Rengaslämmittimet

Aloittaja jarska, 08.02.12 - klo:20:05

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

Damsku

Lainaus käyttäjältä: m1kk0 - 01.04.15 - klo:21:18
Tulipas semmonen päähänpisto jotta voisin hommata paremmat lämppärit kinkki sumomotojen tilalle. Selailin topiccia ja thermal technologyjä oli moni hankkinu ja ei pahemmin haukkuja tullut joten olis varmaan hyvät? Näyttäis olevan tarjouksessa caprimotossa performance (perusmalli) 230 ja pro grid (kait vähän parempi) 300...

Mulla on toi Performance-malli käytössä, ihan laadukkaan oloiset ja tasaisesti lämmittävät peruslämppärit. Vanteellekkin on ihan kohtuullisesti tuulisuojaa. Ainut miinus ehkä himmeästä virtaledistä ja näytön puutteesta, aurinkoisella säällä vaikee nähdä tuleeko niihin virta vai ei. Tullut tavaks kokeilla aina kädellä renkaiden lämpöä ennen ku hanskoja vetää käteen ni välttyy ylläreiltä. (kerran oli joku vetässy/vahingossa potkassu jatkojohdon tolpasta irti ja meinasin lähtee kylmillä renkailla)

wbaum

02.04.15 - klo:10:53 #166 Viimeisin muokkaus: 02.04.15 - klo:15:44 käyttäjältä wbaum
Itellä pro-grid XL ja oikein tyytyväinen oon ollut. Rengas on laidasta laitaan tasaisesti 81-79c ir-mittarilla mitattuna ja vannekin tosi lämmin. Tosiaan välillä saanu katella tuota lediä että onko noi nyt päällä, just niinku Damsku mainitsi.

Noista lämppäreistä huomaa, että eristys on hyvä. Saa hetken pitää kättä päällä että tuntee 80c lämmenneen renkaan lämppärin päältä. Noi nappaa kilowatin pistokkeesta ja eristys kun on hyvä niin kohtuu tahtia läski lämpenee.

Vannesuojat vähän turhan tuntuiset hellekelillä, ja tykkäävät jäädä jumiin jos varmistuslankoja töröttää jarruista, mutta ne pitää vaan laittaa sit huolella.


m1kk0

Lämmittääkö tuo performance oikeasti sinne 80 asteeseen? Onko mittailtu/muuten todettu toimivaksi? puntaroin joko se performance tai tuo progrid... Mites onko noi irc perusmallit hyviä? Niitäkin tarjouksessa kohtuuhintaan.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: m1kk0 - 03.04.15 - klo:22:44
Lämmittääkö tuo performance oikeasti sinne 80 asteeseen? Onko mittailtu/muuten todettu toimivaksi? puntaroin joko se performance tai tuo progrid... Mites onko noi irc perusmallit hyviä? Niitäkin tarjouksessa kohtuuhintaan.
-
IRC:n perusmalli toimii ihan ok, mutta viileellä ja tuulisella kelillä renkaan lämpeneminen ottaa reilu puol tuntia enemmän kuin IRC:n evoilla. Kesäkelissä kumi sitten lämpenee perusmallillakin 80-100 asteen välimaastoon ihan kivuttomasti.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

m1kk0

04.04.15 - klo:17:21 #170 Viimeisin muokkaus: 04.04.15 - klo:17:32 käyttäjältä m1kk0
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 03.04.15 - klo:23:31
Lainaus käyttäjältä: m1kk0 - 03.04.15 - klo:22:44
Lämmittääkö tuo performance oikeasti sinne 80 asteeseen? Onko mittailtu/muuten todettu toimivaksi? puntaroin joko se performance tai tuo progrid... Mites onko noi irc perusmallit hyviä? Niitäkin tarjouksessa kohtuuhintaan.
-
IRC:n perusmalli toimii ihan ok, mutta viileellä ja tuulisella kelillä renkaan lämpeneminen ottaa reilu puol tuntia enemmän kuin IRC:n evoilla. Kesäkelissä kumi sitten lämpenee perusmallillakin 80-100 asteen välimaastoon ihan kivuttomasti.

