Endurance-kisat suomessa.

Aloittaja app, 07.02.12 - klo:07:17

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

eri-ernesti

Nostetaampa ylös topicci.

Onkohan seuraavaa skabaa kukaan kaavaillu mihinkään?

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: app - 31.05.12 - klo:08:49
Lainaus käyttäjältä: jarska - 31.05.12 - klo:07:03
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 30.05.12 - klo:22:39
Eiköhön Jarska suoriteta tuo ajajatutkinto ens kesäksi ja osallistutaan Raahelaisella porukalla enturanseen? Eihän me tietenkään voitettais, mutta oispahan kiikkustuolissa kertomista.

Lainaus käyttäjältä: app - 30.05.12 - klo:22:44
Ja minä paljasjalkaisena raahelaisena haluan anoa paikkaa team Raahen Raivostuneet Sonnit:n

Juu, heti kun mä pääsen tästä "tissiposkiarkajalkasyndroomasta" niin laitetaan teami pystyyn, lähes voittamaton sellainen. :D

Kiinni veti.

Tämä oli pakko nostaa, ku Helrc aikoo järjestää ens kesänä enturansen. Pärnun kisa toki samaan aikaan, mutta eiköhän jonpikumpi väistä.

"ENDURANCE 9.7.2016 ja Ajoleiri 8.-10.7.2015 BOTNIARING

Luvassa pienen tauon jälkeen vähän erilaista hauskaa!

Ajetaan perinteinen 200 mailia 2-4:n kuskin joukkueina.
Endurance maksaa 400e / joukkue, sis. lauantain harjoittelun.

Samaan aikaan 8.-10.7. pidetään HelRC:n perinteiset ratapäivät.
Tarkempaa tietoa myöhemmin" www.http://helrc.com/

www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Lars

Olisikohan osallistujia jos endurance olisikin toukokuun puolivälissä Motoparkissa? Anyone?

pienisopoapina

Mun mielestä toukokuu on liian aikaista kisailuhommiin. Keväällä on kaikenlaista muuta puuhaa. Treeniaikojen löytäminen omasta, ratayhtiön ja Forecan kalentereista on aika hankalaa. Kisaisin mieluummin kesän loppupuolella.

Helrc varmaan haluaa järjestää tuon endurancen ratapäivillään. Toivottavasti he löytää toisen viikonlopun läheltä nykyistä päivämäärää (tai tuo per*****n Pärnu peruuntuu)
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

slowrider

Lainaus käyttäjältä: Lars - 03.02.16 - klo:21:20
Olisikohan osallistujia jos endurance olisikin toukokuun puolivälissä Motoparkissa? Anyone?
Jos ei ole sm-sarjan tai imatran kanssa päällekkäin ja on viikonloppuna nii kaikki käy. Jos vain kuski kasassa

Mikko_U

Lainaus käyttäjältä: Lars - 03.02.16 - klo:21:20
Olisikohan osallistujia jos endurance olisikin toukokuun puolivälissä Motoparkissa? Anyone?

Luulisin, että olisi. Sadattelin myös päällekäisyyttä Pärnun kanssa koska miusta endurance on kokemuksena aivan mahtava.  
Ei kovaa mutta täysillä!

wbaum

Onko tuo lähtökohta enduranceen, että tiimi ajaa samalla mopolla?

pienisopoapina

04.02.16 - klo:11:16 #37 Viimeisin muokkaus: 04.02.16 - klo:11:18 käyttäjältä pienisopoapina
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 04.02.16 - klo:10:18
Onko tuo lähtökohta enduranceen, että tiimi ajaa samalla mopolla?

Mun käsityksen mukaan samalla transponderilla. Heippa tuolla aiemmin asiaa valoitti: http://www.mprata.fi/index.php?topic=35.msg496#msg496
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Mikko K.

Kyllä käy toukokuussa.. ei muuta.ku teamia kasaan! Voin tarjota teamiin yhden kuskin tai jopa noriaki haga mallin yamahan

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 04.02.16 - klo:10:18
Onko tuo lähtökohta enduranceen, että tiimi ajaa samalla mopolla?
Ainakin aiemmin ollu kaks eri luokkaa. Kaikki kuskit samalla mopolla tai sitten jokasella oma mopo. Varikkokäynnin minimipituus oli kai määritetty, ettei saa turhaan etua ne joilla on useempi mopo käytössä. Ne kun voi valmiiks tankkailla yms.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 04.02.16 - klo:12:16
Kyllä käy toukokuussa.. ei muuta.ku teamia kasaan! Voin tarjota teamiin yhden kuskin tai jopa noriaki haga mallin yamahan
Jos kisan aikataulu muuttuu ja kalentereista löytyy aukot, niin kysytään Ile90 mukaan. Sitten ois jonninlailla "raahelainen" joukkue kasassa (jarska ei kuitenkaan uskalla tulla). Kokkolalaiset ja oululaiset ei varmaan meille pärjäis. Virsun Veli pyydetään kulettaan polkupyörällä transponderia jos joku ulkoistuu metsikköön.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Vuorela

Endurance kiinnostais, jos ajankohta osuu muuten. Pärnu menee kylläkin edelle jos pitää valita. Ehkä nyt kolmannella ilmoittautumisella pääsis itse ajaankin

Lars


Endurance 14.5.2016 ja ajoleiri 13.-15.5.2016 MOTOPARK

http://www.helrc.com/content/fi/11501/621/621.html

Peksi

Heh, jospa tuohon mennessä ois ees lumet sulanut, puhumattakaan kaikesta muusta romusta, kalustosta ja jopa mopoista, jotka tarttis ottaa mukaan ;)

tamik87

Lumethan on jo nyt sulaneet pois :D

Powered by EzPortal