Uudet viestit

MP-Ratatori

M: GPFAX jarrupalat

Hinta: 150.00 EUR
Päiväys: 04/08/2020
Kommentit (0)
O: ZX10r 2011-2015 takavanne

Päiväys: 30/07/2020
Kommentit (0)
M:Peukalojarru

Hinta: 220.00 EUR
Päiväys: 23/07/2020
Kommentit (0)
Sadekelin renkaat

Päiväys: 01/07/2020
Kommentit (0)
O: K5-K6 GSX-R tonnarin slipari / Yoshin pelkkä pönttö


Päiväys: 01/07/2020
Kommentit (0)
O:Yamaha R6 kilvellinen runko

Päiväys: 11/06/2020
Kommentit (0)
O: R6r 2008 katteet

Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 09/05/2020
Kommentit (0)


Kirjoittaja Aihe: Alastaro-dataa  (Luettu 335046 kertaa)

0 Ratailijaa ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Poissa Lauri

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Touko 2012
  • Viestejä: 33
  • Paikkakunta: Manse
  • Paikalla:22.01.16 - klo:20:36
  • 600rr -07
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 0
Vs: Alastaro-dataa
« Vastaus #15 : 12.06.12 - klo:21:24 »
En jaksa alkaa temppuilemaan puhelimen ja tietokoneen välistä tiedonsiirtoo, joten kuva jää puuttumaan, mutta tässä Alastaron nopeudet:

Pääsuora: 228km/h (Pyörii välillä 226-231 riippuen kuinka kahvilanmutkan ulostulo onnistuu)
1. Mutka: 94km/h
Suora:     130km/h
2. mutka: 67km/h
Suora:     117km/h
3. mutka  62km/h
Suora:     176km/h
4. mutka  124km/h (nopee oikee)
Suora:     202km/h
5. mutka  50km/h (Las Palmas)
Suora:     188km/h
6. mutka  120km/h (Nopee vasuri
Suora:     193km/h
7. Mutka  63km/h (Lemminkäinen)
Suora:     124km/h
8. Mutka   66km/h
Suora:     127km/h (Ennen vikaa vasuria)
9. mutka   76km/h
Suora:      90km/h
10. mutka  42km/h (Kahvilanmutka)
Maaliviiva: 197km/h

Nämä 1:26.37 kierrokselta.

Ihan mielenkiinnosta kaivoin kännystä viimekertaisen reissun tuloksia. 600-kuutioinen mopo ja kierrosaika ei kovinkaan kaukana tuosta. Päivän paras oli racechronon mukaan 1.27:0. Performance boxin mukaan karvan verran päälle, mutta menköön virhemarginaaleihin. Todella suurena yllätyksenä suorilla mennään hiljempaa ja mutkissa kovempaa. Videolta katsoessa ajolinjat oli sisämutkissa n. metrin pielessä ja ulostuloihin jää useampi metri rakoa reunaan. Hienosti huomasi oman kädettömyyden, kun Erkka paineli Triumphilla ohi ja ei paljoa näyttänyt edes normaali ajolinja muuttuvan vaikka olin "mukamas" edessä.       



Poissa SamiN

  • **
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 60
  • Ikä: 49
  • Paikkakunta: Lempäälä
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:12.04.15 - klo:21:13
  • ZX-14
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 19
Vs: Alastaro-dataa
« Vastaus #16 : 12.06.12 - klo:23:10 »
Helpoin tapa vertailla varmaan olisi jos tähän voisi laittaa liitteeksi .vbo tai .csv exportin

Pelkistä jiipegeistä ei oikein ole iloa jos haluaa muiden ajoa tarkastella.
Allekirjoitus:
Allekirjoitus näkyy kaikkien lähettämiesi viestien alla. Voit käyttää BBC-koodia.
Enintään 300; merkkiä, jäljellä: 204

Poissa slowrider

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 57
  • -Saadut: 60
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 1496
  • Ikä: 39
  • Paikkakunta: Salo
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:02.07.20 - klo:22:01
  • BMW S1000RR -10, -12 ja R6 -17
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 607
Vs: Alastaro-dataa
« Vastaus #17 : 12.06.12 - klo:23:42 »
Helpoin tapa vertailla varmaan olisi jos tähän voisi laittaa liitteeksi .vbo tai .csv exportin

Pelkistä jiipegeistä ei oikein ole iloa jos haluaa muiden ajoa tarkastella.