Allsprite mites nuo koot menee irc? Onko xl tonnariin 180-190 leveelle passeli?

Edit: Vastaan itselleni L 180-190 ja XL 190-195

Mane

IRC Lämppäreistä katos näytöstä kaikki,ja ei lämmitä!?Mitä Sami Vieltojärvi teit omille ku kärähti(muistelen sulle käyneen näin Alastarossa),vai ovatko nyt roskis kamaa!?? T-Mane!
innocent_1

app

Lainaus käyttäjältä: Mane - 05.04.15 - klo:01:02
IRC Lämppäreistä katos näytöstä kaikki,ja ei lämmitä!?Mitä Sami Vieltojärvi teit omille ku kärähti(muistelen sulle käyneen näin Alastarossa),vai ovatko nyt roskis kamaa!?? T-Mane!

Se oli mun näyttö, joka muistaakseni kolmas joka hajos. Olen ostanut yhden uuden, ja vaihtanut, mutta nyt loppui leikki noiden paskojen kanssa, ja vaihtuu merkki. IRC on erittäin luotettava lämppäri, se hajoaa varmasti.

Näyttöjä myydään, ja uus maksaa noin satasen. On helppo vaihtaa.

Nitrous

Se näyttö kyllä kestää kun ei kolhi sitä. Ton takia mulla kulkee lämppärit kivasti alumiinisalkussa, ettei vahingossakaan saa kuljetuksessa noita rikki.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

eri-ernesti

Itseltäni kans ircistä näyttö sökö, edelleen toimii lämppärit, näyttö ei vaan skulaa. Lämmöt jäi muistaakseni johonki 85 nurkille...

slowrider

Lainaus käyttäjältä: Mane - 05.04.15 - klo:01:02
IRC Lämppäreistä katos näytöstä kaikki,ja ei lämmitä!?Mitä Sami Vieltojärvi teit omille ku kärähti(muistelen sulle käyneen näin Alastarossa),vai ovatko nyt roskis kamaa!?? T-Mane!

Moro. Mulla paloi kahdesti takalämppäristä vastus poikki. Ehjäsin sen ihan sähköliittimellä (putkiliitin). näyttö ei hajonnut. Nyt viime kesänä app:n lämppäreistä näyttö taas pimeni.  Lämmittävät kyllä.  Ajoittain innostui näyttökin syttymään, mutta 90% ajasta pimeänä se näyttö.

Ja ihan tuuripeliä noiden kanssa. Olen nähny sellasillaki pimeitä näyttöjä jotka käsittelee lämppäreitä ku kipiää...

Vaan koskahan sitä oppii. Rahapulassa ostin just käytetyt irc:t

TommoKe

Mullon kans yhet joissa näyttö särki, ihan ite sain. Lämmittävät kyllä. Tarttee siirtyä kestävämpään sorttiin.
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

murmela

Antaakaa mulle ne rikkinäiset IRC-lämppärit, tai myykää halvalla. Kaikki kelpaa.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

TommoKe

Kylmänä päivänä varikolla, käärin itseni osittain toimiviin lämppäreihin, jotta hiki ei turhaan laske. ;-)
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

JULLE

Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 20.02.15 - klo:18:45
Olikos jollain tollaset Capit Maxima Leot lämppäreinä? Säädettävää mallia, miten menee vanteelle 200/60 tai 195/65 kumille ja minkälainen on se millä lämpöä säädetään?

Mulla on Capitin Maxima Leot (näytöllinen) säädettävät lämppärit.
Noitahan on eri kokoisina. Mulla isoin MotoGP, koska sattu saamaan talvella sopivasti...
Käytännön kokemusta ei vielä ole mutta noi riittää hyvin 195/65 takarenkaan ympärille.
Käsittääkseni valmistajalla on 3-vuoden takuu.

Noita saa aika kivasti myös Capitin omilta sivuilta...
-Provosoiva kilpikuski

Powered by EzPortal