Ratakierros

Aloittaja jarska, 12.07.12 - klo:22:50

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

carbon

Lainaus käyttäjältä: Mörkö - 21.07.12 - klo:08:42
Lainaus käyttäjältä: jarska - 20.07.12 - klo:17:44
Äääh, johan oli paska keli Motoparkissa, eikä päässyt ajaan ollenkaan. hedari_1
Aina väliin auringon paistetta, puolipilvistä ja rata lähes kuiva...nytnytnyt lämppärit päälle, kohta mennään...ja pyh...taas monsuuni sadetta ja tätä toistui koko päivän prkl.

Nyt jäi pahasti ratahampaan koloon, minkä radan kautta ajais takas kotiin? confused_thinking

No voi harmi, eikä näytä tämäkään päivä paljon paremmalta, ainakaan täällä länsirannikolla. Konepyöräklubi on Jurvassa tänään iltapäivällä, Carbon lähtee sinne kans. Voi ol et siel sais ajella, en tiiä kuis suljettu tilaisuus on kyseessä, Carbon tietää. Kukas sitä tuossa just sanoi et "ei tänäkesänä oo satanu ko kerran, nimittäin koko kesän" :)

          Mörkö on lasketunut, hieno homma!
Ollaan Mörkön kanssa hyvät kaverit oltu jo monta vuotta, taidetaan olla jotain sukuakin, puujalka samasta metsästä-luokkaa. Tervetuloa forumille.
Ylläpito ei vaadi antamaan mitään lahjuksia, mutta antamatta jättäminen saattaa vaikeuttaa loppuelämää ratkaisevasti ?

Niin, olen menossa Botnialle pitämään naiskurssia. Taitaa siellä olla muutamia miehiäkin. Joten jos nyt lähellä olette, niin eiköhän sinne muutama mahdu (sateessa) joukkoon.
Aika on kovasti rajallinen, eli 16-19. 25e silti revästään ulkopuolisilta.
Voin mää koittaa..

jarska

Lainaus käyttäjältä: janlai - 20.07.12 - klo:21:30
No niin olen kyseinen kawa kuski. Kaato oli rajuin omalle kohdalle sattunut pari nikamaa selästä murtu mut nyt jo ollaan kotona.
Eli ajot tältä vuodelta ajettu, vaimon mukaan kai kaikki.Suur kitos kaikille auttaneille. toi oli eka vierailu jurvassa ilmeisesti myös vika. Voihan sen ekan kesälomapäivän noinkin viettää, mut löytysköhän keltään kuvia kawasta ,kun oli ekaa kertaa uudet katteet.
Pyörä oli niin nätti edes hetken.

Hyvä ettei käynyt vielä pahemmin, toipumisia ja kuvia on sun moposta runsaasti, sekä yksin, että komeesti kaks Kawaa peräkkäin, musta ja valkoinen.
Lataillaan kuvia tänne kun reissusta kotiudutaan, nyt ollaan mokkulin varassa.

jarska

Lainaus käyttäjältä: MarkoL - 20.07.12 - klo:21:38
Lainaus käyttäjältä: jarska - 20.07.12 - klo:17:44
Äääh, johan oli paska keli Motoparkissa, eikä päässyt ajaan ollenkaan. hedari_1
Aina väliin auringon paistetta, puolipilvistä ja rata lähes kuiva...nytnytnyt lämppärit päälle, kohta mennään...ja pyh...taas monsuuni sadetta ja tätä toistui koko päivän prkl.

Nyt jäi pahasti ratahampaan koloon, minkä radan kautta ajais takas kotiin? confused_thinking

Pitäiskö sun Jarska ruveta pikkuhiljaa miettimään sadekumien hankintaa?
Kummasti helpottas ajo-tuskaa jos/vaikka vähä kosteutta oliskin ilmassa?

