Leatt STX Road niskasuoja

Aloittaja Vuorela, 14.07.12 - klo:13:58

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mikko K.

Jyväskylän motonetissä pisti joku niskasuoja silmään eilen, kiireessä en kerinnyt jäädä ihailemaan, mutta hinta oli muistaakseni alle 200€ ja päälle päin näytti ihan asiansa ajavalta laitteelta. Pistäny tämä vaikea kävely miettimään, että mitenkäs sitä sitten päällään seisoo kun niskat menee...

jarska

Meidän toisen foorumin yhteistyökumppani ( eikä tiedä vaikka joskus tämänkin  ;) ) mprengas tarjoaa MP-Ratalaisille Leatt stx road niskasuojaa hintaan 249€ !


tamik87

Ohoh
Sent from my Lumia 1020

slowrider

Nyt alastarossa perjantaina tuli tuota niskasuojaa testailtua. Säätöjen kanssa oli vähän ongelmaa kun harjoitussettejä oli vain neljä. Kun en vielä saanut täysin istumaan sitä, niin en kisaan laittanut. Ongelmaksi itsellä muodostui se, että suoja rajoitti vähän kypärän liikettä taaksepäin ja näinollen kikkamutkan jälkeen ylämäessä se häiritsi katseenkäyttöä. Tänään taas kotona paremmalla ajalla säätelin lisää ja nyt näyttäisi istuvan paremmin.

murmela

Tulipa niskatuki mieleen tästä kuvasta.

Jarrut paskana, paha hidastaa.

MarkoL

On sen verran reilusti sivusta seurannut  keskustelua aiheesta, nottan pitää tilata itselle.
Kun ei sitä koskaan tiedä jos ensin sattuu lipsumaan ja sitte sattuu sattumaan...
Elämä on, sarja sattumia matkalla manalaan.
-Komisaario Jansson-

Reisi

15.08.14 - klo:15:17 #21 Viimeisin muokkaus: 15.08.14 - klo:15:19 käyttäjältä Reisi
Siinähän on leuka oikeaoppisesti rinnassa  :P Mut joo:

slowrider

Otan omani mukaan sunnuntaina alastarolle. Jos joku haluaa testata niin saa tulla nykiin hihasta. Otan ne säätöpalikat mukaan (säätö todella nopea homma)

raukkis

Tänään eka kertaa niskasuojan kanssa pörräsin ja oli kyllä täysin huomaamaton ajossa. Mulla oli tuosta stx:stä se RR malli. Viimeiselle setille lähdin ilman suojaa ja oli heti orpo olo. Vähän sama tunne kuin jos lähtee ilman selkäsuojaa. Suosittelen kyllä hankkimaan jos kokee onnettomuuksien pelkoa tai haluaa lisäturvaa sellaisten varalle. Vuorelalle kiitokset ko kapistuksen käytön pioneerityöstä

jeppe56

Tuli mieleen, että oisko mahdollisuus saada vakuutusyhtiöltä jotain "bonusta" niskatuen käytöstä?  
Esim. pienempi omavastuu.  

SMR

09.01.15 - klo:14:28 #25 Viimeisin muokkaus: 15.03.16 - klo:20:49 käyttäjältä SMR
Itselläni on ollut supermotossa tuo leatin stx road käytössä kaksi kautta. En tiedä onko se pelastanut niskavammoilta, mutta ainakin niskojen jäykkyys lippojen jälkeen on poistunut.
Itse olen kokenut että suoja on omaa turvallisuutta kyllä lisännyt ja ainakin mx puolella vastaava malli on laajalti käytössä.  Harvemmin sitä pystyy sanomaan onko suoja pelastanut halvaantumiselta, mutta kerran highsiderin jälkeen niskoilleni pudonneena täytyy todeta, että jää omat ajot ajamatta ilman niskasuojaa.

Sladissa sisään - Paareilla ulos

Mikko K.

Lainaus käyttäjältä: SMR - 09.01.15 - klo:14:28
Itselläni on ollut supermotossa tuo leatin stx road käytössä kaksi kautta. En tiedä onko se pelastanut niskavammoilta, mutta ainakin niskojen jäykkyys lippojen jälkeen on poistunut.
Itse olen kokenut että suoja on omaa turvallisuutta kyllä lisännyt ja ainakin mx puolella vastaava malli on laajalti käytössä.  Harvemmin sitä pystyy sanomaan onko suoja pelastanut halvaantumiselta, mutta kerran highsiderin jälkeen niskoilleni pudonneena täytyy todeta, että jää omat ajot ajamatta ilman niskasuojaa.

Olen vaihtamassa ajopukua kyttyrättömään ja tämä stx road jää itselle ylimääräiseksi, koska pystyn käyttämään mx mallin suojaa nyt radalla/crossiradalla. Alkuperäisine laatikoineen 150€/kunto hyvä/YV

Hoplaa!! Voisin ostaa pois, jos menee kyttyrän ja panssarin kanssa. Laita vaikka yv:llä tietoa.

Coo

Tuli hankittua rohkeasti kokeilematta tuo RR malli Saksasta ja aikani sitä yritin saada istumaan, mutta aina se jäi vähän kantamaan ja säätövara loppui minulle kesken. Tuo lähtee takaisin, kun on palautusoikeus, mutta jos joku on moista harkinnut ja tietää itselleen sopivaksi niin voin kaupitella myös eteenpäinkin. Jos kiinnostaa, nakkaa yv:llä.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: Coo - 14.04.15 - klo:23:29
Tuli hankittua rohkeasti kokeilematta tuo RR malli Saksasta ja aikani sitä yritin saada istumaan, mutta aina se jäi vähän kantamaan ja säätövara loppui minulle kesken. Tuo lähtee takaisin, kun on palautusoikeus, mutta jos joku on moista harkinnut ja tietää itselleen sopivaksi niin voin kaupitella myös eteenpäinkin. Jos kiinnostaa, nakkaa yv:llä.

Mikä koko?

Coo

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 15.04.15 - klo:04:49
Lainaus käyttäjältä: Coo - 14.04.15 - klo:23:29
Tuli hankittua rohkeasti kokeilematta tuo RR malli Saksasta ja aikani sitä yritin saada istumaan, mutta aina se jäi vähän kantamaan ja säätövara loppui minulle kesken. Tuo lähtee takaisin, kun on palautusoikeus, mutta jos joku on moista harkinnut ja tietää itselleen sopivaksi niin voin kaupitella myös eteenpäinkin. Jos kiinnostaa, nakkaa yv:llä.

Mikä koko?

RR mallia on vain yksi koko ja sen pitäisi sopia kaikille. Omalla kohdalla tuo jäi kiinni varmaan siitä, että olen käynyt salilla kaksi kertaa liikaa ja yhdistettynä pukuuni yhtälö ei toiminut. Sinänsä harmi, koska muutoin tuota ei päällä huomannut, mutta liikkeen ääripäissä se olisi selkeästi pysäyttänyt pään heilahduksen.

Powered by EzPortal