Alastaro-dataa

Aloittaja slowrider, 10.06.12 - klo:21:29

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

tamik87

Lainaus käyttäjältä: Cat - 20.08.13 - klo:21:50
En tiä prkl. kyllä täs pää alkaa pehmeen. Rahat on aivan finiitto, jumalauta kun välityksiä ei ollut varaa kemoraan ostaa. Nää vakiot ei oikeen toimi siä ku pitää ykköstä käyttää, ja sit ku pääsee avaan ni heti saa polkee kakkosta.

Ehkä tuo enduro olis jonkinsortin laastari, muttä ei näillä tuloilla tätä paskalajia pysty harrastaan. Kun tahtois pyörän missä olis alusta laitettu, niin sinne ne talven säästötkin sit menis. Rengaskulutkin kasvanut "ihan kivasti"


*hakkaa päätä seinään samalla itkien ja nauraen*

Sun pitää liittyä siihen Wehnän talliin ja lähdet kerään pokaaleja ympäri maailmaa!  ;)

Cat

On siitä tallipaikasta ollut puhetta. Katotaan nyt, kun pää sanoo, ettei nappaa niin kello kertoo samaa. Alastarossa tavoittelin sunnuntaina 24, tuli tasasta 30. Johtu varmaan siitä, että kesken ajon mietin, että täytyy illalla siirtää kaverille rahat takas, mitkä lainas näihin renkaisiin..

Vähän aika sit kun ajo, niin oli sellanen kunnon polte rinnassa kun pääsi syöttämään. Nysse on kadoksissa.

Oon salaa jo vähän varastanut töistä eristeitä. Tungen ne hiacen seinään ja palelen talven siellä ni ens kaudella pyyhin perseen satasilla.

app

Lainaus käyttäjältä: Cat - 20.08.13 - klo:21:59
On siitä tallipaikasta ollut puhetta. Katotaan nyt, kun pää sanoo, ettei nappaa niin kello kertoo samaa. Alastarossa tavoittelin sunnuntaina 24, tuli tasasta 30. Johtu varmaan siitä, että kesken ajon mietin, että täytyy illalla siirtää kaverille rahat takas, mitkä lainas näihin renkaisiin..

Vähän aika sit kun ajo, niin oli sellanen kunnon polte rinnassa kun pääsi syöttämään. Nysse on kadoksissa.

Oon salaa jo vähän varastanut töistä eristeitä. Tungen ne hiacen seinään ja palelen talven siellä ni ens kaudella pyyhin perseen satasilla.

Kawassa lienee kova alusta Alastaron röykkyihin? Kyllä Äijällä vauhti riittäis. Kemorassa menee kun viitapiru tasasella alustalla.

Cat

joo kyllähän nuo röykyt tuntuu, mutta kyllähän sillä pääsis jos vain käskis..

app

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 21.08.13 - klo:07:50


Toivottavasti olen väärässä vaikka viime aikoina nämä veikkaukset on osunu aika hyvin kohdalleen. Esim. Murmelasta veikkasin viime viikolla, että kaatuu app:n bemarin kahden ratapäivän sisään. Olin optimistinen kun ei tarvinnut kuin puoli päivää.


Veikkaaminen täällä jälkiviisasten klubilla sujuu meiltä hjuvin.  :P

Murmela oli ennen viikonloppua kaatunut kaksi kertaa seitsemään vuoteen. Sunnuntaina meni meistä molemmista ohi Nitrous. Mä luulen että vauhtivasurissa vähän ennen apeksia, kun pystyy ajamaan noi tiukimmat paikat meitä molempia kovempaa, kaks valovuotta paremman kaarreajotekniikan takia  :P.

Muuten ihan hyviä pointteja tuossa sun viestissäs. Muakin vähän hirvitti tuo jarrulla apeksiin asti, ja kaasu auki avauksissa... Itse kun vielä keskiryhmässä pitkälle taisin ajella, että vaan moottorijarru oli kallellaan mutkiin mennessä.

