Kuitukatteet

Aloittaja jarska, 09.03.12 - klo:00:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jarska

Mulle kelpais myös oikeen hyvin jotkut maalaamattomat "kisakatteet" tohon kymppiin, jotka sais pultattua ratapäiviksi, kaiken varalta.
Kattelinkin noita eilen ja tarjontaa oli, tietäs vaan mitkä kannattee hankkia?

murmela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 09.03.12 - klo:00:14
Mulle kelpais myös oikeen hyvin jotkut maalaamattomat "kisakatteet" tohon kymppiin, jotka sais pultattua ratapäiviksi, kaiken varalta.
Kattelinkin noita eilen ja tarjontaa oli, tietäs vaan mitkä kannattee hankkia?
Mä tilasin kiinankatteet sillä periaatteella, ett halvimmat mitkä löyty, ja myyjällä oli muutama sata tai tuhat positiivista palautetta, ja nimenomaan eri katesarjoista.
Ja its as toinen kiinasetti jo menossa, ku kaveri kippas mun mopon viime jussina.
Laatuahan sieltä ei missään tapauksessa tule, mutta oikein huonolla säkällä voi silti tulla ihan täyttä paskaa. Mulla noi molemmat setit on ollu ihan ok paskaa.
Jarrut paskana, paha hidastaa.


jarska

Kiitosta Grandi67. shakehands_1

Raaseri

Ratapäiväkäyttöön parasta hinta/laatua nitä itselläni on vastaan tullut: http://www.ricambiweiss.de/index.php/cat/c99_KAWASAKI.html/XTCsid/nhs1n9734m3q0v8dbst0qlig30

Ricambi-Weissit on nytkin Ducatissa. Ei keveimmät, ei kevlar vahvistuksia kiinnityskohdissa jne. Mutta sopivat toisiinsa ja kestävät ainakin kolme kesää... Myy myös ebayssä. Näköjään kaikki etukatteet kymppiin yht 150€.

jarska

Kiitos Raaseri.
Ai perhana kun teiltä saapi aina hyviä vinkkejä. bowdown_1

Raaseri

Huomasin että nyt webkaupassa ei ole takakatteita. Aina ne on sieltä saanut ja noi viimeset katteet oli mielestäni kaikkineen 229€/koko sarja. Kommunikoivat sujuvasti myös englantia. KAIKKIIN ulkomaisiin verkkokauppoihin kannattaa mielestäni soittaa, Saksassa asiat sujuu puhumalla paremmin kuin sähköpostilla. Niiden kulttuuri vaan on sellainen.


Turder

Kannattaa huomioida myös ebay.it eli Italian ebay. Siellä on aika edullisia tarvikkeita, erityisesti italopyöriin, mutta myös muihin. Eikä ole ollut mitään ongelmia vielä.

Joskus liikkuu myös harvinaisempaa kisapalikkaa ja tehdasosaa tongue_2 tongue_2

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 09.03.12 - klo:00:14
Mulle kelpais myös oikeen hyvin jotkut maalaamattomat "kisakatteet" tohon kymppiin, jotka sais pultattua ratapäiviksi, kaiken varalta.
Kattelinkin noita eilen ja tarjontaa oli, tietäs vaan mitkä kannattee hankkia?

Itse laittaisin vähän enemmän rahaa ja ostaisin Bikes Plastin katteet valmiilla kiinnikkeillä:
http://nettikauppa.mphotelli.com/epages/Kaupat.sf/?ObjectPath=/Shops/Mphotel

Ymmärtääkseni ulkonäöltäänkin asialliset ilman maalaustakin.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 09.03.12 - klo:17:45
Itse laittaisin vähän enemmän rahaa ja ostaisin Bikes Plastin katteet valmiilla kiinnikkeillä:
http://nettikauppa.mphotelli.com/epages/Kaupat.sf/?ObjectPath=/Shops/Mphotel

Ymmärtääkseni ulkonäöltäänkin asialliset ilman maalaustakin.

