Rengaslämmittimet

Aloittaja jarska, 08.02.12 - klo:20:05

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Vuorela


murmela

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 23.03.15 - klo:11:47
On kyl nätti tuo painesysteemi. Onko jollain muuten käytössä etäluettavia paine-antureita mopoissa? Olis aika nätti vaan teipata mittari varikkoteltan tolppaan niin ei tulisi aina hässäkkää mittaria etsiessä ja päivän mittaan tulisi aktiivisemmin tarkkailtuakin.
Paljon suurempi hyöty on oppia lukemaan perusasiat renkaan pinnasta setin jälkeen. Se kyl aina kertoo millibaarilleen mihin suuntaan painetta pitäis korjata.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

23.03.15 - klo:23:11 #152 Viimeisin muokkaus: 23.03.15 - klo:23:15 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 23.03.15 - klo:17:25
Jarskalle tosin pitäis olla vähän hifimpää, joten tuosta: http://www.demon-tweeks.co.uk/motorsport/tyre-pressure-gauges-durometers/stack-tpms-tyre-pressure-temperature-monitoring-system
Uuuhaaah, tämätämä, mutta mieluiten kännyyn, eikä tylsään näyttötötteröön.
Kemoran kahviossa voisi mättää munkkikahvia naamariin ja puhelin hälyttäisi kun paine ja lämpötila sopivat. Esla alle, reipas potkuttelu varikolle ja sokerit suupielessä radalle.

Waille

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 23.03.15 - klo:11:47
Vuorelakin pääsisi vähemmillä nauruilla kun meidän talli huutaa painemittarin sijaintia kypärä päässä  setin alkaessa.
Mitä, millon noin on muka tapahtunu!? hihi1 :D

wbaum

Lainaus käyttäjältä: murmela - 23.03.15 - klo:20:47
Paljon suurempi hyöty on oppia lukemaan perusasiat renkaan pinnasta setin jälkeen. Se kyl aina kertoo millibaarilleen mihin suuntaan painetta pitäis korjata.
Kyllä monesti olis ongelmia ollu vähemmän ku yks tekijä olis etukäteen jo ollut kunnossa...
Lainaus käyttäjältä: Waille - 24.03.15 - klo:01:16
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 23.03.15 - klo:11:47
Vuorelakin pääsisi vähemmillä nauruilla kun meidän talli huutaa painemittarin sijaintia kypärä päässä  setin alkaessa.
Mitä, millon noin on muka tapahtunu!? hihi1 :D
En tiä olisko jossain jääny tapahtumatta... Miks mä oon aina näitten sekaajien kans?

Waille

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 24.03.15 - klo:01:28
Lainaus käyttäjältä: Waille - 24.03.15 - klo:01:16
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 23.03.15 - klo:11:47
Vuorelakin pääsisi vähemmillä nauruilla kun meidän talli huutaa painemittarin sijaintia kypärä päässä  setin alkaessa.
Mitä, millon noin on muka tapahtunu!? hihi1 :D
En tiä olisko jossain jääny tapahtumatta... Miks mä oon aina näitten sekaajien kans?
@vernerik in vika, se aina levittelee omat ja muiden tavarat painemittareineen päivineen pitkin varikkoa. :P

wbaum

Lainaus käyttäjältä: Waille - 24.03.15 - klo:01:45
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 24.03.15 - klo:01:28
Lainaus käyttäjältä: Waille - 24.03.15 - klo:01:16
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 23.03.15 - klo:11:47
Vuorelakin pääsisi vähemmillä nauruilla kun meidän talli huutaa painemittarin sijaintia kypärä päässä  setin alkaessa.
Mitä, millon noin on muka tapahtunu!? hihi1 :D
En tiä olisko jossain jääny tapahtumatta... Miks mä oon aina näitten sekaajien kans?
@vernerik in vika, se aina levittelee omat ja muiden tavarat painemittareineen päivineen pitkin varikkoa. [emoji14]
Joo. Kyllähän jos on paikalla ollut niin varsin syyllinen on. Tässä kuvassa leiri ollut pystyssä ehkä tunnin.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 24.03.15 - klo:02:00
Lainaus käyttäjältä: Waille - 24.03.15 - klo:01:45
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 24.03.15 - klo:01:28
Lainaus käyttäjältä: Waille - 24.03.15 - klo:01:16
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 23.03.15 - klo:11:47
Vuorelakin pääsisi vähemmillä nauruilla kun meidän talli huutaa painemittarin sijaintia kypärä päässä  setin alkaessa.
Mitä, millon noin on muka tapahtunu!? hihi1 :D
En tiä olisko jossain jääny tapahtumatta... Miks mä oon aina näitten sekaajien kans?
@vernerik in vika, se aina levittelee omat ja muiden tavarat painemittareineen päivineen pitkin varikkoa. [emoji14]
Joo. Kyllähän jos on paikalla ollut niin varsin syyllinen on. Tässä kuvassa leiri ollut pystyssä ehkä tunnin.
Tehän ootte pahempia kuin @Cat . :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

vernerik

Kateellisten panettelua, hommahan on aivan hallussa ja aurinko paistaa. Jonkun verran harmittaa kyllä, kun alkaa satamaan, meinaa olla kiirus, jos haluaa saada tavarat sateelta suojaan. Joku pakkaa aina sen röllipeikon mukaan, kuka sotkee kamat  :-\
Yamaha R1 -08

