Paras aikasi per rata

Aloittaja jarska, 03.02.12 - klo:22:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

parjan_fin

Lainaus käyttäjältä: Mikko_U - 09.08.13 - klo:17:49
Lainaus käyttäjältä: parjan_fin - 09.08.13 - klo:10:44Motopark 1:29,9

Ilmankos hävisit horisonttiin. Ajattelin jollain setillä, että nyt otan hyvän peesin ja seuraan minkä pystyn mut eipä siitä pitkäaikaista iloa ollut.

Itelläni AIMin näyttö herjasi päivän parhaaksi 1.32,370 -> parannusta Motoparkin ennätykseen 0,011 sekuntia, eli menee jo mittavirheeseen tuo ero.  :P
Mutta silti, henkselit räpsyen kotiinpäin.  ;)

No se on aina hyvä jos jo treeneissä tulee oma uus enkka! Se tietää vaan pelkkää hyvää kisaviikonloppua ajatellen.

Omat ajat lähti 33,1 ja siitä tippui tasasen varmasti 31,1 aikaan SC2:sen takasella. Kaksi vikaa settiä ajoin SC1:sen takasella ja tiputin 30,3 ja vikalla tuon 29,9 ajan. Harmittaa kun en tajunnut aikaisemmin vaihtaa SC1:stä alle, kun se SC2:nen lipsui noin kuumalla jo ekasta setistä lähtien avauksissa.

Ja olishan se peesi ollut ihan täysin mahdollista, olisit tullut vaan pyytämään. Itse kun en kilpaile enää, ainakaan vakavissaan, niin treeneissä pieni vetoapu ja "vääntö" maistuu aina :)
---------------------
Hauskuus alkaa kahdella pyörällä...

murmela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 19.05.13 - klo:21:16
Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.05.13 - klo:21:04
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 19.05.13 - klo:20:39
Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.05.13 - klo:20:19
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 19.05.13 - klo:20:13
Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.05.13 - klo:19:10
Pillubimmerillä, alastarossa, kolmosella, 1:29.419.
Pillubimmerillä, alastarossa, kakkosella ja kolmosella, 1:28.307. Enkka!  jibii_gif

On kai siinä enemmänkin vaihteita? Vai onko niiden käyttö kielletty?

Onko pakko räplätä, jos niit ei enempää nois vauhdeis tarvi?

Kolmonen riittää ilmeisesti jonkin matkaa yli 200km/h?

Näyttäs olevan baut 12900RPM 200kmh(gps). Ja kone kiertää 13600(?) asti; ois baut 211 kmh. Ja mulla näyttää huiput olleen 207.

Aika paljon olis varaa vielä ottaa suorille lisää vauhtia. Sellanen 230 kun rupee olemaan pääsuoralla, alkaa olemaan pikkuhiljaa tontilla. Tosin kovempaahan tuota olet tällä kaudella ajanut kuin minä. Pitäs varmaan huolestua ja myydä vehkeet pois. Eiku hetkinen, vehkeethän on myynnissä. Osta pois multa toi Jammu niin pääset kiusaamaa pillubeemeriä ihan tosissaan. Viime kaudella tuo oli todistettavasti ko. bemaria nopeempi laite. :P

Dodii, ny oli 226.8 enkkakierroksella, 4th, 12 621 RPM. Ja jarrumerkki iha liia aikasessa, ja jarru... mikä v**un jarru... diipa daapa hohhoijaa...  :))
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

ZX-6R with da brembooo! 1:28.060.  jibii_gif
Pillubimmerillä, alastarossa, kolmosella, 1:29.419.
Pillubimmerillä, alastarossa, kakkosella ja kolmosella ja nelosella, 1:25.600 by RC, ja 1:25.59 by BMW Logger. Eli luultavasti suht validi tulos.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

mako

Lainaus käyttäjältä: murmela - 10.08.13 - klo:20:34
ZX-6R with da brembooo! 1:28.060.  jibii_gif
Pillubimmerillä, alastarossa, kolmosella, 1:29.419.
Pillubimmerillä, alastarossa, kakkosella ja kolmosella ja nelosella, 1:25.600 by RC, ja 1:25.59 by BMW Logger. Eli luultavasti suht validi tulos.
Argh!!! viimeinen naula arkkuun ,se on huomenna tulos tai ulos .No ei kai paaljon onea enarista  wave_1

murmela

Lainaus käyttäjältä: mako - 10.08.13 - klo:21:24
Argh!!! viimeinen naula arkkuun ,se on huomenna tulos tai ulos .No ei kai paaljon onea enarista  wave_1