No minä ainakin olen jo varsin paljon mielestäni infoa saanut. Tottahan se tietty et .vbo olisi jo eri tarkkaa tietoa, mutta kyllä jo tuosta kuvasta näkee jo aika paljon varsinkin jos omat kierrosnopeudet on paljon hitaammat. Tietenkään sekuntien/kymmenysten viilailuihin tuosta ei apua

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 73
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3294
  • Ikä: 35
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:eilen kello 21:04
  • Kawasaki ZX-10R -14
    • Superbike #7
    • Esa #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 678
Vs: Alastaro-dataa
« Vastaus #18 : 13.06.12 - klo:08:13 »
En jaksa alkaa temppuilemaan puhelimen ja tietokoneen välistä tiedonsiirtoo, joten kuva jää puuttumaan, mutta tässä Alastaron nopeudet:

Pääsuora: 228km/h (Pyörii välillä 226-231 riippuen kuinka kahvilanmutkan ulostulo onnistuu)
1. Mutka: 94km/h
Suora:     130km/h
2. mutka: 67km/h
Suora:     117km/h
3. mutka  62km/h
Suora:     176km/h
4. mutka  124km/h (nopee oikee)
Suora:     202km/h
5. mutka  50km/h (Las Palmas)
Suora:     188km/h
6. mutka  120km/h (Nopee vasuri
Suora:     193km/h
7. Mutka  63km/h (Lemminkäinen)
Suora:     124km/h
8. Mutka   66km/h
Suora:     127km/h (Ennen vikaa vasuria)
9. mutka   76km/h
Suora:      90km/h
10. mutka  42km/h (Kahvilanmutka)
Maaliviiva: 197km/h

Nämä 1:26.37 kierrokselta.

Ihan mielenkiinnosta kaivoin kännystä viimekertaisen reissun tuloksia. 600-kuutioinen mopo ja kierrosaika ei kovinkaan kaukana tuosta. Päivän paras oli racechronon mukaan 1.27:0. Performance boxin mukaan karvan verran päälle, mutta menköön virhemarginaaleihin. Todella suurena yllätyksenä suorilla mennään hiljempaa ja mutkissa kovempaa. Videolta katsoessa ajolinjat oli sisämutkissa n. metrin pielessä ja ulostuloihin jää useampi metri rakoa reunaan. Hienosti huomasi oman kädettömyyden, kun Erkka paineli Triumphilla ohi ja ei paljoa näyttänyt edes normaali ajolinja muuttuvan vaikka olin "mukamas" edessä.      

http://www.students.tut.fi/~siivonen/alastaro_120607_1p27.png

Muuten näyttää aikalailla samalta kuin oma käppyrä, mutta ajat Las Palmasin selkeästi pyöreämmin kuin minä.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Poissa Lauri

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Touko 2012
  • Viestejä: 33
  • Paikkakunta: Manse
  • Paikalla:22.01.16 - klo:20:36
  • 600rr -07
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 0
Vs: Alastaro-dataa
« Vastaus #19 : 13.06.12 - klo:16:35 »
Muuten näyttää aikalailla samalta kuin oma käppyrä, mutta ajat Las Palmasin selkeästi pyöreämmin kuin minä.
Joo tänään ajoin vielä tuolla tyylillä yhden setin 1:26.2 ja marginaalia on aika reilusti ja kumit oli aika käytetyt (kadulla muutama satku ja radalla 6-7 päivää). Ajolinja on palmasissa turhan pyöreä ja siihen vähän kokeneemmalta kuskilta utelin vinkkiä ja koitinkin hieman erilaisia ajolinjoja ja ehkä se vähän parani, mutta ruuhkan takia en päässyt tätä toteamaan kierrosajasta. Varaa on ainakin kaikissa ulostuloissa vaikka millä mitalla jos pää vaan kestäisi vetää kovempaa. Baby steps...


