Paras aikasi per rata

Aloittaja jarska, 03.02.12 - klo:22:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

tuhti

Lainaus käyttäjältä: JiiPee66 - 23.08.15 - klo:21:37
Lainaus käyttäjältä: tuhti - 23.08.15 - klo:19:09
Motoparkkiin pikku parannus.
Pääsi vikalla setillä ajamaan kohtuu vapaasti.
1:43.75--->1:37.45
Ihana viikonloppu ihanassa seurassa.


Mitäs mä sanoin......
Kerranki voin olla iloinen et joku muu on välillä oikeassa! ;D

m1kk0

Lainaus käyttäjältä: m1kk0 - 15.06.15 - klo:09:14
Viime vuonna motoparkissa 1.42.31 ja viime vkl muutama sekunti parannusta 1.40.31 optimi 39 puolella. Alustan säädöt päin persettä. Pitänee perehtyä :P Takasuoran päähän viime vuonna 208,7 nyt 239,7 :)

Motopark 1.35.09

Taffu

Motopark 1:36,7. Alkaa olla jo ihan siedettävällä tasolla toikin. Viimeisellä setillä wbaumin kanssa lähdettiin peräkanaa, ensin ajelin edellä 1:37 aikoja 3 kierrosta, sitten wbaumi meni edelle näyttämään miten se homma pitää tehdä. Viimeisessä oikeassa kuitenkin lähti eturengas luistamaan alta, mutta sain kuin sainkin pidettyä mopon pystyssä. Mutta hyvin alkanut kierros jäi tuon jälkeen sitten kellottamatta. :/

Tässä pätkä etusen luiskahduksesta, mitähän tossa oikein tapahtuu? Ensin se puski tms hetken aikaa, ja sitten alko kait rojut ottamaan maahan. Jarrua ei tossa vaiheessa enää paljoa ollut, jos ollenkaan. Särmänä tietty polvella pökkäsin mopoa takas pystyyn :D

https://www.youtube.com/watch?v=fSlPsO8dwUQ

wbaum

Vähän lipsu joo. Veikkaisin 75 ratapäivää vanhaa etusta tai sitten olit jarrulla vielä tossa vähän. Tuossa mullakin vähän lipoinen tuntuinen etunen oli. Yhtäkkiä katsoen meet liian ajoissa sisään niin ei se tosta taitukkaa. Naurahdin tässä kun ihan niinku minä näyttäsin miten se pitää tehdä. :D

Upin videon peesailusta pian niin saat vähän kriittisemmän kuvan ajolinjasta.

raukkis

Alkaa taffyn vauhti olemaan jo hyvällä mallilla. Mä en kohta enää leiki sunkaa. Edes kemorassa :D

Vuorela

Motopark uusiksi ja kausi pakettiin.

Alastaro                  1:23.36  18.7.2015
Botniaring vanha  1:13.4    18.5.2011
Botniaring uusi     1:45.33   31.5.2014
Kemora                  1:12.83   2.8.2014 (2015 jotain 1:12.x ajanoton sekoillessa)
Motopark               1:31.4     23.8.2015
Auto24Ring          1:19.17   13.7.2014
Gotlandring          1:34.1     4.7.2012

https://www.youtube.com/watch?v=jz4J-gL8DuI

murmela

Lainaus käyttäjältä: Taffu - 24.08.15 - klo:00:11
Motopark 1:36,7. Alkaa olla jo ihan siedettävällä tasolla toikin. Viimeisellä setillä wbaumin kanssa lähdettiin peräkanaa, ensin ajelin edellä 1:37 aikoja 3 kierrosta, sitten wbaumi meni edelle näyttämään miten se homma pitää tehdä. Viimeisessä oikeassa kuitenkin lähti eturengas luistamaan alta, mutta sain kuin sainkin pidettyä mopon pystyssä. Mutta hyvin alkanut kierros jäi tuon jälkeen sitten kellottamatta. :/

