Kuitukatteet

Aloittaja jarska, 09.03.12 - klo:00:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.


Juha_K

K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Kolmone

Mitäpä olette laittaneet tankinsuojan ja tankin väliin estämään tankin naarmuuntumista?
Suzuki PV

Mikko K.

Lainaus käyttäjältä: Kolmone - 12.02.17 - klo:12:10
Mitäpä olette laittaneet tankinsuojan ja tankin väliin estämään tankin naarmuuntumista?

Esim raksateippiä.. kevyttä ja venyy hyvin tankin muotoihin. Penkin reunan ja tankin väliin sekä tankin ja rungon väliin liimasin puuilon solukumia. Päätarjoituksena saada tuo paketti tukevammaksi ja palaute kuskille paremmaksi.

kp

 Mitäpä olette laittaneet tankinsuojan ja tankin väliin estämään tankin naarmuuntumista?

Ainakin mulla sen väliin ei tarvi laittaa mitään kun se on lommoilla ja isoilla naarmuilla , jonka vuoksi pitää laittaa suoja  innocent_1 hihi1

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 08.02.17 - klo:21:32http://www.sp-composite.com

Eivät näköjään turhaan tarjoo katteita ihan tuoreimpiin malleihin.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Nitrous

Onks kellään Ricambi Weissistä kokemusta? Sais näköjään koko katesarjan samaan rahaan kuin CRC:n katteisiin pari varapalaa.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 14.02.17 - klo:14:57
Onks kellään Ricambi Weissistä kokemusta? Sais näköjään koko katesarjan samaan rahaan kuin CRC:n katteisiin pari varapalaa.
Muistaakseni tässä triidissä oli.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 14.02.17 - klo:15:22
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 14.02.17 - klo:14:57
Onks kellään Ricambi Weissistä kokemusta? Sais näköjään koko katesarjan samaan rahaan kuin CRC:n katteisiin pari varapalaa.
Muistaakseni tässä triidissä oli.

Niinpä olikin ekalla sivulla. Taidan laittaa tommoset.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

vernerik

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 14.02.17 - klo:14:57
Onks kellään Ricambi Weissistä kokemusta? Sais näköjään koko katesarjan samaan rahaan kuin CRC:n katteisiin pari varapalaa.

Etulokarin olen tilannut tuolta ja Waillella taitaa olla koko katesarja ricambi weissiä. Mun mielestä hinta-laatu -suhde on kohdallaan ja jos olisi katteille tarvetta, tilaisin mielelläni tuolta koko sarjan. Harrastelijalle menee oikein loistavasti. Kisakuskin näkökulmasta eivät mahda kuitenkaan kaikkein keveimpiä olla, jos pyörän paino ahistaa (liekö katteiden painolla merkitystä). Samoin ehkä naksun paksumpaa näyttää olevan, kuin nuo toisen valmistajan katteet omassa pyörässä. Reiät kun poraa merkityille kohdille, niin ei välttämättä ihan täydellisesti osu, liekö kalliimmissa sarjoissa tämä asia sitten paremmin.
Yamaha R1 -08

Mikko K.

14.02.17 - klo:17:17 #220 Viimeisin muokkaus: 14.02.17 - klo:17:23 käyttäjältä Mikko K.
Lainaus käyttäjältä: vernerik - 14.02.17 - klo:16:11
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 14.02.17 - klo:14:57
Onks kellään Ricambi Weissistä kokemusta? Sais näköjään koko katesarjan samaan rahaan kuin CRC:n katteisiin pari varapalaa.

Etulokarin olen tilannut tuolta ja Waillella taitaa olla koko katesarja ricambi weissiä. Mun mielestä hinta-laatu -suhde on kohdallaan ja jos olisi katteille tarvetta, tilaisin mielelläni tuolta koko sarjan. Harrastelijalle menee oikein loistavasti. Kisakuskin näkökulmasta eivät mahda kuitenkaan kaikkein keveimpiä olla, jos pyörän paino ahistaa (liekö katteiden painolla merkitystä). Samoin ehkä naksun paksumpaa näyttää olevan, kuin nuo toisen valmistajan katteet omassa pyörässä. Reiät kun poraa merkityille kohdille, niin ei välttämättä ihan täydellisesti osu, liekö kalliimmissa sarjoissa tämä asia sitten paremmin.