Ok, muista varoa palmasia. Se on syönyt miehiä muoviluodin päivillä ihan liikaa.
Ja tarkotus ois päästä tolla ninjallakin alle 28 huomenna. En vaan yhtään tiedä miten sen tekis.  :)
Jarrut paskana, paha hidastaa.

mako

Lainaus käyttäjältä: murmela - 10.08.13 - klo:21:28
Lainaus käyttäjältä: mako - 10.08.13 - klo:21:24
Argh!!! viimeinen naula arkkuun ,se on huomenna tulos tai ulos .No ei kai paaljon onea enarista  wave_1

Ok, muista varoa palmasia. Se on syönyt miehiä muoviluodin päivillä ihan liikaa.
Ja tarkotus ois päästä tolla ninjallakin alle 28 huomenna. En vaan yhtään tiedä miten sen tekis.  :)
Tätä määki yritin , mut sekosin järjestykses  hedari_1 http://www.youtube.com/watch?v=OXL-rYIlEd4

heippa

Olin tänään jo ihan valmis lopettaa harrastuksen, jos murmela menee alastarolla mua kovempaa. (Tähän kaikki mahdolliset hymiöt, että kaikki tietävät tämän olevan huumoria)

Onneks tuli purettuu data, niin ei tarvii lopettaa. 1.24.7
En taija ostaa vieläkään uusia paloja, kun menee noilla raudoilla kovempaa :D
Taidan käydä seuraavatki keräämässä "roskiksesta".



murmela

Lainaus käyttäjältä: heippa - 10.08.13 - klo:22:46
Olin tänään jo ihan valmis lopettaa harrastuksen, jos murmela menee alastarolla mua kovempaa. (Tähän kaikki mahdolliset hymiöt, että kaikki tietävät tämän olevan huumoria)

Onneks tuli purettuu data, niin ei tarvii lopettaa. 1.24.7
En taija ostaa vieläkään uusia paloja, kun menee noilla raudoilla kovempaa :D
Taidan käydä seuraavatki keräämässä "roskiksesta".

Nyt harmittaa vielä enemmän, ettei viimenen setti kulkenut. Kun yleensä mulla on ollu pitkän päivän viimesen setin viimenen kierros koko päivän nopein. Ja tämän päivän Optimi lupais 1:24.251. Siin vois moni muukin olla suu mutrussa.  :)
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Mikko K.

Lainaus käyttäjältä: heippa - 10.08.13 - klo:22:46
Olin tänään jo ihan valmis lopettaa harrastuksen, jos murmela menee alastarolla mua kovempaa. (Tähän kaikki mahdolliset hymiöt, että kaikki tietävät tämän olevan huumoria)

Onneks tuli purettuu data, niin ei tarvii lopettaa. 1.24.7
En taija ostaa vieläkään uusia paloja, kun menee noilla raudoilla kovempaa :D
Taidan käydä seuraavatki keräämässä "roskiksesta".

Katohan vaan.. Menit taas edelle. Enää ei keltainen mopo tällä kaudella ole kiusaamassa, koska se vaihtaa vihdoin väriä :)

qazwsx

Eilen Alastaro 1:28,89

Hiukan harmittaa kun lähin tolle kolmannelle (omalle) setille tolla sc2 takasella vaikka sc1 oli jo lämmityksessä ja pohdin et meenkö vai vaihdanko? Vielä ennen tota hisideria olin tulossa siltä kiekalta pois kun tiedossa on et toi pyörä lämmlttää aika nopeaan tahtiin tota rengasta ja painetta joutuu laskemaan.
No melkein selvisin, mutta sitten kahvilan  mutka taas yllätti tumpelon.

Mikko K.

Lainaus käyttäjältä: qazwsx - 11.08.13 - klo:10:14
Eilen Alastaro 1:28,89

Hiukan harmittaa kun lähin tolle kolmannelle (omalle) setille tolla sc2 takasella vaikka sc1 oli jo lämmityksessä ja pohdin et meenkö vai vaihdanko? Vielä ennen tota hisideria olin tulossa siltä kiekalta pois kun tiedossa on et toi pyörä lämmlttää aika nopeaan tahtiin tota rengasta ja painetta joutuu laskemaan.
No melkein selvisin, mutta sitten kahvilan  mutka taas yllätti tumpelon.

