Alastaro-dataa

Aloittaja slowrider, 10.06.12 - klo:21:29

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Cat

Näkyyköhän toi kierros..?

miten tietokoneet voi olla näin prkl vammasia!?!?!

jarska

Lainaus käyttäjältä: Cat - 22.06.12 - klo:15:02
Näkyyköhän toi kierros..?

miten tietokoneet voi olla näin prkl vammasia!?!?!

Hyvin näkyy.peukku_1

Cat

Slowrider, minkälaisia sektoriaikoja sulla tossa 1.38 ajassa on?

Vertailin suu pyöreenä noita meidän ajoja. Mulla on 0,3s nopeempi, mutta kun kattoo vauhti eroja, niin vois kuvitella että ero olis paljon suurempi..?

slowrider

23.06.12 - klo:20:38 #33 Viimeisin muokkaus: 23.06.12 - klo:20:43 käyttäjältä slowrider
Lainaus käyttäjältä: Cat - 23.06.12 - klo:20:11
Slowrider, minkälaisia sektoriaikoja sulla tossa 1.38 ajassa on?

Vertailin suu pyöreenä noita meidän ajoja. Mulla on 0,3s nopeempi, mutta kun kattoo vauhti eroja, niin vois kuvitella että ero olis paljon suurempi..?

Pistän ne kun pääsen takas sivistyksen pariin. Data on kotikoneella reilun 400km päässä ja kärryssä olevan mopon katteiden alla :D äkkiseltään katsottuna mulla vauhtia vähemmän mutta kaasu auki pidempään. Eli enempi jarrua ennen mutkaa

edit: esim sektorimerkin kohdalla kolmosmutkan jälkeen

Cat

Näin amatöörinä sitä vaan toljottaa noita nopeuksia..

Mutta laitatkos ne sektori ajat?

Jotenkin tuntuu olevan mulle ongelma toi loppupätkä.. esim.lemminkäisen jälkeinen oikea. Ulostulossa se vasen kanttari meinaa tulla välille silmille. Taitanko liian aikaisin siihen?

murmela

Toistolla tehoa...
Jos jotakuta kiinnostaa, niin voin opettaa käyttämään (molemmat ilmaisia) Performance Toolsia ja Circuit Toolsia oman ajon (ihan se perus RaceChronosta saatava 10Hz gepsidata riittää) datan tulkitsemiseen, jolloin näkee paremmin ne oman ajon virheet, ilman että tarvitsee verrata sitä kenenkään muun dataan.
Siinä vaiheessa kun näkee ne jutut, niin ymmärrtää kuinka paljon siitä datasta itse asiassa saa irti.
20e voisin pyytää vaivan palkkaa.
Esim orgin gotland ring koko viikko seuraava mahollisuus.
Tai sitä seuraava orgin alastaro ja mp-tuen alastaro loppuviikko.
YV jos kiinnostaa.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Cat

Kun tuossa racechronossa on tuo opt. niin meinaako se, että ottaa sessionin parhaat sektoriajat ja yhdistää ne?

Entäs miten tosta poistetaan noita vanhoja sessioneita? Onhan siinä se "delete" mutta ei sitä voi painaa..?

Reisi

Lainaus käyttäjältä: Cat - 04.07.12 - klo:22:15
Kun tuossa racechronossa on tuo opt. niin meinaako se, että ottaa sessionin parhaat sektoriajat ja yhdistää ne?

Entäs miten tosta poistetaan noita vanhoja sessioneita? Onhan siinä se "delete" mutta ei sitä voi painaa..?

Jep.

Jos sulla on Nokialainen, niin C:tä painamalla poistuu.

slowrider

06.07.12 - klo:22:27 #38 Viimeisin muokkaus: 06.07.12 - klo:22:34 käyttäjältä slowrider
Lainaus käyttäjältä: Cat - 25.06.12 - klo:22:27
Näin amatöörinä sitä vaan toljottaa noita nopeuksia..

Mutta laitatkos ne sektori ajat?

Jotenkin tuntuu olevan mulle ongelma toi loppupätkä.. esim.lemminkäisen jälkeinen oikea. Ulostulossa se vasen kanttari meinaa tulla välille silmille. Taitanko liian aikaisin siihen?