Kiitos, hyvä vaihtoehto tämäkin ja noita kehtais vaikka pitää paikoillaan muussakin ajossa. shakehands_1

jarska

Vähän väärässä järjestyksessä mulla tämä katteiden hankinta, mut näillä mennään ja ens viikolla tilaukseen...
jos päädyn noihin Bikes Plastin katteisiin, niin sopiiko hyvin paikoilleen, vaatiiko jotain porauksia, ilmeisesti kiinnikkeet mukana?...kaikki tieto tarpeeseen, kiitos.

Pystyykö käyttään alkuperäistä kuskin penkkiä, lamput, vilkut tietty poistetaan, muuta huomioitavaa?
Tankki/suoja ei ilmeisesti kuulu pakettiin vai?

Hookala

Lainaus käyttäjältä: jarska - 23.06.12 - klo:08:48
Vähän väärässä järjestyksessä mulla tämä katteiden hankinta, mut näillä mennään ja ens viikolla tilaukseen...
jos päädyn noihin Bikes Plastin katteisiin, niin sopiiko hyvin paikoilleen, vaatiiko jotain porauksia, ilmeisesti kiinnikkeet mukana?...kaikki tieto tarpeeseen, kiitos.

Pystyykö käyttään alkuperäistä kuskin penkkiä, lamput, vilkut tietty poistetaan, muuta huomioitavaa?
Tankki/suoja ei ilmeisesti kuulu pakettiin vai?

Mulla ollut yhdet uudet bikeplastit ja toiset on tulossa ensi viikolla. Sopii asiallisesti paikalle, omasta sarjasta puuttui reiät pleksiltä ja kaksi reikää alakatteesta ja takakatekin taisi olla rei'ittämättä, muuten oli valmis satsi.  Dzus-pikakiinnikkeet tuli mukana ja vastapelurit oli valmiina paikalla.

Alkuperäistä penkkiä tuskin pysyt käyttämään, mutta sarjan mukana tulee istuinkumi. Tankkisuoja ei kuulu pakettiin eikä etulokari.

Tuntuvat olevan aikas tukevia, esim. kun ensimmäisen kerran sain takakatteet käteen niin tuli olo huhhuh, kyllä on viimeisen päälle tehty ja jämäkkä kuin mikä! 

Ovat jonkun sortin maalissakin, mun mielestä heti päälle teipattavissa. Maalauksesta en osaa sanoa että voiko suoraan päälle vetää.

pienisopoapina

23.06.12 - klo:09:17 #12 Viimeisin muokkaus: 23.06.12 - klo:09:54 käyttäjältä pienisopoapina
Samalla kun tilaat katteet, niin tilaat maalauksenkin. Kawasakin pitää olla vihreä.

Ainiin: Fasullahan tuo maalaus sujuis
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

jarska

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 23.06.12 - klo:09:17
Samalla kun tilaat katteet, niin tilaat maalauksenkin. Kawasakin pitää olla vihreä.

Ainiin: Fasullahan tuo maalaus sujuis

Tämä maalaus asia laitetaan harkintaan myöhemmin, nyt on tärkeintä saada pyörä taas kasaan ja raasinki rispektiä uusilla katteilla.


Kiitos tiedoista Hookala, taidan kallistua Bikes Plastin puolelle.

Fasu

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 23.06.12 - klo:09:17
Samalla kun tilaat katteet, niin tilaat maalauksenkin. Kawasakin pitää olla vihreä.

Ainiin: Fasullahan tuo maalaus sujuis
Yleensä hinta vedetty niin alas valmiiksi väritetyissä,että ei peitä edes materiaalikuluja. Hyllyssä taisi olla vain Yamaha Blue Metallic väriä. reps_1
Tsemppiä itte kuskille!  peukku_1
VV

Powered by EzPortal