Paras aikasi per rata

Aloittaja jarska, 03.02.12 - klo:22:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jone

07.07.19 - klo:21:58 #1605 Viimeisin muokkaus: 07.07.19 - klo:22:03 käyttäjältä Jone
Lainaus käyttäjältä: Jone
Alastaro: 1.28.03
Motopark: 1.37.1
Kemora: 1.17.84

Kemora 1.17.05

Siihe se jääki tältä kaudelta. Kovempaa olis päässy. Matalaa 16 optimia näytti, renkaat loppu keske ja alko luistelee mutta seliselipäläpälä.

tonde8


Alastaro 1.21.196 (2018)
Motopark 1.28.425 (2019)
Kemora 1.11.872 / wet 1.19.478 (2019)
Auto24ring 1.19.777
Parnun aika ajossa ei päässy oikee jyvälle kun öljyttyjä mutkia. Sit varikon kautta jonkuu jengin perään ja kattel vähä miten muut ajelee. Siitä joku ohitus ja latu vapaa. Ja oikeestaan ekalla kierroksella kun yritin nipistää ajasta pois niin jarrutin etusen alta Ja romua tuli. Harmi kun olis ollu fiilis et 1- 2 sekkaa löysää ajassa.

Nitrous

Pientä kaunistelua Alastaron aikaan. Muutaman puhtaan kierroksen kun olis saanu niin matala 1:20 olis menny, mutta jää nyt kisaan sitten tuon suorittaminen.

Alastaro 1.21.2xx (2019) / 1:30.7xx (märällä 2018)
Botnia lyhyt 1.10.9 (2018)
Botnia pitkä 1.43.x (2018 1000cc)
Kemora 1.09,998 (2019)
Motopark 1.27,994 (2019)

Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Sippe

Alastaro  2019 R1 1.36.2 
2018 S1000RR  1.37.5
2017 R600 1.43xx 
2014 KTM RC8 1.44.xx
Kemora 2017 R6 1.30.5  
S1000RR 2017 1,31.xx 
R1 2019 1.26.14
Botnia pitkä 2018 S1000RR 2.15.xx 
Motopark 2016 R600 2.03 
S1000RR 2018 1.54.8

Alastaro parani  reilun sekunnin, ryhmää ylempänä pystyi ajamaan alle 1.40 käytännössä koko ajan mikä on iso parannus. Edelleen linjat pielessä ja hyvää avausta ajatellen satunnaisesti onnistui. Taitot vaikuttaisi olevan aikaisia, vaikka sitä koetan parantaa. Jarrut ja avaukset löysiä.

murmela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 14.07.19 - klo:21:19
Pientä kaunistelua Alastaron aikaan. Muutaman puhtaan kierroksen kun olis saanu niin matala 1:20 olis menny, mutta jää nyt kisaan sitten tuon suorittaminen.

Alastaro 1.21.2xx
Mitäs optimi lupaili? Montako sektoria?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 15.07.19 - klo:10:52
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 14.07.19 - klo:21:19
Pientä kaunistelua Alastaron aikaan. Muutaman puhtaan kierroksen kun olis saanu niin matala 1:20 olis menny, mutta jää nyt kisaan sitten tuon suorittaminen.

Alastaro 1.21.2xx
Mitäs optimi lupaili? Montako sektoria?

Ei tolla optimilla oo mitään merkitystä rikkonaisella rytmillä ajaessa.  1:20 puolella se oli, mutta ainakin ite tartten sen n. kolme puhdasta kiekkaa sen parhaan kierroksen tekemiseen.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

teemuki

Pärnu 1:27.8
hapsutakkivauhteja, mutta itse olen tyytyväinen. 

stydy

27.07.19 - klo:20:38 #1612 Viimeisin muokkaus: 27.07.19 - klo:22:35 käyttäjältä stydy
Viime vuonna tuli ratailut alotettua ja yhen kerran Ahvenistolla käytyä ilman ajanottoa. Tää vuosi alko Motoparkista ja siellä tuli kännykkä povarissa kellotettua parhaaksi 1.49 alkusia.