Hippasen myöhässä :D joo aika oli 1:38.1 ja sektorit 29,6 34,5 ja 34.0 loppupätkähän meillä tasan sama :)

Cat

07.07.12 - klo:00:06 #39 Viimeisin muokkaus: 07.07.12 - klo:00:33 käyttäjältä Cat
katos katos, mä kuvittelin että olisit loppupätkällä paljon nopeampi, mutta tasoissa mennään koko rata. Tosin ei enää  :P

Mutta, kun kattelin tota sun kierrosta ja siitä huomaa, että ajat saman ajan, mutta vähemmällä vauhdilla. kokeilin tota samaa ja tulos 1.35,6. Paljon rennompaa meno oli, kun ei jättäny jarrua enää iha sinne loppuun.

E: minkäslaisia suunnitelmia sulla on kisailun suhteen? Tuutko näytteleen mulle kikserin perävaloja (tiedetään, ei siinä ole) ycc 2013?

Cat

Slowrider, pistä se 1.32,xx aika tähän niin pääsen taas lunttimaan :D


Tuliko mun YV muuten perille?


slowrider

Lainaus käyttäjältä: Cat - 22.07.12 - klo:17:20
Slowrider, pistä se 1.32,xx aika tähän niin pääsen taas lunttimaan :D


Tuliko mun YV muuten perille?

Tuossa olis 1.31.9 aika. Harmi kun nopeimmasta 1.31.3 ajasta ei ole dataa kun chrono hävitti osan radasta. Tais hukattaa signaalin kun puolet radasta puuttuu, mutta aika kuiten lähes oikein (ponderilla mitattuun eroa 3 kymmenystä)


murmela

Siinä racechronolla logattua dataa alastarosta 1.31.375 vauhdista:
Jarrut paskana, paha hidastaa.

mako

1.28.3
sekunnin parannus viime vuoteen ylipitkillä jarruilla ja hitaiden mutkien ajo 1.5m kanttarista viime vuonna 3metrii
noit 1.28 alkuusii alko tulee alvariinsa kunnes tuli aivopieru ja ajoin etusen alta. noissa hitaissa mutkissa pääsin jarrulla vauhdin  ihan lopussa siihen tunteeseen kuinka se kääntää pyörää .ilmeisesti pitäis nyt vaan pystyy nostamaan sisääntulo nopeutta/kovempaa jarruu  et se tunne tulis aikaisemmin .entäs noi nopeet mutkat onko se jarru niissäkin niin kova että sen tuntee kuinka se kääntää pyörää

MRi

Laitetaanpa omiakin jakoon. Tossa oma Alastaron 1:24.021.



Las Palmas aika arpomista...

Alla viime vuoden enkan 1:25.4 vs toi 1:24.0 graafi. Omia havaintoja että ajo muuttunut terävämmäksi (kiihtyvyys jyrkempää ja jarrut tiukempia) ja huiput kasvaneet (kuskista tosin paino pudonnut -12 kg viime vuodesta). Toisaalta Las Palmas tuon mukaan viime vuonna loogisempi sekä nopeassa oikeassa ja vasurissa mutkanopeus oli selvästi kovempi.



Parhaat sektorit kerhokisassa oli 25.1, 29.2 ja 29.2 joilla aika ois painunut siihen 1:23.5.

Kuten tuossa toisessa ketjussa tuli jo todettua niin noillakin ajoilla itsellä oli fiilis että 1. mutkan, Las Palmasin ja Lemminkäisen jarrut olisi voinut jättää selvästi myöhäisemmäksi. Oma ajoasento vielä kaukana hyvästä. Alastarossa rykkösen katteet kävi maassa noissa kaikissa em. mutkissa jollain kierroksella.

Avauksia sai ehkä jonkun verran viime kaudesta parannettua ja kun kisan tankkikameran kuvaa kisasta on kattonut niin kierroslukumittarista näkee että kyllä se takanen uudella Dunlopillakin pidossa avauksissa antautuu ja hakkaa...

Powered by EzPortal