Kemoran Juhannus

Aloittaja Jukka_R, 28.05.12 - klo:21:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Twini

Ei o helppoo löytää rentoutta talven jäljiltä. Melkein koko päivä meni ajellessa 3 sekuntia viime vuotta hitaammin kunnes sitten klo19 pääsi tyhjällä radalla laittaan ennätyksen uusiks 0.8 sekunnilla. Keilat autto melkosesti ja kiitokset grandille kun selitti miten niitä luetaan.

Sit toisaalta pahottelut ratakurssilaisille nolosta mokasta kun pääs menovesi loppuun. Jatkossa heti varikolle kun alkaa bensavalo palaan.

app

Vähän aiheen sivusta, mutta oli varikolla puheta tästä viime kerralla Kemorassa olleesta moposta, joten laitan kuvan tänne.

rranta

Tympiä homma Jarska, että lähti mopo alta. Aina ne vähän harmittaa varsinki ku se jäläkiviisaus on aina niin pinnasa ku niitä vatvoo. Eläpä murehi lyö lasikuitua tilalle ja ajamaan. Kaatoja joskus tullee minkäpä niille. Pahemminki ois voinu mennä varmasti. Ei muuta ku tulta munille (niille puristelluille ja eu standardien mukaan hyväksytyille).

bro

Makiaa settiä oli. Rata-ajokurssia voin kyllä suositella, opin paljon ajamisesta ja varsinkin ajolinjoista jotka kyllä vieläkin ovat välillä hakusalla. Wehnä ja Miika ovat kyllä hyviä opastamaan! Tosin perjantaina iltasella alkoi itsellä olla jo takki melko tyhjänä. Pääsin silti 1.15.1, enää sekunnin päässä omasta viimekesäisestä ennätyksestä :D

Jarskan kaatumisesta tuli mieleen, että ainahan se kaato harmittaa mutta itsellä helpottaa jos tietää syyn :D Tsemppiä ja toivottavasti peli on taas pian kuosissa ja radalla bike_leaning

Niin ja aapolakselle uudempaa mopoa alle, niin alkaa tosissaan tapahtuun peukku_1

Veli

pienisopoapina

Miten Slowriderillä meni uuden mopon kanssa ?
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

slowrider

23.06.12 - klo:19:23 #50 Viimeisin muokkaus: 23.06.12 - klo:19:26 käyttäjältä slowrider
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 23.06.12 - klo:19:18
Miten Slowriderillä meni uuden mopon kanssa ?

toistaseksi pystyssä pysynyt ja hymy korvissa asti :) Makea peli ajaa ja rata hieno. Tuli oikein polvipalaa raapastua rataan ekan kerran. Kun täältä kotiutuu niin pitää alkaa mopo käymään läpi että saa pikkuasiat kuntoon. (vaijerit,johdot jne vedetty vähän miten sattuu, katteiden purkamiseen tarvii repullisen avaimia jne.  Bensavalo ei kyllä toiminut. Sen huomasin tänään kun bensa loppui ennen karusellia. Siinä sain kuiten pikkuhiljaa aina senverran rykäseen vauhtia et sain rullattua varikolle :D

app

Mokasin minäkin kahvilan mutkassa, kun vaihtaessa kakkoselle jarrussa, jäikin vapaalle. Ei muuta kun pysyä ulommalla linjalla, ja kaartaa varikolle. Tais olla bro:lla lähellä peräänajo.

pienisopoapina

Jarskaa harmitti, kun ei ollu pysyny hieman eri linjalla.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Ari

23.06.12 - klo:20:00 #53 Viimeisin muokkaus: 23.06.12 - klo:20:04 käyttäjältä Ari
Lainaus käyttäjältä: app - 23.06.12 - klo:19:48
Mokasin minäkin kahvilan mutkassa, kun vaihtaessa kakkoselle jarrussa, jäikin vapaalle. Ei muuta kun pysyä ulommalla linjalla, ja kaartaa varikolle. Tais olla bro:lla lähellä peräänajo.

Näin sut siinä ja ihmettelinkin, mitä siinä varikkomutkassa pyörääsi katselet :)
Ajamattomat  kilometrit ovat vielä edessä

bro

Lainaus käyttäjältä: app - 23.06.12 - klo:19:48
Mokasin minäkin kahvilan mutkassa, kun vaihtaessa kakkoselle jarrussa, jäikin vapaalle. Ei muuta kun pysyä ulommalla linjalla, ja kaartaa varikolle. Tais olla bro:lla lähellä peräänajo.
Kyllähän se pikku sävärit antoi, sen verran yllättävä veto siihen paikkaan :D Muutenkaan en tykkää ohittaa kahvilanmutkassa, ihan turvallisuuden takia, koska ajan sen itsekkin vähän miten sattuu.

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 23.06.12 - klo:00:05

... Et ollut ainoa joka kaatui. Osa kaatui pariinkin kertaan


Johtuukohan Juhannuksesta, mutta aika paljon on kaatumisia kasaantunut samalle viikonlopulle. Esson baarissakin tapasin Botnialla kaatumassa käyneen palstalaisen. Toisaalta enareitakin on tullu, joten lieköhän ajankohta otollinen molemmille sattumuksille: talven pölyt on saatu puisteltua, ajo alkaa sujua mutta varmuus on vielä hukassa.

