Uudet viestit

MP-Ratatori

M: GPFAX jarrupalat

Hinta: 150.00 EUR
Päiväys: 04/08/2020
Kommentit (0)
O: ZX10r 2011-2015 takavanne

Päiväys: 30/07/2020
Kommentit (0)
M:Peukalojarru

Hinta: 220.00 EUR
Päiväys: 23/07/2020
Kommentit (0)
Sadekelin renkaat

Päiväys: 01/07/2020
Kommentit (0)
O: K5-K6 GSX-R tonnarin slipari / Yoshin pelkkä pönttö


Päiväys: 01/07/2020
Kommentit (0)
O:Yamaha R6 kilvellinen runko

Päiväys: 11/06/2020
Kommentit (0)
O: R6r 2008 katteet

Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 09/05/2020
Kommentit (0)


Kirjoittaja Aihe: Ohittaminen, vastuu ja ajokäytös radalla  (Luettu 104320 kertaa)

0 Ratailijaa ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tamik87

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 26
  • -Saadut: 7
  • Liittynyt: Marras 2012
  • Viestejä: 681
  • Ikä: 33
  • Paikkakunta: Kangasala
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:03.08.20 - klo:10:13
  • Yamaha R6R -08
    • STK B #41
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 861
Vs: Ohittaminen, vastuu ja ajokäytös radalla
« Vastaus #135 : 30.08.13 - klo:12:19 »
Hitto että on hyvä topicci! Itellä botnialla kaatuminen tuli nimenomaan sen takia, että jostain hel***in syystä aina tuppaan yrittämaan ohitusta sisäkurvista. Eihän se nyt per**le voi toimia koska lähes aina ajolinjat risteävät. Todella monasti joutunut vetämään äkkinäisen jarrutuksen etten vedä kaveria kylkeen. Kertaakaan en ole onneksi kylkeen vetänyt, mutta botnialla jarrutin etusen alta. Pitää lukea tuota murmelan tekstiä kuussatkulla ohittamisesta huolella monta kertaa, jotta ehkä sitten kemoralla muistaisin sen vaikka päässä on kusta niin että lotisee!  hedari_1

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 28
  • -Saadut: 162
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5162
  • Paikalla:tänään kello 00:36
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 69
Vs: Ohittaminen, vastuu ja ajokäytös radalla
« Vastaus #136 : 30.08.13 - klo:12:52 »

Ett joo, nyt mä ymmärrän miks jotku tonnarikuskit, varsinkaan bimmerikuski, ei vaan ymmärrä tota ulomman linjan käyttöä.

Tonnarilla on kiva roiskasta voimalla ohi...paitsi niistä pirun bemareista kun 150km/h jälkeen alkovat menemään teholla karkuun. Tuota ajetellen en ymmärrä noita app:n suoranopeuksia kun jää mulle niissä. Meni taas vähän ot, mut menköön.

Mulla oli aina hymy korvissa kun ajeli appn bimmerillä ja eteen tuli joku vain aavistuksen hitaampi ja tiesi ett siit pääsee helpolla ohi missä vaan miten päin vaan ku se bimmeri tosiaan kulkee nii älyttömästi.

Muistan yhden jos toisenkin kuskin ongelman olleen liian aikanen avaus, vink vink...  ;)
Kato toi app v w kaasu:
http://www.mprata.fi/307/alastaro-dataa/msg18752/#msg18752
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa Cat

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 13
  • -Saadut: 7
  • Liittynyt: Kesä 2012
  • Viestejä: 618
  • Ikä: 27
  • Paikkakunta: Vantaa
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:02.09.18 - klo:15:05
  • Husqvarna TE 125 -15
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 346
Vs: Ohittaminen, vastuu ja ajokäytös radalla
« Vastaus #137 : 30.08.13 - klo:16:41 »
Tulipa nyt vasta mieleen sellanen juttu ett miks mä oon miettiny ja treenannu niin paljo ohittamista, ja miettiny mikä on turvallista ja toimii ajoharjottelussa.
Syy siihen on se ett oon tahkonnu kusiaisella vuosia. Ja jos sillä haluaa päästä suora-availija tonnarista, tai ylipäätään tonnarista mahollisimman turvallisesti ohi, niin silloin on pakko ajaa lähellä.
Ja jos ajaa lähellä, niin ei voi ajaa samaa ajolinjaa kuin ohitettava, koska peräänajon riski on 100%. Siihen riittää se että se ohitettava nyppää aavistuksen jarrua ja siinä sitten ollaan.
Myöskään sisempää ajolinjaa ei voi käyttää, ellei ole menossa ohi, koska kylkeenajamisen riski kasvaa exponentiaalisesti.

