BMWSBF rataviikonloppu Botniaring, Jurva 2-3.6.2012

Aloittaja jarska, 30.01.12 - klo:15:50

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 12 Vieraat katselee tätä aihetta.

app


jarska

Aamupäivä näytti toivottomalta, mut päivää kohti parani.
Pilvistä, kylmää ja harmaata oli, mut ei pisaraakaan vettä koko päivänä.
Rata kuivui nopeesti ja eiköhän vaan päästy ajaan täys päivä. hesse_yahoo

Huominen tosiaan näyttää aika toivottomalta, mut sunnuntaina sitten taas...ehkä. airrev_1

jarska

Sunnuntai sitten ajettiin, juuri ja juuri riitti sää tonne klo 9.00-15.00.
Olipas myös antoisa alustakurssi by Murmela, kiitokset siitä. shakehands_1
Harvon sitä voi olutta ottaa samalla kun opiskelee. :D

Isot kiitokset myös Wehnälle, joka iltamyöhään vielä jaksoi vaihtaa mulle uuden slicksin eteen, lipsuvan R10:n tilalle. bowdown_1
Olihan kiva tulla aamulla varikolle kun oli uutuuttaan kiiltavä rengas alla ja itte vaan painui edellisenä iltana mökille kaljotteleen. ;D
Täytyy kyllä sanoa, et olihan todella hieno ajaa ekaa kertaa kunnon kisarenkaalla, hurrrja pito ja tuntuma keulaan. tongue_2

Hieno reissu ja sentäs pari päivää sai ajaa kunnolla, lauantai vaan potkittiin kiviä ja kateltiin kun Wehnä vaihtoi Carbonille jäykemmät jouset ja ölpät keulaan.

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: jarska - 04.06.12 - klo:09:03
Isot kiitokset myös Wehnälle, joka iltamyöhään vielä jaksoi vaihtaa mulle uuden slicksin eteen, lipsuvan R10:n tilalle.
Muuttuiko kawa nyt pelkäksi ratapyöräksi ja katuajelut Hondalla ?
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

jarska

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 04.06.12 - klo:09:10
Lainaus käyttäjältä: jarska - 04.06.12 - klo:09:03
Isot kiitokset myös Wehnälle, joka iltamyöhään vielä jaksoi vaihtaa mulle uuden slicksin eteen, lipsuvan R10:n tilalle.
Muuttuiko kawa nyt pelkäksi ratapyöräksi ja katuajelut Hondalla ?

Siihen suuntaan, ehkä... innocent_1

tonibergholm

Kyllä tässä varmaan joutuu koukun hommaamaan auton perään ja kärryn... Joka saakelin "lihas" on niin loppu eilisen jäljiltä.

jarska

Lainaus käyttäjältä: tonibergholm - 04.06.12 - klo:09:34
Kyllä tässä varmaan joutuu koukun hommaamaan auton perään ja kärryn... Joka saakelin "lihas" on niin loppu eilisen jäljiltä.

Hahaa, mites se ny olikaan ku juteltiin...Toni: mä kyllä tuun aina ajamalla mopolla radalle ja sieltä pois...se on niinku varma asia.  :D

tonibergholm

No ton eilisen 400km touringin jälkeen... Fiilis on eri kuin eilen jurvassa, mutta kyllä se tästä taas unohtuu seuraavan ratapäivään mennessä. :D Mutta kyllä lämppärit, slicksit, jne... kutittelee pahasti, mutta jos vasta ensi kaudelle.

Powered by EzPortal