Rata-ajo koulutus

Aloittaja mototollo, 27.07.12 - klo:09:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

mototollo

Penna Racing järjestää syksyn viimeisen rata-ajo koulutuksen 21.08.2012 Jurvan moottoriradalla . Hinta 130,00 € sis . kahvit ja ruuan . Kouluttajana toimii Sami Penna ja tarpeen mukaan hommataan kouluttajia lisää . Aikataulu ilm. myöhemmin . Ilmoittautumiset : ilkka.ponnia@elisanet.fi
Tervetuloa !

jarska

No perskeles, tänne pitää mennä.
Sami on huippukouluttaja ja sattuu vielä olemaan mun synttäripäivä...toivottavasti osaa vielä leipoa kakunkin. :D

slowrider

Hitto. Tämähän ois enemmän ku sata jänistä. Pitää odotella vaan aikatauluja et näkee onko koko päivä aikaa opiskella vai mikä systeemi.

mototollo

Sorry , tietenkin on koko päivä aikaa ! Tarkennellaan aikataulua muuten!

app

Lähden myös mukaan.

carbon

Keväällä jossain vaiheessa oli Samin vastaava kurssi, satoi ! No, Alastarolla on kohta sen jälkeen toinen, menen sinne, satoi !
Sitten oli SMOKin järjestämä ratakurssi, satoi ! Ja nyt pari viikkoa siten MC Muovin järjestämä kurssi missä Samikin oli, muuten vtu satoi !!
21.8 voi keli olla mikä vain, mutta sais nyt edes yhden kunnon kurssituksen ilman vettä, joten todennäköisyyksiä uhmaten minäkin taidan tulla.....
Voin mää koittaa..

slowrider

Minkä tasoisille kuskeille tämä koulutus on suunnattu? Onko tuonne järkeä tulla, jos rata on outo? Tänä kesänä tullut ajettua vain kemorassa ja alastarolla keskiryhmässä/nopeassa...

Kysyin ekan postin mailiosoitteesta, muttei mitään vastausta tullut

mako

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 03.08.12 - klo:20:06
Minkä tasoisille kuskeille tämä koulutus on suunnattu? Onko tuonne järkeä tulla, jos rata on outo? Tänä kesänä tullut ajettua vain kemorassa ja alastarolla keskiryhmässä/nopeassa...

Kysyin ekan postin mailiosoitteesta, muttei mitään vastausta tullut
itselläkin vähän samanlaisia ajatuksia ja siksi kävin botnialla just ekaa kertaa ja täytyy sanoa et oli se itteltä surkeeta touhua ku ei montaa kertaa polvipala hipassu päivän aikana .jäi tunne etten kyllä olisi ollut yhtään valmis millekään kurssille mutta toisaalta sieltähän ne ajolinjat ja jarrupaikat olis tullu .yhtään kurssia en ole käynyt joten en kyllä tiedä niistä mitään.

app

Luulisin että Alastarossa ~1.35-1.40-taso riittää varmasti. Viimeksi ajeltiin siellä viiden hengen porukalla Pennan kanssa yli 1.30 vauhtia. Ei ole tarkoitus ajella kovaa possujunassa, vaan vuorotellaan keulan ja hännän välillä Pennan näytäessä linjoja, ja katsellessa asentoja ja muutakin takaa.
Mukaan vaan, olette kirkkaasti molemmat tämän kurssin kohderyhmää, niin kuin minäkin. Tosi hyvä meininki näissä ollut, eikä ajeta limitillä, vaan treenataan tekniikkaa ja linjoja, ynnä kaikkea mitä keksitään kysyä.

jarska

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 03.08.12 - klo:20:06
Minkä tasoisille kuskeille tämä koulutus on suunnattu? Onko tuonne järkeä tulla, jos rata on outo? Tänä kesänä tullut ajettua vain kemorassa ja alastarolla keskiryhmässä/nopeassa...

Kysyin ekan postin mailiosoitteesta, muttei mitään vastausta tullut

Mototollo kun toimii myös tallipäällikkönä, niin voipi olla kiirusta, eikä jouda heti vastaamaan, joten vastaan omasta puolestani, korjatkoon jälkeenpäin jos tarvis.

