Kuvat ratapäiviltä

Aloittaja slowrider, 21.07.12 - klo:00:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Waille

Lainaus käyttäjältä: jarska - 14.12.13 - klo:12:26
Lainaus käyttäjältä: Waille - 14.12.13 - klo:11:50
Ootko ihan varma ettei ollu 27.7.? Ei ollu mun mielestä oikeen t-paita ja shortsi -keli enää syyskuun vaihteessa, mutta heinäkuussa sen sijaan kyllä oli.
Olet oikeassa, olimpas minä hupsu, eihän sillo voinu noin lämmintä olla.
Unihiekkaa silmissä ja katoin väärän kuvan exifin, oikea päivä juurikin 27.7.
Joo, muistan elävästi kun heräsin kyseisenä aamuna johonki luontoääniin jotka oli peräisin siitä että porukka rupes kokoontumaan Wehnän aamukävelylle. En saanu enää nukuttua, joten kömmin ylös peräkärrystäni ja menin suihkuun. Suihkusta palatessani varikolla oli taas mukavan rauhallista, kun melkein kaikki muut oli lähteny kävelylle. Vedin vaatteet niskaani ja rupesin korjaamaan edellisenä päivänä rikkomaani mopon pleksiä nippusiteillä ja illalla siitä Foxmannin vieressä olevasta S-marketista haetulla läpinäkyvällä teipillä. Tuli muuten hyvä, sama pleksi on vieläki mopossa kiinni. :) Ja sittemmin oon oppinu myös käyttämään korvatulppia varikolla nukkuessa. Ei oo sen paremmin peräkärryn ku teltankaan äänieristys kauheen hyvä.

Rum

Lainaus käyttäjältä: Waille - 14.12.13 - klo:11:50
Lainaus käyttäjältä: jarska - 14.12.13 - klo:10:46
Lainaus käyttäjältä: Rum - 14.12.13 - klo:04:37
Siis täh?
Missä tää on kuvattu, ku ei näy 30m/s räntää työntävää tuulta eikä edes vettä niin, et kengät huutaa litslätsiä!?
Kemoralla, kauniina syyspäivän aamuna.
Joko 31.8 tai 1.9
Ootko ihan varma ettei ollu 27.7.? Ei ollu mun mielestä oikeen t-paita ja shortsi -keli enää syyskuun vaihteessa, mutta heinäkuussa sen sijaan kyllä oli.
Jaa kyl Alastarolla oli 8-9.9. vielä 26-28 astetta tms. Sit 2 vko eteenpäin niin ainaki Espoossa jo ekat pakkaset :/

JTK

Intternetistä kummallinen kulkine kaken.1g.fi :stä löytyy!
Quot homines, tot sententiae.

Powered by EzPortal