Alastaro-dataa

Aloittaja slowrider, 10.06.12 - klo:21:29

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Grass

Lainaus käyttäjältä: JMH - 07.08.14 - klo:12:30Kolmella sektorilla menee näin:

28.8
32.5
33.0

Noniin ja täällä on
S1 28.1
S2 33.3
S3 32.7
Avaukset - kuminauhaa
Jarrut - märkä rätti

Aprilia RSV1000 '02
Beta 400 '11
Honda CBR600 '01 (myyty)
Honda Monkey (myyty)

murmela

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 07.08.14 - klo:17:56
nyt saanut sen rauhoittumaan.

Joko sä mittasit sen keulan painauman?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

wbaum

Lainaus käyttäjältä: murmela - 07.08.14 - klo:20:28
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 07.08.14 - klo:17:56
nyt saanut sen rauhoittumaan.
Joko sä mittasit sen keulan painauman?
Enhän mä oo saanu aikaseksi ja kemorallaki oli muuta murhetta...

Sen verran kuitenki lisäänty tieto, että keula alkoi pohjata kemoralla, eli pitää nyt oikeesti mitata mitä siellä on ylhäällä käytössä. Varmaan sais huollossa tiputtaa ne stopperit pois. Käyttäytyi kuitenki tosi nätisti alastaron säätämisten jälkeen, noin nätisti se ikinä kemoralla oo pelannu. Kunnon kumin laitto taakse niin se oikein pyysi "hanaa saa**na".

T1mppa

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 07.08.14 - klo:17:56
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 30.07.14 - klo:22:07
Lauantain 26.7.2014 nopein kierrokseni Alastarolta. On siinä jotain hyvää, mutta ei siinä kaikki nappiin mennyt. Jos joskus saisin tuon mopon kulkemaan vakaasti, niin voisi tuutata enemmän kaasua.
1:26.83 min ajettiin ilman shifteriä.

video[/url]

Mikä lääke on sulla vaappumisen parantanut? Onko vielä levottomuutta havaittavissa vai meneekö tosi vakaasti?
Melkoiselta rapalan vaapulta näyttää jos videosta voi mitään mopon vakaudesta päätellä. Omakin oli tuommoinen varsinkin vauhtimutkissa, mutta nyt saanut sen rauhoittumaan.


wbaum

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 08.08.14 - klo:11:11
Mikä lääke on sulla vaappumisen parantanut? Onko vielä levottomuutta havaittavissa vai meneekö tosi vakaasti?
Mullahan keissi oli semmoinen että alusta on ollu "jossain säädössä x" ja en oo paremmasta tiennyt. Sitten kun sekunteja lähti alkoi noilla rankasti rengasta kohtelevilla radoilla takarenkaat repeämään. Tämän kun sai kuriin takapään säädöillä pehmeämmäksi, etupää erottui vahvasti takapään toiminnasta ja heijas ja haki.

Muistilaput tallilla, mutta useampi naksu muutettiin keulasta, muistaakseni comp 6->9 ja rebari 10->6. Tämän jälkeen keula oli vakaa mutkissa/jarruilla, mutta suorilla/avauksissa vatkas kuin piru. Vielä esijännitykset pieneksi keulasta, kun tuntui että siellä ei ole painumaa tarpeeksi ja tällä säädöllä se nyt on kohtuu hyvä/vakaa. Lievä puskeminen ja keulan pohjaaminen tulee mieleen vain.

Niin joo, ennen kemoraa snadisti tiukkasin vielä ohjauslaakeria kun pieni välys tuntui siellä.

nimim. "ennen ihmetellyt noita alustan naksuttelijoita settien välissä"

tamik87

Lainaus käyttäjältä: wbaum link=topic=307
nimim. "ennen ihmetellyt noita alustan naksuttelijoita settien välissä"

Joo mun mielestä on täysin ok että hakee luoton ajamiseen ja pyörään säädöillä. Vaikka joutuiskin päivän päätteeksi palaamaan lähtöpisteeseen.

app

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 08.08.14 - klo:13:08
Lainaus käyttäjältä: wbaum link=topic=307
nimim. "ennen ihmetellyt noita alustan naksuttelijoita settien välissä"

Joo mun mielestä on täysin ok että hakee luoton ajamiseen ja pyörään säädöillä. Vaikka joutuiskin päivän päätteeksi palaamaan lähtöpisteeseen.

Kyllä. Mäkin otin takaa pari naksua menovaimennusta pois tänään. En huomannu mitään, eikä huomannu Samikaan. Muuistinkohan ees kertoo sille.

tamik87

Tässä kaikille ohittamisen makua ja vinkki hyvästä ohituspaikasta + komee hallittu sladi jarruun
http://youtu.be/UQJTEA9vItk
#tissiposketvalittaa #sulkeutuva(perä)aukko #tilaaon

murmela

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 12.09.14 - klo:22:15
Tässä kaikille ohittamisen makua ja vinkki hyvästä ohituspaikasta + komee hallittu sladi jarruun
#tissiposketvalittaa #sulkeutuva(perä)aukko #tilaaon
Näyttää ihan perus keskiryhmä meiningiltä.
#äläpliiskokeilesuleikädetriitä
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 12.09.14 - klo:22:15
Tässä kaikille ohittamisen makua ja vinkki hyvästä ohituspaikasta + komee hallittu sladi jarruun
http://youtu.be/UQJTEA9vItk
#tissiposketvalittaa #sulkeutuva(perä)aukko #tilaaon

Hyi kamala mikä ohitus.
Tuossa häiritään selkeästi ohitettavaa, en ihmettele jos meni löysät housuun(menikö?)
Hyvä kun sentään pysyit radalla, olisi voinut tapahtua kauheita.
Toivottavasti kävit räkyttämässä asianomaiselle.
Ja vielä tuolla tavalla elvistelee, sladissa, mocoma raccari.

