Rengaslämmittimet

Aloittaja jarska, 08.02.12 - klo:20:05

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

murmela

13.02.12 - klo:21:44 #15 Viimeisin muokkaus: 09.03.13 - klo:15:09 käyttäjältä murmela
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 09.02.12 - klo:10:41IRC:n lämppäreistä hajosi aina termari, milloin milläkin tapaa. Tänä kesänä takuuseen saadut rilahtivat kesken päivän siten, että nostivat lämmöt takana pitkälti yli 100 asteeseen (säädetty 80c). Rengas savusi, samoin lämppärit ja ihme ettei koko fillari syttynyt tuleen. Kahdesta aiemmasta (jotka siis menivät takuuseen, kolmas ei) rilahti termari siten, ettei jompikumpi lämppäreistä enää toiminut ja kun IRC:n etu- ja takalämppärit ovat naimisissa keskenään, niin toisen tuho on molempien tuho. Herra Murmelahan noita on korjaillut (ulkomuistista heitettynä), mutta oma tekninen osaamiseni on sitä luokkaa, etten ala värkkäämään.

Jos sulla on noit rikkinäisiä IRCin lämppäreitä viel tallessa, niin anna mulle keväällä nii mä katon saaks niihin viel henkee.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Lainaus käyttäjältä: Birke - 13.02.12 - klo:21:09
Lainaus käyttäjältä: raukkis - 09.02.12 - klo:21:30
Lainaus käyttäjältä: GertMüller - 08.02.12 - klo:22:19
Itsellä Race-Tech lämppärit englannista. Punnan ollessa huonossa kurssissa, niin maksoi satasen pintaan, nyt varmaan enemmän. Harrastekäytössä ainakin ihan ok...

Menin samat hankkimaan kun halvalla sai. No kyllä noilla renkaan jotenki lämmittää. Pitäisi mitata lämmöt ennen kuin enemmän tuomitsee. Ovatko lie väärän kokoiset vai kiristyssysteemi muutoin alkeellinen kun ei tahdo oikein tiiviisti vannetta vasten asettua vaan jää reunat auki.
Itse hommasin samat viime kesänä kun halavalla sai. Tuntuu pelittävän ihan hyvin, mutta istuvuus ainakin 190-200 nakille on vähän niin ja näin, eli jää reunoilta auki. Nokkelana nakitin emännän ompelemaan muutaman sentin lisää kangasta reunoihin. Nyt kiristyy tiiviimmin renkaan/vanteen ympärille  cool_gif

Joo. Mullakin oli. Lämmittää sen verran ku lämmittää. Ja toimii sen aikaa ku toimii.

Nyt on IRCin evot ja ne on ollu muuten hyvät, mut niissä olevissa lämpöantureissa on turhan jäykät "jalat" jotka napsuu poikki jossain vaiheessa. Uus vastaava anturi maksaa 0.9e ja siin on kaupan päälle notkeet jalat. Tietty maksaa vaivan vaihtaa.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

app

Oletko tietoinen, saako IRC:hin termostaatteja varaosina? Jos saa, niin pitäishän ne olla vaihdettavissa. Ostettiin Evot kaverin kanssa nyt talvella.

murmela

Lainaus käyttäjältä: app - 14.02.12 - klo:08:46
Oletko tietoinen, saako IRC:hin termostaatteja varaosina? Jos saa, niin pitäishän ne olla vaihdettavissa. Ostettiin Evot kaverin kanssa nyt talvella.
IRC:n termostaateista mulla ei ole tiotoa. Noi lämpöanturit on ainoo mitä oon vaihtanu.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Juha_K

Sanokaas joku hyvä patenttiratkaisu kuinka takarenkaan saisi "vuorattua"? Meinaan ei taida nykyinen lämppäri mahtua Pirellin slicksien päälle niin jos vuoraamalla niihin saisi vähän paremmin lämpöä.
Kai sellaisen voisi itsekin tehdä, mutta jos jostain saisi valmiita tuotteita  :-\
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

murmela

Lainaus käyttäjältä: Juha - 11.03.12 - klo:10:50
Sanokaas joku hyvä patenttiratkaisu kuinka takarenkaan saisi "vuorattua"? Meinaan ei taida nykyinen lämppäri mahtua Pirellin slicksien päälle niin jos vuoraamalla niihin saisi vähän paremmin lämpöä.
Kai sellaisen voisi itsekin tehdä, mutta jos jostain saisi valmiita tuotteita  :-\
Jotai tommost?
http://www.chickenhawkracing.com/productDetail.php?m=1&i=21
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Juha_K

11.03.12 - klo:11:11 #21 Viimeisin muokkaus: 11.03.12 - klo:11:16 käyttäjältä Juha
Lainaus käyttäjältä: murmela - 11.03.12 - klo:11:01
Lainaus käyttäjältä: Juha - 11.03.12 - klo:10:50
Sanokaas joku hyvä patenttiratkaisu kuinka takarenkaan saisi "vuorattua"? Meinaan ei taida nykyinen lämppäri mahtua Pirellin slicksien päälle niin jos vuoraamalla niihin saisi vähän paremmin lämpöä.
Kai sellaisen voisi itsekin tehdä, mutta jos jostain saisi valmiita tuotteita  :-\
Jotai tommost?
http://www.chickenhawkracing.com/productDetail.php?m=1&i=21

Juu, jotain ton tyylisiä, kiitos.

