Endurance-kisat suomessa.

Aloittaja app, 07.02.12 - klo:07:17

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Janza

Mahtaisinkohan minä kelvata kolmanneks? Ois hyvä saada kilsoja parkkiin..

eri-ernesti

Onko näissä endurance skaboissa samat määräykset pyörien suhteen kun esim jokkiksessa? Eli öljyjen varmistukset jne.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: eri-ernesti - 15.05.12 - klo:22:18
Onko näissä endurance skaboissa samat määräykset pyörien suhteen kun esim jokkiksessa? Eli öljyjen varmistukset jne.
Jokkista tiukemmat, eli käytännössä samat kuin SM-sarjoissa. SML:n sivulta löytyy sääntökirja.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

app

Kuvassa vasemmalta: "app" Seppo, Ari ja Dimitris, ovat juosseet yhteensä 41 Spartathlonia. Endurancea asfaltilla siis. Ilman taukoa.
http://garmin.blogs.com/fi/

app

22.05.12 - klo:19:57 #19 Viimeisin muokkaus: 22.05.12 - klo:19:59 käyttäjältä app
Nyt kävikin niin, että Raaseri sai tänään tiedon ylitsepääsemättömästä työesteestä. Olen nyt siis team innostuneet sonnit:n ainoa kuski.

Jos joku olisi kiinnostunut kaveriksi, voin kehaista olevani ainakin hidas kaikkialla ja lisäksi kokematon kyseisellä radalla. Tuplaviikonloppu varattu Orgin päiviltä, ja treeni ennen kisaa, joten rataan ehdin tutustua. Kroppa kohtalaisessa kunnossa, joten pystyn ajamaan tarvittavat kierrokset.

Omilla mopoilla, tai minun mopolla mentäis.

app

Lainaus käyttäjältä: app - 22.05.12 - klo:19:57
Nyt kävikin niin, että Raaseri sai tänään tiedon ylitsepääsemättömästä työesteestä. Olen nyt siis team innostuneet sonnit:n ainoa kuski.

Jos joku olisi kiinnostunut kaveriksi, voin kehaista olevani ainakin hidas kaikkialla ja lisäksi kokematon kyseisellä radalla. Tuplaviikonloppu varattu Orgin päiviltä, ja treeni ennen kisaa, joten rataan ehdin tutustua. Kroppa kohtalaisessa kunnossa, joten pystyn ajamaan tarvittavat kierrokset.

Omilla mopoilla, tai minun mopolla mentäis.

Nostan tämän ylös.

app

Kisassa mukana, eli kaveri löytyi! Kiitos Kari Vehniäinen & co.

jarska

Lainaus käyttäjältä: app - 30.05.12 - klo:19:57
Kisassa mukana, eli kaveri löytyi! Kiitos Kari Vehniäinen & co.

Wehnäkö sulle tulee kaveriksi ajaan. innocent_1

app

Lainaus käyttäjältä: jarska - 30.05.12 - klo:22:17
Lainaus käyttäjältä: app - 30.05.12 - klo:19:57
Kisassa mukana, eli kaveri löytyi! Kiitos Kari Vehniäinen & co.

Wehnäkö sulle tulee kaveriksi ajaan. innocent_1

Ei tule, mutta auttoi kyselemällä kavereiltaan, ja lopulta löysi.
Ai että kuka?  ???

pienisopoapina

Eiköhön Jarska suoriteta tuo ajajatutkinto ens kesäksi ja osallistutaan Raahelaisella porukalla enturanseen? Eihän me tietenkään voitettais, mutta oispahan kiikkustuolissa kertomista.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

app

Ja minä paljasjalkaisena raahelaisena haluan anoa paikkaa team Raahen Raivostuneet Sonnit:n

