Kemora 25.5.2012

Aloittaja jarska, 24.05.12 - klo:08:20

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Wper

myöhään meni lähtö tänään, ja yhden setin jälkeen sai pakata kamat takas autoon ja lähteä sateen takia kotiin.
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

pienisopoapina

25.05.12 - klo:22:16 #16 Viimeisin muokkaus: 26.05.12 - klo:00:04 käyttäjältä pienisopoapina
Hyvä oli reissu. Kierrosajan mittaus meni taas keturalleen, mutta muiden vauhtiin verrattuna 1.20 +-1 sekunnin tarkkuudella.
Laitoin muutaman fasu1000:n ja mun ottaman kuvan osoitteeseen http://picasaweb.google.com/pienisopoapina

Tässä video: X1700002
Muita palstalaisia siinä ei juuri näy muuta ku tupakilla.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

jarska

25.05.12 - klo:23:12 #17 Viimeisin muokkaus: 25.05.12 - klo:23:15 käyttäjältä jarska
Olipa tosiaan kiva ajella, sää oli mitä parhain ja mukava turista uusien nikkien kanssa. shakehands_1
Vähän jo sai vauhtia lisää ja sentäs mentiin alle 1.20...parhaaksi jäi 1.19.1...tästä on hyvä jatkaa. airrev_1

Ainut varjopuoli oli R10 takarenkaan todella ihmeellinen "kesiminen" muutaman setin jälkeen ja rengas oli ihan tuore. :o
Kyllä sitä kävi moni ihmettelemässä, eikä olleet moista ennen nähneet.
Pinta näyttää siltä, kuin iho on auringossa palamisen jälkeen, pinnasta irtoaa isoja viipaleita.
Kävin Vetelissä vaihdattamassa takasen, en uskalla tuolla ajaa.
Mekaanikko tuumas, että pakko olla paistovika, ei tuota ajamalla saa tuohon kuntoon.
Laitan huomenna kuvia rinkulasta tuonne R10 ketjuun ja laittelen myös maahantuojalle/Mynetmotoon terveiset, saavat kyllä hyvittää ton.

Naljailtiin, et sieltä on alta tulossa slicksi tahi Tunloppi kunhan pinta repee poijes, Saksan pojat myi mulle pinnotetun. :D


Bitubo tuntui edelleen todella hyvältä, vakaa ja erittäin tunnokas.

rranta

Mukava keikka oli jälleen. Erityiskiitokset RRveljelleni MpK7lle. Hieno keli ja mukavaa porukkaa. Ajoasentoa koetin päivän korijailla parempaan suuntaan josta iso osa kiitoksista menee Wperin suuntaan kun viime reissulta oli niitä kuvia joista kävi ilmi oman ajoasennon miten sen sanos perseellään olo... Jospa se vähän parempaan suuntaan meni. Vaikialta tuntu vaan jospa se siitä ajan kans. Se Jarskan rengas oli kyllä kummallisinta mitä pitkään aikaan nähäny. Toivottavasti uuen renkaan saa tilalle.

jarska

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 25.05.12 - klo:22:16
Laitoin muutaman fasu1000:n ja mun ottaman kuvan osoitteeseen http://picasaweb.google.com/pienisopoapina.

Ei mulla ainakaan näy kuvat, erroria pukkaa?

Wper

ens viikon keskiviikkona olis tarkoitus mennä uudestaan ja aikaisemmin päivällä. Jos vaikka kelit suosii. Jos jotain hyvää pitää hakea, niin ajaminen tuntu tänään tosi paskalta. Mutta siitä huolimatta pääsin alle 1.20. Joten se tietää hyvää seuraavia kertoja varten
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: jarska - 25.05.12 - klo:23:41
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 25.05.12 - klo:22:16
Laitoin muutaman fasu1000:n ja mun ottaman kuvan osoitteeseen http://picasaweb.google.com/pienisopoapina.

Ei mulla ainakaan näy kuvat, erroria pukkaa?

Piste liikaa. Laitoin lauseen loppuun pisteen ja smf luule sitä urlin osaksi. Korjaan.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

jussi040

Lähtö jäi hieman myöhäseen,mutta mopo toimii nyt ok,ja alustan vatkaaminen loppu,kiitokset vehnälle,suoritettiin iskareiden säätö puhelimitse alkuviikosta ja thäts it,sade ei sitte loppunu joten kymmenisen kierrosta tuli ajeltua 03Biker ilman kaatoa,tuntuman hakeminen jatkuu jos työt antaa myöten jo ens viikolla

app

Lainaus käyttäjältä: jarska - 25.05.12 - klo:23:12
Olipa tosiaan kiva ajella, sää oli mitä parhain ja mukava turista uusien nikkien kanssa. shakehands_1
Vähän jo sai vauhtia lisää ja sentäs mentiin alle 1.20...parhaaksi jäi 1.19.1...tästä on hyvä jatkaa. airrev_1

Ainut varjopuoli oli R10 takarenkaan todella ihmeellinen "kesiminen" muutaman setin jälkeen ja rengas oli ihan tuore. :o
Kyllä sitä kävi moni ihmettelemässä, eikä olleet moista ennen nähneet.
Pinta näyttää siltä, kuin iho on auringossa palamisen jälkeen, pinnasta irtoaa isoja viipaleita.
Kävin Vetelissä vaihdattamassa takasen, en uskalla tuolla ajaa.
Mekaanikko tuumas, että pakko olla paistovika, ei tuota ajamalla saa tuohon kuntoon.
Laitan huomenna kuvia rinkulasta tuonne R10 ketjuun ja laittelen myös maahantuojalle/Mynetmotoon terveiset, saavat kyllä hyvittää ton.

