Paras aikasi per rata

Aloittaja jarska, 03.02.12 - klo:22:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

sloun

tänään ensimmäistä kertaa zx-6r:ään seosrenkaat alle ja 1.26.1 napsahti alastarolla näytölle.  airrev_1

slowrider

08.08.13 - klo:23:18 #811 Viimeisin muokkaus: 08.08.13 - klo:23:24 käyttäjältä slowrider
Lainaus käyttäjältä: sloun - 08.08.13 - klo:21:23
tänään ensimmäistä kertaa zx-6r:ään seosrenkaat alle ja 1.26.1 napsahti alastarolla näytölle.  airrev_1

Kai tässä pitäs itse jo vaihtaa harrastusta  :o

sloun

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 08.08.13 - klo:23:18
Lainaus käyttäjältä: sloun - 08.08.13 - klo:21:23
tänään ensimmäistä kertaa zx-6r:ään seosrenkaat alle ja 1.26.1 napsahti alastarolla näytölle.  airrev_1

Kai tässä pitäs itse jo vaihtaa harrastusta  :o

ei kannata. vaihda merkkiä. niin mäki tein.  :)

kp

Tänään Alastaro  1,27,2  :o, oli laitettuna taakse uus rengas. Tosin ajoi lähes saman värityksen omaava Kawasaakeli vielä huomattavasti paremmin! Pitäis varmaan oppia jaruttaan et vois ajaa parempia kierros aikoja.  Toki olen näihinkin enemmän kuin tyytyväinen, tavoite oli et pääsis alle 1,30.

sloun

Lainaus käyttäjältä: kp - 08.08.13 - klo:23:38
Tänään Alastaro  1,27,2  :o, oli laitettuna taakse uus rengas. Tosin ajoi lähes saman värityksen omaava Kawasaakeli vielä huomattavasti paremmin! Pitäis varmaan oppia jaruttaan et vois ajaa parempia kierros aikoja.  Toki olen näihinkin enemmän kuin tyytyväinen, tavoite oli et pääsis alle 1,30.

eikös teitä ollu siellä parin kappalein? palmasissa olin toista kampeamassa trailerin kyytiin.

kp

Oli 3kpl, mun on jostain syystä mustalla takakatteella( vappupäivän ajelut ei oikein sujunu) ! Oli ikävä kun Janne konttas, mut kyllä sit myöhemmin jo vähän hymyilikin. Toivotaan et pääsee pian takaisin radalle!

Nitrous

V*ttu jätkät...nyt joku roti tohon aikojen paranteluun. Tätä menoo ei oo meikäläisellä ens kaudella mitään jakoja nopeeseen ryhmään.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

jarska

09.08.13 - klo:09:12 #817 Viimeisin muokkaus: 09.08.13 - klo:09:13 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 09.08.13 - klo:08:19
V*ttu jätkät...nyt joku roti tohon aikojen paranteluun. Tätä menoo ei oo meikäläisellä ens kaudella mitään jakoja nopeeseen ryhmään.

Motoparkissa, Huhmarin ajajakokouksessa kyseltiin kättä nostattamalla vähän ryhmäjakoo ja nopeen rajaksi tuli 1.36.xx :o
Ei tässä auta munkaan kuin mennä häntä koipien välissä takas keskiryhmään.

Toni muuten nosti käden nopeen ryhmän kohdilla ja ajattelin että jopas se on saanut täällä vauhtia lisää. :D

tonibergholm

Lainaus käyttäjältä: jarska - 09.08.13 - klo:09:12
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 09.08.13 - klo:08:19
V*ttu jätkät...nyt joku roti tohon aikojen paranteluun. Tätä menoo ei oo meikäläisellä ens kaudella mitään jakoja nopeeseen ryhmään.
Toni muuten nosti käden nopeen ryhmän kohdilla ja ajattelin että jopas se on saanut täällä vauhtia lisää. :D

Nostin, mutta sitten heräsin ja menin keskiryhmään :D

parjan_fin

09.08.13 - klo:10:44 #819 Viimeisin muokkaus: 09.08.13 - klo:11:49 käyttäjältä parjan_fin
Itsellä nyt liki viiden vuoden tauko aktiivi ajamisesta ja tälle kesää tarttunut kolme ratapäivää, joista kaksi Alastarolla ja yksi Motoparkissa. Viime kesää lukuunottamatta olen kuitenkin 2 - 4 päivää käynyt ajamassa lainapelillä per kesä, eli jonkinlainen tuntuma on ollut periaatteessa koko ajan.