Ett joo, nyt mä ymmärrän miks jotku tonnarikuskit, varsinkaan bimmerikuski, ei vaan ymmärrä tota ulomman linjan käyttöä.

Totta puhut. Näin kusiaiskuskina täytyy puhua tuon ulomman linjan puolesta.

kemoralla hitaammasta kusiaisesta pääsee kyllä ohi lähes missä vaan. Tonnarista ei sitten millään, jos kyseessä on pari sek hitaampi. Paras paikka ehottomasti karusellissa ulkokautta ohi. Lukemattomat kerrat siellä olen painanut tonnareista ohi.

Jos käy taas niin, että ei pääse kuittaamaan siellä tonnaria, joka on pari sek hitaampi niin kusessa olet. Vika vasuri on ahdas, ja lyhyt. Ei hyvä. Ja sitten siitä paluusuoran jarruun, niin saat taas kiinni.


Poissa app

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 43
  • -Saadut: 27
  • Liittynyt: Tammi 2012
  • Viestejä: 2322
  • Ikä: 60
  • Paikkakunta: Lohja
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:01.06.19 - klo:18:49
  • s 1000 RR
    • YCC 2
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 1605
Vs: Ohittaminen, vastuu ja ajokäytös radalla
« Vastaus #138 : 30.08.13 - klo:17:08 »
Pitää muistaa että Vuorelalla on kisakokemusta rutkasti enemmän kuin meillä murmelan kanssa, ja kyllä kaveri ohittaa osaa.
Kannattais ensinnäkin muistaa että kisatilanne ja kisaohitukset on aivan eri juttu kuin ajoharjottelussa.
Se mikä on typerää ajoharjottelussa, on normaalia kisatilanteessa.

BÖÖÖÖÖ!!! Perseessäs on typerät  ass_1

Nyt Veteliin  stoppie_gif

Poissa slowrider

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 57
  • -Saadut: 60
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 1496
  • Ikä: 39
  • Paikkakunta: Salo
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:02.07.20 - klo:22:01
  • BMW S1000RR -10, -12 ja R6 -17
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 607
Vs: Ohittaminen, vastuu ja ajokäytös radalla
« Vastaus #139 : 30.08.13 - klo:17:36 »

Nyt Veteliin  stoppie_gif

Sama homma. Kemoraan häröpalloilemaan, niin pääsette treenaan ohituksia  bike_leaning

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 69
  • -Saadut: 64
  • Liittynyt: Tammi 2012
  • Viestejä: 3775
  • Ikä: 55
  • Paikkakunta: Kempele
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:03.08.20 - klo:21:15
  • GSX-R 1000 k9
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 1701
Vs: Ohittaminen, vastuu ja ajokäytös radalla
« Vastaus #140 : 30.08.13 - klo:17:59 »

Nyt Veteliin  stoppie_gif

Sama homma. Kemoraan häröpalloilemaan, niin pääsette treenaan ohituksia  bike_leaning

Hep, täältä tullaan kans tulpaksi ja videoimaan komeita ohituksia!

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 73
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3294
  • Ikä: 35
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:eilen kello 21:04
  • Kawasaki ZX-10R -14
    • Superbike #7
    • Esa #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 678
Vs: Ohittaminen, vastuu ja ajokäytös radalla
« Vastaus #141 : 30.08.13 - klo:21:41 »
Tulipa nyt vasta mieleen sellanen juttu ett miks mä oon miettiny ja treenannu niin paljo ohittamista, ja miettiny mikä on turvallista ja toimii ajoharjottelussa.
Syy siihen on se ett oon tahkonnu kusiaisella vuosia. Ja jos sillä haluaa päästä suora-availija tonnarista, tai ylipäätään tonnarista mahollisimman turvallisesti ohi, niin silloin on pakko ajaa lähellä.
Ja jos ajaa lähellä, niin ei voi ajaa samaa ajolinjaa kuin ohitettava, koska peräänajon riski on 100%. Siihen riittää se että se ohitettava nyppää aavistuksen jarrua ja siinä sitten ollaan.
Myöskään sisempää ajolinjaa ei voi käyttää, ellei ole menossa ohi, koska kylkeenajamisen riski kasvaa exponentiaalisesti.

Ett joo, nyt mä ymmärrän miks jotku tonnarikuskit, varsinkaan bimmerikuski, ei vaan ymmärrä tota ulomman linjan käyttöä.

