Rengaslämmittimet

Aloittaja jarska, 08.02.12 - klo:20:05

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mane

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 05.04.15 - klo:10:11
Se näyttö kyllä kestää kun ei kolhi sitä. Ton takia mulla kulkee lämppärit kivasti alumiinisalkussa, ettei vahingossakaan saa kuljetuksessa noita rikki.
En oo kolhinu mitenkään ja näyttöön tuli teksti chek the plug,ja kun irroitin ja laitoin töpselin takasin,niin sitte pimeni kaikki,eikä enää lämmittäny!Liitokset tarkistettu,eikä niissä mitään vikaa...muttei vaan pelitä!?
innocent_1

Mane

Lainaus käyttäjältä: murmela - 05.04.15 - klo:13:58
Antaakaa mulle ne rikkinäiset IRC-lämppärit, tai myykää halvalla. Kaikki kelpaa.

Korjaatko Murmela,jos toimitan sulle???
innocent_1

TommoKe

Lainaus käyttäjältä: JULLE - 05.04.15 - klo:21:40
Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 20.02.15 - klo:18:45
Olikos jollain tollaset Capit Maxima Leot lämppäreinä? Säädettävää mallia, miten menee vanteelle 200/60 tai 195/65 kumille ja minkälainen on se millä lämpöä säädetään?

Mulla on Capitin Maxima Leot (näytöllinen) säädettävät lämppärit.
Noitahan on eri kokoisina. Mulla isoin MotoGP, koska sattu saamaan talvella sopivasti...
Käytännön kokemusta ei vielä ole mutta noi riittää hyvin 195/65 takarenkaan ympärille.
Käsittääkseni valmistajalla on 3-vuoden takuu.

Noita saa aika kivasti myös Capitin omilta sivuilta...


Tuliko kotimaasta vai ulkoa sulle noi?
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

JULLE

Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 06.04.15 - klo:07:02
Lainaus käyttäjältä: JULLE - 05.04.15 - klo:21:40
Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 20.02.15 - klo:18:45
Olikos jollain tollaset Capit Maxima Leot lämppäreinä? Säädettävää mallia, miten menee vanteelle 200/60 tai 195/65 kumille ja minkälainen on se millä lämpöä säädetään?

Mulla on Capitin Maxima Leot (näytöllinen) säädettävät lämppärit.
Noitahan on eri kokoisina. Mulla isoin MotoGP, koska sattu saamaan talvella sopivasti...
Käytännön kokemusta ei vielä ole mutta noi riittää hyvin 195/65 takarenkaan ympärille.
Käsittääkseni valmistajalla on 3-vuoden takuu.

Noita saa aika kivasti myös Capitin omilta sivuilta...


Tuliko kotimaasta vai ulkoa sulle noi?

Suomesta, duunin kautta.
Olisin tilannu valmistajalta ellei olis löytynyt noita varaston viimeisiä..
-Provosoiva kilpikuski

TommoKe

Lainaus käyttäjältä: JULLE - 06.04.15 - klo:10:49
Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 06.04.15 - klo:07:02
Lainaus käyttäjältä: JULLE - 05.04.15 - klo:21:40
Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 20.02.15 - klo:18:45
Olikos jollain tollaset Capit Maxima Leot lämppäreinä? Säädettävää mallia, miten menee vanteelle 200/60 tai 195/65 kumille ja minkälainen on se millä lämpöä säädetään?



Mulla on Capitin Maxima Leot (näytöllinen) säädettävät lämppärit.
Noitahan on eri kokoisina. Mulla isoin MotoGP, koska sattu saamaan talvella sopivasti...
Käytännön kokemusta ei vielä ole mutta noi riittää hyvin 195/65 takarenkaan ympärille.
Käsittääkseni valmistajalla on 3-vuoden takuu.

Noita saa aika kivasti myös Capitin omilta sivuilta...


Tuliko kotimaasta vai ulkoa sulle noi?

Suomesta, duunin kautta.
Olisin tilannu valmistajalta ellei olis löytynyt noita varaston viimeisiä..


Hopeenväriset? Mun piti duellilta sellaset ostaa, mutta kun jälleenmyyjäni (Tamperelainen iso kauppias) kyseli että onko niissä säädin mukana, niin duelli lopetti yhteydenpidon kokonaan. Ei vastannut kauppiaan soittoihin tai maileihin. Mahtavaa kaupankäyntiä! Niissäkö digitaalinäyttö kiinni ittessänsä?
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

murmela

Lainaus käyttäjältä: Mane - 06.04.15 - klo:00:32
Lainaus käyttäjältä: murmela - 05.04.15 - klo:13:58
Antaakaa mulle ne rikkinäiset IRC-lämppärit, tai myykää halvalla. Kaikki kelpaa.

Korjaatko Murmela,jos toimitan sulle???

Jos nistä on näyttö rikki, niin ei niit pysty korjaan. Voin ostaa ne, kiits.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

JULLE

Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 06.04.15 - klo:12:28
Lainaus käyttäjältä: JULLE - 06.04.15 - klo:10:49
Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 06.04.15 - klo:07:02
Lainaus käyttäjältä: JULLE - 05.04.15 - klo:21:40
Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 20.02.15 - klo:18:45
Olikos jollain tollaset Capit Maxima Leot lämppäreinä? Säädettävää mallia, miten menee vanteelle 200/60 tai 195/65 kumille ja minkälainen on se millä lämpöä säädetään?



