Mulla on paksua lasikuitua oleva tuki, joka kääntyy pois edestä jos tarvis.
Vedin muutamalla pultti/kumimutteri viritelmällä vielä takakatteen tohon kiinni, varmaan pysyis muutenkin mut tukevampi noin.
Joku tollainen pitäisi tehdä itsellekin, mutta milläs mä teen muotin kun takakate on yhtäpuuta istuimineen. Mitä tavaraa voisi käyttää muotin tekoon? Mulle ei tule kuin urtsu mieleen ja sillä kyllä sotkee joka paikan.
Kyllä sillä urtsullakin saa ihan siistii jälkee/ pistä urtsu muovipussiin. Tai esim poraa katteeseen yks pillin mentävä reikä ja vastapuolelle teippaat muovipussin ja täytät sen. Tms virittelyä muottivaiheessa. Varmuuden välttämiseks heitä pari neliöö raksamuovii mopon yli, jos käy niin että siltikin urtsu lähtee seikkaileen, niin ei ainakaan seikkaile pitkin mopoo.
Yks vaihtoehto on vetää vaiks häsyrillä siihen satulan kohalle satulan kokonen reikä. Tosin vaatii sit hifistelyn jälkeen kuituhommii.
Ja mä ainakin suosittelen tekemään mahollisimman tasasen ja edestäkin sopivan leveän penkkitason, joka on eteen päin kallellaan. Tällä kaudella tuli testattua muutamia eri mopoja ja siinä samalla yhtä montaa eri satulaa, ja tuon mainitsemani muodon havaitsin parhaaksi.