Ratakierros

Aloittaja jarska, 12.07.12 - klo:22:50

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jarska

12.07.12 - klo:22:50 Viimeisin muokkaus: 12.07.12 - klo:22:52 käyttäjältä jarska
Nyt näyttää pahasti siltä, et ens viikko kierretään ratoja oikeen urakalla.
Kemoran keikan jälkeen mennään Jurvaan ajaan maanantaiksi, Carbon-komistus-naisten-märkäpäiväuni on varannut kaveriporukalla radan ja kuulemma muitakin mahtuu mukaan.

Sieltä kurvaillaan kohti Motoparkkia torstaina tai perjantaina, kun näkyy olevan vapaat päivät.

Eiköhän tuossa tule tauon jälkeen jo aimo annos ratailua.
Sekaan vaan muitakin jos joku näistä natsaa aikatauluihin.

murmela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 12.07.12 - klo:22:50
Nyt näyttää pahasti siltä, et ens viikko kierretään ratoja oikeen urakalla.
Sama, paitsi rataa, alastaroa ti-su, approx max; 6*8*10 = 480 kierrosta = 1 326 km.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Reisi

Hyvältä vaikuttaa setit. Onko kukaan menossa Orgin pohjanmaankierrokselle? Itse aloitan keskiviikkona Alastarolta.  bike_leaning

BANDIT-R

Lainaus käyttäjältä: Reisi - 13.07.12 - klo:05:11
Hyvältä vaikuttaa setit. Onko kukaan menossa Orgin pohjanmaankierrokselle? Itse aloitan keskiviikkona Alastarolta.  bike_leaning

Itse pääsen pitkästä aikaa taas ajamaan. Tulossa ollaan ORG Botnia ja Kemora viikonloppu.
Viimeksi kesäkuussa Motoparkkia pari sateista päivää ajanut.
Kohti ääretöntä ja sen yli
Valomainoksia ja tarroja työkseen tekevä/myyvä

Birke

Lainaus käyttäjältä: Reisi - 13.07.12 - klo:05:11
Hyvältä vaikuttaa setit. Onko kukaan menossa Orgin pohjanmaankierrokselle? Itse aloitan keskiviikkona Alastarolta.  bike_leaning
To-su Orgin pohjanmaankierrokselle tulossa.

mako

keskiviikkona aloitan loman ,joten siitä sitten ke-su alastaro mp tuen päivät ja sen jälkeen aletaan tosissaan kattoo ratakalentereita seuraavaksi 4 viikoksi , koska nythän se kesä vasta alkaa

Twini

To Botnia ja La Kemora. Kuhan Botniassa pääsis ajaa kuivalla ni ois aika hieno juttu. Se ois jo sitten toinen kuiva ratapäivä tänä kesänä, toteutuessaan.

Los Satsumas

To Botnia, pe Alastaro ja su kerhokisa Alastarolla. Kunpa nyt ees joku päivä olis kuivaa. Kaupat onneks sateisista sovittu.

Tomppa

Porukka on aika hyvin radalla ensviikolla, ite radalla ti Alastaro ja la-su Alastaro. Olisko kuivaa to Botnialla? Pitääpä seurailla...

jarska

Kierros jatkuu ja ollaan emännän kanssa Jurvan hevostilalla.
Koko päivän paistanut aurinko, toivotaan että sama sää jatkuu myös huomenna.
Sexistä yritän pidättäytyä, se heikentää kierrosaikoja...Carbon on taatusti iskussa, en ota riskiä.

app

Lainaus käyttäjältä: murmela - 12.07.12 - klo:23:55
Lainaus käyttäjältä: jarska - 12.07.12 - klo:22:50
Nyt näyttää pahasti siltä, et ens viikko kierretään ratoja oikeen urakalla.
Sama, paitsi rataa, alastaroa ti-su, approx max; 6*8*10 = 480 kierrosta = 1 326 km.

Alastaro 6 päivää, jos on tilaa. Varailenpa saman tien.

jarska

Jurvassa paistaa aurinko ja yrno näyttää poutaa koko päivälle. hesse_yahoo

Antauduin kuitenkin lihallisille nautinnoille, kierrosaika 2min...toivotaan ettei kostaudu radalla.

app

Lainaus käyttäjältä: jarska - 16.07.12 - klo:07:43
Antauduin kuitenkin lihallisille nautinnoille, kierrosaika 2min...toivotaan ettei kostaudu radalla.

Tässä lajissa ennätykset paranee uroksen vanhetessa. Nyt älä hukkaa päivän kuntoa! Lainaan siis wehnaa: "Mikään ei estä sinua ajamasta tänään rataennätystä.

jarska

Lainaus käyttäjältä: app - 16.07.12 - klo:08:17
Lainaus käyttäjältä: jarska - 16.07.12 - klo:07:43
Antauduin kuitenkin lihallisille nautinnoille, kierrosaika 2min...toivotaan ettei kostaudu radalla.

Tässä lajissa ennätykset paranee uroksen vanhetessa. Nyt älä hukkaa päivän kuntoa! Lainaan siis wehnaa: "Mikään ei estä sinua ajamasta tänään rataennätystä.

En hukkaa, mun elämässä on kaksi ihmistä, jotka aiheuttaa paineita, vaimo ja Carbon.
Toinen radalla ja toinen...
Onneksi olen rautahermoinen, vaikka emäntä muuta väittääkin, muuten ei kestäis molempia saman vuorokauden aikana.

zimppa70

Lainaus käyttäjältä: jarska - 16.07.12 - klo:08:30
Lainaus käyttäjältä: app - 16.07.12 - klo:08:17
Lainaus käyttäjältä: jarska - 16.07.12 - klo:07:43
Antauduin kuitenkin lihallisille nautinnoille, kierrosaika 2min...toivotaan ettei kostaudu radalla.

Tässä lajissa ennätykset paranee uroksen vanhetessa. Nyt älä hukkaa päivän kuntoa! Lainaan siis wehnaa: "Mikään ei estä sinua ajamasta tänään rataennätystä.

En hukkaa, mun elämässä on kaksi ihmistä, jotka aiheuttaa paineita, vaimo ja Carbon.
Toinen radalla ja toinen...
Onneksi olen rautahermoinen, vaikka emäntä muuta väittääkin, muuten ei kestäis molempia saman vuorokauden aikana.

Taas on aamulääkkeet jääneet jarskalla ottamatta.... reps_1

Powered by EzPortal