Paras aikasi per rata

Aloittaja jarska, 03.02.12 - klo:22:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

heippa

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 11.06.12 - klo:15:06


Motoparkissa loppuun ajetulla takasella luistellen 1:33.35.



Pitää tehä taas possujuna jossain vaiheessa Nitrouksen kanssa, mut nyt oon jo eellä ass_1

Motopark superbike B aika-ajo 1.33.144

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: heippa - 17.06.12 - klo:16:07
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 11.06.12 - klo:15:06


Motoparkissa loppuun ajetulla takasella luistellen 1:33.35.



Pitää tehä taas possujuna jossain vaiheessa Nitrouksen kanssa, mut nyt oon jo eellä ass_1

Motopark superbike B aika-ajo 1.33.144

Mut ihan varmaan uusilla renkailla ajoit. :p
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Cat

Jep, rupes vähä kyrsiin lukeen läpi tää ketju. Voisko joku muuki hidastelija laittaa aikoja, ettei tarvis erottua joukosta. :)

Eka kerta radalla Affella, ei aikaa. Tuonne Radalle tuskin enää menen.

Kaks tuntia Alastarolla eilen, parhaaks jäi 1.38,4 Piti lähtee kotiin kun alko jänskättää. Tuon kahden tunnin aikana sai tosin ajaa niin paljon kun halus. Oli yks pyörä mun lisäksi.

Keskiviikkona jos kuivaa niin pistetään nopeampi aika tauluun.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Cat - 17.06.12 - klo:19:58
Jep, rupes vähä kyrsiin lukeen läpi tää ketju. Voisko joku muuki hidastelija laittaa aikoja, ettei tarvis erottua joukosta. :)

Eka kerta radalla Affella, ei aikaa. Tuonne Radalle tuskin enää menen.

Kaks tuntia Alastarolla eilen, parhaaks jäi 1.38,4 Piti lähtee kotiin kun alko jänskättää. Tuon kahden tunnin aikana sai tosin ajaa niin paljon kun halus. Oli yks pyörä mun lisäksi.

Keskiviikkona jos kuivaa niin pistetään nopeampi aika tauluun.

Suotta kyrsii, on täällä taatusti paljonkin aloittelijoita mukana, rohkeesti vaan aikoja esiin jos sellasia löytyy.peukku_1
Kaikki meistä on olleet noviiseja joskus...itekkin aloitin vasta 2010, alla Bemun RR...jokaisesta Kemoran mutkasta löytyi kalsaridataa ja kierrosajat varmaan päälle 2 minsan.
Ei ole häävit vauhdit vieläkään, mut ei mua ainakaan haitannut körötellä kaikkien moto-testien voittaja alla...possujunassa, liian pieni takki päällä ja tourinkihuopikkaat jalassa, ei ollut mihinkään kiirus.
Tsemppiä vaan, kyllä ne kierrosajat sieltä paranee, liialla hopulla pääsee vaan pussaileen paaleja ja poimiin voikukkasia rintapieleen.

SuVili

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 11.06.12 - klo:08:32
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 10.02.12 - klo:23:30
Alastaro 1:27.0
Kemora 1:13.6
Motopark 1:40.4
Botniaring 1:13.4

Päivitellään nyt kun taas hetkeen tartte ennätyksiä ajaa. Solari katkesi eilen Motoparkissa.

Kemora 1:13.4
Motopark 1:34.1
Motopark 1:48:2

slowrider

Lainaus käyttäjältä: Cat - 17.06.12 - klo:19:58
Jep, rupes vähä kyrsiin lukeen läpi tää ketju. Voisko joku muuki hidastelija laittaa aikoja, ettei tarvis erottua joukosta. :)

Eka kerta radalla Affella, ei aikaa. Tuonne Radalle tuskin enää menen.

Kaks tuntia Alastarolla eilen, parhaaks jäi 1.38,4 Piti lähtee kotiin kun alko jänskättää. Tuon kahden tunnin aikana sai tosin ajaa niin paljon kun halus. Oli yks pyörä mun lisäksi.