Sen jälkeen ajanottoon päivitetty Garmin glo2 ja yhteensä neljä (1 kostealla) ratapäivää Alastarolla takana ja parhaaks ajaksi kellotettu 1.30.95. 1.32.0 ollessa normivauhti. Vielä ois tarkotus tuolla tänä kesänä käydä tahkoomassa lisää kierroksia ja tavoitella hapsutakkirajaa.

Pyöränä katukuntonen zx6r -04.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 14.07.19 - klo:21:19
Pientä kaunistelua Alastaron aikaan. Muutaman puhtaan kierroksen kun olis saanu niin matala 1:20 olis menny, mutta jää nyt kisaan sitten tuon suorittaminen.

Alastaro 1.21.2xx (2019) / 1:30.7xx (märällä 2018)
Botnia lyhyt 1.10.9 (2018)
Botnia pitkä 1.43.x (2018 1000cc)
Kemora 1.09,998 (2019)
Motopark 1.27,994 (2019)

Tulihan se sieltä niin kuin vähän epäilinkin.

Alastaro 1:19.457

Ja pakko laittaa härnikkeeksi sen verran, että tuolla kiekalla tuli pari isompaa virhettä, joten matala 1:19/korkea 1:18 olis ihan tehtävissä, mutta jäänee ensi vuoteen.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Sippe

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 28.07.19 - klo:23:00
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 14.07.19 - klo:21:19
Pientä kaunistelua Alastaron aikaan. Muutaman puhtaan kierroksen kun olis saanu niin matala 1:20 olis menny, mutta jää nyt kisaan sitten tuon suorittaminen.

Alastaro 1.21.2xx (2019) / 1:30.7xx (märällä 2018)
Botnia lyhyt 1.10.9 (2018)
Botnia pitkä 1.43.x (2018 1000cc)
Kemora 1.09,998 (2019)
Motopark 1.27,994 (2019)

Tulihan se sieltä niin kuin vähän epäilinkin.

Alastaro 1:19.457

Ja pakko laittaa härnikkeeksi sen verran, että tuolla kiekalla tuli pari isompaa virhettä, joten matala 1:19/korkea 1:18 olis ihan tehtävissä, mutta jäänee ensi vuoteen.

Onko jotain ajatusta  mistä tuo kehitys "loikka" syntyi?

Nitrous

29.07.19 - klo:14:01 #1615 Viimeisin muokkaus: 29.07.19 - klo:14:15 käyttäjältä Nitrous
Lainaus käyttäjältä: Sippe - 29.07.19 - klo:10:21
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 28.07.19 - klo:23:00
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 14.07.19 - klo:21:19
Pientä kaunistelua Alastaron aikaan. Muutaman puhtaan kierroksen kun olis saanu niin matala 1:20 olis menny, mutta jää nyt kisaan sitten tuon suorittaminen.

Alastaro 1.21.2xx (2019) / 1:30.7xx (märällä 2018)
Botnia lyhyt 1.10.9 (2018)
Botnia pitkä 1.43.x (2018 1000cc)
Kemora 1.09,998 (2019)
Motopark 1.27,994 (2019)

Tulihan se sieltä niin kuin vähän epäilinkin.

Alastaro 1:19.457

Ja pakko laittaa härnikkeeksi sen verran, että tuolla kiekalla tuli pari isompaa virhettä, joten matala 1:19/korkea 1:18 olis ihan tehtävissä, mutta jäänee ensi vuoteen.

Onko jotain ajatusta  mistä tuo kehitys "loikka" syntyi?

Pitkä asia lyhyesti:
Iso osa tuosta vauhdista on ollut jo olemassa, mutta nyt sen sai realisoitua myös Alastarossa. Lisäksi auttoi pyörän säätömuutokset, ajolinjan muuttaminen parissa paikkaa, parempi jarrutustekniikka ja yläkropan tehokkaampi käyttäminen keskimutkassa ja avauksissa. Näistä kolmesta viimeisestä iso kiitos KVR academyn Roopelle ja Eemelille. Hieno nähdä miten Emellä on iso palo auttaa muita kehittymään.

