Kuitukatteet

Aloittaja jarska, 09.03.12 - klo:00:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Damsku

Mahtasko noi motonetin kiinnikkeet käydä dzuzin vastakappaleisiin?

T1mppa

Lainaus käyttäjältä: Damsku - 26.06.14 - klo:14:21
Mahtasko noi motonetin kiinnikkeet käydä dzuzin vastakappaleisiin?

Mielestäni ne käy.
Ja kun kuvaa katselin, niin saman näköisiä palikoita.
Dzuz - ebaysta

Soita Motonetiin ja kysy. Kyllä ne varmaan tietää. 

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 26.06.14 - klo:14:19
Edullisimmin taitaa saada Ebaysta. Myös Motonet myy kiinnikkeitä, mutta niissä on koko sarja mukana
http://www.motonet.fi/fi/tuote/3830790/Pikakiinnikesarja-10-osaa-musta

Kiitos linkistä.
Harmillisesti viikko sitten mietin mistä noita saa, mutta kun en keksiny niiden nimeä, niin revin vastakappaleet irti ja laitoin kumimutteri/pultti viritykset. Tarttee hakea kuitenkin tommoset Motonetistä ja laitella ne. Mun tarttee aukoa katteet joka setin välissä, kun susuki purskuttelee jäähdytysvettä purkin täyteen eikä ime niitä takaisin.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Mikko K.

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 26.06.14 - klo:15:52
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 26.06.14 - klo:14:19
Edullisimmin taitaa saada Ebaysta. Myös Motonet myy kiinnikkeitä, mutta niissä on koko sarja mukana
http://www.motonet.fi/fi/tuote/3830790/Pikakiinnikesarja-10-osaa-musta

Kiitos linkistä.
Harmillisesti viikko sitten mietin mistä noita saa, mutta kun en keksiny niiden nimeä, niin revin vastakappaleet irti ja laitoin kumimutteri/pultti viritykset. Tarttee hakea kuitenkin tommoset Motonetistä ja laitella ne. Mun tarttee aukoa katteet joka setin välissä, kun susuki purskuttelee jäähdytysvettä purkin täyteen eikä ime niitä takaisin.

Olisko Suzukissa kannentiiviste menossa? 

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 26.06.14 - klo:15:54
Olisko Suzukissa kannentiiviste menossa?


Tuota pohdittiin jo aiemminkin ilman tulosta. Vesi on ihan puhdasta. Se pukkaa setillä purkin täyteen eikä ime sitä takaisin missään vaiheessa. Kippaan sen jäähdyttyä takaisin. Yritin sitä ilmailla ja vaihdon korkinkin tuloksetta. Se on tehny samaa jo kolmatta kesää. Vanhuksilla tahtoo olla noita nestepidätysvaikeuksia, joten olkoon. Santanders ei antanu mulle lainaa, joten uudempi pyörä jäänee hankkimatta ja ens talvena vanhus saapi kokea moottorin aukaisun.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

wbaum

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 26.06.14 - klo:15:52
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 26.06.14 - klo:14:19
Edullisimmin taitaa saada Ebaysta. Myös Motonet myy kiinnikkeitä, mutta niissä on koko sarja mukana
http://www.motonet.fi/fi/tuote/3830790/Pikakiinnikesarja-10-osaa-musta

Kiitos linkistä.
Harmillisesti viikko sitten mietin mistä noita saa, mutta kun en keksiny niiden nimeä, niin revin vastakappaleet irti ja laitoin kumimutteri/pultti viritykset. Tarttee hakea kuitenkin tommoset Motonetistä ja laitella ne. Mun tarttee aukoa katteet joka setin välissä, kun susuki purskuttelee jäähdytysvettä purkin täyteen eikä ime niitä takaisin.
Pitäis kieltää lailla noi klipsu-vastakappaleet, ei noi pysy ilman liimaa kuitenkaan paikallaan käytössä. Vastakappaleeksi ilman muuta ne mitkä tulee parilla pikkuruuvilla kiinni.

Muutenki olis pitäny laittaa "pultti-pikakiinnikkeet" eikä noita neljäsosakierroksen virityksiä, jotka on katteiden paksuuksista yms riippuvaisia.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 26.06.14 - klo:16:14
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 26.06.14 - klo:15:52
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 26.06.14 - klo:14:19
Edullisimmin taitaa saada Ebaysta. Myös Motonet myy kiinnikkeitä, mutta niissä on koko sarja mukana
http://www.motonet.fi/fi/tuote/3830790/Pikakiinnikesarja-10-osaa-musta

Kiitos linkistä.
Harmillisesti viikko sitten mietin mistä noita saa, mutta kun en keksiny niiden nimeä, niin revin vastakappaleet irti ja laitoin kumimutteri/pultti viritykset. Tarttee hakea kuitenkin tommoset Motonetistä ja laitella ne. Mun tarttee aukoa katteet joka setin välissä, kun susuki purskuttelee jäähdytysvettä purkin täyteen eikä ime niitä takaisin.
Pitäis kieltää lailla noi klipsu-vastakappaleet, ei noi pysy ilman liimaa kuitenkaan paikallaan käytössä. Vastakappaleeksi ilman muuta ne mitkä tulee parilla pikkuruuvilla kiinni.