Poissa Jukka_R

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 3
  • -Saadut: 17
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 882
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:14.07.17 - klo:20:47
  • Yamaha YZF R1 -08
    • YCC #46
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 25
Vs: Alastaro-dataa
« Vastaus #20 : 13.06.12 - klo:20:22 »
En jaksa alkaa temppuilemaan puhelimen ja tietokoneen välistä tiedonsiirtoo, joten kuva jää puuttumaan, mutta tässä Alastaron nopeudet:

Pääsuora: 228km/h (Pyörii välillä 226-231 riippuen kuinka kahvilanmutkan ulostulo onnistuu)
1. Mutka: 94km/h
Suora:     130km/h
2. mutka: 67km/h
Suora:     117km/h
3. mutka  62km/h
Suora:     176km/h
4. mutka  124km/h (nopee oikee)
Suora:     202km/h
5. mutka  50km/h (Las Palmas)
Suora:     188km/h
6. mutka  120km/h (Nopee vasuri
Suora:     193km/h
7. Mutka  63km/h (Lemminkäinen)
Suora:     124km/h
8. Mutka   66km/h
Suora:     127km/h (Ennen vikaa vasuria)
9. mutka   76km/h
Suora:      90km/h
10. mutka  42km/h (Kahvilanmutka)
Maaliviiva: 197km/h

Nämä 1:26.37 kierrokselta.

Oma tuossa suoraan vertailussa omalta ennätyskierrokselta. Kyseisen kierroksen aikana jouduin muutaman kerran hitaampaani odottelemaan (aika-ajot viime viikonlopun lauantailta), joten muutama kohta normaalia hitaammin, silti ennätys.

Pääsuora: 228km/h (Pyörii välillä 226-231 riippuen kuinka kahvilanmutkan ulostulo onnistuu) Pääsuora 207,8 km/h (paras ollut 214 km/h)
1. Mutka: 94km/h (95,6 km/h)
Suora:     130km/h (126,9 km/h)
2. mutka: 67km/h (73,2 km/h)
Suora:     117km/h (113,6 km/h)
3. mutka  62km/h (66,5 km/h)
Suora:     176km/h (170,8 km/h)
4. mutka  124km/h (nopee oikee) (123,6 km/h)
Suora:     202km/h (187,6 km/h)
5. mutka  50km/h (Las Palmas) (52,3 km/h)
Suora:     188km/h (178,4 km/h)
6. mutka  120km/h (Nopee vasuri (116,5 km/h)
Suora:     193km/h (182,9 km/h)
7. Mutka  63km/h (Lemminkäinen) (68,7 km/h)
Suora:     124km/h (127,2 km/h)
8. Mutka   66km/h (68,6 km/h)
Suora:     127km/h (Ennen vikaa vasuria) (121,4 km/h)
9. mutka   76km/h (87,7 km/h)
Suora:      90km/h (102 km/h)
10. mutka  42km/h (Kahvilanmutka) (43,3 km/h)
Maaliviiva: 197km/h (187,4 km/h)


Nopealla mulkaisulla voisi vetää mutuarvion, että pyörässäsi on jonkun verran enemmän jerkkua koneessa ja/tai parempi alusta kun suorilla on järjestään huomattavasti enemmän laulua tai sitten ajolinjasi poikkeaa olennaisesti omistani. Omassani on shimmattu vakioalusta ja täysin vakio kone jossa alarekisterissä selvästi vähämmän laulua kuin laitetuissa vastaavissa). Kierrosajassa reilu puoli sekuntia edukseni. Uskoisin, että hyvän vetoavun turvin olisin kisassa kuivalla ajanut 1:24 puolelle. Aika-ajossa oli koko ajan ryysistä eikä kunnon vetoapua. Optimi oli 1:25.2. Edellisen ennätyksen (1:25.8) setillä nopein ja optimi olivat sadasosan tarkkuudella samat.