Mulla on Capitin Maxima Leot (näytöllinen) säädettävät lämppärit.
Noitahan on eri kokoisina. Mulla isoin MotoGP, koska sattu saamaan talvella sopivasti...
Käytännön kokemusta ei vielä ole mutta noi riittää hyvin 195/65 takarenkaan ympärille.
Käsittääkseni valmistajalla on 3-vuoden takuu.

Noita saa aika kivasti myös Capitin omilta sivuilta...


Tuliko kotimaasta vai ulkoa sulle noi?

Suomesta, duunin kautta.
Olisin tilannu valmistajalta ellei olis löytynyt noita varaston viimeisiä..


Hopeenväriset? Mun piti duellilta sellaset ostaa, mutta kun jälleenmyyjäni (Tamperelainen iso kauppias) kyseli että onko niissä säädin mukana, niin duelli lopetti yhteydenpidon kokonaan. Ei vastannut kauppiaan soittoihin tai maileihin. Mahtavaa kaupankäyntiä! Niissäkö digitaalinäyttö kiinni ittessänsä?


Mustat. Hopeiset oli muistaakseni Superbike kokoiset, jotka luulis passaavan myös mainiosti.
Molemmissa lämppäreisä on oma näyttö ja virtajohto. Näytössä näkyy asetettu tavoitelämpötila ja renkaan nykyinen lämpötila.
Mulle Duellilta hyvä palvelu.


-Provosoiva kilpikuski

Mattirk

Thermal Technology Performancet ja pukit tuli tilailtua. Saas nähdä mitä tästäkin seuraa. Varmaan sanomista.

Mattirk

Kusti polki Thermal Technologyt tänään, otin ihkut punaiset, niissä ei kätevästi näy tuo rystysistä valuva veri kun raavin sormen lokarin reunaan. Ketjurasva näyttäisi näkyvän. Naapurit tuntuvat pitävän ihan täyspäisenä kun seison täällä sateessa parkkiksella, roikka lämmitystolpassa ja jotkut hel***in rätit mopossa. Tämähän on toisaalta kätevää, jos vaikka menee joskus mopolla töihin niin voi ajastaa nuo päälle tuntia ennen lähtöä, ei sudi kun avaa raivoisasti tuosta risteyksestä 0-40kmh.

Jaria

Lainaus käyttäjältä: Mattirk - 26.05.15 - klo:21:16
Kusti polki Thermal Technologyt tänään, otin ihkut punaiset, niissä ei kätevästi näy tuo rystysistä valuva veri kun raavin sormen lokarin reunaan. Ketjurasva näyttäisi näkyvän. Naapurit tuntuvat pitävän ihan täyspäisenä kun seison täällä sateessa parkkiksella, roikka lämmitystolpassa ja jotkut hel***in rätit mopossa. Tämähän on toisaalta kätevää, jos vaikka menee joskus mopolla töihin niin voi ajastaa nuo päälle tuntia ennen lähtöä, ei sudi kun avaa raivoisasti tuosta risteyksestä 0-40kmh.

Ei Nummelassa kukaan pidä sua hulluna, ne on hulluja kaikki. Paitsi Moisio.

Mattirk

Noinhan se taitaa olla, Kapteeni Mombo on se vähiten hullu. :P

wbaum

06.09.15 - klo:18:53 #191 Viimeisin muokkaus: 06.09.15 - klo:18:56 käyttäjältä wbaum
Tuli tuossa huomattua viimeisenä rataviikonloppuna ettei etusen toisen laita ole lämmin ekalle setille mentäessä. Rengaslämppärin avasin sitten tuossa nyt. Thermal technologyn etulämppäri muodostuu kolmesta vyöhykkeestä. Näistä kaasukahvan puoli oli kärähtänyt paluupiuhasta ja kaikki kolme menopiuhaa viittä vaille katki muutenki.

Ihmettelinki joskus tuos kesällä että lämppärissä päällä on yks vaalea kohta näkyvissä, mutta ajattelin että siihen on saattanut roiskua liotinta tai jotain. Paskat, se on ollu kärvähtänyt siitä kohti jo pitemmän aikaa. Selittää kyl aimo määrän etusen lipsumisia mm. kemoran ykkösessä, kolmosessa ja karusellissa. Etenkin ekat setit ja ekat kierrokset tullu ajettua ihan keskellä suuta kun tuntunut että ihmeen lipoista on. Keulaakin tuli osaksi tämän takia modattua. Tämmöstä se on sitten kun ei ole varma onko se luoton puutetta vai todellista. Toki se päivän mittaan on johonkin lämmennyt vanteen ja johtumisen kautta, mutta jooja...

Jos tämäkin:
tämäkin
ei johtunut tuosta niin hatullisen paskaa voisi sitä kai syödä. Tuossa harmi kun ei ole tajunnut että lämppärissä on kolme aluetta erikseen ja on tullut vaan toiselta reunalta tai päältä koitettua onko lämmin.