Alastaro 1:24,8
Motopark 1:29,9

Ajat RaceChronolla ja dataa ihmettelin VBox:n Performance Toolilla. Pyöränä 2008 vuoden Yamaha R6R.

Vielä olen yli sekunnin päässä, molemmilla radoilla, omista enkoistani, mutta hissuksiin se tuntuma alkaa tulla takaisin...
---------------------
Hauskuus alkaa kahdella pyörällä...

jarska

Lainaus käyttäjältä: parjan_fin - 09.08.13 - klo:10:44
Motopark 1:29,9

Hirveetä kyytiä. :o :o

Itellä neljänkympin alitus ottaa jo voimille ja saa tehdä kovasti töitä Wehnän oppien kera. :D

parjan_fin

Lainaus käyttäjältä: jarska - 09.08.13 - klo:11:57
Lainaus käyttäjältä: parjan_fin - 09.08.13 - klo:10:44
Motopark 1:29,9

Hirveetä kyytiä. :o :o

Itellä neljänkympin alitus ottaa jo voimille ja saa tehdä kovasti töitä Wehnän oppien kera. :D

Mun mielestä 1:24 -alkuiset on hirveetä kyytiä ja kuussatasella 1:26 -alkuiset. Oma enkka tuolla on 1:28,924, joten siihen on vielä tekemistä.

Motopark on mun mielestä hauska ja haastava rata ajaa, löytyy monenlaista paikkaa ja pitää ymmärtää erilaisia ajolinjoja sekä mutkia, jotta siellä ajan saa aikaiseksi. Riehumalla siellä ei pääse ku Mikkeliin.

Ehkäpä helpoiten saa aikaa tuhlattua torninmutkassa, takasuoran jarrussa, takasuoran vasen-oikea-vasen - yhdistelmän viimeisessä vasurissa, hevosenkengässä sekä shikaanissa. Noi jos opettelee kunnolla, mun kokemuksien ja mielipiteen mukaan, on jo pitkällä ja melkoisen hyvässä vauhdissa.
---------------------
Hauskuus alkaa kahdella pyörällä...

Seve71

09.08.13 - klo:14:48 #822 Viimeisin muokkaus: 13.08.13 - klo:16:50 käyttäjältä Seve71
Eilen Alastarolla uudelle sekuntiluvulle-->1.24.6
Fiilis ei kuitenkaan ollut paras mahdollinen, kun kaveri edessä lippas.
Ei suurempia vaurioita ukkoon...
Too slow, in any case...

Mikko_U

Lainaus käyttäjältä: parjan_fin - 09.08.13 - klo:10:44Motopark 1:29,9

Ilmankos hävisit horisonttiin. Ajattelin jollain setillä, että nyt otan hyvän peesin ja seuraan minkä pystyn mut eipä siitä pitkäaikaista iloa ollut.

Itelläni AIMin näyttö herjasi päivän parhaaksi 1.32,370 -> parannusta Motoparkin ennätykseen 0,011 sekuntia, eli menee jo mittavirheeseen tuo ero.  :P
Mutta silti, henkselit räpsyen kotiinpäin.  ;)
Ei kovaa mutta täysillä!

sloun

Lainaus käyttäjältä: Seve71 - 09.08.13 - klo:14:48
Eilen Alastarolla uudelle senkuntiluvulle-->1.24.6

Taidan yrittää peesiin ens kerralla.  ???

Powered by EzPortal