Muuten voipi kyllä jäädä vähiin. Tällästä ittensä kiusaamistahan tämä tämän foorumin seuraaminen on.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

app

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 19.06.13 - klo:23:30
Lainaus käyttäjältä: app - 19.06.13 - klo:16:50
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 19.06.13 - klo:14:12

Enitenhän tässä vi***taa se, että on pallon toisella puolella käskyttämässä luolamiesten lastentarhaa ja jätkät vaan siellä parantelee enkkoja. Kiitos ja anteeksi.
.. Nyt vaan pika pikaa pakaten kapsäkkejä. Mulla huomenna luut kasassa, ja sit mennään taas  stoppie_gif

Heinäkuun puolen välin kieppeillä näillä näkymin seuraavan kerran radalla ja sekin vain possujunan vetoa. Saa nähdä jos sitä uudella Botnialla pari päivää pääsis heinäkuun lopussa ajelemaan. Muuten voipi kyllä jäädä vähiin. Tällästä ittensä kiusaamistahan tämä tämän foorumin seuraaminen on.

Yhtaikaa näyttäis olevan meillä paluu radalle. Mulle vois tehdä hyvää tulla sinne possujunan perän pitäjäks.

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 19.06.13 - klo:14:12jätkät vaan siellä parantelee enkkoja

Enkat, mitä ne on, jotain syötävää? Ei oo paljon näkyny.

No, seuraavalla ratapäivällä lyödään enkkoja todennäköisesti tauluun useampaan otteeseen. Eiköhän sama toistu myös heinäkuun lopulla.

Ei varmaan kiinnostaisi uusia ratoja korkkailla  :P

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: vecu - 19.06.13 - klo:18:02
Lainaus käyttäjältä: vecu - 30.05.13 - klo:12:25
Kolme ratapäivää uudella pyörällä takana ja ensimmäinen eilen Ahvenistolla. Kyllähän se alkuun vaikealta tuntui, mutta kiitos Kaitsun ym. hyvien neuvojen, alkoi ajokin luonnistua loppupäivästä.

-Ahvenisto 1.31.9
-Alastaro 1.31.8

Jostainhan se on aina aloitettava  ::)

Päivitystä:

Motopark: 1.35.7

Misukan C seoksen takasella ajettu ja tarkoitus oli kokeilla loppupäivästä pehmeämmällä seoksella vielä parantaa aikaa.
No, ei sitten tarvinnut kokeilla, kun pääsuoran päässä ohituksen jälkeen jarrussa etunen alta ja siitä pyörän kanssa kilpaa volttia heittämään.
Kuski hengissä, pyörästä ei vielä varmuutta confused_thinking

Sunnuntaina Juhon entisellä R1:llä Motoparkissa? Näytti kyllä perästä tullessa riittävän hurjalta kaato, tulin sekunnin pari myöhemmin paikalle ja mies sekä pyörä näkyi pyörimässä tomupilvessä.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 20.06.13 - klo:00:02
Lainaus käyttäjältä: vecu - 19.06.13 - klo:18:02
Lainaus käyttäjältä: vecu - 30.05.13 - klo:12:25
Kolme ratapäivää uudella pyörällä takana ja ensimmäinen eilen Ahvenistolla. Kyllähän se alkuun vaikealta tuntui, mutta kiitos Kaitsun ym. hyvien neuvojen, alkoi ajokin luonnistua loppupäivästä.

-Ahvenisto 1.31.9
-Alastaro 1.31.8

Jostainhan se on aina aloitettava  ::)

Päivitystä:

Motopark: 1.35.7

Misukan C seoksen takasella ajettu ja tarkoitus oli kokeilla loppupäivästä pehmeämmällä seoksella vielä parantaa aikaa.
No, ei sitten tarvinnut kokeilla, kun pääsuoran päässä ohituksen jälkeen jarrussa etunen alta ja siitä pyörän kanssa kilpaa volttia heittämään.
Kuski hengissä, pyörästä ei vielä varmuutta confused_thinking

Sunnuntaina Juhon entisellä R1:llä Motoparkissa? Näytti kyllä perästä tullessa riittävän hurjalta kaato, tulin sekunnin pari myöhemmin paikalle ja mies sekä pyörä näkyi pyörimässä tomupilvessä.