Ohjeistamisen ja kouluttamisen jätän niille jotka ovat hyviä siinä. Sinä olet Nitrous, vaikka selkäpiitä karmiikin, kun sen tähän aamuhöperöyspäissäni möläytän. Vittuiluunhan mun pitäis keskittyä  :o

murmela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 21.08.13 - klo:07:50Esim. Murmelasta veikkasin viime viikolla, että kaatuu app:n bemarin kahden ratapäivän sisään. Olin optimistinen kun ei tarvinnut kuin puoli päivää.

Mihin toi veikkaus perustui?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

21.08.13 - klo:11:26 #156 Viimeisin muokkaus: 21.08.13 - klo:11:30 käyttäjältä Nitrous
Lainaus käyttäjältä: murmela - 21.08.13 - klo:10:39
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 21.08.13 - klo:07:50Esim. Murmelasta veikkasin viime viikolla, että kaatuu app:n bemarin kahden ratapäivän sisään. Olin optimistinen kun ei tarvinnut kuin puoli päivää.

Mihin toi veikkaus perustui?

Tuli vain sellainen fiilis kun luki sun kirjoittelua bemarilla ajamisesta sen jälkeen kun olit ajanu 1:25(?) alkusen. Eli puhtaasti mutu-tuntuma. Ois kyllä ollu hauska nähdä sun ajoa tolla bemulla, että miltä se näytti.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: app - 21.08.13 - klo:09:53
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 21.08.13 - klo:07:50


Toivottavasti olen väärässä vaikka viime aikoina nämä veikkaukset on osunu aika hyvin kohdalleen. Esim. Murmelasta veikkasin viime viikolla, että kaatuu app:n bemarin kahden ratapäivän sisään. Olin optimistinen kun ei tarvinnut kuin puoli päivää.


Veikkaaminen täällä jälkiviisasten klubilla sujuu meiltä hjuvin.  :P

Osumatarkkuus jälkikäteen kieltämättä parempi, mutta tuo veikkaus tuli heitettyä viime viikon torstaina duunikaverille.
Saakos kysyä millaset kumit oli bemun alla kun Murmela Alastaroa kiersi sunnuntaina?
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 21.08.13 - klo:11:26
Lainaus käyttäjältä: murmela - 21.08.13 - klo:10:39
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 21.08.13 - klo:07:50Esim. Murmelasta veikkasin viime viikolla, että kaatuu app:n bemarin kahden ratapäivän sisään. Olin optimistinen kun ei tarvinnut kuin puoli päivää.

Mihin toi veikkaus perustui?

Tuli vain sellainen fiilis kun luki sun kirjoittelua bemarilla ajamisesta sen jälkeen kun olit ajanu 1:25(?) alkusen. Eli puhtaasti mutu-tuntuma. Ois kyllä ollu hauska nähdä sun ajoa tolla bemulla, että miltä se näytti.

Tiedän ton fiiliksen. Toiv sitä mun suhteen ei enää tule. Mut jos tulee, niin kerro etukäteen kiitos. Se voi jopa pelastaa mut ens kerralla.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 21.08.13 - klo:11:35
Saakos kysyä millaset kumit oli bemun alla kun Murmela Alastaroa kiersi sunnuntaina?

App?  reps_1
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 21.08.13 - klo:11:35
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 21.08.13 - klo:11:26
Lainaus käyttäjältä: murmela - 21.08.13 - klo:10:39
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 21.08.13 - klo:07:50Esim. Murmelasta veikkasin viime viikolla, että kaatuu app:n bemarin kahden ratapäivän sisään. Olin optimistinen kun ei tarvinnut kuin puoli päivää.

Mihin toi veikkaus perustui?

Tuli vain sellainen fiilis kun luki sun kirjoittelua bemarilla ajamisesta sen jälkeen kun olit ajanu 1:25(?) alkusen. Eli puhtaasti mutu-tuntuma. Ois kyllä ollu hauska nähdä sun ajoa tolla bemulla, että miltä se näytti.

Tiedän ton fiiliksen. Toiv sitä mun suhteen ei enää tule. Mut jos tulee, niin kerro etukäteen kiitos. Se voi jopa pelastaa mut ens kerralla.

