MP-Ratapäivät Kemora 13-14.7.2012

Aloittaja jarska, 30.01.12 - klo:15:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

jarska

Mahtaisko keltään ratapäiville tulijalta löytyä varastoista solukumia tai mitä te nyt ikinä laitatte siihen penkiksi, katteen päälle ja ottais mukaan?
Ei tässä millään ehdi tilaamalla saamaan kyseistä tavaraa ja jos tuo telttapatja/liimakötöstys ei kestä niin kiitollisena ostaisin joltain palasen.

app

Lainaus käyttäjältä: jarska - 10.07.12 - klo:19:51
Mahtaisko keltään ratapäiville tulijalta löytyä varastoista solukumia tai mitä te nyt ikinä laitatte siihen penkiksi, katteen päälle ja ottais mukaan?
Ei tässä millään ehdi tilaamalla saamaan kyseistä tavaraa ja jos tuo telttapatja/liimakötöstys ei kestä niin kiitollisena ostaisin joltain palasen.

Kysy Wehnältä, jos hän on tulossa. Laittoi minun mopoon justiinsa samanlaisen.

jarska

Lainaus käyttäjältä: app - 10.07.12 - klo:20:15
Lainaus käyttäjältä: jarska - 10.07.12 - klo:19:51
Mahtaisko keltään ratapäiville tulijalta löytyä varastoista solukumia tai mitä te nyt ikinä laitatte siihen penkiksi, katteen päälle ja ottais mukaan?
Ei tässä millään ehdi tilaamalla saamaan kyseistä tavaraa ja jos tuo telttapatja/liimakötöstys ei kestä niin kiitollisena ostaisin joltain palasen.

Kysy Wehnältä, jos hän on tulossa. Laittoi minun mopoon justiinsa samanlaisen.

Mäpäs kysyn, kiitos vinkistä.
Saas nähdä tuleeko hälle riittävästi asiakkaita, et saadaan paikalle...läheltä riipii.

app

Sadetta ennustaa taas. Jos tämäkin reissu menee ketuille sateen takia, loppukesä menee Alastarossa ja Ahvenistolla. Ei kestä perse ajella hupia 1100 km eestaas montaa kertaa kesään. Eikä kovin motivoivaakaan ole.

jarska

Lainaus käyttäjältä: app - 11.07.12 - klo:08:50
Sadetta ennustaa taas. Jos tämäkin reissu menee ketuille sateen takia, loppukesä menee Alastarossa ja Ahvenistolla. Ei kestä perse ajella hupia 1100 km eestaas montaa kertaa kesään. Eikä kovin motivoivaakaan ole.

Älä nyt manaa, niinhän nuo ennusteet taas pyörii kuin hullun mulukku...
Päästään me ajaan, trust me. ;)

bro

Lainaus käyttäjältä: jarska - 10.07.12 - klo:19:51
Mahtaisko keltään ratapäiville tulijalta löytyä varastoista solukumia tai mitä te nyt ikinä laitatte siihen penkiksi, katteen päälle ja ottais mukaan?
Ei tässä millään ehdi tilaamalla saamaan kyseistä tavaraa ja jos tuo telttapatja/liimakötöstys ei kestä niin kiitollisena ostaisin joltain palasen.

Mulla olis tallilla, voin ottaa mukaan mutta kun tuun vasta lauantaina ajamaan... toki voit tulla hakemaan tästä pyhäjoelta jos kovinkin akuutti tarve :D

aapolas

Ota bro mukaan. Jos jarska ei tarvi niin voin ostaa sen. Kokkolan Etrassa ei jostain syystä ollu sitä. Siis jos et tarvitse sitä itse.

bro

Lainaus käyttäjältä: aapolas - 11.07.12 - klo:12:17
Ota bro mukaan. Jos jarska ei tarvi niin voin ostaa sen. Kokkolan Etrassa ei jostain syystä ollu sitä. Siis jos et tarvitse sitä itse.

jees, otetaan mukaan

jarska

Lainaus käyttäjältä: bro - 11.07.12 - klo:11:35
Lainaus käyttäjältä: jarska - 10.07.12 - klo:19:51
Mahtaisko keltään ratapäiville tulijalta löytyä varastoista solukumia tai mitä te nyt ikinä laitatte siihen penkiksi, katteen päälle ja ottais mukaan?
Ei tässä millään ehdi tilaamalla saamaan kyseistä tavaraa ja jos tuo telttapatja/liimakötöstys ei kestä niin kiitollisena ostaisin joltain palasen.