Alastaron osalta tuo 1:25.7 riittää tämän kauden ennätykseksi, ensi kaudelle tavoite sitten 1:24 puolella. Kemoralla lähdetään hakemaan 1:12 alkuista kisoista.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 73
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3294
  • Ikä: 35
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:eilen kello 21:04
  • Kawasaki ZX-10R -14
    • Superbike #7
    • Esa #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 678
Vs: Alastaro-dataa
« Vastaus #21 : 13.06.12 - klo:21:17 »
Nopealla mulkaisulla voisi vetää mutuarvion, että pyörässäsi on jonkun verran enemmän jerkkua koneessa ja/tai parempi alusta kun suorilla on järjestään huomattavasti enemmän laulua tai sitten ajolinjasi poikkeaa olennaisesti omistani. Omassani on shimmattu vakioalusta ja täysin vakio kone jossa alarekisterissä selvästi vähämmän laulua kuin laitetuissa vastaavissa). Kierrosajassa reilu puoli sekuntia edukseni. Uskoisin, että hyvän vetoavun turvin olisin kisassa kuivalla ajanut 1:24 puolelle. Aika-ajossa oli koko ajan ryysistä eikä kunnon vetoapua. Optimi oli 1:25.2. Edellisen ennätyksen (1:25.8) setillä nopein ja optimi olivat sadasosan tarkkuudella samat.

Alastaron osalta tuo 1:25.7 riittää tämän kauden ennätykseksi, ensi kaudelle tavoite sitten 1:24 puolella. Kemoralla lähdetään hakemaan 1:12 alkuista kisoista.

Aika hyvä mutuarvio, joka pitää paikkansa niin koneen kuin alustankin osalta. Ajolinjat on varmasti erilaiset, ne kun elää metrikaupalla kierroksesta toiseen. Koneeseen on tehty kaikki viime kauden kotomaan Suberbike -sääntöjen sallimat muutokset ja alusta on Öhlinssiä. Noitten lisäksi pyörä on huomattavasti vakiota kevyempi. Kun vertaa pitkien suorien nopeuksia viime kaudella vakiolla k7 gixerillä ajettuihin, on eroa nykyisen kaluston hyväksi 5-20km/h vähän paikasta riippuen. Uskoisin, että alustan ja tehon vaikutus huippunopeuteen menee suhteessa 60/40, koska myös hitaista paikoista kiihtyvyys on huomattavasti parempaa kuin viime kauden kalustolla. Kuriositeettina muuten sen verran, että Kemoran katsomosuoralla huippunopeus minulla on lähes sama kuin Motoparkin takasuoran päässä ja isoihin poikiin eroa tulee Motoparkissa n. 35-40km/h.

Edit: Alastarolta luulisin vielä n. 1-1,5 sekuntia tällä kaudella löytäväni ajasta pois, kun vaan pääsis ajamaan. Sunnuntaina Motoparkissa rupes saamaan ajoittain mopookin kunnolla kallelleen, ettei keskimutkassa tarttenu ootella liian pitkään.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Poissa Kuulapää

  • **
  • Kiitokset
  • -Annetut: 4
  • -Saadut: 3
  • Liittynyt: Tammi 2012
  • Viestejä: 72
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:06.06.20 - klo:01:58
  • Yamaha YZF-R6 1999
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 89
Vs: Alastaro-dataa
« Vastaus #22 : 13.06.12 - klo:22:47 »
Laitetaan omakin paras Alastarolta. Aika 1:30.2

Taulukko kopioitu törkeästi Nitroukselta. (Suluissa omat nopeudet)

