MP Huumori

Aloittaja carbon, 05.02.12 - klo:22:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Peksu


pienisopoapina

Mut ilmoitettiin "Setä"-luokkaan. 3 päivää aikaa harjoitella.

www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Juha_K

Tää vaikuttaa aika tutulta.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

pienisopoapina

22.06.16 - klo:21:42 #468 Viimeisin muokkaus: 22.06.16 - klo:22:04 käyttäjältä pienisopoapina
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 11.06.16 - klo:18:25
Mut ilmoitettiin "Setä"-luokkaan. 3 päivää aikaa harjoitella.

En saanut osallitua nahkapuvussa - tyttö kielsi. Ei kuulemma olisi sen jälkeen tuntenut minua. Joka tapauksessa voitin luokan. (9 jaetulla ykkössijalla. Kaksi pudotti esteen ja yks hylättiin.)

Faneille: https://www.facebook.com/jaalinratsastajat/photos/a.1085159754887641.1073741860.206832792720346/1085161744887442/?type=3&theater

www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

JMH

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 22.06.16 - klo:21:42
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 11.06.16 - klo:18:25
Mut ilmoitettiin "Setä"-luokkaan. 3 päivää aikaa harjoitella.

En saanut osallitua nahkapuvussa - tyttö kielsi. Ei kuulemma olisi sen jälkeen tuntenut minua. Joka tapauksessa voitin luokan. (9 jaetulla ykkössijalla. Kaksi pudotti esteen ja yks hylättiin.)


Kai sait jonkin prenikan? Mikäli sait, niin heti pitää liiimata ratamopon etukatteeseen!
Mauno ärrällä, eli Rauno.

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 19.09.16 - klo:00:46
ps. Paluumatkalla palasin sitten takaisin arkeen. Poliisi pysäytti, kyyditti asemalle ja piti allekirjoittaa kutsu täydennyskoulutukseen. Melkein loppuun asti onnistuin sitä välttämään. Ensi vuonna olisin ollut liian vanha.

No niin, nyt voin selittää tuon "täydennyskoulutuksen" - vuotta on alle kaksi kuukautta jäljellä.
Oikea termi on täydennyspalvelus. Eli olen käynyt armeijan mutta rupesin sen jälkeen sivariksi. Täydennyskoulutukseen voidaan määrätä sen vuoden loppuun asti, kun täyttää 50 vuotta. Määräys tarttee toimittaa vähintään 2kk ennen palveluksen alkua eli enää ei ehdi.

Kävin armeijan Keuruulla pioneeripataljoonassa. Innollisena menin sinne rakentelemaan siltoja, rakennuksia jne. v**un posket, siellä mitään rakennettu. Betonimöykkyjä kannettiin, kaivettiin maahan ja pois. Mutta kun muutakaan tärkeetä ei silloin ollu, niin olin 11 kk eli alikessuksi.

Pelastuskoiraharrastukseni takia kävin Pelastusopistolla pelastuskoiraohjaajakurssin, joka korvaa kertausharjoituspäiviä ja olin sijoitettuna väestönsuojeluorganisaation pelastuskoiraryhmään. Eli oisin mahdollisen riitatilanteen aikana ollut rintaman sijasta kotiseudulla kaivelemassa rauniota ja kouluttelemassa koiria. Pelastuskoiraryhmä kuitenkin poistettiin Raahen väestensuojeluorganisaatiosta ja mulle tuli kymmenisen vuotta sitten kutsu kertausharjoituksiin.  

Betonimöykkyjen kantaminen ei kuitenkaan enää huvittanut ja hakeuduin siviilipalvelukseen. Sen jälkeen minulle tuli useampana vuonna kirjattu kirje Lapinjärven koulutuskeskuksesta. Kirjeitä en kuitenkaan käynyt lunastamassa. Ei mua huvittanut lähteä hippien kanssa opetteleen pilvenpolttoa toiselle puolen Suomea. Lähempänä voisin kokeilla.

