Pemarilta pukkaa uutta...

Aloittaja rranta, 02.08.12 - klo:06:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.



app

Näyttäis olevan aika samaa tekniikkaa. Mitä nyt kokorännin typpinen putki, jossa katti?

nopea57

Onhan siinä kaksi eri versiota. Ainakin hyvät luistoneston säädöt ja mm launch control. Nii ja aktiivialustaa yms.  Bmwsportbikes.fi

app

Lainaus käyttäjältä: nopea57 - 02.08.12 - klo:17:21
Onhan siinä kaksi eri versiota. Ainakin hyvät luistoneston säädöt ja mm launch control. Nii ja aktiivialustaa yms.  Bmwsportbikes.fi

launch kontrol? Tarkoittaako kuljettajan dieettiä? Luistoneston säädöt on mulla jo hyvät.

mic

Lainaus käyttäjältä: app - 02.08.12 - klo:17:36
Lainaus käyttäjältä: nopea57 - 02.08.12 - klo:17:21
Onhan siinä kaksi eri versiota. Ainakin hyvät luistoneston säädöt ja mm launch control. Nii ja aktiivialustaa yms.  Bmwsportbikes.fi

launch kontrol? Tarkoittaako kuljettajan dieettiä? Luistoneston säädöt on mulla jo hyvät.

Tarkoittaa, että nappia painamalla rajoittaa kierrokset optimialueelle ja lähdössä keuliminen ja sutimisen rajoittaa luistonesto.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

app

Lainaus käyttäjältä: mic - 02.08.12 - klo:17:58
Lainaus käyttäjältä: app - 02.08.12 - klo:17:36
Lainaus käyttäjältä: nopea57 - 02.08.12 - klo:17:21
Onhan siinä kaksi eri versiota. Ainakin hyvät luistoneston säädöt ja mm launch control. Nii ja aktiivialustaa yms.  Bmwsportbikes.fi

launch kontrol? Tarkoittaako kuljettajan dieettiä? Luistoneston säädöt on mulla jo hyvät.

Tarkoittaa, että nappia painamalla rajoittaa kierrokset optimialueelle ja lähdössä keuliminen ja sutimisen rajoittaa luistonesto.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Liian etevä jo. Jotain pitää olla kuskinkin harteilla. En vaihda tätä koskaan tuohon, eikä olis onneks varaakaan, sen verran iso piikki on tilillä rästissä.

rranta

02.08.12 - klo:21:39 #7 Viimeisin muokkaus: 02.08.12 - klo:21:55 käyttäjältä rranta
Niin mua tässä kiinnosti oikiastaan ainuastaan juurikin tuo aktiivialusta. Mitähän se tarkottaa ja miten se toimii. Eipä silti hienoja pelejä on nuo. Eivät vaan oikein mun harrastusbudjettiin mahu. Ei uuemmat eikä vanahemmat...

app

Varmaankin saman tyyppinen kuin Panigalessa. En vaan tiedä mitään senkään toiminnasta.

Juha_K

Lainaus käyttäjältä: rranta - 02.08.12 - klo:21:39
Niin mua tässä kiinnosti oikiastaan ainuastaan juurikin tuo aktiivialusta. Mitähän se tarkottaa ja miten se toimii. Eipä silti hienoja pelejä on nuo. Eivät vaan oikein mun harrastusbudjettiin mahu. Ei uuemmat eikä vanahemmat...

Ainakin sivuilla kertovat, että se on vastaava kuin autoissa, eli säätää jatkuvasti ajon aikana. Eikös D:ssä vain valita eri asetuksia ja se on sitten siinä, kunnes vaihdat toisen asetuksen.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Turder

Lainaus käyttäjältä: Juha - 02.08.12 - klo:23:21
Lainaus käyttäjältä: rranta - 02.08.12 - klo:21:39
Niin mua tässä kiinnosti oikiastaan ainuastaan juurikin tuo aktiivialusta. Mitähän se tarkottaa ja miten se toimii.

Ainakin sivuilla kertovat, että se on vastaava kuin autoissa, eli säätää jatkuvasti ajon aikana. Eikös D:ssä vain valita eri asetuksia ja se on sitten siinä, kunnes vaihdat toisen asetuksen.

Juuri näin, eli koko ajan mukautuu alustansäädöt. Panigalessa tai esim. Bemun matkalahnoissa oleva ESA-alusta säädetään napista halutuksi ja pysyy niissä säädöissä niin kauan ennen kuin uudestaan napista valitsee.

Mielenkiintoista nähdä ja kuulla miten tuo sitten pelaa todellisuudessa, onko enemmän kadulle vai radalle tehty?

jarska

Hieno vehje on mitä testejä lukee.
Tähänkö alkaa kaikki valmistajat pikku hiljaa mennä, elektroniikka-apuja on niin paljon et kuski saattaa olla pitkän aikaa matkustaja, sitä edes tietämättään.

app

Aktiivialustaa en kaipaa. On tämä nykyinenkin liian monimutkainen meikäläiselle. Gold Wingeissä tuollaiset alustat on omiaan. Ettei tuu töyssyissä epämukava olo.

murmela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 17.09.12 - klo:20:54
Hieno vehje on mitä testejä lukee.
Tähänkö alkaa kaikki valmistajat pikku hiljaa mennä, elektroniikka-apuja on niin paljon et kuski saattaa olla pitkän aikaa matkustaja, sitä edes tietämättään.
Päinvastoin, mitä enemmän apuja, sitä pitemmälle rajat siirtyvät, ja sitä enemmän kuskilta vaaditaan.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

Lainaus käyttäjältä: murmela - 17.09.12 - klo:21:24
Lainaus käyttäjältä: jarska - 17.09.12 - klo:20:54
Hieno vehje on mitä testejä lukee.
Tähänkö alkaa kaikki valmistajat pikku hiljaa mennä, elektroniikka-apuja on niin paljon et kuski saattaa olla pitkän aikaa matkustaja, sitä edes tietämättään.
Päinvastoin, mitä enemmän apuja, sitä pitemmälle rajat siirtyvät, ja sitä enemmän kuskilta vaaditaan.

Tulevaisuudessa nähdään sitten komeempia highsidereita, pyörien elektroniikan loppuessa, hämärän rajamailla, pikku luisut on historiaa.

Powered by EzPortal