Paras aikasi per rata

Aloittaja jarska, 03.02.12 - klo:22:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

menac

Omia:

Alastaro 1:25.2 (2014)
Kemora 1:14.1 (2014)
Botnia 1:50.5 (2013)
Motoparkista ei kokemusta kuin muutamalta kierrokselta, kunnes kippasin, joten sieltä ei aikoja.

tuomas

Lainaus käyttäjältä: tuomas - 02.08.14 - klo:20:17
Kootaas parhaat ajat nippuun tältä kesältä kun tuli botniaa kierrettyä päivän verran. Eli:

Ahvenisto 1:29.9
Botnia 1:54.3

-tuomas


Tänään paranneltu hieman ahveniston enkkaa, eli:

Ahvenisto 1:29.4
Botnia 1:54.3
1977 Honda CB750K, 2001 Honda CBR600F, 2007 Honda CBR1000RR

rranta

Motopark 1.33.15 Muualla foorumilla turhaa selittelyä. Oikeen tyytyväinen!

qazwsx

Eilen melkein 240 kilometriä Motoparkkia mukavan lämpöisessä kelissä. Toiseksi viimeisellä setillä laitoin ajanoton oäälle että näkis vähän aikoja mitä ajeltu. 1.37.6 oli paras aika.

peitsamo

Lainaus käyttäjältä: peitsamo - 30.07.14 - klo:10:20
Tää varmaan naurattaa kaikkia, mutta minun paras aika Motoparkissa on 1.52,4. Muilla radoilla en ole vielä päässyt käymään ja Motoparkissakin vasta kolme kertaa, joista yksi meni ajoharjoitteluun. :-[

Taisin kusettaa koko porukkaa. Kattelin Racechronon dataa ja tulin siihen tulokseen, että tuo em. aika oli ns. one-lap-wonder, eli ei varmaankaan pitänyt paikkaansa, kun muut läpit oli siellä 1.56-1.58 seutuvilla.

Noh, viime perjantaina sain kuitenkin luotettavaa dataa, kun käytössä, oli 10Hz mokkula ja kierrosajat oli siellä 1:53 kieppeillä. Mukavinta tässä oli se, että kierrosaika parani tasaisesti koko päivän ajan, joten uskoa saattaa, että ajat saattaa vielä tästäkin parantua.

Omalta osaltani pyrin parantamaan aikaani rauhallisella ajolla ottamatta tarpeettomia riskejä. Kohta vaan tullaan siihen pisteeseen, että ajan parantamiseksi pitää joko a) ottaa niitä riskejä, b) tahkota rataa  satoja kierroksia tai c) kysyä kokeneemmalta neuvoja ajolinjojejn yms. suhteen.

Itse olisin varovaisesti sitä mieltä, että kombinaatio b+c vois olla se paras yhdistelmä...
Calacucco

Nitrous

C on se paras vaihtoehto. Sulla on tossa 15 turvallista sekkaa viela pois otettavaa suht helposti.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

peitsamo

07.08.14 - klo:00:16 #1101 Viimeisin muokkaus: 07.08.14 - klo:08:35 käyttäjältä peitsamo
Edit: asia ei kuulunut tähän ketjuun.
Calacucco

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: peitsamo - 06.08.14 - klo:23:53
Itse olisin varovaisesti sitä mieltä, että kombinaatio b+c vois olla se paras yhdistelmä...

Vaikeinta tässäkin lajissa on oppia pois väärin opituista tavoista.  peukku_1

app

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 07.08.14 - klo:10:09
Lainaus käyttäjältä: peitsamo - 06.08.14 - klo:23:53
Itse olisin varovaisesti sitä mieltä, että kombinaatio b+c vois olla se paras yhdistelmä...

Vaikeinta tässäkin lajissa on oppia pois väärin opituista tavoista.  peukku_1

Vaikeaa tosiaan innocent_1 , ... mutta ei mahdotonta  :D . Tehän tiijätte että tässä kehno mutta vankka kokemus puhuu. 

TommoKe

Tänään kävin Botnialla väistelemässä sadekuuroja sekä lätäkköjä. Körököröä ajaessani paransin vanhaa enkkaani 6sekuntia, mutta ei siinä vielä kehumista silti ole. Lissää hanaa!!!!
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

Grass

13.08.14 - klo:23:42 #1105 Viimeisin muokkaus: 14.08.14 - klo:06:14 käyttäjältä Grass
Lainaus käyttäjältä: Grass - 20.07.14 - klo:19:43Pieni päivitys. Noviisin kesän tavoite saavutettu: Alastaro 1:35.4 ilman turhaa puristusta. Renkaina Supercorsa SP.

Sent from my Lumia 800 using Tapatalk


Uusi Supercorsa SP takarengas taikoi luottamusta korvien väliin Alastaron Trackday.fi vuorolla.  RaceChrono näyttää...

Alastaro 1:32,45

Tästä on hyvä jatkaa ja parantaa pienin askelin.
Avaukset - kuminauhaa
Jarrut - märkä rätti

Aprilia RSV1000 '02
Beta 400 '11
Honda CBR600 '01 (myyty)
Honda Monkey (myyty)

slowrider

Alastaro 1.22.3  Vähän oli ruuhkaa, mutta ihan tyytyväinen kuitenkin :-)

Bobo

 

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 17.08.14 - klo:17:32
Alastaro 1.22.3  Vähän oli ruuhkaa, mutta ihan tyytyväinen kuitenkin :-)

Kyllä ovat sekä ukko että bemari iskussa, ei voi muuta sanoa  peukku_1
Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011

app

 1.24.8 mulla paras, eli 0.4 parani wamha enkka, ja sain ajettua 1.25 vauhtia puhtaat kierrokset. Silti ihan kun ois lämmintä väljähtynyttä kaljaa juonu... :D. Prkeleen slowrider kun meni koheltamaan noin  >:(

Nitrous

Alastarolla kolme settiä ihmettelyä. Menihän tuo 1:25, mutta ajo oli niin heikkoo, että parin päivän reenillä pääsis helposti 1:23-puolelle.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Powered by EzPortal