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: vernerik - 24.03.15 - klo:10:43
Kateellisten panettelua, hommahan on aivan hallussa ja aurinko paistaa. Jonkun verran harmittaa kyllä, kun alkaa satamaan, meinaa olla kiirus, jos haluaa saada tavarat sateelta suojaan. Joku pakkaa aina sen röllipeikon mukaan, kuka sotkee kamat  :-\
Muistelen, että olin sun ja Catin kans samassa teltassa motoparkissa. Ihmekään, että multa on edelleen tavaroita hukassa. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Rum

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 24.03.15 - klo:12:17
Lainaus käyttäjältä: vernerik - 24.03.15 - klo:10:43
Kateellisten panettelua, hommahan on aivan hallussa ja aurinko paistaa. Jonkun verran harmittaa kyllä, kun alkaa satamaan, meinaa olla kiirus, jos haluaa saada tavarat sateelta suojaan. Joku pakkaa aina sen röllipeikon mukaan, kuka sotkee kamat  :-\
Muistelen, että olin sun ja Catin kans samassa teltassa motoparkissa. Ihmekään, että multa on edelleen tavaroita hukassa. :D

Eihän ne sit hukassa oo, vaan Motoparkissa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Rum - 25.03.15 - klo:20:14
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 24.03.15 - klo:12:17
Lainaus käyttäjältä: vernerik - 24.03.15 - klo:10:43
Kateellisten panettelua, hommahan on aivan hallussa ja aurinko paistaa. Jonkun verran harmittaa kyllä, kun alkaa satamaan, meinaa olla kiirus, jos haluaa saada tavarat sateelta suojaan. Joku pakkaa aina sen röllipeikon mukaan, kuka sotkee kamat  :-\
Muistelen, että olin sun ja Catin kans samassa teltassa motoparkissa. Ihmekään, että multa on edelleen tavaroita hukassa. :D

Eihän ne sit hukassa oo, vaan Motoparkissa.
Ei löytyny enää vaikka kävin siellä uudestaankin. Tosin telttailin 10 metriä eri kohdassa. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

m1kk0

Tulipas semmonen päähänpisto jotta voisin hommata paremmat lämppärit kinkki sumomotojen tilalle. Selailin topiccia ja thermal technologyjä oli moni hankkinu ja ei pahemmin haukkuja tullut joten olis varmaan hyvät? Näyttäis olevan tarjouksessa caprimotossa performance (perusmalli) 230 ja pro grid (kait vähän parempi) 300...

sunkku

Lainaus käyttäjältä: m1kk0 - 01.04.15 - klo:21:18
Tulipas semmonen päähänpisto jotta voisin hommata paremmat lämppärit kinkki sumomotojen tilalle. Selailin topiccia ja thermal technologyjä oli moni hankkinu ja ei pahemmin haukkuja tullut joten olis varmaan hyvät? Näyttäis olevan tarjouksessa caprimotossa performance (perusmalli) 230 ja pro grid (kait vähän parempi) 300...

Jos olet myymässä sopuhintaan vanhoja lämppäreitä pois ja ne sopivat 190-kokoiselle gummille, niin olen kiinnostunut.

Toni turuun nurkilta

m1kk0

Lainaus käyttäjältä: sunkku - 01.04.15 - klo:21:32
Lainaus käyttäjältä: m1kk0 - 01.04.15 - klo:21:18
Tulipas semmonen päähänpisto jotta voisin hommata paremmat lämppärit kinkki sumomotojen tilalle. Selailin topiccia ja thermal technologyjä oli moni hankkinu ja ei pahemmin haukkuja tullut joten olis varmaan hyvät? Näyttäis olevan tarjouksessa caprimotossa performance (perusmalli) 230 ja pro grid (kait vähän parempi) 300...

Jos olet myymässä sopuhintaan vanhoja lämppäreitä pois ja ne sopivat 190-kokoiselle gummille, niin olen kiinnostunut.

Toni turuun nurkilta

Joo pitäis 190 leveeseen sopia. Voin toki myydä pois, sopuhintaan :D

Powered by EzPortal