Pääsuora: 228km/h (196km/h)
1. Mutka: 94km/h (98km/h)
Suora:     130km/h (131km/h)
2. mutka: 67km/h (71km/h)
Suora:     117km/h (112km/h)
3. mutka  62km/h (60km/h)
Suora:     176km/h (164km/h)
4. mutka  124km/h (119km/h) (nopee oikee)
Suora:     202km/h (181km/h)
5. mutka  50km/h (50km/h) (Las Palmas)
Suora:     188km/h (167km/h)
6. mutka  120km/h (121km/h) (Nopee vasuri
Suora:     193km/h(176km/h)
7. Mutka  63km/h (61km/h) (Lemminkäinen)
Suora:     124km/h (127km/h)
8. Mutka   66km/h (64km/h)
Suora:     127km/h (122km/h) (Ennen vikaa vasuria)
9. mutka   76km/h (75km/h)
Suora:      90km/h (85km/h)
10. mutka  42km/h (46km/h) (Kahvilanmutka)
Maaliviiva: 197km/h (170km/h)

Poissa Jukka_R

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 3
  • -Saadut: 17
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 882
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:14.07.17 - klo:20:47
  • Yamaha YZF R1 -08
    • YCC #46
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 25
Vs: Alastaro-dataa
« Vastaus #23 : 14.06.12 - klo:09:12 »
Aika hyvä mutuarvio, joka pitää paikkansa niin koneen kuin alustankin osalta.

Tällä kaudella olen oppinut sen, että muutamissa mp-lehdissäkin esitetty väite siitä, että MM-superbiken ja vastaavan katupyörän nopeusero olisi radalla 1-2 sekuntia radasta ja kuskista riippuen on kyllä paskapuhetta. Toki jos pyörää ei osaa viedä yhtään, niin silloin asia voi olla näin. Mutta ainakin tuossa mun pyörässä vakioalustan pieni laitto + pikakaasu tekee jo ihmeitä. Pyörää pystyy huomattavasti tarkemmin ohjaamaan mutkaan kun se ei enää keinu kuin kiikkulauta. Ja kun kaasulle pääsee helpommin, niin laite lähtee aivan toiseen tyyliin (pikakaasu). Näillä virityksillä voi nyt opetella ajamaan tämän ja ensi kauden ja jos pinkka on kunnossa 2014 kauden alkaessa (eli reilun vuoden päästä), niin Vehniäisen Kari saa sitten rakennella mulle samanlaisen (tosin kilvellisen) harrastepelin mikä on/oli eräällä isännöitsijällä. Uskaltaisin väittää, että sellaisella vehkeellä lähtee vielä pari sekuntia kierrosajoista pois tällä(kin) osaamisella. Toki suoranopeuden kasvu johtaa (ainakin minun tapauksessani) mutkanopeuden laskuun (ainakin alkuun) kun pelottaa suuri vauhti eikä osaa oikeita jarrupaikkoja sitten. Nyt kuitenkin näytti erot aika selkeiltä lähes samalla kierrosvauhdilla. Eli mulla meni mutkat (paitsi nopeat joita pelkään ja joissa tuokin alusta vielä vähän rytkyttää) nopeammin ja sulla taas suoranopeudet. Olettaisin, että kyseessä on SB.

Jos käy tulevaisuudessa niin, että podiumilla ollaan useamminkin, niin sitten kisat varmaan ajelen jollain GP450 laitteella tai vastaavalla jolla ei ole mitään mahdollisuutta A-lähdön kärkisijoille. Kiinnostusta siirtyä Suomen Cuppiin jne minulla ei ole, se juna meni ohi jo muutama vuosikymmen sitten. Riskitason nosto ei kiinnosta eikä toisaalta näillä kassavirroilla vielä 30.000-60.000 euron vuosibudjettikaan.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 73
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3294
  • Ikä: 35
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:eilen kello 21:04
  • Kawasaki ZX-10R -14
    • Superbike #7
    • Esa #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 678
Vs: Alastaro-dataa
« Vastaus #24 : 14.06.12 - klo:14:23 »
^Mutkat pelottaa meikäläistäkin ja vasta viikonloppuna motoparkissa alkoi saamaan mopoa riittävästi kallelleen, jolloin myös mutkanopeus luonnollisesti nousee. Tosin jarrulla mutkaan meneminen taas unohtui kun ei pysty keskittymään kuin yhteen asiaan kerralla, joten kierrosaika ei ollut ihan sillä tasolla mitä olisin halunnut. Kehitystä omassa ajossa tapahtuu kuitenkin koko ajan, mikä lupaa ihan hyvää loppukautta ajatellen.