Keskiviikkona jos kuivaa niin pistetään nopeampi aika tauluun.

alastaro 1.38 aika tarkkaan. ei tolla kuuhun mennä mut hauskaa oli

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: SuVili - 17.06.12 - klo:22:24
Motopark 1:48:2

peukku_1

Tässä alkaa olla kaikki 33 heppaa hyödynnetty. Paljonko tuolla ehtii keräämään vauhtia takasuoralle?

SuVili

Oho oli tarkoitus lainata kyllä omaa tekstiä, jotain kädetin kun kikkailin väsyksissä :-\
Nopeusmittari on irti pojalta, mutta katon racechronosta kunhan saan hiukan autoa purettua

Lainaus käyttäjältä: SuVili - 09.06.12 - klo:22:03
Laitetaan sitä mukaa kun kisat edistyy
Botniaring 1,24,925
Alastaro 1,38,09
Motopark 1,48,196

APRR

Lainaus käyttäjältä: APRR - 25.05.12 - klo:08:33
Itelläni ollut taskunauris mukana vain parilla kertaa ja näin se näytti:

Alastaro   1:27:60
Ahvenisto 1:29:00

Rautaisella 10 ratapäivän kokemuksella painetaan eteenpäin. Sunnuntaina sitten päivä nro. 11 Motoparkissa.  03Biker
Lainaus käyttäjältä: APRR - 27.05.12 - klo:23:15
No tänään pääsi ekan kerran ajamaan Motoparkkia niin ettei vehkeet hajoa 2 kierroksen jälkeen..   Tai no.. Transitin kytkimen työsylinteri alkoi aamulla vuotaa ku seula, mutta ahkerasti kytkintä pumpaten päästiin Parkkiin ja takas :D

Neljä settiä tuli ajettua ja käteen jäi 1:33,60  03Biker


Tottakai unohdin ajanottovermeet kotiin keskiviikon Ahveniston settiä varten. Takana tuleva ajoi 1:27:10 ja taisin ajaa välillä vähän karkuun. Elokuun alussa uudestaan kun vapaaharjotukset jatkuu.
Kaikki mikä pärisee ja kulkee eteenpäin on kivaa.

Cat

Lainaus käyttäjältä: Cat - 17.06.12 - klo:19:58
Jep, rupes vähä kyrsiin lukeen läpi tää ketju. Voisko joku muuki hidastelija laittaa aikoja, ettei tarvis erottua joukosta. :)

Eka kerta radalla Affella, ei aikaa. Tuonne Radalle tuskin enää menen.

Kaks tuntia Alastarolla eilen, parhaaks jäi 1.38,4 Piti lähtee kotiin kun alko jänskättää. Tuon kahden tunnin aikana sai tosin ajaa niin paljon kun halus. Oli yks pyörä mun lisäksi.

Keskiviikkona jos kuivaa niin pistetään nopeampi aika tauluun.

Toka kerta alastarolla ja lupaus pidetty. Ei siitä paljoa lähtenyt, mutta lähtipähän kuitenkin. 1.37,7

HHa_76

Vielä säästyy pyörä myynniltä, eli jotain kehitystä sittenkin tänä kesänä. Tänään alastarossa 1.27.0

rranta

Mpradan päivät tännään Kemorasa 1.15.27

Wper

Lainaus käyttäjältä: rranta - 20.06.12 - klo:22:55
Mpradan päivät tännään Kemorasa 1.15.27



on se hurja!! kovaa on meno! :)
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

Birke

Lainaus käyttäjältä: rranta - 20.06.12 - klo:22:55
Mpradan päivät tännään Kemorasa 1.15.27
Sehän kulkee :)

jarska

Rrannalle vois kyllä antaa porttikiellon ratapäiville, ajaa ihan liian kovaa, senki häirikkö.:D

Powered by EzPortal