Lithium akkua

Aloittaja Tomppa, 16.05.12 - klo:09:42

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Mattirk

S1000RR:n Yuasa tuli tiensä päähän, ei kestänyt edes täyttä kymmentä vuotta, mopokin seissyt vasta reilun vuoden ja heti kyykkäs.. Onks tää kelvollinen: Carpimoton patteri, vähän on kaposempi kuin orkkis mutta ei kai sillä mitään väliä. Sanovat tuolla muuten että lähettävät myös Suomeen rekkakyydillä. Vai ostanko vaan lyijyä koska minun ajoilla se akun paino nyt on yks paskan hailee.
Patterista lisää.
Ja käviskö laturiksi tämmöinen Noco sitäsuntätä. Laturi tarttis olla semmoinen että sillä latailis myös katumopoa ja vaikka eukon autoa. En nääs kaipaa useampaa nurkkiin pyörimään.
Nocon speksit.


Mattirk

Kyllä mä nuo Stormin patterit olen katsonut. 149 euroa en patterista maksa vaikka painaisi gramman ja olisi kullitettu.

teemuki

26.02.20 - klo:11:47 #63 Viimeisin muokkaus: 26.02.20 - klo:14:48 käyttäjältä teemuki
XL-motosta saa Shidoja aika edullisesti.
https://www.xlmoto.fi/shido#?pl&t=1

Latauksesta sen verran, että tuollaisen LiFePO-akun saa ladattua ihan hyvin aivan tavallisella lyijyakun älylaturilla (CTek jne.) - se ei tule kuitenkaan aivan täyteen, kun kennojen nimellisjännitteet ovat suuremmat mitä lyijykennoilla, mutta käytännössä sillä ei ole väliä.




Powered by EzPortal