Totta puhut. Näin kusiaiskuskina täytyy puhua tuon ulomman linjan puolesta.

kemoralla hitaammasta kusiaisesta pääsee kyllä ohi lähes missä vaan. Tonnarista ei sitten millään, jos kyseessä on pari sek hitaampi. Paras paikka ehottomasti karusellissa ulkokautta ohi. Lukemattomat kerrat siellä olen painanut tonnareista ohi.

Jos käy taas niin, että ei pääse kuittaamaan siellä tonnaria, joka on pari sek hitaampi niin kusessa olet. Vika vasuri on ahdas, ja lyhyt. Ei hyvä. Ja sitten siitä paluusuoran jarruun, niin saat taas kiinni.
Kahvilanmutkan jarrussa ulkokautta? Ainakin mun mielestä toi on yks parhaista ohituspaikoista Kemoralla oli alla sitten mikä laite tahansa.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 73
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3294
  • Ikä: 35
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:eilen kello 21:04
  • Kawasaki ZX-10R -14
    • Superbike #7
    • Esa #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 678
Vs: Ohittaminen, vastuu ja ajokäytös radalla
« Vastaus #142 : 30.08.13 - klo:21:49 »

Ett joo, nyt mä ymmärrän miks jotku tonnarikuskit, varsinkaan bimmerikuski, ei vaan ymmärrä tota ulomman linjan käyttöä.

Tonnarilla on kiva roiskasta voimalla ohi...paitsi niistä pirun bemareista kun 150km/h jälkeen alkovat menemään teholla karkuun. Tuota ajetellen en ymmärrä noita app:n suoranopeuksia kun jää mulle niissä. Meni taas vähän ot, mut menköön.

Mulla oli aina hymy korvissa kun ajeli appn bimmerillä ja eteen tuli joku vain aavistuksen hitaampi ja tiesi ett siit pääsee helpolla ohi missä vaan miten päin vaan ku se bimmeri tosiaan kulkee nii älyttömästi.

Muistan yhden jos toisenkin kuskin ongelman olleen liian aikanen avaus, vink vink...  ;)
Kato toi app v w kaasu:
http://www.mprata.fi/307/alastaro-dataa/msg18752/#msg18752

Sanoo, että not found. Mut veikkaan, että tossa on analysoitu jotain mun gixerillä ajamaani kiekkaa.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Poissa Cat

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 13
  • -Saadut: 7
  • Liittynyt: Kesä 2012
  • Viestejä: 618
  • Ikä: 27
  • Paikkakunta: Vantaa
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:02.09.18 - klo:15:05
  • Husqvarna TE 125 -15
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 346
Vs: Ohittaminen, vastuu ja ajokäytös radalla
« Vastaus #143 : 30.08.13 - klo:23:24 »
Tulipa nyt vasta mieleen sellanen juttu ett miks mä oon miettiny ja treenannu niin paljo ohittamista, ja miettiny mikä on turvallista ja toimii ajoharjottelussa.
Syy siihen on se ett oon tahkonnu kusiaisella vuosia. Ja jos sillä haluaa päästä suora-availija tonnarista, tai ylipäätään tonnarista mahollisimman turvallisesti ohi, niin silloin on pakko ajaa lähellä.
Ja jos ajaa lähellä, niin ei voi ajaa samaa ajolinjaa kuin ohitettava, koska peräänajon riski on 100%. Siihen riittää se että se ohitettava nyppää aavistuksen jarrua ja siinä sitten ollaan.
Myöskään sisempää ajolinjaa ei voi käyttää, ellei ole menossa ohi, koska kylkeenajamisen riski kasvaa exponentiaalisesti.

Ett joo, nyt mä ymmärrän miks jotku tonnarikuskit, varsinkaan bimmerikuski, ei vaan ymmärrä tota ulomman linjan käyttöä.

Totta puhut. Näin kusiaiskuskina täytyy puhua tuon ulomman linjan puolesta.

kemoralla hitaammasta kusiaisesta pääsee kyllä ohi lähes missä vaan. Tonnarista ei sitten millään, jos kyseessä on pari sek hitaampi. Paras paikka ehottomasti karusellissa ulkokautta ohi. Lukemattomat kerrat siellä olen painanut tonnareista ohi.

Jos käy taas niin, että ei pääse kuittaamaan siellä tonnaria, joka on pari sek hitaampi niin kusessa olet. Vika vasuri on ahdas, ja lyhyt. Ei hyvä. Ja sitten siitä paluusuoran jarruun, niin saat taas kiinni.
Kahvilanmutkan jarrussa ulkokautta? Ainakin mun mielestä toi on yks parhaista ohituspaikoista Kemoralla oli alla sitten mikä laite tahansa.