Heikkona ja synkkänä hetkenä jopa mietin tätäkin vaihtoehtoa, ehkä joskus hankin.

jarska

Alastaro saa jäädä myöhemmäksi, ei anneta periksi, jäädään Mäntyharjulle vielä maanantaiksi ja ajetaan Motoparkin kautti kotiin. airrev_1

app

21.07.12 - klo:18:47 #34 Viimeisin muokkaus: 22.07.12 - klo:10:33 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: MarkoL - 20.07.12 - klo:21:38
Lainaus käyttäjältä: jarska - 20.07.12 - klo:17:44
Pitäiskö sun Jarska ruveta pikkuhiljaa miettimään sadekumien hankintaa?
Kummasti helpottas ajo-tuskaa jos/vaikka vähä kosteutta oliskin ilmassa?

Heikkona ja synkkänä hetkenä jopa mietin tätäkin vaihtoehtoa, ehkä joskus hankin.

Ostin Käytettyjä hyväkuntoisia sateisia 50,- Alkukesästä, 3 taka ja 2 eteen. Ois myydä sulle yksi sarja samaan hintaan, eli 100,- par. Tunloppeja ikävä kyllä, kun ei ollut Bridgestonehengen tiiliskivimuodostelmaisia valikoimassa. Liian pehmosia sun makuus, tiedän, kun tykkäät vaihella noita katteitakin n. kerta/ratapäivä.

Mörkö

Lainaus käyttäjältä: janlai - 20.07.12 - klo:21:30
Lainaus käyttäjältä: jarska - 16.07.12 - klo:21:31
Ilma oli loistava, Wehnän tuunaama alusta toimi kuin unelma ja muutenkin ajofiilis kohdillaan.
Ainut synkkä pilvi taivaalla oli Kawa kuskin raju kaatuminen, oliko sen nimi nyt kikkamutka vai mikä...kuitenkin se oikeelle kääntyvä, hieman kalteva ja hankala mutka.
Ilmeisesti avauksesta lähti ja melkoisen tällin sai kypärä molemmin puolin, lisäksi kaveri valitteli kovasti rintakipuja ja hengitti vaikeasti.
Emäntä kannatteli päätä/niskoja ja kaikki muutkin auttoi sen minkä osasi ennen ambulanssin tuloa ja senkin jälkeen.
Seinäjoen sairaalaan kuljetettiin ja me kaikki toivomme ettei mitään pahempaa sattunut.

No niin olen kyseinen kawa kuski. Kaato oli rajuin omalle kohdalle sattunut pari nikamaa selästä murtu mut nyt jo ollaan kotona.
Eli ajot tältä vuodelta ajettu, vaimon mukaan kai kaikki.Suur kitos kaikille auttaneille. toi oli eka vierailu jurvassa ilmeisesti myös vika. Voihan sen ekan kesälomapäivän noinkin viettää, mut löytysköhän keltään kuvia kawasta ,kun oli ekaa kertaa uudet katteet.
Pyörä oli niin nätti edes hetken.

Täytyy kattoo kans jos mun arkistosta löytyy. Hyvä kun oot kohtuu kunnossa.
- Mörkö -
---------------------------------------------------------------------------------------------
Kunnon ajoreissun jälkeen pitää olla kuraa molemminpuolin ajohousuja :)
---------------------------------------------------------------------------------------------

jarska

Lainaus käyttäjältä: app - 21.07.12 - klo:18:47
Ostin Käytettyjä hyväkuntoisia sateisia 50,- Alkukesästä, 3 taka ja 2 eteen. Ois myydä sulle yksi sarja samaan hintaan, eli 100,- par. Tunloppeja ikävä kyllä, kun ei ollut Bridgestonehengen tiiliskivimuodostelmaisia valikoimassa. Liian pehmosia sun makuus, tiedän, kun tykkäät vaihella noita katteitakin n. kerta/ratapäivä.

