Työnsit nelosessa ,elikkä tupla oikeen toisessa mun ja apeksin väliin. Välimatkaa jäi sun takaseen n 20cm .
Muistan hyvin tuon ohituksen. Saavutin sinut pääsuoran päässä, ja seurasin kakkos- ja kolmosmutkan välin. Huomasin sinun taittavan aikaisemmin sisään kolmoseen, ja päätin mennä sisältä ohi.
Tein kiistatta siinä arviointivirheen, koska osasit hyödyntää radan minua paremmin, enkä päässytkään riittävän reilusti ohi.
Olin kuitenkin jo näkökentässäsi ssisällä ja jatkoin ohituksen loppuun mennen ohitsesi. Siinä kohtaa olin ohitttanut edellisenä päivänä keskiryhmässä useammankin pyörän, mutta nyt tilaa ei ollut riittävästi, vaan tulin häiritsevästi eteesi. Himmaamaankin jouduin siinä tavallista enemmän, joten sotkin ajoasi. Tästä pahoittelut. En arvannut että noin tökerösti eteesi tulin, mutta en myöskään tunnistanut sinua. Muuten olisin tullut varikolla juttelemaan asiasta.
x
Se oli koko viikonlopun ainoa setti jossa yritin aikaa, ajaen noin 10 kierrosta. Ei mikään syy hätäillä tuolla tavall. joten pannan tarjoten känttykahvit kun nähdään.
Luulin sinun kommentoineen sitä Ahveniston turvalleenmenoani, joten tässä tuli väärinkäsitys.