Tässä pätkä etusen luiskahduksesta, mitähän tossa oikein tapahtuu? Ensin se puski tms hetken aikaa, ja sitten alko kait rojut ottamaan maahan. Jarrua ei tossa vaiheessa enää paljoa ollut, jos ollenkaan. Särmänä tietty polvella pökkäsin mopoa takas pystyyn :D
Et ehkä tiedosta sitä että normaaliajossakin olet ennen apeksia ihan limitillä: http://www.mprata.fi/index.php?topic=103.msg33305#msg33305
Yrität ehkä ajaa väärällä linjalla ko mutkan.
Ja et onnistu edes sen väärän linjan ajamisessa, vaan sössit senkin.
Tuossa kohtaa rata on viissiin kallistettu hieman ulospäin(?).
Ja koska olet aivan vääräsä kohtaa rataa, se voinee jopa olla hieman paskaisempi ja senkin takia huonompi pito.
Kaikesta tästä huolimatta; yrität vielä kiristää linjaa.
Yritys ylittää taidot, eipä kai siinä sen kummempaa.

Jarrut paskana, paha hidastaa.

Mikko K.

Lainaus käyttäjältä: murmela - 24.08.15 - klo:10:41
Lainaus käyttäjältä: Taffu - 24.08.15 - klo:00:11
Motopark 1:36,7. Alkaa olla jo ihan siedettävällä tasolla toikin. Viimeisellä setillä wbaumin kanssa lähdettiin peräkanaa, ensin ajelin edellä 1:37 aikoja 3 kierrosta, sitten wbaumi meni edelle näyttämään miten se homma pitää tehdä. Viimeisessä oikeassa kuitenkin lähti eturengas luistamaan alta, mutta sain kuin sainkin pidettyä mopon pystyssä. Mutta hyvin alkanut kierros jäi tuon jälkeen sitten kellottamatta. :/

Tässä pätkä etusen luiskahduksesta, mitähän tossa oikein tapahtuu? Ensin se puski tms hetken aikaa, ja sitten alko kait rojut ottamaan maahan. Jarrua ei tossa vaiheessa enää paljoa ollut, jos ollenkaan. Särmänä tietty polvella pökkäsin mopoa takas pystyyn :D
Et ehkä tiedosta sitä että normaaliajossakin olet ennen apeksia ihan limitillä: http://www.mprata.fi/index.php?topic=103.msg33305#msg33305
Yrität ehkä ajaa väärällä linjalla ko mutkan.
Ja et onnistu edes sen väärän linjan ajamisessa, vaan sössit senkin.
Tuossa kohtaa rata on viissiin kallistettu hieman ulospäin(?).
Ja koska olet aivan vääräsä kohtaa rataa, se voinee jopa olla hieman paskaisempi ja senkin takia huonompi pito.
Kaikesta tästä huolimatta; yrität vielä kiristää linjaa.
Yritys ylittää taidot, eipä kai siinä sen kummempaa.



Lyhyt kommentti omalta osalta Taffun ajosta. Eiköhän mies ole sössimisen ja ryssimisen sijaan onnistunut noin reippailla parannuksilla? Muut asiat kyllä hioutuu kohdilleen treenikierrosten myötä kun sen aika on... sekuntien parannusta ei saa aikaan pelkällä yliyrittämisellä, vaan silloin on oikeasti myös taitopuolella tapahtunut kehitystä ja onnittelut siitä.

Taffu

Lainaus käyttäjältä: murmela - 24.08.15 - klo:10:41
Et ehkä tiedosta sitä että normaaliajossakin olet ennen apeksia ihan limitillä: http://www.mprata.fi/index.php?topic=103.msg33305#msg33305
Yrität ehkä ajaa väärällä linjalla ko mutkan.
Ja et onnistu edes sen väärän linjan ajamisessa, vaan sössit senkin.
Tuossa kohtaa rata on viissiin kallistettu hieman ulospäin(?).
Ja koska olet aivan vääräsä kohtaa rataa, se voinee jopa olla hieman paskaisempi ja senkin takia huonompi pito.
Kaikesta tästä huolimatta; yrität vielä kiristää linjaa.
Yritys ylittää taidot, eipä kai siinä sen kummempaa.