Näinköhän tohon hommaan kelpaisi joku iso termokassi  tai vastaava :D
Niitä voisi saada vähän edullisemmin.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

wiltzu

Kokemuksia Euroquip lämppäreistä?
Briteistä sais posteineen n. 200€:lla

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: wiltzu - 04.04.12 - klo:10:17
Kokemuksia Euroquip lämppäreistä?
Briteistä sais posteineen n. 200€:lla

Kysäse Ysi-Racingin Tonilta mihin hintaan IRC:n peruslämppäri lähtee. Perusti just liikkeen tuonne Tuusulaan.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Grandi67

McLaren F1
Pacific Racing
Lotus
Mercedes
Opel
Team Honda
Honda America
Misui Yamaha
Foggy Petronas
Boost
Reve Racing
KTM Motorcycle Sport
Team 'My Own Music'. Rider: Phil Bevan
Race Club UK

Tämmöiset puljut käyttää kyseisen firman tuotteita,et ei kai ne kovin paskoja voi olla edullisetkaan,Tosin noihan on Englannissa keskihintaisia .Eikä foorumeillakaan englannissa porukka näytä noita haukkuvan.Ilmeisen suosittu lämppäri saarivaltakunnassa.Ja lämppärit on Made in England,ei kiinalaisia.

T1mppa

Eilen testasin lämppäreitä ja molemmat on rikki  :( lämmityslangat poikki.

Ebaysta saisi asialliset, 12 kk takuulla olevat, lämppärit 153 € kotiin kannettuna.
http://viewitem.eim.ebay.fi/RaceTech-Tyre-Warmers-9996/160527339882/item

Mielestäni ei ollenkaan pöllömmät. Näissä nyt ei ole digi-näyttöä, mutta on valo, joka ilmoittaa 80ºC lämpötilan.

Näättekö näissä jotain hyvää tai huonoa?

Birke

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 05.04.12 - klo:09:13
Eilen testasin lämppäreitä ja molemmat on rikki  :( lämmityslangat poikki.

Ebaysta saisi asialliset, 12 kk takuulla olevat, lämppärit 153 € kotiin kannettuna.
http://viewitem.eim.ebay.fi/RaceTech-Tyre-Warmers-9996/160527339882/item

Mielestäni ei ollenkaan pöllömmät. Näissä nyt ei ole digi-näyttöä, mutta on valo, joka ilmoittaa 80ºC lämpötilan.

Näättekö näissä jotain hyvää tai huonoa?
Mulla on nuo. Viime kesänä oli käytössä ja ajoivat asiansa mielestäni hyvin. Made in England ja kun katsoo Holroydin nettisivuja, niin vaikuttaisi pojilla olevan kokemusta erilaisten lämmittimien teosta.
Hinta ok ja s-posteihin vastailivat nopeasti kun kyselin lisätietoja.
190/55 nakille hieman kapea verrattuna esim. IRC xl-kokoisiin, eli jää hieman auki reunoilta.
Hinta-laatusuhde kuitenkin ok.

T1mppa

Lainaus käyttäjältä: Birke - 05.04.12 - klo:09:39
Mulla on nuo. Viime kesänä oli käytössä ja ajoivat asiansa mielestäni hyvin. Made in England ja kun katsoo Holroydin nettisivuja, niin vaikuttaisi pojilla olevan kokemusta erilaisten lämmittimien teosta.
Hinta ok ja s-posteihin vastailivat nopeasti kun kyselin lisätietoja.
190/55 nakille hieman kapea verrattuna esim. IRC xl-kokoisiin, eli jää hieman auki reunoilta.
Hinta-laatusuhde kuitenkin ok.

Hyvä vastaus! Yritän saada wiltzun kanssa samoilla posteilla tommoset Euroquipit. Katotaan saadaanko yhteisymmärrys aikaiseksi.
Jos se jää reunoilta auki, niin kyllä mä sitten maksan mielusti muutaman kympin lisää, että saa sopivan kokoiset (isot) lämppärit.

wiltzu

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 05.04.12 - klo:09:47
Hyvä vastaus! Yritän saada wiltzun kanssa samoilla posteilla tommoset Euroquipit. Katotaan saadaanko yhteisymmärrys aikaiseksi.
Jos se jää reunoilta auki, niin kyllä mä sitten maksan mielusti muutaman kympin lisää, että saa sopivan kokoiset (isot) lämppärit.
Kohtahan se tiedätään jääkö reunat auki ;-)

raukkis

Yritän ehtiä pääsiäisen aikana mitata inframittarilla miten nuo racetechit lämmittää.

Powered by EzPortal