Naljailtiin, et sieltä on alta tulossa slicksi tahi Tunloppi kunhan pinta repee poijes, Saksan pojat myi mulle pinnotetun. :D


Bitubo tuntui edelleen todella hyvältä, vakaa ja erittäin tunnokas.

Laita se 6854 alle, niin ei tarvi pinnotetta ensin kuluttaa tourinki-vauhtia körötellessä. Menee 1.17 heti bike_leaning

app

Lainaus käyttäjältä: jussi040 - 26.05.12 - klo:09:13
Lähtö jäi hieman myöhäseen,mutta mopo toimii nyt ok,ja alustan vatkaaminen loppu,kiitokset vehnälle,suoritettiin iskareiden säätö puhelimitse alkuviikosta ja thäts it,sade ei sitte loppunu joten kymmenisen kierrosta tuli ajeltua 03Biker ilman kaatoa,tuntuman hakeminen jatkuu jos työt antaa myöten jo ens viikolla

Siellä suunnalla osataan mopon säätö. Sama kokemus itsellä.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 25.05.12 - klo:22:16
Hyvä oli reissu. Kierrosajan mittaus meni taas keturalleen, mutta muiden vauhtiin verrattuna 1.20 +-1 sekunnin tarkkuudella.
Laitoin muutaman fasu1000:n ja mun ottaman kuvan osoitteeseen http://picasaweb.google.com/pienisopoapina

Tässä video:
Muita palstalaisia siinä ei juuri näy muuta ku tupakilla.

Saanko antaa vinkin? No annan joka tapauksessa ennen kun lupaa tulee.
1) Siirrä vähemmän persettä
2) Siirrä päätä enemmän sivulle ja alas.
3) Jos siirrät persettä, tee se reilusti ennen jarrua, ei silloin kun taitat mutkaan.

Tällä hetkellä ajoasento näyttää "polvi maahan" -syndroomalta, eli perse tippuu penkiltä lähes kokonaan ja pää jää keskelle pyörää. Olet varmasti jo saanut polven maahan, joten nyt voi aloittaa polvipalojen säästämisen.  peukku_1
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

app

Oisko paikallaan pistää pystyyn kisa; "kuka ensimmäisenä saa kyynärpääsuojiin naarmut" (kaatumatta)? Rupeis varmaankin kehittymään päätä peiliin-tekniikka.

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 26.05.12 - klo:15:53

Tällä hetkellä ajoasento näyttää "polvi maahan" -syndroomalta, eli perse tippuu penkiltä lähes kokonaan ja pää jää keskelle pyörää.

"Perse maahan"-syndrooma?

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 26.05.12 - klo:15:53
Saanko antaa vinkin? No annan joka tapauksessa ennen kun lupaa tulee.

Tottakai saa neuvoa. Juuri kun tulin tallista liimailemasta polvipaloja perseeseen, niin nyt ne pitäs ottaa pois. Nää lauantai-illan asentokeskustelut on ainakin yhtä mukavia kuin perjantai-illlan kumikeskustelut.

Hiukan asentohistoriaa: olen 46 vuotias uusmotoristi, jonka aiempi pyöräkokemus on GSX1100 -81, GSX-R1100 -87 ja FZR1000 -94. Tää GSX-R1000 on mun eka "moderni" pyörä. Noita vanhoja piti ajaa enempi liikkumalla. Nyt olin kolmatta kertaa tällä uusimmalla radalla. Eka kerta meni onnettomuuden traumoja paikkaillessa, toinen jäi sateen takia lyhyeksi ja nyt vaahtosi jäähdytyneste. Vauhti on koko ajan noussut. Tän kerran tavoitteena oli uskaltaa ajaa pääsuoran jälkeinen mutka reippaammin, katseen nostaminen eturenkaasta ja onnettomuuspaikkani ajolinjan hiominen. Pari ekaa tavoitetta onnistui. Kolmas eteni, kun pääsin nopeampien perään.

Asentoa en vaihda. Mulla on mukavampi olo kun polvi on maassa. Kulukoon palat. Niitä saa Biltemasta lisää. Pään asentoa aion toki hioa. Mun mielestä kohdissa 4:48 ja 8:29 on pää jo selkeesti keskilinjan sivussa. Video oli eka setiltä. Väitän lopussa asennon olleen parempi.

Nää keskustelupalstat on keskustelua varten, joten keskustellaan. Mun luonne on semmoinen, että väitäni vastaan ja teen niinkuin mun mielestä on parasta. Lopulta teen kuitenkin niin kuin kokeneemmat kertoi, mutta väitän olleen itsekin samaa mieltä.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

jarska

Lainaus käyttäjältä: app - 26.05.12 - klo:12:50
Laita se 6854 alle, niin ei tarvi pinnotetta ensin kuluttaa tourinki-vauhtia körötellessä. Menee 1.17 heti bike_leaning

Juujuu, laitan laitan, mut en raaski vielä, ajetaan nuot muut ensin alta pois ja herkutellaan sitten vasta Tunlopeilla.

Powered by EzPortal