Kuitukatteet

Aloittaja jarska, 09.03.12 - klo:00:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tomppa82

Lainaus käyttäjältä: ile90 - 14.02.17 - klo:18:02
mp-hotellilta saa todella laadukkaita katesarjoja, reiät ja duzit on valmiina. sieltä mä ostan seuraavan kerran ku tarvin.
Bikesplastia on noi missä kiinnikkeet on jo valmiina. Itsellä tilaus Mp-hotellista vetämässä.
http://www.bikesplast.com/

Nitrous

Pistin Ricambi weissiltä etukatteet tulemaan. Tällä kertaa raha ratkaisi. Katotaan sitten paljonko kiroiluttaa kun noita leipoo paikoilleen.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Kolmone

Millä tavoin olette kiinnittäneet katteen takarungon kiinnikkeisiin, joissa ei ole kierrettä takarungon puolella? Sormetkaan ei mahdu helposti katteen sisälle pitämään mutteria kiinni. Oletteko käyttäneet kierreniittimutteria vai löytyykö joku muu helppo ratkaisu?
Suzuki PV

murmela

Lainaus käyttäjältä: Kolmone - 27.03.17 - klo:08:53
Millä tavoin olette kiinnittäneet katteen takarungon kiinnikkeisiin, joissa ei ole kierrettä takarungon puolella? Sormetkaan ei mahdu helposti katteen sisälle pitämään mutteria kiinni. Oletteko käyttäneet kierreniittimutteria vai löytyykö joku muu helppo ratkaisu?
Pistä mutteri jeesusteipillä kiinni kiintoavaimeen?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

T1mppa

Lainaus käyttäjältä: Kolmone - 27.03.17 - klo:08:53
Millä tavoin olette kiinnittäneet katteen takarungon kiinnikkeisiin, joissa ei ole kierrettä takarungon puolella?

Onko siinä takarungossa vain läpireiät?

Tällainen on itselläni ja on tuolla tullut vajaa sata mutteriniittiä laitettua. Nyt rupee olemaan vähän lötkö, eli pitää alkaa vahvistelemaan.
http://www.biltema.fi/fi/Tyokalut/Kasityokalut/Niittipistoolit-ja--tyokalut/Mutteriniittisarja-2000016802/

Sittenhän on näitä, mutta en oikein hahmota tuota sun kiinnityskohtaa.
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Moottoripyorat/Lisavarusteet/Muut/Pikakiinnike-10-kpl-2000033560/

Hyviä vaihtoehtoja molemmat.
Tuohon pikakiinnikeen "ruurvin" ja "mutterin" väliin kun leikkaa kumiletkusta millin-pari paksuisen renkaan, niin sillä saa säädeltyä sitä kiinnipitovoimaa.
Eli tuon vakiona olevan mustan kumitiivisteen lisäksi tai tilalle.

Kolmone

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 27.03.17 - klo:09:48
Lainaus käyttäjältä: Kolmone - 27.03.17 - klo:08:53
Millä tavoin olette kiinnittäneet katteen takarungon kiinnikkeisiin, joissa ei ole kierrettä takarungon puolella?

Onko siinä takarungossa vain läpireiät?

Tällainen on itselläni ja on tuolla tullut vajaa sata mutteriniittiä laitettua. Nyt rupee olemaan vähän lötkö, eli pitää alkaa vahvistelemaan.
http://www.biltema.fi/fi/Tyokalut/Kasityokalut/Niittipistoolit-ja--tyokalut/Mutteriniittisarja-2000016802/

Sillä kohdalla on juurikin vain läpireiät korvake on sen mallinen, että siihen käy paremmin kierreniittimutteri. Täytyy hankkia tuo Bilteman laite.
Suzuki PV

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Kolmone - 27.03.17 - klo:08:53
Millä tavoin olette kiinnittäneet katteen takarungon kiinnikkeisiin, joissa ei ole kierrettä takarungon puolella? Sormetkaan ei mahdu helposti katteen sisälle pitämään mutteria kiinni. Oletteko käyttäneet kierreniittimutteria vai löytyykö joku muu helppo ratkaisu?
Niittimutteri on se passeli ratkasu. Ei kukaan jaksa varikolla pelleillä jollain mutteri-jesseteippivirityksellä jos vaihtoehtona kiinteästi paikoillaan oleva kierre.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

wbaum

Jaa biltemasta sais edullisesti tuollaisen niittimutteripihdin. Olen officelta lainaillut aina kun on ollut tarve, mut edullista ei oo tullu vastaan. Pitääpä kopata, tykkäilen kans noita käytellä.