Monta pientä asiaa siis loksahti kohdalleen ja kun luotto pyörään ja renkaisiin on hyvä, näkyy se myös kellossa.

Edit. Unohtu vielä mainita kaasun oikea käyttö hetkeä ennen varsinaista avausta, että saa avaukseen paremman pidon. (Tämä tosin vahvasti vielä opetteluvaiheessa.)
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 29.07.19 - klo:14:01parempi jarrutustekniikka
Mikäs tuossa oli suurin tai suurimmat muutokset?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 29.07.19 - klo:14:54
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 29.07.19 - klo:14:01parempi jarrutustekniikka
Mikäs tuossa oli suurin tai suurimmat muutokset?

Keskimäärin korkeampi jarrupaine jarrutuksen aikana.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

tonde8



Alastaro 1.20.242 (2019)
Motopark 1.28.425 (2019)
Kemora 1.11.872 / wet 1.19.478 (2019)
Auto24ring 1.19.777

Hieman parani tuo alastaron aika lauantain kisassa. Sunnuntaina mentii takasella jolla aika-ajon ja la kisan ajoin. 10 kierrosta kumminkii 20 alkusia mut ei uskaltan siitä kiristää. Ajo virheitä ja kilvan ajosta johtuvia linjan muutoksia jonninverran.

Coo

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 29.07.19 - klo:14:01
Lainaus käyttäjältä: Sippe - 29.07.19 - klo:10:21
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 28.07.19 - klo:23:00
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 14.07.19 - klo:21:19
Pientä kaunistelua Alastaron aikaan. Muutaman puhtaan kierroksen kun olis saanu niin matala 1:20 olis menny, mutta jää nyt kisaan sitten tuon suorittaminen.

Alastaro 1.21.2xx (2019) / 1:30.7xx (märällä 2018)
Botnia lyhyt 1.10.9 (2018)
Botnia pitkä 1.43.x (2018 1000cc)
Kemora 1.09,998 (2019)
Motopark 1.27,994 (2019)

Tulihan se sieltä niin kuin vähän epäilinkin.

Alastaro 1:19.457

Ja pakko laittaa härnikkeeksi sen verran, että tuolla kiekalla tuli pari isompaa virhettä, joten matala 1:19/korkea 1:18 olis ihan tehtävissä, mutta jäänee ensi vuoteen.

Onko jotain ajatusta  mistä tuo kehitys "loikka" syntyi?

Pitkä asia lyhyesti:
Iso osa tuosta vauhdista on ollut jo olemassa, mutta nyt sen sai realisoitua myös Alastarossa. Lisäksi auttoi pyörän säätömuutokset, ajolinjan muuttaminen parissa paikkaa, parempi jarrutustekniikka ja yläkropan tehokkaampi käyttäminen keskimutkassa ja avauksissa. Näistä kolmesta viimeisestä iso kiitos KVR academyn Roopelle ja Eemelille. Hieno nähdä miten Emellä on iso palo auttaa muita kehittymään.

Monta pientä asiaa siis loksahti kohdalleen ja kun luotto pyörään ja renkaisiin on hyvä, näkyy se myös kellossa.

Edit. Unohtu vielä mainita kaasun oikea käyttö hetkeä ennen varsinaista avausta, että saa avaukseen paremman pidon. (Tämä tosin vahvasti vielä opetteluvaiheessa.)

Kiitokset palautteesta ja kiitokset välitetty myös Eemelille. Mukava nähdä, että asiat tarttuu ja pystyttiin auttamaan. :) Hienosti ajettu kisassa ja vahva rutiini näkyy siinä, miten palasten loksahdettua kohdalleen, tuli inputti niihin sitten mistä suunnasta tahansa, hyppäys on isohko kokeneellakin kuskilla.

Powered by EzPortal