Rengaslämmittimet

Aloittaja jarska, 08.02.12 - klo:20:05

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

JULLE

Lainaus käyttäjältä: TappisMC - 05.05.14 - klo:10:17


Capit rengaslämmittimet

Onko näistä Capit lämppäreisä käytännön kokemuksia?

Erityisesti kiinnostaa vision malli jossa näyttö.

-Juha
-Provosoiva kilpikuski

slowrider

Kerran vuokrasin jukalta tuollaisia capitin lämppäreitä ja ne oli oikein laadukkaan oloiset. Materiaali vaikutti oikein hyvältä ja olivat ohuet eli mahtuivat hyvin lokasuojan sisään.

JULLE


No nyt olis CAPIT Maxima Visionit hankittuna.
Jännä nähä miten noi skulaa käytännössä kun edelliset IRC:t toimi moitteetta 5-vuotta.
-Provosoiva kilpikuski

parjan_fin

Mulla olis tuollaiset nyt ylimääräisenä tallissa:

http://www.termorace.com/integral_eng.htm

Lähtöhinta noilla oli suomessa jonkun matkaa yli tonnin, mutta kuuntelen kaikki tarjoukset mitkä tulee päälle 450 euron. Käytetty alle 20 kertaa.

Ominaisuuksia ja säätömahdollisuuksia vaikka kuinka. Tyrkkää privaa jos kiinnostaa.
---------------------
Hauskuus alkaa kahdella pyörällä...

TommoKe

Olikos jollain tollaset Capit Maxima Leot lämppäreinä? Säädettävää mallia, miten menee vanteelle 200/60 tai 195/65 kumille ja minkälainen on se millä lämpöä säädetään?
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

Mikko K.

Nyt lämpiää!

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 21.03.15 - klo:21:22Nyt lämpiää!
No on aika Hifit. Miten se säätää tuon paineen kohdilleen ?
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Mikko K.

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 21.03.15 - klo:21:37
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 21.03.15 - klo:21:22Nyt lämpiää!
No on aika Hifit. Miten se säätää tuon paineen kohdilleen ?

Paineanturi ruuvataan kiinni venttiiliin, josta menee tieto tuohon ohjaukseen. Eli Paineen noustessa avaa aina välillä vähän venttiiliä (laitteen omaa) ja suhauttaa ilmaa pois. Liian matalaa painetta tuo ei tietenkään korjaa, mutta ihan kiva lisä. Eikä noiden paikoilleen laittaminen edes vie kovin montaa sekuntia per venttiili.
En vielä mitannut vastuksia, mutta ero edellisiin lämppäreihin on kuin yöllä ja päivällä. Noilla saa varmaan jopa Bridget oikeisiin lämpöihin, kiitos hyvän eristyksen.

Oon koittanu hieroa tulevaan kauteen niitä kaikkia pieniä häiriötekiöitä pois, että voi keskittyä säätämiseen ja ite ajamisen opetteluun. Viime kaudella meni luvattoman paljon bensaa, renkaita ja katteita ihan turhien asioiden kanssa taistellessa.



murmela

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 21.03.15 - klo:21:56
En vielä mitannut vastuksia, mutta ero edellisiin lämppäreihin on kuin yöllä ja päivällä. Noilla saa varmaan jopa Bridget oikeisiin lämpöihin, kiitos hyvän eristyksen.

Oon koittanu hieroa tulevaan kauteen niitä kaikkia pieniä häiriötekiöitä pois, että voi keskittyä säätämiseen ja ite ajamisen opetteluun. Viime kaudella meni luvattoman paljon bensaa, renkaita ja katteita ihan turhien asioiden kanssa taistellessa.
Kalliit lämppärit tulee kokonaisuutena yllättävän halvaksi.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

TommoKe

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 21.03.15 - klo:21:22
Nyt lämpiää!

Kaukaako tilasit? Olekko jo pyöritellyt renkaalle kokeeksi?
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

Mikko K.

Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 22.03.15 - klo:19:43
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 21.03.15 - klo:21:22
Nyt lämpiää!

Kaukaako tilasit? Olekko jo pyöritellyt renkaalle kokeeksi?


Käytettynä ja kotimaasta. Vietin perjantaina grilli-iltaa ja paiston vanhat bridget kokeeksi 95 asteeseen. Täytyy pitää teltta kaukana radasta, että kuuluu tuo mukava sihahtelu, kun laite säätelee paineita.

Tuli vielä otettua Yamahasta savut. Alkaa oleen aika kova polte ajamaan.. toi ensi mörinä tekee vaan ihmeitä!

TommoKe

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 22.03.15 - klo:21:05
Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 22.03.15 - klo:19:43
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 21.03.15 - klo:21:22
Nyt lämpiää!

Kaukaako tilasit? Olekko jo pyöritellyt renkaalle kokeeksi?


Käytettynä ja kotimaasta. Vietin perjantaina grilli-iltaa ja paiston vanhat bridget kokeeksi 95 asteeseen. Täytyy pitää teltta kaukana radasta, että kuuluu tuo mukava sihahtelu, kun laite säätelee paineita.

Tuli vielä otettua Yamahasta savut. Alkaa oleen aika kova polte ajamaan.. toi ensi mörinä tekee vaan ihmeitä!


Kuin isolle takaselle käärit ja mitä kokoa ne mahtaa olla? Kattelin samanlaisia kans maailmalta...
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

Mikko K.

22.03.15 - klo:21:52 #147 Viimeisin muokkaus: 23.03.15 - klo:07:11 käyttäjältä jarska

Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 22.03.15 - klo:21:37
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 22.03.15 - klo:21:05
Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 22.03.15 - klo:19:43
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 21.03.15 - klo:21:22
Nyt lämpiää! 

Kaukaako tilasit? Olekko jo pyöritellyt renkaalle kokeeksi?


Käytettynä ja kotimaasta. Vietin perjantaina grilli-iltaa ja paiston vanhat bridget kokeeksi 95 asteeseen. Täytyy pitää teltta kaukana radasta, että kuuluu tuo mukava sihahtelu, kun laite säätelee paineita.

Tuli vielä otettua Yamahasta savut. Alkaa oleen aika kova polte ajamaan.. toi ensi mörinä tekee vaan ihmeitä!


Kuin isolle takaselle käärit ja mitä kokoa ne mahtaa olla? Kattelin samanlaisia kans maailmalta...



Bridgen 200/655, joka on dunlopin kr108:n kanssa samaa kokoa. Lämppärin kokoa en muista ulkoa, mutta voin käydä parin päivän päästä tarkastaan asian.



wbaum

On kyl nätti tuo painesysteemi. Onko jollain muuten käytössä etäluettavia paine-antureita mopoissa? Olis aika nätti vaan teipata mittari varikkoteltan tolppaan niin ei tulisi aina hässäkkää mittaria etsiessä ja päivän mittaan tulisi aktiivisemmin tarkkailtuakin.

Vuorelakin pääsisi vähemmillä nauruilla kun meidän talli huutaa painemittarin sijaintia kypärä päässä  setin alkaessa.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 21.03.15 - klo:21:22
Nyt lämpiää!

Minäki tahon tuollaset.
Sitten vielä joku appsi puhelimeen, joka ilmoittaa kahvilaan milloin renkaat on sopivan lämpöiset ja paineiset.

Powered by EzPortal