Mulla olis tallilla, voin ottaa mukaan mutta kun tuun vasta lauantaina ajamaan... toki voit tulla hakemaan tästä pyhäjoelta jos kovinkin akuutti tarve :D

Mulle mulle mulle ja ehtii sen lauantainakin, ota mukaan, kiitos.

app

Otan mukaan sedekelin kumit. Jos sataa niin radalle vaan. Parempi opetella tätäkin ennen kun joutuu kisaan ensimmäistä kertaa sateella.

app

Ilmatieteen laitoksen tuore ennuste lupaa perjantaina saderintaman pyyhkäisevän Vetelin seudun yli, mutta jo itapäivällä kirkasta. Lauantaina saadan aurinkoa, mikäli etelästä lähestyvät sateet eivät ylety sinne asti. Joka tapauksessa ihan kohtuuliselta näyttää.
Tavoitteeksi pannaan siis oma ennätys -2.0 sek. Mikäli jään tavoitteesta ilman sade- tai muita käypiä esteitä, olen toivoton köntys, ja vaihdan mopon Gold Wingiin.

jarska

Lainaus käyttäjältä: app - 11.07.12 - klo:18:25
Ilmatieteen laitoksen tuore ennuste lupaa perjantaina saderintaman pyyhkäisevän Vetelin seudun yli, mutta jo itapäivällä kirkasta. Lauantaina saadan aurinkoa, mikäli etelästä lähestyvät sateet eivät ylety sinne asti. Joka tapauksessa ihan kohtuuliselta näyttää.
Tavoitteeksi pannaan siis oma ennätys -2.0 sek. Mikäli jään tavoitteesta ilman sade- tai muita käypiä esteitä, olen toivoton köntys, ja vaihdan mopon Gold Wingiin.

Mä olen taas tanssinut tuossa pihalla poutatanssia Kawan vihreet tangat päällä.
Oikea jalka näyttää siltä, kuin olis ottanut Virossa epäonnistuneen osamaksu-silikooni-implantin reiteen, jos tuolla kehtaan hölskytellä pihalla ja näyttää kykyni tanssijana, ei yläkerran Herra voi millään lähettää meille sadetta, ainakaan kovin paljoa.

MarkoL

Sateiset mukaan ettei tarvii liikaa pilttuussa pällistellä.
Elämä on, sarja sattumia matkalla manalaan.
-Komisaario Jansson-

jarska

Kaverin kanssa testailtiin äsken kadulla että kaikki pelaa ja nyt on raasinki-Kawa taas pakattu kärriin ja valmiina kohti uusia kohtaloita...konttaamisia?. hesse_yahoo airrev_1

jarska

Niinjoo ja kun on tullut paljon kyselyitä voiko tulla paikan päälle ja maksaa, niin säätutkaratailijoille, vaimoilta karkuun päässeille, viime hetken ropaajille, kissanristiäispelkosille, hääkakkuallergisille ja kaikille muillekin tiedoksi...

HYVIN näyttää vielä mahtuvan ja paljon mieluummin ottaa mukaan, kuin vaihtaa ohimoille teräspunosletkut ja ottaa takkiinsa niin että paukkuu.

Näitä pienten järjestäjien ruikutuksia kuulee varmasti ihan tarpeeksi, mut toivon sydämestäni et päästäis joskus siihen malliin kuin isommilla järkkääjillä, liput menee käsistä, eikä tarvii pelätä säähaltijan tulevan lompakolle, kiitos ja melkeen anteeksi.

Powered by EzPortal