Siinä kahvilanmutkassa on jonkin sortin kirous, johon en ole löytänyt loitsua. Eli varmaan hyvä paikka jos sen osaa ajaa. Vikan vasurin avauksessakin saa tosin turpaan tonnarilta jonkun verran, ja saa kaulan kahvilaan.

En tiä onko katsekontaktissa joku pielessä, mutta joka kerta kun jarrutan kahvilaan, niin huomaan että kyllä sitä tilaa olisi ollut vaikka kuinka paljon, mutta joka kierroksella sama virhe.


Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 28
  • -Saadut: 162
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5162
  • Paikalla:tänään kello 00:36
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 69
Vs: Ohittaminen, vastuu ja ajokäytös radalla
« Vastaus #144 : 30.08.13 - klo:23:30 »

Ett joo, nyt mä ymmärrän miks jotku tonnarikuskit, varsinkaan bimmerikuski, ei vaan ymmärrä tota ulomman linjan käyttöä.

Tonnarilla on kiva roiskasta voimalla ohi...paitsi niistä pirun bemareista kun 150km/h jälkeen alkovat menemään teholla karkuun. Tuota ajetellen en ymmärrä noita app:n suoranopeuksia kun jää mulle niissä. Meni taas vähän ot, mut menköön.

Mulla oli aina hymy korvissa kun ajeli appn bimmerillä ja eteen tuli joku vain aavistuksen hitaampi ja tiesi ett siit pääsee helpolla ohi missä vaan miten päin vaan ku se bimmeri tosiaan kulkee nii älyttömästi.

Muistan yhden jos toisenkin kuskin ongelman olleen liian aikanen avaus, vink vink...  ;)
Kato toi app v w kaasu:
http://www.mprata.fi/307/alastaro-dataa/msg18752/#msg18752

Sanoo, että not found. Mut veikkaan, että tossa on analysoitu jotain mun gixerillä ajamaani kiekkaa.

Ne on noi saa****an säätäjät ku ne ei voi jättää forumia rauhaan nii rikkoo sen vähä väliä. v***u rauhottuisivat välillä. Kyl se ny löytyy?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 73
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3294
  • Ikä: 35
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:eilen kello 21:04
  • Kawasaki ZX-10R -14
    • Superbike #7
    • Esa #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 678
Vs: Ohittaminen, vastuu ja ajokäytös radalla
« Vastaus #145 : 30.08.13 - klo:23:32 »
Tulipa nyt vasta mieleen sellanen juttu ett miks mä oon miettiny ja treenannu niin paljo ohittamista, ja miettiny mikä on turvallista ja toimii ajoharjottelussa.
Syy siihen on se ett oon tahkonnu kusiaisella vuosia. Ja jos sillä haluaa päästä suora-availija tonnarista, tai ylipäätään tonnarista mahollisimman turvallisesti ohi, niin silloin on pakko ajaa lähellä.
Ja jos ajaa lähellä, niin ei voi ajaa samaa ajolinjaa kuin ohitettava, koska peräänajon riski on 100%. Siihen riittää se että se ohitettava nyppää aavistuksen jarrua ja siinä sitten ollaan.
Myöskään sisempää ajolinjaa ei voi käyttää, ellei ole menossa ohi, koska kylkeenajamisen riski kasvaa exponentiaalisesti.

Ett joo, nyt mä ymmärrän miks jotku tonnarikuskit, varsinkaan bimmerikuski, ei vaan ymmärrä tota ulomman linjan käyttöä.

Totta puhut. Näin kusiaiskuskina täytyy puhua tuon ulomman linjan puolesta.

kemoralla hitaammasta kusiaisesta pääsee kyllä ohi lähes missä vaan. Tonnarista ei sitten millään, jos kyseessä on pari sek hitaampi. Paras paikka ehottomasti karusellissa ulkokautta ohi. Lukemattomat kerrat siellä olen painanut tonnareista ohi.

Jos käy taas niin, että ei pääse kuittaamaan siellä tonnaria, joka on pari sek hitaampi niin kusessa olet. Vika vasuri on ahdas, ja lyhyt. Ei hyvä. Ja sitten siitä paluusuoran jarruun, niin saat taas kiinni.
Kahvilanmutkan jarrussa ulkokautta? Ainakin mun mielestä toi on yks parhaista ohituspaikoista Kemoralla oli alla sitten mikä laite tahansa.

