Pemarilta pukkaa uutta...

Aloittaja rranta, 02.08.12 - klo:06:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: poutis - 27.11.12 - klo:00:23
Älä sinä ainakaan tuommoista hommaa. Ennen juhannusta ei tuu metriäkään ajoa kun säädät asetuksia Alastaroon ihan vaan tallilla :)

Ja aina välillä pyöräytetään noi asetukset jonkun simulaation kautta ja todetaan, että vieläkin hukkuu ainakin sekunti kahvilanmutkaan. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

app

27.11.12 - klo:12:48 #31 Viimeisin muokkaus: 27.11.12 - klo:12:51 käyttäjältä app
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 27.11.12 - klo:07:18
Lainaus käyttäjältä: poutis - 27.11.12 - klo:00:23
Älä sinä ainakaan tuommoista hommaa. Ennen juhannusta ei tuu metriäkään ajoa kun säädät asetuksia Alastaroon ihan vaan tallilla :)

Ja aina välillä pyöräytetään noi asetukset jonkun simulaation kautta ja todetaan, että vieläkin hukkuu ainakin sekunti kahvilanmutkaan. :D

Jos jätettäis se kahvitauko siellä Palmasin terassilla väliin joku kerta, niin saattais enkat petraantua jopa kaksikin sekuntia kertaheitolla idea_1

Niin, ja ennen kun joku kerkee muistuttaa, mä olen vakavasti harkinnut jättää sen yhden tähden jallutotin kyytipojan väliin, niin seuraavasta vasurista saattaa päästä paremmalla linjalla.

Powered by EzPortal