Crash Padit

Aloittaja carbon, 10.06.12 - klo:08:42

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Crashpadit suojasi vai hajotti?

Suojasi ja pelasti katteita,yms.
20 (87%)
Repi korvakkeita/kiinnikkeitä tai muuta mennessään
2 (8.7%)
Tarttui kiinni ja mopo pyöri ympäri
2 (8.7%)

Äänestäjiä yhteensä: 23

murmela

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 19.04.13 - klo:10:29
Tässäpä nyt sitten onkin pohdittavaa laittaako noi tatit kiinni vai ei.. Tuollaiset perusmallin nylontatit ostin, mutta toisaalta mulla on cliparit,kiinteät jalkatapit, koneenposkissa woodcraftin paloilla olevat posket ja rungossakin joku hiilarisuojasysteemi..
Tatti kiinni/ mitotat sen silleen ett se pää on samassa linjassa noiden muiden päiden kanssa.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

slowrider

19.04.13 - klo:20:08 #31 Viimeisin muokkaus: 19.04.13 - klo:20:10 käyttäjältä slowrider
Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.04.13 - klo:18:57
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 19.04.13 - klo:10:29
Tässäpä nyt sitten onkin pohdittavaa laittaako noi tatit kiinni vai ei.. Tuollaiset perusmallin nylontatit ostin, mutta toisaalta mulla on cliparit,kiinteät jalkatapit, koneenposkissa woodcraftin paloilla olevat posket ja rungossakin joku hiilarisuojasysteemi..
Tatti kiinni/ mitotat sen silleen ett se pää on samassa linjassa noiden muiden päiden kanssa.

Mitoitus miten? niin että ottaa kiinni ennen tappeja,clipareita ja koneenposkea vai yhtäaikaa?

app

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 19.04.13 - klo:20:08
Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.04.13 - klo:18:57
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 19.04.13 - klo:10:29
Tässäpä nyt sitten onkin pohdittavaa laittaako noi tatit kiinni vai ei.. Tuollaiset perusmallin nylontatit ostin, mutta toisaalta mulla on cliparit,kiinteät jalkatapit, koneenposkissa woodcraftin paloilla olevat posket ja rungossakin joku hiilarisuojasysteemi..
Tatti kiinni/ mitotat sen silleen ett se pää on samassa linjassa noiden muiden päiden kanssa.

Mitoitus miten? niin että ottaa kiinni ennen tappeja,clipareita ja koneenposkea vai yhtäaikaa?

Painoin vahingossa Kiitos-nappia tähän kysymykseen. poistatko Jarska, kun en itse pysty/osaa. Kysymyshän oli hyvä, joten vastataanpa sitten. Mä luulisin että Paras säätää niin ettei koneen poski ota ainakaan ennen teletappia.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: app - 19.04.13 - klo:20:13
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 19.04.13 - klo:20:08
Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.04.13 - klo:18:57
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 19.04.13 - klo:10:29
Tässäpä nyt sitten onkin pohdittavaa laittaako noi tatit kiinni vai ei.. Tuollaiset perusmallin nylontatit ostin, mutta toisaalta mulla on cliparit,kiinteät jalkatapit, koneenposkissa woodcraftin paloilla olevat posket ja rungossakin joku hiilarisuojasysteemi..
Tatti kiinni/ mitotat sen silleen ett se pää on samassa linjassa noiden muiden päiden kanssa.

Mitoitus miten? niin että ottaa kiinni ennen tappeja,clipareita ja koneenposkea vai yhtäaikaa?

Painoin vahingossa Kiitos-nappia tähän kysymykseen. poistatko Jarska, kun en itse pysty/osaa. Kysymyshän oli hyvä, joten vastataanpa sitten. Mä luulisin että Paras säätää niin ettei koneen poski ota ainakaan ennen teletappia.

poistin ihan ite

murmela

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 19.04.13 - klo:20:08
Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.04.13 - klo:18:57
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 19.04.13 - klo:10:29
Tässäpä nyt sitten onkin pohdittavaa laittaako noi tatit kiinni vai ei.. Tuollaiset perusmallin nylontatit ostin, mutta toisaalta mulla on cliparit,kiinteät jalkatapit, koneenposkissa woodcraftin paloilla olevat posket ja rungossakin joku hiilarisuojasysteemi..
Tatti kiinni/ mitotat sen silleen ett se pää on samassa linjassa noiden muiden päiden kanssa.

Mitoitus miten? niin että ottaa kiinni ennen tappeja,clipareita ja koneenposkea vai yhtäaikaa?

Mä oon funtsinu sen niin ett kaikkein paras on kun kaikki ottaa yhtä aikaa/ tasasesti kiinni. Sillon tatit on myös mahdollisimman lyhkäset, jolloin niiden irtirepeämisriki on pienin.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.04.13 - klo:20:38
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 19.04.13 - klo:20:08
Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.04.13 - klo:18:57
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 19.04.13 - klo:10:29
Tässäpä nyt sitten onkin pohdittavaa laittaako noi tatit kiinni vai ei.. Tuollaiset perusmallin nylontatit ostin, mutta toisaalta mulla on cliparit,kiinteät jalkatapit, koneenposkissa woodcraftin paloilla olevat posket ja rungossakin joku hiilarisuojasysteemi..
Tatti kiinni/ mitotat sen silleen ett se pää on samassa linjassa noiden muiden päiden kanssa.

Mitoitus miten? niin että ottaa kiinni ennen tappeja,clipareita ja koneenposkea vai yhtäaikaa?

Mä oon funtsinu sen niin ett kaikkein paras on kun kaikki ottaa yhtä aikaa/ tasasesti kiinni. Sillon tatit on myös mahdollisimman lyhkäset, jolloin niiden irtirepeämisriki on pienin.

