rata ajo kursseja kemoralla?

Aloittaja Wper, 01.06.12 - klo:10:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Wper

järjestetäänkö kemoralla lähiaikoina mitään rata ajo kurssia?
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

spedor

Mp-tuki järjestää 21-22.6 rata-ajo kurssin tuolla. Kouluttajina ilmeisesti ainakin Vehniäinen ja Salo.

Jukka_R

Ja allekirjoittanut vetää sitten sellaisille, joilla vauhtitaso ei yllä varsinaiselle kursille, omiani: http://www.mp-foorumi.com/forum/showa.php?fid=9&tid=503&fpage=

Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

app

Suosittelen kurssia. Ilman näitä menee monet monituiset ratapäivät ihmettelyyn, kun taas näissä ratakylvyissä tulee henk. koht. ohjausta kaikista eri osa-alueista, ja takuulla paranee tekemisen taso kaikilla. Mukana kaiken tasoisia harrastajia, ja joitakin yllättävän kovaakin ajavia.

aapolas

Tuu Wper 21-22.6 mun kanssa tuohon Rata-ajokurssille.  Oon siellä kummiski nolaamassa itteäni ni tuu messiin ni voidaan sitte nauraa mulle yhdessä airrev_1

Wper

Lainaus käyttäjältä: aapolas - 01.06.12 - klo:17:14
Tuu Wper 21-22.6 mun kanssa tuohon Rata-ajokurssille.  Oon siellä kummiski nolaamassa itteäni ni tuu messiin ni voidaan sitte nauraa mulle yhdessä airrev_1
joo kiinnostusta kyllä on, mutta pitää koittaa järkätä töistä vapaa päivä. Oon järkänny sen 20.6 ku on mprata päivä siellä niin vapaaksi. Mutta yritän kyllä järkätä ainakin toisen noista päivistä vapaaksi.
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

Powered by EzPortal