pienisopoapina

31.05.12 - klo:00:00 #26 Viimeisin muokkaus: 31.05.12 - klo:00:09 käyttäjältä pienisopoapina
Kärähit, se on palijasjalakane.
Hyvä, että saaha noppeeki kuski mukkaa. Tiimin nimeksi oon aatellu jotain perse syndrooma vauhti -tiimi. Mää oon perse, sinä ja Jarska saatte tapella kumpi on vauhti ja kumpi syndrooma (ihmeperhe). Sulla taitaa olla tällä hetkellä enempi vauhtia, mutta molemmilla on joku härveli/kumi-syndrooma.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

jarska

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 30.05.12 - klo:22:39
Eiköhön Jarska suoriteta tuo ajajatutkinto ens kesäksi ja osallistutaan Raahelaisella porukalla enturanseen? Eihän me tietenkään voitettais, mutta oispahan kiikkustuolissa kertomista.

Lainaus käyttäjältä: app - 30.05.12 - klo:22:44
Ja minä paljasjalkaisena raahelaisena haluan anoa paikkaa team Raahen Raivostuneet Sonnit:n

Juu, heti kun mä pääsen tästä "tissiposkiarkajalkasyndroomasta" niin laitetaan teami pystyyn, lähes voittamaton sellainen. :D

app

Lainaus käyttäjältä: jarska - 31.05.12 - klo:07:03
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 30.05.12 - klo:22:39
Eiköhön Jarska suoriteta tuo ajajatutkinto ens kesäksi ja osallistutaan Raahelaisella porukalla enturanseen? Eihän me tietenkään voitettais, mutta oispahan kiikkustuolissa kertomista.

Lainaus käyttäjältä: app - 30.05.12 - klo:22:44
Ja minä paljasjalkaisena raahelaisena haluan anoa paikkaa team Raahen Raivostuneet Sonnit:n

Juu, heti kun mä pääsen tästä "tissiposkiarkajalkasyndroomasta" niin laitetaan teami pystyyn, lähes voittamaton sellainen. :D

Kiinni veti.

app

14.06.12 - klo:11:32 #29 Viimeisin muokkaus: 14.06.12 - klo:11:51 käyttäjältä app
Laitetaanpa tulos tänne. Oma suoritus ei todellakaan petrannut Sonnien tulosta, mutta Eki ajoi kuin raivotautinen, ja oli ylivoimaisesti nopein kuski radalla. Ajoi kisassa 31 + 30 kierrosta, minun vaappuessani välissä 30, ja parhaan aikansa taisi ajaa viimeisellä kierroksella, tullen 2. sijan kuskista viimeisessä shikaanissa ohi. Kovassa kunnossa tämä Kaulamo!!! Luultiin ensin siinä parantaneemme sijoitusta +1, mutta omassa luokassa oltiin 2. ja kokonaiskilpailun 3.
Oma suoritus oli harjoitteluun suhteessa ok, mutta ihme ja kumma takareisi alkoi krampata 10+ kierroksen kohdilla, ja oli mielenkiintoista aikaa puolen tusinaa kierrosta, kun jouduin oikomaan sitä aina suorilla. Bussipysäkillä haittasi eniten, kun ei asento olut ihan tiukin mahdollinen. Kuitenkin kun tietoisesti rauhoitin ajamistani, jalka toipui, ja pystyin ajamaan koko setin läpi. Suunnitelma kahdesta tankkauksesta piti.
http://rrtuloksia.suntuubi.com/datafiles/userfiles/File/Endurance/2012/Race.pdf

Kiitokset koko Kaulamon porukalle kisdasta, johon tuli todella osaava porukka hoitamaan homman. kaikki oli pedattu valmiiksi viimeistä pirtoa myöten, ja toiminta oli huoltoporukalla sanalla sanoen täyttä rautaa. Kovia äijiä nämä kaverit.

Erikseen kiitokset Wehnälle, joka mahdollisti koko kisan puhumalla ympäri huppujätkät mukaan tähän tapahtumaan.

Raaserille kiitos myös avusta, vaikka Dukatin vaihteen siirtäjän jousi hiukan antoi vaikeusastetta lisää minun linjojen opiskeluun.

Powered by EzPortal