Kuitukatteet

Aloittaja jarska, 09.03.12 - klo:00:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Vuorela

Jos hyvät haluaa, niin Bikes Plastit tuolta: nettikauppa.mphotelli.com

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 09.10.12 - klo:17:51
Pitääkö tuohon ite rakentaa kaikki kiinnitykset että se kestää istua päällä?
http://www.pro-fiber.com/shop/product/fiberglass-race-skb-seat-tail-unit-for-suzuki-gsx-r-1000-2003-2004/

Ei tiiä miten tää kuitukate projekti kannais toteuttaa kun haluasin kuitenki pitää etuvalon ja vilkut paikallaan että vois välillä ajaa tielläki. Tuolta ricambiweissiltä löytyy etukate missä on vakio etuvalolle reikä mutta minkähänlaisen virityksen siihenki joutuu rakentaan että kaikki kestää paikallaan.

K7 gixeriin leikkasin kuitukatteeseen vakiovalolle reiän Dremelillä. Eka vaan sabluunalla lähes oikeen kokonen reikä ja sit vaan sovittamalla ja pikkuhiljaa hiomalla reikä oikeen kokoseks. Pari-kolme tuntia tohon saa palamaan kun oikein rauhassa tekee ja maistelee olutta samalla.Valon ripustin tee-se-itse-kiinnikkeilla (pari kulmaan taivutettua reikälevyn palaa, löytyy esim. bauhausista valmiina) etuhäkkiin, että katteen saa tarvittaessa irti ilman valon irrottamista.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

marko_

No mites tuo takakate juttu?
Miten noita on tehty, eihän tuo tommosenaan voi  kestää ?
Tuntus ainaki että jos se on kiinni vaan noilla kahdella pultilla  nii hetihän se on paskana.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 10.10.12 - klo:07:39
No mites tuo takakate juttu?
Miten noita on tehty, eihän tuo tommosenaan voi  kestää ?
Tuntus ainaki että jos se on kiinni vaan noilla kahdella pultilla  nii hetihän se on paskana.

Tästä oli joku topicci kesällä ja sillon ainakin useampi tais ihan vain pulteilla laittaa kiinni ja kai kestikin. Mulla on tälläinen lisätuki siinä penkinalla:


jarska

Mulla on paksua lasikuitua oleva tuki, joka kääntyy pois edestä jos tarvis.
Vedin muutamalla pultti/kumimutteri viritelmällä vielä takakatteen tohon kiinni, varmaan pysyis muutenkin mut tukevampi noin.

Juha_K

Lainaus käyttäjältä: jarska - 10.10.12 - klo:08:50
Mulla on paksua lasikuitua oleva tuki, joka kääntyy pois edestä jos tarvis.
Vedin muutamalla pultti/kumimutteri viritelmällä vielä takakatteen tohon kiinni, varmaan pysyis muutenkin mut tukevampi noin.

Joku tollainen pitäisi tehdä itsellekin, mutta milläs mä teen muotin kun takakate on yhtäpuuta istuimineen. Mitä tavaraa voisi käyttää muotin tekoon? Mulle ei tule kuin urtsu mieleen ja sillä kyllä sotkee joka paikan.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

jarska


murmela

Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 10.10.12 - klo:09:16
Lainaus käyttäjältä: jarska - 10.10.12 - klo:08:50
Mulla on paksua lasikuitua oleva tuki, joka kääntyy pois edestä jos tarvis.
Vedin muutamalla pultti/kumimutteri viritelmällä vielä takakatteen tohon kiinni, varmaan pysyis muutenkin mut tukevampi noin.

Joku tollainen pitäisi tehdä itsellekin, mutta milläs mä teen muotin kun takakate on yhtäpuuta istuimineen. Mitä tavaraa voisi käyttää muotin tekoon? Mulle ei tule kuin urtsu mieleen ja sillä kyllä sotkee joka paikan.

Kyllä sillä urtsullakin saa ihan siistii jälkee/ pistä urtsu muovipussiin. Tai esim poraa katteeseen yks pillin mentävä reikä ja vastapuolelle teippaat muovipussin ja täytät sen. Tms virittelyä muottivaiheessa. Varmuuden välttämiseks heitä pari neliöö raksamuovii mopon yli, jos käy niin että siltikin urtsu lähtee seikkaileen, niin ei ainakaan seikkaile pitkin mopoo.

Yks vaihtoehto on vetää vaiks häsyrillä siihen satulan kohalle satulan kokonen reikä. Tosin vaatii sit hifistelyn jälkeen kuituhommii.

Ja mä ainakin suosittelen tekemään mahollisimman tasasen ja edestäkin sopivan leveän penkkitason, joka on eteen päin kallellaan. Tällä kaudella tuli testattua muutamia eri mopoja ja siinä samalla yhtä montaa eri satulaa, ja tuon mainitsemani muodon havaitsin parhaaksi.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Juha_K

Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 10.10.12 - klo:09:16
Lainaus käyttäjältä: jarska - 10.10.12 - klo:08:50
Mulla on paksua lasikuitua oleva tuki, joka kääntyy pois edestä jos tarvis.
Vedin muutamalla pultti/kumimutteri viritelmällä vielä takakatteen tohon kiinni, varmaan pysyis muutenkin mut tukevampi noin.

Joku tollainen pitäisi tehdä itsellekin, mutta milläs mä teen muotin kun takakate on yhtäpuuta istuimineen. Mitä tavaraa voisi käyttää muotin tekoon? Mulle ei tule kuin urtsu mieleen ja sillä kyllä sotkee joka paikan.

Kyllä taas kelpaa, laatu on taattua a-luokkaa  :)
Tarttee laittaa vielä pari kerrosta varmuuden vuoksi ja päädyt umpeen.



K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

JiiPee66

Tilasinpa sitten minäkin uudet katteet ku halvalla sai... ;)

jarska

Lainaus käyttäjältä: JiiPee66 - 07.01.13 - klo:15:06
Tilasinpa sitten minäkin uudet katteet ku halvalla sai... ;)

Mikäs niissä kukko-katteissa oli vikana, nehän oli juurikin sun tyyliset. :P

JiiPee66

No varoiks jos vaikka lipsahtaa...

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2


app

Lainaus käyttäjältä: JiiPee66 - 07.01.13 - klo:22:57
No varoiks jos vaikka lipsahtaa...

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Minä pärjään samoilla katteilla koko kauden. Varmat otteet kun on matkustajalla, turha noihin irtokatteisiin on tuhlata.

murmela

Lainaus käyttäjältä: app - 07.01.13 - klo:23:01
Minä pärjään samoilla katteilla koko kauden.
Kausi = toukokuu?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

app

08.01.13 - klo:10:57 #89 Viimeisin muokkaus: 08.01.13 - klo:11:00 käyttäjältä app
Lainaus käyttäjältä: murmela - 08.01.13 - klo:00:22
Lainaus käyttäjältä: app - 07.01.13 - klo:23:01
Minä pärjään samoilla katteilla koko kauden.
Kausi = toukokuu?

Talvikauden. Unohtuikin pois.
Jos ei katteita joudu vaihtamaan samaan tahtiin kuin renkaita, sit hankitaan se Gold Wing.

Powered by EzPortal