Paras aikasi per rata

Aloittaja jarska, 03.02.12 - klo:22:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

ile90

päivitelläämpä kauden alkuun omia enareita!
Botniaring 1:53,9 (kierrokset jäi vähiin)
Alastaro 1:27.0
Motopark 1:35.5

qazwsx

Lainaus käyttäjältä: qazwsx - 04.07.15 - klo:19:52
Auto24 ring 1.21.2
Auto24 Ring 1.20.4
Ensimmäiset  ratapäivät tänävuonna :)

m1kk0

Alastaro 1.26.36 muutama kymmenys parannusta edelliseen (1.26.64)
Motopark 1.34.02 pikkasen yli sekunti parannusta (1.35.32)
bike_leaning

Nitrous

Tällä haavaa tonnari on selkeesti yli sekunnin nopeempi kuin kusiainen ainakin Motoparkissa. Parannusta enkkaan siis 1,02 sekkaa ja 1:30 alitus jäi sadasosan päähän.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Vuorela

Uusi mopo uusi ennätysten listaus.

R6R:
Motopark 1:33.6

Hauska toi viime kesäinen video verrata eiliseen. Lähes samat vaihteet ja samat vaihtoikohdat. Ei ne linjatkaan ihan hirveästi eroa, tarkkuus vaan pienemmällä helpompaa. Seuraavalla kerralla sitten tonnaria kovempaa cool_gif

https://www.youtube.com/watch?v=882FFB5zIC8

R1:
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 24.08.15 - klo:10:21
Motopark uusiksi ja kausi pakettiin.

Alastaro                  1:23.36  18.7.2015
Botniaring vanha  1:13.4    18.5.2011
Botniaring uusi     1:45.33   31.5.2014
Kemora                  1:12.83   2.8.2014 (2015 jotain 1:12.x ajanoton sekoillessa)
Motopark               1:31.4     23.8.2015
Auto24Ring          1:19.17   13.7.2014
Gotlandring          1:34.1     4.7.2012

https://www.youtube.com/watch?v=jz4J-gL8DuI

m1kk0

20.06.16 - klo:15:19 #1370 Viimeisin muokkaus: 20.06.16 - klo:15:22 käyttäjältä m1kk0
Lainaus käyttäjältä: m1kk0 - 12.06.16 - klo:22:38
Alastaro 1.26.36 muutama kymmenys parannusta edelliseen (1.26.64)
Motopark 1.34.02 pikkasen yli sekunti parannusta (1.35.32)
bike_leaning

Muoviluodin vuorolla 19.6 oli tilaa paahtaa  bike_leaning Alle 10 pyörää nopeassa ryhmässä.

Alastaro 1.25.16

JMH

^
Se on se lyhyt pakoputki. Hyvää syöttöä!
Mauno ärrällä, eli Rauno.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: JMH - 20.06.16 - klo:15:45
^
Se on se lyhyt pakoputki. Hyvää syöttöä!
On muuten melko karmeen kuulonen laite tolla putkella.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

m1kk0

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 20.06.16 - klo:15:57
Lainaus käyttäjältä: JMH - 20.06.16 - klo:15:45
^
Se on se lyhyt pakoputki. Hyvää syöttöä!
On muuten melko karmeen kuulonen laite tolla putkella.

"Do you want to give your bike the sound and look of a real GP bike?" Menin sortumaan mainospuheisiin :D

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: m1kk0 - 20.06.16 - klo:16:00
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 20.06.16 - klo:15:57
Lainaus käyttäjältä: JMH - 20.06.16 - klo:15:45
^
Se on se lyhyt pakoputki. Hyvää syöttöä!
On muuten melko karmeen kuulonen laite tolla putkella.

"Do you want to give your bike the sound and look of a real GP bike?" Menin sortumaan mainospuheisiin :D

Toisaalta eipähän tuu ohitettavalle yllätyksenä, että sieltä on joku tulossa. :D Samaan äänimaailmaan varmaan pääsis kun asentas suoran putken päähän semmosen avautuvan kartion. :P
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

AKSI

Kallio racingin kurssihan oli hyvinkin hyödyllinen, Alastaron ajasta tippui 1,5 sek päivässä 1.27.2 -> 1.25.7 :D

murmela

Lainaus käyttäjältä: AKSI - 23.06.16 - klo:10:25
Kallio racingin kurssihan oli hyvinkin hyödyllinen, Alastaron ajasta tippui 1,5 sek päivässä 1.27.2 -> 1.25.7 :D
Missä tuli suurin ahaa-elämys?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

AKSI

Kakkos, kolmos ja lemminkäisen linja terävämmäks. Sit nopeisiin vasempaan ja oikeaan loivemmin ja veto päällä aikasemmin.. Ja ehkä silläkin vähän vaikutusta että ei mitään hirveen räikeetä virhettä näkyny ajossa ni luotto kasvoi jonkin verran. Seuraavaks pitäs jarruihin saada perän vatkaus pysyyn jotenkin kohtuullisena...

murmela

Lainaus käyttäjältä: AKSI - 25.06.16 - klo:10:13
Kakkos, kolmos ja lemminkäisen linja terävämmäks. Sit nopeisiin vasempaan ja oikeaan loivemmin ja veto päällä aikasemmin.. Ja ehkä silläkin vähän vaikutusta että ei mitään hirveen räikeetä virhettä näkyny ajossa ni luotto kasvoi jonkin verran. Seuraavaks pitäs jarruihin saada perän vatkaus pysyyn jotenkin kohtuullisena...
Mitä sulla on painaumat edessä/takana?
Entä jousivakiot edessä/takana?
Vakio/tuunattu/kitti vaimennukset?
Vakioecu?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

AKSI

Lainaus käyttäjältä: murmela - 26.06.16 - klo:00:09
Lainaus käyttäjältä: AKSI - 25.06.16 - klo:10:13
Kakkos, kolmos ja lemminkäisen linja terävämmäks. Sit nopeisiin vasempaan ja oikeaan loivemmin ja veto päällä aikasemmin.. Ja ehkä silläkin vähän vaikutusta että ei mitään hirveen räikeetä virhettä näkyny ajossa ni luotto kasvoi jonkin verran. Seuraavaks pitäs jarruihin saada perän vatkaus pysyyn jotenkin kohtuullisena...
Mitä sulla on painaumat edessä/takana?
Entä jousivakiot edessä/takana?
Vakio/tuunattu/kitti vaimennukset?
Vakioecu?
Pitäs kattella lisää painumia kun tallille pääsee, mutta..

Täysin vakio takaiskari, oliko 120 jousi siinä. Painuma oli 34mm ilman ajokamoja. Kiristin sitä kyllä yhellä stepillä radalla ni käänty vähän paremmin et olisko vähän vähempi nyt.
Keulassa motovillen pikku parannukset eli 10.0 jouset, stopparit poistettu ja öljypinta 100mm. Vakio tais olla 120mm.. muuten vakio-osat.
Oli juttua että tohon keulaan sitä painumaa ei saa kohilleen noilla osilla niin en oo keskittyny siihen. Parantui kuitenki toi jarruttaminen ku ruuvasin kompit varttikierroksen vajaa täysille ja 4kierrosta lisää esijännitystä. esijännityssäädin on nyt puolessa välissä mut taitaa se keula pohjata vielä...ainaki nipparin mukaan.
Vakioecu joo

Powered by EzPortal