Mopona mulla on siis -08 R1.

Itsellä oli aikomuksena ajaa B-Superbikea minibudjetilla ensi kaudella kun ei näytä olevan rahaa tänä(kään) vuonna edes jokkiksen ajamiseen edes roskisrenkailla.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Poissa Cat

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 13
  • -Saadut: 7
  • Liittynyt: Kesä 2012
  • Viestejä: 618
  • Ikä: 27
  • Paikkakunta: Vantaa
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:02.09.18 - klo:15:05
  • Husqvarna TE 125 -15
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 346
Vs: Alastaro-dataa
« Vastaus #25 : 20.06.12 - klo:22:33 »
Milläs ohjelmalla saan koneella tuon racechoron tiedoston auki?

Pistäisin tähän 1.37,7 Alastaron niin voisitte kertoa missä mättää..

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 28
  • -Saadut: 162
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5162
  • Paikalla:tänään kello 00:36
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 69
Vs: Alastaro-dataa
« Vastaus #26 : 20.06.12 - klo:23:12 »
Milläs ohjelmalla saan koneella tuon racechoron tiedoston auki?

Pistäisin tähän 1.37,7 Alastaron niin voisitte kertoa missä mättää..
Asenna toi tietskaas:
http://racechrono.com/download/files/RaceChrono_v1450_Windows_computers.msi
Käynnistä ja sammuta se kerran.
Kopioi puhelimen racechrono hakemistosta sessions ja tracks kansiot sisältöineen tietskaan; "omat tiedostot/racechrono" kansioon.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa Cat

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 13
  • -Saadut: 7
  • Liittynyt: Kesä 2012
  • Viestejä: 618
  • Ikä: 27
  • Paikkakunta: Vantaa
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:02.09.18 - klo:15:05
  • Husqvarna TE 125 -15
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 346
Vs: Alastaro-dataa
« Vastaus #27 : 22.06.12 - klo:02:00 »
Ei tästä tuu yhtää mitää.. Miten saan sen kierrosajan tähän näppärästi näytille niinku muutkin?

Koitin lisätä sen tonne aijaa.com ja painaa tosta "lisää kuva" ja lyödä se aijaa.comin osote siihe välii mut ei..withstupid_1

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 69
  • -Saadut: 64
  • Liittynyt: Tammi 2012
  • Viestejä: 3775
  • Ikä: 55
  • Paikkakunta: Kempele
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:03.08.20 - klo:21:15
  • GSX-R 1000 k9
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 1701
Vs: Alastaro-dataa
« Vastaus #28 : 22.06.12 - klo:06:29 »
Ei tästä tuu yhtää mitää.. Miten saan sen kierrosajan tähän näppärästi näytille niinku muutkin?

Koitin lisätä sen tonne aijaa.com ja painaa tosta "lisää kuva" ja lyödä se aijaa.comin osote siihe välii mut ei..withstupid_1

Lataa suoraan liitteenä, omalta koneeltasi.
Viestikentän alta löytyy namiska "lisää liitteitä"

Poissa Cat

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 13
  • -Saadut: 7
  • Liittynyt: Kesä 2012
  • Viestejä: 618
  • Ikä: 27
  • Paikkakunta: Vantaa
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:02.09.18 - klo:15:05
  • Husqvarna TE 125 -15
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 346
Vs: Alastaro-dataa
« Vastaus #29 : 22.06.12 - klo:13:55 »
Noniin palautetta kehiin

Sektori ajat:

1. 29,5s 2. 34,2s 3. 34,0s

Tägit:
 

TinyPortal 1.6.5 © 2005-2020