Kuitukatteet

Aloittaja jarska, 09.03.12 - klo:00:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

JiiPee66

Onko kukaan teippittänyt peliään(siis mopoa). Elikkä samalla matskulla kuin autotkin?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2


jarska

Lainaus käyttäjältä: JiiPee66 - 18.01.13 - klo:11:10
Mulle tuli katteet jo kolmessa päivässä ja laatu oli positiivinen yllätys.

http://www.motorrad-stecki.de/index.php?main_page=advanced_search_result&search_in_description=1&keyword=suzuki&sort=20a&page=20

Juurikin täältä tilatut mullakin on nyt paikoillaan, ei voi kyllä moittia plaatua, hyvät on.
Mut jos vertaileen aletaan ja mehän kyllä aletaan, niin Bikeplasticin katteet on kyl vielä laadukkaammat, en uskalla edes koskea ettei tule sormenjälkiä.

aapolas

Lainaus käyttäjältä: jarska - 18.01.13 - klo:15:21
Lainaus käyttäjältä: JiiPee66 - 18.01.13 - klo:11:10
Mulle tuli katteet jo kolmessa päivässä ja laatu oli positiivinen yllätys.

http://www.motorrad-stecki.de/index.php?main_page=advanced_search_result&search_in_description=1&keyword=suzuki&sort=20a&page=20

Juurikin täältä tilatut mullakin on nyt paikoillaan, ei voi kyllä moittia plaatua, hyvät on.
Mut jos vertaileen aletaan ja mehän kyllä aletaan, niin Bikeplasticin katteet on kyl vielä laadukkaammat, en uskalla edes koskea ettei tule sormenjälkiä.

Mulla on kuitenkin kaunein kawa. Paras perse. Paras väritys.

murmela

Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 18.01.13 - klo:14:06
Lainaus käyttäjältä: murmela - 18.01.13 - klo:13:04
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 18.01.13 - klo:11:18millä saisi täytettyä ihan pienet kolot/naarmut?
Parin euron kilikali pohjamaali?
Saa vetää niin perkeleesti, eikä se oikein vaikuta toimivalta ratkaisulta kokemusten perusteella.
Et Vaan Osaa...?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Birke

Kaveri teippasi syksyllä kymppikawan katteet ja tankin vinyylillä. Tuli todella siisti ja mun mielestä peittää pienet naarmut paremmin kuin maali. Ajattelin itsekin teipata kuitukatteet tässä kevään mittaan, niin ei tarvitse alkaa maalien kanssa suihkimaan.

Juha_K

Lainaus käyttäjältä: murmela - 18.01.13 - klo:16:02
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 18.01.13 - klo:14:06
Lainaus käyttäjältä: murmela - 18.01.13 - klo:13:04
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 18.01.13 - klo:11:18millä saisi täytettyä ihan pienet kolot/naarmut?
Parin euron kilikali pohjamaali?
Saa vetää niin perkeleesti, eikä se oikein vaikuta toimivalta ratkaisulta kokemusten perusteella.
Et Vaan Osaa...?
Joo, se on niin pirun haastavaa käyttää spraymaalia. peukku_1
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

marko_

18.01.13 - klo:17:09 #111 Viimeisin muokkaus: 18.01.13 - klo:17:14 käyttäjältä marko_
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 18.01.13 - klo:11:18
Joo, se on niin pirun haastavaa käyttää spraymaalia. peukku_1

Motonetistä Motip Filler. Se on hiontapohjamaalia kilikolipullossa. -> Peittää  narmut tehokkaasti
Hinnakkaampaahan tuo on kuin normi kilikolipohja mutta ei tarvii niin montaa kerrosta vetää että tasottuu.

Muistaakseni kestää vielä vetää ruiskulla maalin päälle...