Kiitos tarjouksesta, ehkä jo ens kesänä...jos saan Bridget jostain...sateisina.
Olen huomannut että rengasrumba syö melkoisesti ajoaikaa, vrt. herrasmies app...tippa vettä...sateiset...kuivui jo...slicksit...taas tippa...sateiset...pitikö sinne ajamaanki mennä... :D

Mörkö

Lainaus käyttäjältä: janlai - 20.07.12 - klo:21:30
Lainaus käyttäjältä: jarska - 16.07.12 - klo:21:31
Ilma oli loistava, Wehnän tuunaama alusta toimi kuin unelma ja muutenkin ajofiilis kohdillaan.
Ainut synkkä pilvi taivaalla oli Kawa kuskin raju kaatuminen, oliko sen nimi nyt kikkamutka vai mikä...kuitenkin se oikeelle kääntyvä, hieman kalteva ja hankala mutka.
Ilmeisesti avauksesta lähti ja melkoisen tällin sai kypärä molemmin puolin, lisäksi kaveri valitteli kovasti rintakipuja ja hengitti vaikeasti.
Emäntä kannatteli päätä/niskoja ja kaikki muutkin auttoi sen minkä osasi ennen ambulanssin tuloa ja senkin jälkeen.
Seinäjoen sairaalaan kuljetettiin ja me kaikki toivomme ettei mitään pahempaa sattunut.

No niin olen kyseinen kawa kuski. Kaato oli rajuin omalle kohdalle sattunut pari nikamaa selästä murtu mut nyt jo ollaan kotona.
Eli ajot tältä vuodelta ajettu, vaimon mukaan kai kaikki.Suur kitos kaikille auttaneille. toi oli eka vierailu jurvassa ilmeisesti myös vika. Voihan sen ekan kesälomapäivän noinkin viettää, mut löytysköhän keltään kuvia kawasta ,kun oli ekaa kertaa uudet katteet.
Pyörä oli niin nätti edes hetken.

Mulla löytyi tällaset kuvat. Jos haluut alkuperäiset jotka on paremmalla resoluutiolla, niin laita mulle privana osoittees niin lähetän alkuperäiset RAW:t ja JPG:t CD:llä. Ei muuta kuin paranemisia  peukku_1
- Mörkö -
---------------------------------------------------------------------------------------------
Kunnon ajoreissun jälkeen pitää olla kuraa molemminpuolin ajohousuja :)
---------------------------------------------------------------------------------------------

jarska

Prkl nää Mörkön kuvat on komeita! bowdown_1

janlai

voi kiitos kyllä nä riittää. Mukava katsella ehjää kawaa. Kiitoksia taas vaivannäöstä. Ehkäpä kawa
nähdään vielä tänä kesänä alastarolla, ei tosin mun ajamana. Yhtä nätiks sitä ei heti saa, mut näkis että se muuten toimii.
There is no easy way

carbon


       Olin siinä koht silleen paikalla pakettiautolla äksidentin jälkeen. Sillä se Kawa poiskin tuotiin. Se kohta mihin se pysähtyi, valui 2-4l bensaa.
Ratavalvoja tuli siihen kanssa ja yhdessä ihmeteltiin että miten se saadaan siitä äkkiä pois ?
Heitin puoli herjana " Mites sytkäri ? " Kaksi sekuntia myöhemmin siinä oli 2m korkeat liekit, vajaa 2 neliöö.
Toiset kaksi sekuntia myöhemmin " Pkle, mahtaako tuo asfaltti sulaa ? " Äkkiä autoon sammutinta hakemaan.
Taas ihmeteltiin ettäkö jauhesammutinta radalle, mahtaako tulla liukas tai muuten tyhmä ajatus. Siinä sitten jo liekit nopeasti mataloituvat ja bensa paloi pois, eikä asfaltti ehtinyt edes lämmetä.
Että tämmönen tapaus tällä kertaa....
Voin mää koittaa..

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: janlai - 20.07.12 - klo:21:30
No niin olen kyseinen kawa kuski. Kaato oli rajuin omalle kohdalle sattunut pari nikamaa selästä murtu mut nyt jo ollaan kotona.
Eli ajot tältä vuodelta ajettu, vaimon mukaan kai kaikki...
Miten noiden murtumien ehjääntymisennuste ? Tuleeko ne kokonaan kuntoon / missä ajassa ? Jäikö pää ehjäksi ?
itse kaaduin viime vuonna ja olin puoli vuotta pään takia sairaslomalla. Radalle pääsin tänä kesänä takaisin vaikka tyttöystävä ei siitä ilahtunutkaan. Ei siitä mitään kynnyskysymystä loppujen lopuksi tullutkaan - varmaan se ajatteli, jotta onhan tuo onnellisempi kun saa kurvailla.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Mörkö

Lainaus käyttäjältä: janlai - 22.07.12 - klo:14:24
voi kiitos kyllä nä riittää. Mukava katsella ehjää kawaa. Kiitoksia taas vaivannäöstä. Ehkäpä kawa
nähdään vielä tänä kesänä alastarolla, ei tosin mun ajamana. Yhtä nätiks sitä ei heti saa, mut näkis että se muuten toimii.