Ajoin noilla katteilla pari viime kesää. Koko sarja painaa siis noin 1-1,5kg enemmän, kuin jotkut kevyemmät. Vastaavasti nuo kestää aika hyvin rymyämistä, ei juurikaan maksa mitään. Istuvuus on vähän sinne päin, mutta sellanen sixpäkin verran asennustarviketta ja alle puoli purkillista kirosanoja, niin ovat paikallaan. Alle pari tuntia itsellä. Yamaha:n Ricambi Weisseissa oli valmiiksi merkatut reiän paikat, mutta ei ne niihin poraamalla kyllä istuneet ainakaan sivukatteiden osalta.
Nykyään mulla on joku no name takakate, Ricambin yläkate ja alakatteet jostain hiilari sarjasta. Vähän luovuutta ja hyvin ne sai puettua. Kannattaa kohta tilailla, jos meinaa saada Ricambit joskus kotiovelle asti.
Omissa suunnitelmissa oli ostaa pari sarjaa crc:n katteita, mutta laitoin nekin rahat lasten vaatteisiin ja lainan lyhentämiseen. Pyörästä tuli kohtuu kevyt. Varakatesarjalla pyörä näyttää jo siltä, että kalliimman mopon osuessa mutkaan samaan aikaan ei tartte edes nostella kyynärpäitä.

ile90

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 14.02.17 - klo:14:57
Onks kellään Ricambi Weissistä kokemusta? Sais näköjään koko katesarjan samaan rahaan kuin CRC:n katteisiin pari varapalaa.

Mulla on 2 sarjaa ricambiweissii ja 1 sarja crc. lähes yhtä hyvin istuvat. toki crc on kevyempi. mutta tosi positiivinen yllätys oli ricambiweissien istuvuus ku vertaa hintaa crc vs ricambi

ile90

Lainaus käyttäjältä: vernerik - 14.02.17 - klo:16:11
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 14.02.17 - klo:14:57
Onks kellään Ricambi Weissistä kokemusta? Sais näköjään koko katesarjan samaan rahaan kuin CRC:n katteisiin pari varapalaa.

Etulokarin olen tilannut tuolta ja Waillella taitaa olla koko katesarja ricambi weissiä. Mun mielestä hinta-laatu -suhde on kohdallaan ja jos olisi katteille tarvetta, tilaisin mielelläni tuolta koko sarjan. Harrastelijalle menee oikein loistavasti. Kisakuskin näkökulmasta eivät mahda kuitenkaan kaikkein keveimpiä olla, jos pyörän paino ahistaa (liekö katteiden painolla merkitystä). Samoin ehkä naksun paksumpaa näyttää olevan, kuin nuo toisen valmistajan katteet omassa pyörässä. Reiät kun poraa merkityille kohdille, niin ei välttämättä ihan täydellisesti osu, liekö kalliimmissa sarjoissa tämä asia sitten paremmin.

Eipä nuo crc katteissakaan ihan osuneet reiät kun poras merkityille kohdille. toki riippuu varmaan pyörästäkin. esim. kiero etuhäkki tms. onhan noilla vehkeillä kuitenkin rymytty. 

ile90

mp-hotellilta saa todella laadukkaita katesarjoja, reiät ja duzit on valmiina. sieltä mä ostan seuraavan kerran ku tarvin.

Peksu

14.02.17 - klo:19:41 #224 Viimeisin muokkaus: 14.02.17 - klo:19:47 käyttäjältä Peksu
Itellä kanssa Ricambit. Istuvuus oli vähän niin ja näin, mutta kyllä ne paikalleen lopulta sai. En muista, että toimitus olisi ollut erityisen hidasta.

Pitäisi nytkin tilailla se umpinainen takakate sieltä. :)

Powered by EzPortal