Tätä juuri ajoin takaa. Katteethan on halpoja ja ne on suhteellisen hyvin kiinni/ja liukuvat hyvin. eli olisiko fiksuin vaan raakasti kipata jopo kyljelleen ja leikkoa tatti niin että olisi karvan katetta ulompana. näin siis ottaisi osuman vastaan, muttei toimisi ankkurina?

jarska

Taas oppi uutta tässäkin keskustelussa.
Varikolla ollaan jopa pyörän omistajien kans ihmetelty miks hänen tatit ei tosiaan tule juurikaan ulos katteista, eikä tullu mieleenkään tarttumisriski.

Omat on melko kyrväkkäät, eikä varmaan olis pahitteeksi vähän lyhentää.

murmela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 19.04.13 - klo:21:06
Taas oppi uutta tässäkin keskustelussa.
Varikolla ollaan jopa pyörän omistajien kans ihmetelty miks hänen tatit ei tosiaan tule juurikaan ulos katteista, eikä tullu mieleenkään tarttumisriski.

Omat on melko kyrväkkäät, eikä varmaan olis pahitteeksi vähän lyhentää.

Mäkin leikkasin palan pois ettei törrötä niin luonnottomasti.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

JULLE

Kaikki kaatumatatit olen tehnyt (teetättänyt) mustasta POM-tangosta. Näitä on ollut muutamassa mopossa joilla kaikilla kompuroitu niin kadulla kuin radallakin. Kaikissa tapauksissa suojannut todella hyvin vaikka yleensä ovatkin vääntyneet aika mutkalle.
Ens kesälle tulee tollaset kyhyemmät tapit juurikin minimoidakseni ton tökkäämisen/korvakkeen repeytymisen.

Ainut "haaste" noissa kotitekoisissa tapeissa on melko pehmeät pultit joita olen lötänyt vain perus mustana rautana Bernerin pultista.
Yksi pultti katkennutkin itsekseen mutta senkin sain helposti pois.

Noi Bola Racingin tapit kesti viime kesänä kaksi kaatoa ja suojas samalla hyvin. Näitäkin voin suositella.
-Provosoiva kilpikuski

jarska

Lainaus käyttäjältä: JULLE - 19.04.13 - klo:21:20
Noi Bola Racingin tapit kesti viime kesänä kaksi kaatoa ja suojas samalla hyvin. Näitäkin voin suositella.

Samat kokemukset, pirun hyvät on ja jyrsii ennemmin radasta palasen ku ite tappi hajoo.

murmela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 19.04.13 - klo:21:31
Lainaus käyttäjältä: JULLE - 19.04.13 - klo:21:20
Noi Bola Racingin tapit kesti viime kesänä kaksi kaatoa ja suojas samalla hyvin. Näitäkin voin suositella.

Samat kokemukset, pirun hyvät on ja jyrsii ennemmin radasta palasen ku ite tappi hajoo.

...ja mitäs sit hajoo, kun hajoo...?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Lainaus käyttäjältä: JULLE - 19.04.13 - klo:21:20
Ainut "haaste" noissa kotitekoisissa tapeissa on melko pehmeät pultit joita olen lötänyt vain perus mustana rautana Bernerin pultista.
Yksi pultti katkennutkin itsekseen mutta senkin sain helposti pois.

http://www.ruuvi.net/index.php ?
Esim: Kuusiokoloruuvi DIN 912 12.9 M10x120 HINTA: 2.3426 EUR / kpl
Eiks ne jotai tommosia oo mitä etit?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

app

Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.04.13 - klo:22:58
Lainaus käyttäjältä: jarska - 19.04.13 - klo:21:31
Lainaus käyttäjältä: JULLE - 19.04.13 - klo:21:20
Noi Bola Racingin tapit kesti viime kesänä kaksi kaatoa ja suojas samalla hyvin. Näitäkin voin suositella.

Samat kokemukset, pirun hyvät on ja jyrsii ennemmin radasta palasen ku ite tappi hajoo.

...ja mitäs sit hajoo, kun hajoo...?

Minä vaihdan uuden samanlaisen.

murmela

Lainaus käyttäjältä: app - 19.04.13 - klo:23:52
Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.04.13 - klo:22:58
Lainaus käyttäjältä: jarska - 19.04.13 - klo:21:31
Lainaus käyttäjältä: JULLE - 19.04.13 - klo:21:20
Noi Bola Racingin tapit kesti viime kesänä kaksi kaatoa ja suojas samalla hyvin. Näitäkin voin suositella.

Samat kokemukset, pirun hyvät on ja jyrsii ennemmin radasta palasen ku ite tappi hajoo.

...ja mitäs sit hajoo, kun hajoo...?

Minä vaihdan uuden samanlaisen.

Ok, eli sen takii et ottanu uutta HP4:sta?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

app

Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.04.13 - klo:23:58
Lainaus käyttäjältä: app - 19.04.13 - klo:23:52
Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.04.13 - klo:22:58
Lainaus käyttäjältä: jarska - 19.04.13 - klo:21:31
Lainaus käyttäjältä: JULLE - 19.04.13 - klo:21:20
Noi Bola Racingin tapit kesti viime kesänä kaksi kaatoa ja suojas samalla hyvin. Näitäkin voin suositella.

Samat kokemukset, pirun hyvät on ja jyrsii ennemmin radasta palasen ku ite tappi hajoo.

...ja mitäs sit hajoo, kun hajoo...?

Minä vaihdan uuden samanlaisen.

Ok, eli sen takii et ottanu uutta HP4:sta?

Fyrkat riitti vaan uuteen Bolan tappiin, eli mopo pysyi samanalaisena, ja osin samana. Tarkoitin siis, että vaihdan uuden tapin mieluummin kun mopon.


Powered by EzPortal