Rata-ajo koulutus

Aloittaja mototollo, 27.07.12 - klo:09:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jarska

Tässä taas näyttäs Pirelli olevan melkosen kovilla, mut hyvin piti.

Huomatkaa kyytiläisen yritys pysyä matalana ja pienenä:




pienisopoapina

Sääjiittekö painaumat kohilleen. Öhlinssin säätöohjeissa sanotaan, jotta painauma pitää mitata kuskin kanssa. Missään ei sanota pitääkö matkustajankin olla kyydissä.  Ärsyttää tuommoset epätarkat ohjeet.

www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

jarska

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 22.08.12 - klo:11:47
Sääjiittekö painaumat kohilleen. Öhlinssin säätöohjeissa sanotaan, jotta painauma pitää mitata kuskin kanssa. Missään ei sanota pitääkö matkustajankin olla kyydissä.  Ärsyttää tuommoset epätarkat ohjeet.

Murmelaa kaivattiin paikalle, olis saatu kuskien painaumat kohdilleen...nyt homma jäi ns. välikäteen ja se näkyi kierrosajoissa.

jarska

Takana tuntui muuten niin luontevalta ja helpolta kun mentiin nopeesti, et meinasin napata Samia selkäkyttyrästä kiinni, pudottaa hänet johki apeksiin ja jatkaa samalla vauhdilla...kyl mä tän jo osaan.

Maria

Lainaus käyttäjältä: jarska - 22.08.12 - klo:11:23
minusta ollaan kovasti sopusuhtainen pari ja voitais vaikka pärjätä kisoissa jos Jukka innostuu tällaisia järjestämään:

Hmm... paljonkohan olisi osanottajia, jos kisoihin voisi osallistua vain yli 100-kiloisen kyytiläisen kanssa?  airrev_1

Fasu

Lainaus käyttäjältä: jarska - 22.08.12 - klo:11:54
Takana tuntui muuten niin luontevalta ja helpolta kun mentiin nopeesti, et meinasin napata Samia selkäkyttyrästä kiinni, pudottaa hänet johki apeksiin ja jatkaa samalla vauhdilla...kyl mä tän jo osaan.

Salakavala käännytystyö on jo pitkällä menossa... Talvella Yamahaa kiillottelet tallissa ja naatiskelet vähän sakea Yamaha mukista. Tervetuloa oikean merkin talliin! :D
Saitko minkä värisen paidan??
VV

Raaseri

HEIIII!!!

Onhan eukonkannonkin kisat. Jukalle seuraava idea rataperseiden jne muiden jatkoksi. Eukonkaarron kisat ensi kesänä, 150 kiekkaa akka/ukko kyydissä.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Fasu1000 - 22.08.12 - klo:14:00
Lainaus käyttäjältä: jarska - 22.08.12 - klo:11:54
Takana tuntui muuten niin luontevalta ja helpolta kun mentiin nopeesti, et meinasin napata Samia selkäkyttyrästä kiinni, pudottaa hänet johki apeksiin ja jatkaa samalla vauhdilla...kyl mä tän jo osaan.

Salakavala käännytystyö on jo pitkällä menossa... Talvella Yamahaa kiillottelet tallissa ja naatiskelet vähän sakea Yamaha mukista. Tervetuloa oikean merkin talliin! :D
Saitko minkä värisen paidan??

Nääh, en mä ole Yammu mies, eikä musta tule.
Joku sinivalkoonen se paita o.

jarska

Olin muuten kovasti ylpeä kun Isä-Penna ajoi mun perässä ja kehui menoa varman näköiseksi...ei kuulemma hötkyilyjä, linjan/asennon korjauksia kesken mutkan... eikä avauksissa revi vaan menee nätisti. *Punastelee ylpeydestä kuin teinityttö* vaikka vauhdit ei vielä päätä huimaa.

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: jarska - 22.08.12 - klo:15:09
Olin muuten kovasti ylpeä kun Isä-Penna ajoi mun perässä ja kehui menoa varman näköiseksi...ei kuulemma hötkyilyjä, linjan/asennon korjauksia kesken mutkan... eikä avauksissa revi vaan menee nätisti. *Punastelee ylpeydestä kuin teinityttö* vaikka vauhdit ei vielä päätä huimaa.

Se nyt on niin kamoissa koko ukko, että kehuu naapurin pihatonttuakin miellyttäväksi. Ei se edes mua huomannut 2008 Alastarolla vaan täräytti suoraan päin. Jos se ei roiski vettä radalle ja kaadu siihen, niin grillaa sitten mopoaan radalla: http://www.youtube.com/watch?v=Lon0KdoFUrc

Jos se ei olisi niin vanha, pieni ja heikko, niin siihen pitäisi liimata iso varoituskolmion kiinni. Mutta se tuupertuisi sen alle, joten sitä ei voi tehdä. Varikolla se voi käydä päälle.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

slowrider

Lainaus käyttäjältä: jarska - 22.08.12 - klo:11:41
Tässä taas näyttäs Pirelli olevan melkosen kovilla, mut hyvin piti.

Huomatkaa kyytiläisen yritys pysyä matalana ja pienenä:


Tästä huomaa myös kuinka kovilla takarengas on :)


Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 22.08.12 - klo:14:39
HEIIII!!!

Onhan eukonkannonkin kisat. Jukalle seuraava idea rataperseiden jne muiden jatkoksi. Eukonkaarron kisat ensi kesänä, 150 kiekkaa akka/ukko kyydissä.

Otetaan nyt samantien sellainen missä kyydissä on myös tapettu sika ja ostoskassit, sellainen turkkilaistyyppinen lähestymistapa mopoiluun. Kyytiläinen voisi olla myös väärinpäin ja läpsiä liian lähelle tulevia ja lyödä tappokatkaisijan pohjaan niiltä jotka apeksiin änkeävät.

En halua edes ajatella mihin kilpavarustelu veisikään. Joko kyytiläisenä olisi jotain jalattomia kääpiöitä tai sitten jotain niin rivoa näytelmää tappituntumista, etten oksentamatta ajattele.

Mp-radan edustajat vaan liittyvät Moottoriliitottoon ja tuollainen parimuodostelmakisa tuotantoon.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

slowrider

Muutama kuva kyseisestä tapahtumasta:

botniaring koulutus

app

Edelleen jää mulla liian pystyyn asento viimeisestä oikeasta tullessa. Siihen pitää edelleen keskittyä. Avatessa kiipeää liian aikaisin mopon päälle. Sinne pitää jäädä niin kauan kun on pystyssä, muuten kärsii avaus, tai voi lipsauttaa perän alta.

JTK

Lainaus käyttäjältä: jarska - 22.08.12 - klo:11:41
Tässä taas näyttäs Pirelli olevan melkosen kovilla, mut hyvin piti.

Huomatkaa kyytiläisen yritys pysyä matalana ja pienenä:


:o
Meinas jäädä toi "pienenä"- yritys huomaamatta. ::)
Viikonlopun kisoja ajatellen toivon ettei kuvan apina jäänyt Samin selkään.
Quot homines, tot sententiae.

Powered by EzPortal