Myöhemmin minut etsintäkuulutettiin määräyksen toimittamiseksi. Kerran poliisit kävi kotonakin. En ollut paikalla mutta vaimoke ei oikein ilahtunut. Lopulta viime keväänä poliisi pysäytti minut Pyhäjoella. Toinen tuli kuskin puolen ikkunan taakse ja toinen vänkärin. Komensivat autoonsa koska heidän laitteensa käski minut pysäyttää. Kysyivät tiedänkö itse miksi. Olin jo unohtanut koko täydennyspalveluksen ja auton asiatkin olivat kunnossa joten vastasin "en". Pojat laittoivat autonsa Windows tietokoneen boottaamaan ja sehän kesti. Kun näytölle tuli teksti täydennyspalvelusjutusta totesin, jotta nyt ootte tärkeellä asialla ja selitin asian. Pojat kilautti kaverille ja pohti asiaa. "Meillä ei oo tulostinta eikä me lähetä sua mihinkään kuskaan. Jatka matkaa" 

Nyt sitten Alastaron paluumatkalla toiset poliisit otti kiinni ja selvitettyäni heille miksi he ottivat kiinni ja mitä täydennyspalvelus on, he kuskasivat minut Ikaalisiin kuittaamaan määräyksen.
Kotona sitten luin siviilipalveluslain ja siinä oli kohta jossa sanottiin että määräys pitää toimittaa kahta kuukautta ennen täydennyspalveluksen alkua. Ikaalisissa allekirjoittamani määräyksen ja koulutuksen alun välissä tuota aikaa ei ollut, joten valitin hallinto-oikeuteen. Se palautti asian takaisin siviilipalveluskeskukselle, josta tuli vielä yksi kirjattu kirje. En hakenut.

Loppujen lopuksi melkein kaikki voitti. Koska en suorittaunut täydennyspalvelusta, Sale voi käskeä mua autteleen mahdollisessa Puuttinin voimanosoituksessa, leirirahat säästyi ja munkaan ei tarttenu lähteä Lapinjärvelle...

Niin, mitä tämä juttu tekee mp-palstalla. Menin Keuruulle 10.10.xx moottoripyörällä. Kuva liitteenä
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530


T1mppa

13.03.17 - klo:08:37 #472 Viimeisin muokkaus: 13.03.17 - klo:08:41 käyttäjältä T1mppa
Oikein munista puristaa ja tulee heikko olo, kun miettii tuon ajo-ominaisuuksia!
:'( facepalm

"Mutta kun se voima, vääntö ja kiihtyvyys, jotka custom-pyörässä on! Se on ihan sanoin kuvailematon." Terv. TosiMotoristi.

murmela

Kevät yllätti moottoripyöräilijät...??

https://www.youtube.com/watch?v=KbbL7eHZojA
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

^Näyttää turvalliselta ja hyvin organisoidulta puuhalta. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

wbaum

^^ Olis kyl niin meikäläisen tapahtuma. Siellä quadien ja repullisten sekaajien seassa ihan normipäivä yks teipattu kikseri.

murmela

Jarrut paskana, paha hidastaa.

pienisopoapina

Susukit on ihania:


Mies harrasti seksiä moottoripyörän kanssa julkisella paikalla
Teko sinisen Suzukin kanssa tapahtui Canterburyssä.

Kevin Chapman poistumassa oikeuden istunnosta. (SWNS)
33-vuotiasta Kevin Chapmania syytetään seksistä sinisen Suzukin kanssa Canterburyn keskustassa Etelä-Englannissa.
Oikeuden mukaan hän oli laskenut housunsa alas ja tehnyt moottoripyörän kanssa seksiaktin.
Teko tapahtui keskellä päivää Canterburyn keskustassa. Chapman oli teon tapahtuessa humalassa.
Oikeudessa Chapman kertoi, että ei muista tapahtumaa. Hän kiistää seksin, mutta myöntää, että housut olivat alhaalla ja genitaalit näkyvissä.

Kuvan susuki ei liity tapaukseen (viitekuva)
- http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201704152200103381_ul.shtml


www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

jarska


MikkoS

Lainaus käyttäjältä: murmela - 13.04.17 - klo:18:10
No nyt on lahjat kohdillaan.
...
"Ei niit lämppäreitä tarvii ku mutkittelee vaan vähä aluks siin varikkosuoralla"

Powered by EzPortal