Noi on aika huonolla resoluutiolla, niitä just ja just kattelee tietokoneen näytöllä (pienellä :) ) mut eipä sit juur muuten. Mut hyvä jos nuo riittää, ilmoittele vapaasti vaan jos haluut jonkun/jotkut kuvat parempilaatuisina.

Ja kiitos vaan Jarska  beer_2
- Mörkö -
---------------------------------------------------------------------------------------------
Kunnon ajoreissun jälkeen pitää olla kuraa molemminpuolin ajohousuja :)
---------------------------------------------------------------------------------------------

janlai

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 22.07.12 - klo:20:43
Lainaus käyttäjältä: janlai - 20.07.12 - klo:21:30
No niin olen kyseinen kawa kuski. Kaato oli rajuin omalle kohdalle sattunut pari nikamaa selästä murtu mut nyt jo ollaan kotona.
Eli ajot tältä vuodelta ajettu, vaimon mukaan kai kaikki...
Miten noiden murtumien ehjääntymisennuste ? Tuleeko ne kokonaan kuntoon / missä ajassa ? Jäikö pää ehjäksi ?
itse kaaduin viime vuonna ja olin puoli vuotta pään takia sairaslomalla. Radalle pääsin tänä kesänä takaisin vaikka tyttöystävä ei siitä ilahtunutkaan. Ei siitä mitään kynnyskysymystä loppujen lopuksi tullutkaan - varmaan se ajatteli, jotta onhan tuo onnellisempi kun saa kurvailla.
Kyllä noiden pitäis parantua työkykyseks n.7viikkoo ja 4-6 kuukautta niin saa rasittaa normaalisti. Pää onkin hyvä, ei ollut kun vähän mustelmaa ja pientä arkuutta. Siihen nähden missä kunnossa kypärä on.Uskomattomia nuo nykyajan kypärät.Ei kehtaa tuon jälkeen merkkiä kypärässä vaihtaa. Eipä itsellä ole ollut käytössä rintapanssaria mut seuraavalla kerralla on, jos sellainen siis tulee. Ensin täytyy parantua, sit puhua vaimo ja 3 tytärtä ympäri.

There is no easy way

app

Lainaus käyttäjältä: jarska - 22.07.12 - klo:10:38
Lainaus käyttäjältä: app - 21.07.12 - klo:18:47
Ostin Käytettyjä hyväkuntoisia sateisia 50,- Alkukesästä, 3 taka ja 2 eteen. Ois myydä sulle yksi sarja samaan hintaan, eli 100,- par. Tunloppeja ikävä kyllä, kun ei ollut Bridgestonehengen tiiliskivimuodostelmaisia valikoimassa. Liian pehmosia sun makuus, tiedän, kun tykkäät vaihella noita katteitakin n. kerta/ratapäivä.

Kiitos tarjouksesta, ehkä jo ens kesänä...jos saan Bridget jostain...sateisina.
Olen huomannut että rengasrumba syö melkoisesti ajoaikaa, vrt. herrasmies app...tippa vettä...sateiset...kuivui jo...slicksit...taas tippa...sateiset...pitikö sinne ajamaanki mennä... :D

Meidän tiimissä keskityttiin renkaanvaihtoharjoituksiin välikelillä. Nyt alkaa tatsi löytyä silläkin osastolla. Seuraavaksi keskitymme katteiden vaitoon pitstopin aikana. Team ex-Kermitinvärinenmopo on edellä tässä, myönnän, mutta kyllä perästä tullaan ???

Powered by EzPortal