Jos tosiaan oli tää Juhon Rytkönen ja sen laittaminen ei kiinnosta, mutta ajohammasta kolottaa, olis mulla kokonaisedullinen vaihtoehtorytkönen tarjolla. Samaa mallia kuin tuo Juhon vanha, joten osatkin käy kivasti päikseen tarvittaessa.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 19.06.13 - klo:23:56
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 19.06.13 - klo:14:12jätkät vaan siellä parantelee enkkoja

Ei varmaan kiinnostaisi uusia ratoja korkkailla  :P

Yks uus rata vuodessa pitää mielen riittävän matalana.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

vecu

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 20.06.13 - klo:00:02
Lainaus käyttäjältä: vecu - 19.06.13 - klo:18:02
Lainaus käyttäjältä: vecu - 30.05.13 - klo:12:25
Kolme ratapäivää uudella pyörällä takana ja ensimmäinen eilen Ahvenistolla. Kyllähän se alkuun vaikealta tuntui, mutta kiitos Kaitsun ym. hyvien neuvojen, alkoi ajokin luonnistua loppupäivästä.

-Ahvenisto 1.31.9
-Alastaro 1.31.8

Jostainhan se on aina aloitettava  ::)

Päivitystä:

Motopark: 1.35.7

Misukan C seoksen takasella ajettu ja tarkoitus oli kokeilla loppupäivästä pehmeämmällä seoksella vielä parantaa aikaa.
No, ei sitten tarvinnut kokeilla, kun pääsuoran päässä ohituksen jälkeen jarrussa etunen alta ja siitä pyörän kanssa kilpaa volttia heittämään.
Kuski hengissä, pyörästä ei vielä varmuutta confused_thinking

Sunnuntaina Juhon entisellä R1:llä Motoparkissa? Näytti kyllä perästä tullessa riittävän hurjalta kaato, tulin sekunnin pari myöhemmin paikalle ja mies sekä pyörä näkyi pyörimässä tomupilvessä.

Juu, muutamat ukemit tuli heitettyä...jossain vaiheessa meni laskuissa sekaisin. Ei sitä toista kertaa halua kokeilla, niin kivaa se oli. Oli muuten ensimmäinen ja toivottavasti viimmonen kaato täs elämäs confused_thinking

vecu

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 20.06.13 - klo:01:50
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 20.06.13 - klo:00:02
Lainaus käyttäjältä: vecu - 19.06.13 - klo:18:02
Lainaus käyttäjältä: vecu - 30.05.13 - klo:12:25
Kolme ratapäivää uudella pyörällä takana ja ensimmäinen eilen Ahvenistolla. Kyllähän se alkuun vaikealta tuntui, mutta kiitos Kaitsun ym. hyvien neuvojen, alkoi ajokin luonnistua loppupäivästä.

-Ahvenisto 1.31.9
-Alastaro 1.31.8

Jostainhan se on aina aloitettava  ::)

Päivitystä:

Motopark: 1.35.7

Misukan C seoksen takasella ajettu ja tarkoitus oli kokeilla loppupäivästä pehmeämmällä seoksella vielä parantaa aikaa.
No, ei sitten tarvinnut kokeilla, kun pääsuoran päässä ohituksen jälkeen jarrussa etunen alta ja siitä pyörän kanssa kilpaa volttia heittämään.
Kuski hengissä, pyörästä ei vielä varmuutta confused_thinking

Sunnuntaina Juhon entisellä R1:llä Motoparkissa? Näytti kyllä perästä tullessa riittävän hurjalta kaato, tulin sekunnin pari myöhemmin paikalle ja mies sekä pyörä näkyi pyörimässä tomupilvessä.

Jos tosiaan oli tää Juhon Rytkönen ja sen laittaminen ei kiinnosta, mutta ajohammasta kolottaa, olis mulla kokonaisedullinen vaihtoehtorytkönen tarjolla. Samaa mallia kuin tuo Juhon vanha, joten osatkin käy kivasti päikseen tarvittaessa.

Sama laite tosiaan, eikä varmaan ensimmäinen kaato sille pyörälle ;) toivottavasti viimeinen. Takahäkki,etuhäkki, katteet ja sliparit aikas silppuna, muuten näyttäs tekniikka ehjältä.
Jos jollain Gravesin sliparit pölyttymäs jouten hyllyllä, niin voisin ostaa pois :) Uusi takahäkki on jo tulossa, joten pääsee niputtaa pyörää uusiin koitoksiin.

Powered by EzPortal