Kuulapää

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 12.09.14 - klo:22:15
Tässä kaikille ohittamisen makua ja vinkki hyvästä ohituspaikasta + komee hallittu sladi jarruun
#tissiposketvalittaa #sulkeutuva(perä)aukko #tilaaon
Ei morjens mikä meininki. Huomenna kauden eka ratapäivä ja meno siellä tollasta.  hihi1 Keskiryhmään menen häpeämään jos lipun saan, mutta silti hieman mietityttää. Oiskohan hitaassa tilaa.
#Son moro #u-käännös portilla

murmela

weberin alastaro 1:26.5

ykkösen jarru todella aikanen ja kestää ikuisuus päästä kaasulta jarrulle, teho keskinkertainen, vauhti kuolee apeksiin josta kohtuullinen avaus

kakkosen jarrumerkki täys arpajainen, jarrulle meno kestää, teho ihan ok, apeksi osuu ja erinomainen avaus

kolmosen jarrumerkki ja jarru hukassa, ja ihan arpomista, ja koska jarru meni ihan vituiks, niin se o hyvä paikata kaasulla keula pystyyn(?), ja kaasu pois, jaa uus yritys vai välivapaako toi oli?

neloseen luritellaan tyypilliseen tapaan puolivälistä suoraa ilman jarrua ja apeksi kontaten, kohtuu ok avaus

palmasin jarrussa on jo melkein jotain hyvää, tehoo vaan uupuu, ja kun mutkaan mennään suoraan, niin tot kai ulostulo kiertää sit pyöreenä kanttarin kautta ja kestää ikuisuus päästä kaasulle

vauhtivasurin jarrulle nopeesti mutta tehottomasti, kerranki tarpeeks pyöree taitto ja mopo ehtii kääntyy ennen ku kuski sössii kaasulla, joten avaus ok

lemminkäiseen taas old skool liruttelua puolesta välistä suoraan mutkaan ja toki ulostulo liian pyöree, ku pitää kaasulla sit "korjata" huono sisääntulo

kikkamutkan aikanen jarru 50-60, ja liian nopee avaus joten koko mäki kierretään kallellaan, jarrulle mennessäkin mopo on ihan kallellaan, äkkiseltään katsoen tossa ei oo ollu kovin kaukana ett ois lähteny keula alta ku pito vaan ei riitä molempiin

viimesen vasurin jarru aavistus liruttelua ja avaus liian nopee joten pyöreesti ulos ja taas on ollu lähellä lähtee keula alta, tekee aika pahaa kattoo ku sekä sivuttais että pitkittäiskiihtyvyys on yhtäaikaa "tapissa"

ja edellisestä johtuen kahvilan jarru on ihan liruttelua, ja kiire kaasulle, ja taas kierretään, ja sillä häviää sen viimesenkin sekunnin pääsuoralle

eli eli kaikenkaikkiaan tota kierrosta vaivaa tyypillinen suoraan sisään ja pyöreesti ulos ku sen pitäis olla just päin vastoin ett pyöreesti sisään ja suoraan ulos, eli tosta ajasta tippuis helposti jopa 5 sekunttia jos jarrut ja varsinkin jarrun ajolinja korjaantuis, koska avauksien tehossa ei ole mitään puutetta, eli jos jarrun takia apeksi osuis, niin avaukset lähtis samalla teholla mut oikeeseen suuntaan, mut nyt kun apeksi ja suunta on niin päin v***ua ku vaan olla voi, niin erittäin lineaarinen jarrulta kaasulle vaan tuhoo koko ajon

jos vaikkapa pisteyttää silleen että jarrumerkistä ja tehosta saa pinnan, jarrun ajolinjasta pinnan, apeksiin osumisesta pinnan, ja avauksesta pinnan, eli neljä pinnaa per mutka, niin alastarossa ois yhteensä 40 pinnaa jaossa.

Weeperille tosta kierroksesta 7 pojoa, ett ei se ny ihan täysin sysipaska kierros ollu
Ja kiitokset kaasusta. :)



Jarrut paskana, paha hidastaa.

slowrider

 No jos kisassa ajelee mutkiin pyöreästi sisälle niin siinä piru aina joku kiilaa ennen apeksia eteen sössimään hyvän ajolinjan....

murmela

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 17.09.14 - klo:00:09
No jos kisassa ajelee mutkiin pyöreästi sisälle niin siinä piru aina joku kiilaa ennen apeksia eteen sössimään hyvän ajolinjan....
No jos apeksiin ajaa suoraan, nii se mopo pitää sit kääntää siin apeksissa ja ampuu apeksista ulos. Eikä ajaa apeksista läpi leveeksi, jollon se takaa tuleva pääsee keposesti avauksessa ohi.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

Murmiksen viiltävä datagiljotiini toimi jälleen, zip vaan ja Weeperin pallit putosi palmasiin.

Pitääpä kaivaa omaakin dataa Kemoralta, jos vaikka siitäkin sais analyyshia?

Powered by EzPortal