Hyllyssä pitää aina olla M6 M5 ja M4 niittimuttereita. Mulla on katteetki toisissaan niittimuttereilla kun pikakiinnikkeet ei oo mun juttu. Niissä oon karhentanu niittimutterin puristuspintaa rautasahalla ja viilalla ja laittanu epoksia lisäksi. Suht hyvä ratkaisu kunhan kiristäessä on maltti mukana.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 28.03.17 - klo:10:43
Jaa biltemasta sais edullisesti tuollaisen niittimutteripihdin. Olen officelta lainaillut aina kun on ollut tarve, mut edullista ei oo tullu vastaan. Pitääpä kopata, tykkäilen kans noita käytellä.

Hyllyssä pitää aina olla M6 M5 ja M4 niittimuttereita. Mulla on katteetki toisissaan niittimuttereilla kun pikakiinnikkeet ei oo mun juttu. Niissä oon karhentanu niittimutterin puristuspintaa rautasahalla ja viilalla ja laittanu epoksia lisäksi. Suht hyvä ratkaisu kunhan kiristäessä on maltti mukana.
Mikäs vika pikakiinnikkeissä?
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

wbaum

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 28.03.17 - klo:11:03
Mikäs vika pikakiinnikkeissä?
Ne on helvetistä, pitäis käännellä ja väännellä oikeeseen kireyteen, aina joko liian löysiä(ei meinaa saada kiinnitettyä, irtoaa tai jää roikkumaan katteeseen)  tai kireitä (kiinnike lahoaa vastapuolelta jos sen nyt saa edes kiinni). Rehellinen m5 ruuvi ja niittimutteri toimii itellä paljon paremmin.

T1mppa

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 28.03.17 - klo:11:39
Ne on helvetistä

Suosittelen antamaan uuden mahdollisuuden joskus.
Ovat jumalaisia käyttää, kun on oikeiksi säädetty kumiletkun pätkällä tai vastaavalla.
Simple and easy.

wbaum

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 28.03.17 - klo:12:24
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 28.03.17 - klo:11:39
Ne on helvetistä

Suosittelen antamaan uuden mahdollisuuden joskus.
Ovat jumalaisia käyttää, kun on oikeiksi säädetty kumiletkun pätkällä tai vastaavalla.
Simple and easy.
En mää. Nakkelin roskikseen kaikki dsus blaablaa paskat jo ajat sit. Eihän noilla loppuviimein ollu ku alakate ja seki lisäksi anyway vielä kahdella pultilla takaosastaan, niin valmiiksi jo kuusiokoloavain kädessä. Vieläkin vitutti kun noita tuli vastaan romuloodista kun inventoin.

Nitrous

^Mä voin lunastaa ne jos vielä löytyy. Vieläkin ikävä Hondan katteita, joiden irrottamiseen meni n. 15sekuntia. Takakate oli kahdella Dzussilla, alakate neljällä ja yläkate muistaakseni kahdella. Hitto kun sais gixuunkin noin näppärästi kiinni, mutta niissä joutuu melkein väkisin laittaa yhen ruuvin alakatteeseen ja kaks yläkatteeseen.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 28.03.17 - klo:12:41
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 28.03.17 - klo:12:24
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 28.03.17 - klo:11:39
Ne on helvetistä

Suosittelen antamaan uuden mahdollisuuden joskus.
Ovat jumalaisia käyttää, kun on oikeiksi säädetty kumiletkun pätkällä tai vastaavalla.
Simple and easy.
En mää. Nakkelin roskikseen kaikki dsus blaablaa paskat jo ajat sit. Eihän noilla loppuviimein ollu ku alakate ja seki lisäksi anyway vielä kahdella pultilla takaosastaan, niin valmiiksi jo kuusiokoloavain kädessä. Vieläkin vitutti kun noita tuli vastaan romuloodista kun inventoin.

Aitoja dzus vai halpoja kopioita?

wbaum

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 28.03.17 - klo:22:08
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 28.03.17 - klo:12:41
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 28.03.17 - klo:12:24
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 28.03.17 - klo:11:39
Ne on helvetistä
Suosittelen antamaan uuden mahdollisuuden joskus.
Ovat jumalaisia käyttää, kun on oikeiksi säädetty kumiletkun pätkällä tai vastaavalla.
Simple and easy.
En mää. Nakkelin roskikseen kaikki dsus blaablaa paskat jo ajat sit. Eihän noilla loppuviimein ollu ku alakate ja seki lisäksi anyway vielä kahdella pultilla takaosastaan, niin valmiiksi jo kuusiokoloavain kädessä. Vieläkin vitutti kun noita tuli vastaan romuloodista kun inventoin.

Aitoja dzus vai halpoja kopioita?
Kai siellä jokunen aitokin oli. Kopiot on vähän heikommin viimeistelty ja/tai pehmeempää kamaa. Jos ny tulee vastaan vielä niin voin noita varalle annella.

Powered by EzPortal