Miten Kemorassa tänään on sujunut?
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Ari

Lainaus käyttäjältä: jarska - 23.06.12 - klo:23:33
Lainaus käyttäjältä: Ari - 23.06.12 - klo:19:39
Sori hitosti! Se olin mä. Sun edessä :( Ajoin siihen asti kyllä ihan hyvää vauhtia, mutta kun kyseessä oli koulutussetti ja mulle edellisellä teoriaosuudella sanottiin, että sammuta kello ja unohda vauhti, keskity tästä vasurista ulostulonopeuteen, mikä alkaa siihen sisäänmenolinjasta. Niinpä todellakin yllättäen, tietämättä, että joku oli niin lähellä takana, aloin keskittymään siihen sisäänmenoon saadakseni ulostulon mahdollisimman nopeaksi. No, takaa yllättävästi kuuluvan oudon rahinan vuoksi se ulostulo meni tälläkin kertaa reenaamatta. Mutta kyseessähän oli koulutuksen ratasetti. Sori! Kaiken tekisin uudelleen toisin, jos vaan jotenkin voisin. Kaikkea hyvää vaan, mitä hitossa mä voin toivottaa.

Älä ihmeessä murehdi, mun syytä se oli, takana tuleva on aina vastuussa ohituksesta, tein virheen ja olisin voinut valita toisen linjan tai pysyä turvallisen matkan päässä.
Kisakatteet menee tilaukseen maanantaina, pientä suojauksien uusimista ja homma jatkuu taas.

Emännälle lupasin vklopuksi lomareissun, joten tultiin tänne Vetelin hotellille tänään autolla.
Kävästään huomenna radalla ja kun ei ajaan pysty, niin otetaan kuvia ja nilkutetaan radan varrella.

Osuinko itse linssiin, jos sais kuvaa, jos osu kohdalle :) Tsemppiä ja paranemisia, lähde ihmeessä mukaan YCC:hen, pärjäät paljon paremmin kuin minä, enkä minäkään häpee siä olla. Noi B-lähdön kaverit vaan on viimekaudesta kadonneet jonnekin. Itsekin laskin B:n varaan, mutta oon joutunut ajamaan kokoajan A:ssa. No, tuliha Alastarolla A:sta 2 pistettä :)
Ajamattomat  kilometrit ovat vielä edessä

Maria

25.06.12 - klo:00:19 #57 Viimeisin muokkaus: 25.06.12 - klo:00:26 käyttäjältä Maria
Tuhat laukausta ja pari osumaa...  :)

Räpsyjä Kemoralta 24.kesäkuuta 2012

Grandi67


Teemu Tanila

Hyvä fiilis jäi viikonlopusta. Itse ajelin la-su ja kelit suosi molempina päivinä.

Ajomäärät jäi tosin melko vähäiseksi, neljä settiä molempina päivinä joista yksi oli vaan pari kierrosta kaadon johdosta, ei siis oman vaan jonkun muun. Aika paljon oli kaatoja jotka sekoitti ajohommaa ja konerikkokin jonka johdosta puolet lauantaista meni radan siivoamisessa. Sunnuntaina jätin tarkoituksella pari viimeistä settiä ajamatta kun sai vielä kamppeet ehjänä autoon ja pääsi kotimatkalle ajoissa. Alko kaasuvaijeri pikkuhiljaa meneen siinä koko ajan kireemmälle niin kattoin parhaaks lopettaa kun oli vielä voitolla.

Mukavan perusvarmaa ja tasaista ajoa, ihmeempiä tilanteita ei ollut. Parhaaks jäi sunnuntailta matala 12 aika johon olin kohtuu tyytyväinen. Hiukan vajaa sekka omasta enkasta mutta paras mitä tolla kawalla olen toistaiseksi Kemoralla ajanut.

Pyörä alkaa olla nyt kohtuu hyvä, pari juttua vois vielä tehdä jolla sitä sais entistä paremmaks, tarvii katsoa koska on aikaa ja rahaa laitella. Tärkeintä ehkä kuitenkin että oppinut pikkuhiljaa ajaan tolla laitteella, on se aika erilainen vetää kuin esim. Suzuki. Nykynen setuppi ei vauhtia rajoita vaan kuski mutta pyörän laittaminen on osa hommaa ittelleni.

Perjantaina sitten Gotlantiin ihmetteleen Gotlandringin rataa, fiilikset sen suhteen kohtuu korkealla. Erityisen tyytyväinen että en onnistunut paalaamaan tota pyörää/itseäni viikko sitten Motoparkissa tai tällä Kemoran reissulla, olis hieman harmittanut jos olis sen takia menny reissu sivu suun. Täytyy jättää Gotlannissakin mahdolliset ennätyskokeilut viimeiselle ajopäivälle  ::)

Teemu


Powered by EzPortal