Vähän samanlaiset tuntemukset jäi omasta kaadosta, paitsi että siinä oli kuski sen verran jo väsyksissä, että ois pitäny tulla pois. Toki renkaatkin oli sitä mitä yleensä, mutta tuskin ois mitään pelastanu paremmatkaan.
Jatkossa toi touringin ajaminen riittää ja jos siltä tuntuu, niin voi laittaa vaikka grillin tulille ja tehdä jotain muuta, jos ei jaksa. Pitkässä juoksussa varmaan jopa nopeuttaa kehitystä, koska kaataminen tuntuu maksavan rahaa ja toipumisaikaa.

Menikö pyörä pahaan kuntoon? Ts. saitko hyvän tekosyyn investoida ketterämpään ratakamppeeseen?

app

11.08.13 - klo:11:19 #836 Viimeisin muokkaus: 11.08.13 - klo:11:21 käyttäjältä app
Lainaus käyttäjältä: murmela - 10.08.13 - klo:23:14
Lainaus käyttäjältä: heippa - 10.08.13 - klo:22:46
Olin tänään jo ihan valmis lopettaa harrastuksen, jos murmela menee alastarolla mua kovempaa. (Tähän kaikki mahdolliset hymiöt, että kaikki tietävät tämän olevan huumoria)

Onneks tuli purettuu data, niin ei tarvii lopettaa. 1.24.7
En taija ostaa vieläkään uusia paloja, kun menee noilla raudoilla kovempaa :D
Taidan käydä seuraavatki keräämässä "roskiksesta".

Nyt harmittaa vielä enemmän, ettei viimenen setti kulkenut. Kun yleensä mulla on ollu pitkän päivän viimesen setin viimenen kierros koko päivän nopein. Ja tämän päivän Optimi lupais 1:24.251. Siin vois moni muukin olla suu mutrussa.  :)

Taas tuli todistettua että vittuilu on ainoa oikea, ja myös tehokas luontaishoito. Murmela mun mopolla yhteensä jo muutamia ratapäiviä ajanut, ja aina samaa 1.28 + aikaa.
Eilen sitten vihjailua, että kun on niin pehmeetä, niin pehmeetä tuolla avauksissa, ja jarruttaakin vois mutkiin tullessa. Ei tietysti pakko... Alkoi keula kummasti kevenemään pääsuoralla jne.

Onneks unohti tohkeissaan syödä ja juoda kunnolla, niin vielä on muutama kymmenys mulla etua  ass_1

eri-ernesti

Lainaus käyttäjältä: app - 11.08.13 - klo:11:19
Lainaus käyttäjältä: murmela - 10.08.13 - klo:23:14
Lainaus käyttäjältä: heippa - 10.08.13 - klo:22:46
Olin tänään jo ihan valmis lopettaa harrastuksen, jos murmela menee alastarolla mua kovempaa. (Tähän kaikki mahdolliset hymiöt, että kaikki tietävät tämän olevan huumoria)

Onneks tuli purettuu data, niin ei tarvii lopettaa. 1.24.7
En taija ostaa vieläkään uusia paloja, kun menee noilla raudoilla kovempaa :D
Taidan käydä seuraavatki keräämässä "roskiksesta".

Nyt harmittaa vielä enemmän, ettei viimenen setti kulkenut. Kun yleensä mulla on ollu pitkän päivän viimesen setin viimenen kierros koko päivän nopein. Ja tämän päivän Optimi lupais 1:24.251. Siin vois moni muukin olla suu mutrussa.  :)

Taas tuli todistettua että vittuilu on ainoa oikea, ja myös tehokas luontaishoito. Murmela mun mopolla yhteensä jo muutamia ratapäiviä ajanut, ja aina samaa 1.28 + aikaa.
Eilen sitten vihjailua, että kun on niin pehmeetä, niin pehmeetä tuolla avauksissa, ja jarruttaakin vois mutkiin tullessa. Ei tietysti pakko... Alkoi keula kummasti kevenemään pääsuoralla jne.