Tämmönen purkki:
http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://www.accessbk.fr/I-Grande-5572-appret-garnissant-motip-primer-filler.net.jpg&imgrefurl=http://www.accessbk.fr/A-18479-appret-garnissant-motip-primer-filler.aspx&h=800&w=800&sz=148&tbnid=cxYwgnyBFNMqxM:&tbnh=90&tbnw=90&prev=/search%3Fq%3Dmotip%2Bprimer%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=motip+primer&usg=__Rp5s-BtzfVIvNeVHewBb4NQ7m0o=&docid=NXY7sg47EKARXM&sa=X&ei=p2X5UL6KBMiO4gSN1IDgAQ&ved=0CDYQ9QEwAw&dur=2905

edit.
Tuli ekaks väärä purkin nimi  withstupid_1

Juha_K

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 18.01.13 - klo:17:09
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 18.01.13 - klo:11:18Joo, se on niin pirun haastavaa käyttää spraymaalia. peukku_1
Motonetistä Motip Filer. Se on hiontapohjamaalia kilikolipullossa. -> Peittää narmut tehokkaastiHinnakkaampaahan tuo on kuin normi kilikolipohja mutta ei tarvii niin montaa kerrosta vetää että tasottuu.Muistaakseni kestää vielä vetää ruiskulla maalin päälle...
Muistaakseni se on joku Motip pohjamaali, jota olen kokeillut. Ei tosiaan täytä muuta kuin todella matalat naarmut ja Motonetin halvin valkoinen maali ei oikein tykkää siitä pohjamaalista.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

marko_

Korjasin tuota äskeistä viestiä...tuli ens väärä nimi. Oikee on Filler

Juha_K

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 18.01.13 - klo:17:15Korjasin tuota äskeistä viestiä...tuli ens väärä nimi. Oikee on Filler
Ei ole sama mitä mulla on. Olisi kätevämpää vetää kittiä, koska ei ole kunnon tuuletettua tilaa missä ruiskia maaleja.
ISOPON P38 on helppo hioa, mutta se on vähän turhan rakeista ja tarvitsee sotkea kovetinta.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

marko_

Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 18.01.13 - klo:17:22
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 18.01.13 - klo:17:15Korjasin tuota äskeistä viestiä...tuli ens väärä nimi. Oikee on Filler
Ei ole sama mitä mulla on. Olisi kätevämpää vetää kittiä, koska ei ole kunnon tuuletettua tilaa missä ruiskia maaleja.ISOPON P38 on helppo hioa, mutta se on vähän turhan rakeista ja tarvitsee sotkea kovetinta.
Käy hakee pullo tuota filleriä ja kokeile. Minusta se ainaki täyttää hyvin pikkukolot mitä esim pakkeliin helposti jää...

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 18.01.13 - klo:14:04
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 18.01.13 - klo:13:49
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 18.01.13 - klo:13:39
Lainaus käyttäjältä: murmela - 18.01.13 - klo:13:04
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 18.01.13 - klo:11:18millä saisi täytettyä ihan pienet kolot/naarmut?
Parin euron kilikali pohjamaali?
jos ei halua ruiskulla enää maalata koskaan yli niin mikäettei
Ruiskulla? Ratamopon katteet? Aika turhaa hommaa mun mielestä kun katteiden elinikä on odotettavasti lyhyempi kuin sen kilikolimaalikerroksen. :D
Jaa minusta se kilikoli taas turhaa ku paljon kalliimpaa :D

Entisen gixerin katteiden maalaus makso kaikkineen 12,40€ sisältäen pohjamaalin, värin ja hiomapaperin. Tietysti jos tuosta halvemmaksi saa niin ymmärrän ruiskun käytön. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

slowrider

Noin 70e 10l teollisuusmaalia ja viimeksi mopon katteisiin meni noin 2dl :)

Juha_K

Saa aika moneen kertaan ruiskia katteet, että saa kuolletettua ruiskun investoinnit, siis jos sellaista ei satu olemaan jo valmiiksi. Mulla on nyt mennyt noin 10e maaleihin ja hiekkapaperiin. :D
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

slowrider

Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 18.01.13 - klo:22:21
Saa aika moneen kertaan ruiskia katteet, että saa kuolletettua ruiskun investoinnit, siis jos sellaista ei satu olemaan jo valmiiksi. Mulla on nyt mennyt noin 10e maaleihin ja hiekkapaperiin. :D

No jo tolla pöntöllä on pari autoa ja kasa työkaluja yms tavaraa maalattu. Ja toimii hyvin hiomavärinäkin ku ampuu vähän paksummin sinne missä kuoppaa ;) eikä sitten mene maali puhki eka raapasusta tai liukene pois jos vähän bensaa roiskahtaa :)

Mut joo. Toki vaatii hyvät tilat. Muuten on koko talli maalissa ja kaikkia vi***taa :)

Powered by EzPortal