Muistetaan jatkossa kertoo jos/kun sama fiilis iskee.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

paaton

Lainaus käyttäjältä: murmela - 21.08.13 - klo:11:37
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 21.08.13 - klo:11:35
Saakos kysyä millaset kumit oli bemun alla kun Murmela Alastaroa kiersi sunnuntaina?

App?  reps_1

Ihan asiallinen kysymys. Aikojen parantuessa perskaljuilla renkailla ei vaan ole enää järkevää ajaa. Ajaminen ei ole hauskaa ja lippa riski kasvaa liikaa.

murmela

Lainaus käyttäjältä: paaton - 21.08.13 - klo:12:40
Lainaus käyttäjältä: murmela - 21.08.13 - klo:11:37
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 21.08.13 - klo:11:35
Saakos kysyä millaset kumit oli bemun alla kun Murmela Alastaroa kiersi sunnuntaina?

App?  reps_1

Ihan asiallinen kysymys. Aikojen parantuessa perskaljuilla renkailla ei vaan ole enää järkevää ajaa. Ajaminen ei ole hauskaa ja lippa riski kasvaa liikaa.

Oota ny ku app vastaa nii tiiät miks nauroin.  :)
Jarrut paskana, paha hidastaa.

app

21.08.13 - klo:14:32 #163 Viimeisin muokkaus: 21.08.13 - klo:14:33 käyttäjältä app
Lainaus käyttäjältä: murmela - 21.08.13 - klo:12:42
Lainaus käyttäjältä: paaton - 21.08.13 - klo:12:40
Lainaus käyttäjältä: murmela - 21.08.13 - klo:11:37
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 21.08.13 - klo:11:35
Saakos kysyä millaset kumit oli bemun alla kun Murmela Alastaroa kiersi sunnuntaina?

App?  reps_1

Ihan asiallinen kysymys. Aikojen parantuessa perskaljuilla renkailla ei vaan ole enää järkevää ajaa. Ajaminen ei ole hauskaa ja lippa riski kasvaa liikaa.

Oota ny ku app vastaa nii tiiät miks nauroin.  :)

Alla edessä erittäin hyväkuntoinen Dunlop 8813 (120/70), joka minulla ollut vimeksi alla 12.6. Hiekat pyyhittiin pois. Takana Kuparisen Eekin käytetty Pirelli SC1 (200/55), joka ilmeisesti Eekillä käynyt alla Botnian kisassa. Tähän en kommentoi muuta, kun en tiedä kummassa lähdössä.

Erittäin hyvässä kunnossa molemmat renkaat edelleen, ja jatkan 7.-8.9. Alastarossa näillä.

Olkapää mulla eilisen ortopedin käynnin jälkeen todettu asemoituneen lujasti, ja juuri tulin 11 km kickbikelenkiltä. kuntoutus jatkuu, ja nyt on lupa ajaa taas radalla. "Kunhat et kaadu saman olkapään päälle".

Mopo Kuparisella. Osat 450,- + Nikolle paikkamaalaus ~200,-. Sen jälkeen siisti ja ehjä.

Raakakatteet vaihtuu tässä kohtaa. Nätit laitetaan varastoon mahdollista näytelyä varten. Oli tarkoitus vaihtaa jo aikaisemmin, mutta ei ehtinyt.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 21.08.13 - klo:12:42
Lainaus käyttäjältä: paaton - 21.08.13 - klo:12:40
Lainaus käyttäjältä: murmela - 21.08.13 - klo:11:37
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 21.08.13 - klo:11:35
Saakos kysyä millaset kumit oli bemun alla kun Murmela Alastaroa kiersi sunnuntaina?

App?  reps_1

Ihan asiallinen kysymys. Aikojen parantuessa perskaljuilla renkailla ei vaan ole enää järkevää ajaa. Ajaminen ei ole hauskaa ja lippa riski kasvaa liikaa.

Oota ny ku app vastaa nii tiiät miks nauroin.  :)

Nyt jäi kyllä naurun syy app:n vastauksesta huolimatta epäselväksi.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Powered by EzPortal