Wbaum kritisoi mun linjoja erityisesti juurikin tossa. Niin siinä nyt sitten varmaan kävi niin, että kun seurasin wbaumia, niin mentiinkin kovempaa tuohon kuin mitä aiemmin olen mennyt, niin sitten se mun huonompi linja ei sitten enää toiminutkaan ja meni sen takia limitille.

murmela

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 24.08.15 - klo:11:30
Lainaus käyttäjältä: murmela - 24.08.15 - klo:10:41
Lainaus käyttäjältä: Taffu - 24.08.15 - klo:00:11
Motopark 1:36,7. Alkaa olla jo ihan siedettävällä tasolla toikin. Viimeisellä setillä wbaumin kanssa lähdettiin peräkanaa, ensin ajelin edellä 1:37 aikoja 3 kierrosta, sitten wbaumi meni edelle näyttämään miten se homma pitää tehdä. Viimeisessä oikeassa kuitenkin lähti eturengas luistamaan alta, mutta sain kuin sainkin pidettyä mopon pystyssä. Mutta hyvin alkanut kierros jäi tuon jälkeen sitten kellottamatta. :/

Tässä pätkä etusen luiskahduksesta, mitähän tossa oikein tapahtuu? Ensin se puski tms hetken aikaa, ja sitten alko kait rojut ottamaan maahan. Jarrua ei tossa vaiheessa enää paljoa ollut, jos ollenkaan. Särmänä tietty polvella pökkäsin mopoa takas pystyyn :D
Et ehkä tiedosta sitä että normaaliajossakin olet ennen apeksia ihan limitillä: http://www.mprata.fi/index.php?topic=103.msg33305#msg33305
Yrität ehkä ajaa väärällä linjalla ko mutkan.
Ja et onnistu edes sen väärän linjan ajamisessa, vaan sössit senkin.
Tuossa kohtaa rata on viissiin kallistettu hieman ulospäin(?).
Ja koska olet aivan vääräsä kohtaa rataa, se voinee jopa olla hieman paskaisempi ja senkin takia huonompi pito.
Kaikesta tästä huolimatta; yrität vielä kiristää linjaa.
Yritys ylittää taidot, eipä kai siinä sen kummempaa.
Lyhyt kommentti omalta osalta Taffun ajosta. Eiköhän mies ole sössimisen ja ryssimisen sijaan onnistunut noin reippailla parannuksilla? Muut asiat kyllä hioutuu kohdilleen treenikierrosten myötä kun sen aika on... sekuntien parannusta ei saa aikaan pelkällä yliyrittämisellä, vaan silloin on oikeasti myös taitopuolella tapahtunut kehitystä ja onnittelut siitä.
Huomauttaisin sen verran, että en puhunut yliyrittämisestä/ yliyrittämisestä jatkuvasti.
Vaan nimenomaan tuossa kohtaa yritys ylitti taidot. Yliyrittämällä tuossa kohtaa tuolla linjalla olisi ollut nurin.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Lainaus käyttäjältä: Taffu - 24.08.15 - klo:11:48
Wbaum kritisoi mun linjoja erityisesti juurikin tossa. Niin siinä nyt sitten varmaan kävi niin, että kun seurasin wbaumia, niin mentiinkin kovempaa tuohon kuin mitä aiemmin olen mennyt, niin sitten se mun huonompi linja ei sitten enää toiminutkaan ja meni sen takia limitille.
Opitko sä siitä mitään?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Peksi

Oma ajokausi paketissa. Rataenkat jäi viime vuodelle. Mutta joka radalla, jossa oon ajanut tänä vuonna, niin on päästy alle 2min/kierros ;)

Taffu

Lainaus käyttäjältä: murmela - 24.08.15 - klo:12:08
Lainaus käyttäjältä: Taffu - 24.08.15 - klo:11:48
Wbaum kritisoi mun linjoja erityisesti juurikin tossa. Niin siinä nyt sitten varmaan kävi niin, että kun seurasin wbaumia, niin mentiinkin kovempaa tuohon kuin mitä aiemmin olen mennyt, niin sitten se mun huonompi linja ei sitten enää toiminutkaan ja meni sen takia limitille.
Opitko sä siitä mitään?

Wbaumi laitto mulle videon mun perässä notkuilusta, niin onhan meillä joo linjat aika poikkeavat, eli ainakin linjoja opin :)

wbaum

Älä mun linjoja opettele. Laita vaan jakoon jos haluat.

murmela

Lainaus käyttäjältä: Taffu - 24.08.15 - klo:21:34
Wbaumi laitto mulle videon mun perässä notkuilusta, niin onhan meillä joo linjat aika poikkeavat, eli ainakin linjoja opin :)
Niiii, mä tarkotin ett opiksä mitn tosta lipsahduksesta...?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Powered by EzPortal