Siinä kahvilanmutkassa on jonkin sortin kirous, johon en ole löytänyt loitsua. Eli varmaan hyvä paikka jos sen osaa ajaa. Vikan vasurin avauksessakin saa tosin turpaan tonnarilta jonkun verran, ja saa kaulan kahvilaan.

En tiä onko katsekontaktissa joku pielessä, mutta joka kerta kun jarrutan kahvilaan, niin huomaan että kyllä sitä tilaa olisi ollut vaikka kuinka paljon, mutta joka kierroksella sama virhe.

Siinä radassa on se poikkiviiva. Et laske kaasua ainakaan ennen sitä niin alkaa väkisinkin ajautumaan oikeaan suuntaan kahvilanmutkan kanssa. Tosin veikkaan, että kusiaisella voi  laskee sinne sisäkanttariin asti ennen hölläämistä.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Poissa Cat

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 13
  • -Saadut: 7
  • Liittynyt: Kesä 2012
  • Viestejä: 618
  • Ikä: 27
  • Paikkakunta: Vantaa
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:02.09.18 - klo:15:05
  • Husqvarna TE 125 -15
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 346
Vs: Ohittaminen, vastuu ja ajokäytös radalla
« Vastaus #146 : 30.08.13 - klo:23:47 »
Emmä mitään viivoja oo huomannu, siitä kanttarista oon kattonu merkkiä. Tasan yhen kerran oon sinne asti menny kaasu auki ja sen jälkeen paska lensikin pitkin kalsareita. Koko mutka meni ihan täydellisesti ja sektori aika oli 8,24. Olin tosin aivan varma, että nyt lähtee keula alta, mut menikin ihan nappiin. Toista kertaa en oo pystyny. Viimeks sektori ajat korkeeta 8.

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 73
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3294
  • Ikä: 35
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:eilen kello 21:04
  • Kawasaki ZX-10R -14
    • Superbike #7
    • Esa #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 678
Vs: Ohittaminen, vastuu ja ajokäytös radalla
« Vastaus #147 : 30.08.13 - klo:23:52 »
Emmä mitään viivoja oo huomannu, siitä kanttarista oon kattonu merkkiä. Tasan yhen kerran oon sinne asti menny kaasu auki ja sen jälkeen paska lensikin pitkin kalsareita. Koko mutka meni ihan täydellisesti ja sektori aika oli 8,24. Olin tosin aivan varma, että nyt lähtee keula alta, mut menikin ihan nappiin. Toista kertaa en oo pystyny. Viimeks sektori ajat korkeeta 8.

Vedät sen tonne kanttariin kaasulla pari kiekkaa peräkkäin niin ei tuu enää jarruraitaa kalsareihin. Jos meinaa kehittyä, pitää mennä ulos omalta mukavuusalueelta. Auttaa myös muihin mutkiin.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Poissa Cat

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 13
  • -Saadut: 7
  • Liittynyt: Kesä 2012
  • Viestejä: 618
  • Ikä: 27
  • Paikkakunta: Vantaa
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:02.09.18 - klo:15:05
  • Husqvarna TE 125 -15
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 346
Vs: Ohittaminen, vastuu ja ajokäytös radalla
« Vastaus #148 : 31.08.13 - klo:00:00 »
Juu, se on ollu ongelma, ettei jarrumerkkiä oikeen uskalla siirtää, vaikka tietää, että kyllä se pysähtyy. En tiedä, että jos olis ööläriä ja rempoo, niin olisko tuntuma parempi, jolloinka sitä luottoa tulisi. Mut kahvilaan sain ison parannuksen kun uhrasin kaks päivää sille. Vika sektori oli yleensä kympin pintaan, eli sekuntti on lähtenyt.

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 28
  • -Saadut: 162
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5162
  • Paikalla:tänään kello 00:36
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 69
Vs: Ohittaminen, vastuu ja ajokäytös radalla
« Vastaus #149 : 31.08.13 - klo:00:02 »
Emmä mitään viivoja oo huomannu, siitä kanttarista oon kattonu merkkiä. Tasan yhen kerran oon sinne asti menny kaasu auki ja sen jälkeen paska lensikin pitkin kalsareita. Koko mutka meni ihan täydellisesti ja sektori aika oli 8,24. Olin tosin aivan varma, että nyt lähtee keula alta, mut menikin ihan nappiin. Toista kertaa en oo pystyny. Viimeks sektori ajat korkeeta 8.
Sä oot ny just siin zonella ett kohta huomaat ett se paska kalsareiss on hyvä merkki, ja rupeet tavotteleen sitä.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Tägit:
 

TinyPortal 1.6.5 © 2005-2020