Mitä mä olen ollut Samin koulutuksessa jo vuodesta 2010, niin mies osaa vetää kyllä kaikentasoisille kuskeille oppia, ajaa kunkin edellä, perässä ja analysoi varikolla mitä pitää parantaa.
Sanoisin et mukaan vaan, et taatusti pety ja tekee hyvää vauhdeille kun Samin perässä vetää, kokemusta on...mies pyörii vaikka ympäri mopon päällä kurveissa ja antaa käsimerkein ohjeita kun itte vetää kieli keskellä suuta...täysiä.
Eikä se nopeasyklinen Botnian rata vaikea ole, kiva siellon vetää ja mua ainakin kiehtoo eri ratojen erilaisuus.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: jarska - 03.08.12 - klo:23:48
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 03.08.12 - klo:20:06
Minkä tasoisille kuskeille tämä koulutus on suunnattu? Onko tuonne järkeä tulla, jos rata on outo? Tänä kesänä tullut ajettua vain kemorassa ja alastarolla keskiryhmässä/nopeassa...

Kysyin ekan postin mailiosoitteesta, muttei mitään vastausta tullut

Mototollo kun toimii myös tallipäällikkönä, niin voipi olla kiirusta, eikä jouda heti vastaamaan, joten vastaan omasta puolestani, korjatkoon jälkeenpäin jos tarvis.

Mitä mä olen ollut Samin koulutuksessa jo vuodesta 2010, niin mies osaa vetää kyllä kaikentasoisille kuskeille oppia, ajaa kunkin edellä, perässä ja analysoi varikolla mitä pitää parantaa.
Sanoisin et mukaan vaan, et taatusti pety ja tekee hyvää vauhdeille kun Samin perässä vetää, kokemusta on...mies pyörii vaikka ympäri mopon päällä kurveissa ja antaa käsimerkein ohjeita kun itte vetää kieli keskellä suuta...täysiä.
Eikä se nopeasyklinen Botnian rata vaikea ole, kiva siellon vetää ja mua ainakin kiehtoo eri ratojen erilaisuus.

Kiitoksia. Ajattelin vain etten turhaa ilmottaudu jos siellä muu porukka hioo viimisä kymmenyksiä ajasta pois :) Olen kerran 2004 käynyt botnialla ja sillon pidin sitä mielekkäimpänä ratana. Olisi ihan mukava sekin testata tälle kesälle. Eli pitääpä sitten ilmottautua mukaan. Kaipa sillä sitä vauhtia alkaa löytymään kun hetken opettelee rataa.

jarska

Hyvä päätös Slowrider. peukku_1
Rento meininki siellä on ja viimeksikin tais olla nopeimmat karvan alle 1.20 ja hitaimmat 1.40-1.50 pintaan, joten kaikille oli tarjolla jotain.

app

Mä olen aivan hukassa myös Botnialla. Viime vuoden toukokuussa kävin siellä, ja nyt tarkoitus oppia rataa ens kesän jokkisstarteja varten.
Se ei ole ole vauhdeista todellakaan kiinni, silloin viimekskin siellä oli mukana ihan aloitteleva nuori piikkikuski, ja hyvin sujui homma, vaikka hän epäili sotkeeko muiden tekemistä. Varmasti oli hänelle hyvä ja antoisa kurssi, kun tuli tahkottua porukalla perusaioita. Siinä on aikaa ajella eri rytmeillä, ja keskitytään eri juttuihin eri henkilöiden tarpeiden mukaan.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: app - 04.08.12 - klo:00:16
Mä olen aivan hukassa myös Botnialla. Viime vuoden toukokuussa kävin siellä, ja nyt tarkoitus oppia rataa ens kesän jokkisstarteja varten.
Se ei ole ole vauhdeista todellakaan kiinni, silloin viimekskin siellä oli mukana ihan aloitteleva nuori piikkikuski, ja hyvin sujui homma, vaikka hän epäili sotkeeko muiden tekemistä. Varmasti oli hänelle hyvä ja antoisa kurssi, kun tuli tahkottua porukalla perusaioita. Siinä on aikaa ajella eri rytmeillä, ja keskitytään eri juttuihin eri henkilöiden tarpeiden mukaan.

No pistin nyt ilmottautumisen menemään. Eiköhän se rata muutamalla setillä tule senverta tutuksi että alkaa jonkinlaiset linjat löytymään kun jonkun perässä ajelee. Kun en ole mitään koulutusta käynyt vielä eikä kukaan katsonut ajoa, niin takuulla paljon on sellasta perushommaa mikä vielä pielessä. Kerhokisasta kun sain muutaman ajokuvan, niin niistä jo huomasi muutaman suurehkon virheen ajoasennoissa jne.. ei takuulla mene hukkaan koulutus :)

mototollo

Huom !
Tiistai päivän aikataulu : 10.00- 18.00 . Bonuksena tiistaille koulutukseen ilmoittautuneille mahdollisuus ajaa myös maanantaina 20.08.2012 alkaen klo.10.00 . Huom. vain koulutukseen tulijoille !!!!

Powered by EzPortal