Muutenki olis pitäny laittaa "pultti-pikakiinnikkeet" eikä noita neljäsosakierroksen virityksiä, jotka on katteiden paksuuksista yms riippuvaisia.
Dzussin vastakappeleet oon vetäny yleensä pop-niiteillä katteeseen kiinni. Noista klipsuista ei oo kokemusta. Katteen paksuus sen sijaan ei ole mikään ongelma kun vaan muoviprikoilla tai vastakappaletta taivuttamalla shimmaa kiinnikkeen tiukkuuden oikeaksi. Ja niitä Dzussin kiinnikeiden mukana olevia muoviprikkoja käytetään niin, että 1 kpl siihen Dzussin kannan alle, työnnetään pikakiinnike katteesta läpi ja toinen prikka sinne katteen taustapuolelle. Näin nuo ei tippuile kaatteesta maahan kun irrottaa kiinnikkeet vaan pysyvät aina paikoillaan. Ja katteen paksuutta tosiaan voi  kompensoida lisäämällä prikkoja. (Pitäs itekin hommata noita muoviprikkoja jostain kun on edellinen omistaja kasannu noi katteet ilman noita ja aina saa keräillä maasta noita kiinnikkeitä kun irrottaa katteet.)
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

T1mppa

Mulla on ollut ainoastaan noita klipsu-kiinnikkeitä. Ne on toiminut moitteettomasti.
Yksi huono puoli niissä on niitattaviin verrattuna. Kaadossa pyörä meni hetken matkaa kyljellään. Siinä lähti ne klipsut pois ja jäi turva-alueelle. Huomasin vasta varikolla.

Mutta tulevaisuudessa meinaan ostaa noita klipsu-versioita, kerta Motonet niitä tarjoaa.

Damsku

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 26.06.14 - klo:14:23
Lainaus käyttäjältä: Damsku - 26.06.14 - klo:14:21
Mahtasko noi motonetin kiinnikkeet käydä dzuzin vastakappaleisiin?

Mielestäni ne käy.
Ja kun kuvaa katselin, niin saman näköisiä palikoita.
Dzuz - ebaysta

Soita Motonetiin ja kysy. Kyllä ne varmaan tietää.

Epäsosiaalisena ihmisenä en soittanu, vaan hain paketin ja testasin. Sopii hyvin keskenään. Nyt on noita klipsuvastakappaleita ylimääräsenä, jos joku tarvii.

wbaum

Katteita korjailtu matolla ja epoksihartsilla ja koloa piisaa, useamman millin leveää. Saakos tällä http://www.motonet.fi/fi/tuote/601592/Pakla-L-Lasikuitukitti-05-kg Pinnasta jo kohtuu siloisen ja tarttuuko tuo jo siihen coattiin mikä uusien katteiden päällä on?




wbaum


tamik87

28.09.14 - klo:09:50 #176 Viimeisin muokkaus: 28.09.14 - klo:09:53 käyttäjältä tamik87
7 kaadon kokemuksella neuvon että mitä helpommin hiottavaa kittiä sen parempi. Se lasikuitu siä alla määrittää sen paikan lujuuden. Isommat kolot joutuu täyttämään parilla kolmella kittauskerroksella. Ei mitään epoksia tms mitä joutuu hiomaan koko talven. Muovikitti is the way to go. Mulla taitaa olla sitä.
Sent from my Lumia 1020

tamik87

Itsellä taas kahden pyörän katteet korjattavana. Kertaakaan en ole uusia ostanut.
Sent from my Lumia 1020

tamik87

Tuli mieleen jos jollain on kalliit kuitukatteet ja ovat saaneet osumaa niin voin korvausta vastaan fixailla talven aikana. Pistäkää YV jos kiinnostaa. Tuette vähän samalla mun ens kesän kisarahastoa ;)
Sent from my Lumia 1020

wbaum

Tulipa tehtyä. Alkaa olla maaleja vaille. Tein ens kerraksi työohjeen:

1. irrota rikkonainen kate
2. ota olut
3. tilaa uusi kate netistä

Powered by EzPortal