Onneks unohti tohkeissaan syödä ja juoda kunnolla, niin vielä on muutama kymmenys mulla etua  ass_1

Noilla penareilla pitäs ajaa jotai 23 alkusia vähintään. Onnea uusista ennätyksistä.
Ens viikolla saan tuohon isoisän vanhaan roppanaan uutta keulaa ja välityksiä, toivotaan että päästään jo matalaan 25 ees.

app

Lainaus käyttäjältä: eri-ernesti - 11.08.13 - klo:11:27
Lainaus käyttäjältä: app - 11.08.13 - klo:11:19
Lainaus käyttäjältä: murmela - 10.08.13 - klo:23:14
Lainaus käyttäjältä: heippa - 10.08.13 - klo:22:46
Olin tänään jo ihan valmis lopettaa harrastuksen, jos murmela menee alastarolla mua kovempaa. (Tähän kaikki mahdolliset hymiöt, että kaikki tietävät tämän olevan huumoria)

Onneks tuli purettuu data, niin ei tarvii lopettaa. 1.24.7
En taija ostaa vieläkään uusia paloja, kun menee noilla raudoilla kovempaa :D
Taidan käydä seuraavatki keräämässä "roskiksesta".

Nyt harmittaa vielä enemmän, ettei viimenen setti kulkenut. Kun yleensä mulla on ollu pitkän päivän viimesen setin viimenen kierros koko päivän nopein. Ja tämän päivän Optimi lupais 1:24.251. Siin vois moni muukin olla suu mutrussa.  :)

Taas tuli todistettua että vittuilu on ainoa oikea, ja myös tehokas luontaishoito. Murmela mun mopolla yhteensä jo muutamia ratapäiviä ajanut, ja aina samaa 1.28 + aikaa.
Eilen sitten vihjailua, että kun on niin pehmeetä, niin pehmeetä tuolla avauksissa, ja jarruttaakin vois mutkiin tullessa. Ei tietysti pakko... Alkoi keula kummasti kevenemään pääsuoralla jne.

Onneks unohti tohkeissaan syödä ja juoda kunnolla, niin vielä on muutama kymmenys mulla etua  ass_1

Noilla penareilla pitäs ajaa jotai 23 alkusia vähintään. Onnea uusista ennätyksistä.
Ens viikolla saan tuohon isoisän vanhaan roppanaan uutta keulaa ja välityksiä, toivotaan että päästään jo matalaan 25 ees.

Niin pitäs niin, mutta pitää ajaa on se sanapari millä menee. Mopon merkkillä ei niinkään wäliä.

qazwsx

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 11.08.13 - klo:10:25
Lainaus käyttäjältä: qazwsx - 11.08.13 - klo:10:14
Eilen Alastaro 1:28,89

Hiukan harmittaa kun lähin tolle kolmannelle (omalle) setille tolla sc2 takasella vaikka sc1 oli jo lämmityksessä ja pohdin et meenkö vai vaihdanko? Vielä ennen tota hisideria olin tulossa siltä kiekalta pois kun tiedossa on et toi pyörä lämmlttää aika nopeaan tahtiin tota rengasta ja painetta joutuu laskemaan.
No melkein selvisin, mutta sitten kahvilan  mutka taas yllätti tumpelon.

Vähän samanlaiset tuntemukset jäi omasta kaadosta, paitsi että siinä oli kuski sen verran jo väsyksissä, että ois pitäny tulla pois. Toki renkaatkin oli sitä mitä yleensä, mutta tuskin ois mitään pelastanu paremmatkaan.
Jatkossa toi touringin ajaminen riittää ja jos siltä tuntuu, niin voi laittaa vaikka grillin tulille ja tehdä jotain muuta, jos ei jaksa. Pitkässä juoksussa varmaan jopa nopeuttaa kehitystä, koska kaataminen tuntuu maksavan rahaa ja toipumisaikaa.

Menikö pyörä pahaan kuntoon? Ts. saitko hyvän tekosyyn investoida ketterämpään ratakamppeeseen?

Ei paha noin pikasesti vilkastuna, mutta kieltämättä on käynyt jo monta kertaa mielessä toinen pyörä.
Tosta tekeetoi älytön vääntö hankalan ilman luistonestoa.
Melkein voi olla siinä tusinan kanssa ratailut

Powered by EzPortal