No, eipä tässä muuta. Ajattelin nyt että kytkisi kunnolla näkyvät ledit kaikkiin kolmeen piiriin kun tuon yhden ledin himmeä kajo oikein meinaa erottua muutenkaan.

murmela

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 06.09.15 - klo:18:53
Tuli tuossa huomattua viimeisenä rataviikonloppuna ettei etusen toisen laita ole lämmin ekalle setille mentäessä. Rengaslämppärin avasin sitten tuossa nyt. Thermal technologyn etulämppäri muodostuu kolmesta vyöhykkeestä. Näistä kaasukahvan puoli oli kärähtänyt paluupiuhasta ja kaikki kolme menopiuhaa viittä vaille katki muutenki.

Ihmettelinki joskus tuos kesällä että lämppärissä päällä on yks vaalea kohta näkyvissä, mutta ajattelin että siihen on saattanut roiskua liotinta tai jotain. Paskat, se on ollu kärvähtänyt siitä kohti jo pitemmän aikaa. Selittää kyl aimo määrän etusen lipsumisia mm. kemoran ykkösessä, kolmosessa ja karusellissa. Etenkin ekat setit ja ekat kierrokset tullu ajettua ihan keskellä suuta kun tuntunut että ihmeen lipoista on. Keulaakin tuli osaksi tämän takia modattua. Tämmöstä se on sitten kun ei ole varma onko se luoton puutetta vai todellista. Toki se päivän mittaan on johonkin lämmennyt vanteen ja johtumisen kautta, mutta jooja...

Jos tämäkin:
ei johtunut tuosta niin hatullisen paskaa voisi sitä kai syödä. Tuossa harmi kun ei ole tajunnut että lämppärissä on kolme aluetta erikseen ja on tullut vaan toiselta reunalta tai päältä koitettua onko lämmin.

No, eipä tässä muuta. Ajattelin nyt että kytkisi kunnolla näkyvät ledit kaikkiin kolmeen piiriin kun tuon yhden ledin himmeä kajo oikein meinaa erottua muutenkaan.

Mites olis hifiversio, ja 32-bitti-kosketus-värinäytöllä toteutettu esim 5- tai 7-alueinen lämpötilamittaus? Sopiva Arduinoalusta maksanee pari kymppiä, lämpöanturit saa kaikki eurolla parilla, värinäyttö pari kymppiä tjsp. Siihen sit viel lisäksi relekortti muutaman euron, niin voit vaikka itse ohjata niitä lämmityspiirejä.
Koodit näytölle, lämmön mittaukselle, ja releiden ohjaukselle, löytynee kaikki valmiina netistä. Ei tarvi ku vähäce kopypastedittiä.

Sit siihen viel semmonen häly, ett kun katkasee renkaan lämmityksen, niin vehje piippaa 140dB jos kaikkien lämpötila-antureiden viimeisin mittaus ennen lämmitysvirran katkaisua ei ollut raja-arvon ylittävä.
Vehje voisi hälyttää myös siinä tapauksessa että sähköt katkeavat jostain syystä.
Ja muistutuspiippailla, jos niitä ei ole pistetty paikalleen viimeistään esim 5 minuuttia setin jälkeen.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

santerik

http://foorumi.srra.fi/phpBB3/viewtopic.php?f=4&t=8095

Onko arvon palstaväelle kertynyt kokemuksia linkin mukaisista lämppäreistä? Säädettävistä tai karvalakista, laatu/kesto/toimivuus luultavasti saman suuntaista molemmissa.

T1mppa

06.09.15 - klo:22:46 #194 Viimeisin muokkaus: 06.09.15 - klo:22:48 käyttäjältä T1mppa
Lainaus käyttäjältä: santerik - 06.09.15 - klo:21:05
http://foorumi.srra.fi/phpBB3/viewtopic.php?f=4&t=8095

Onko arvon palstaväelle kertynyt kokemuksia linkin mukaisista lämppäreistä? Säädettävistä tai karvalakista, laatu/kesto/toimivuus luultavasti saman suuntaista molemmissa.

Mulla oli tommoset. Lähti pyörän myynnin mukana eteenpäin. Kaverilla ollut myös jo useamman kauden. Hyvin toimii. Riittävän isot ja parhaana puolena oli säätöboksi. Selkeä ja riittävän isot numerot, että näkee kauempaakin mikä on lämpötila. Näyttää siis reaaliakaista lämpötilaa.

Lämppärit on tehokkaat, joten ei tarvinnut kauaa odotella. Toleranssi oli joku 2-4 astetta, eli tolla välillä se seilaili.

Suosittelen. Itse ostin suoraan tehtaalta, mutta eipä se paljoa kannattanut. Jäivät tulliin kiinni ja joutui maksamaan muutaman euron valtiolle. 215USD on tehtaan myyntihinta.
http://www.sumomoto.com/tyre-warmer/v5digital.htm

Jos meinaat tuota, niin osta suoraan se digiversio.

Powered by EzPortal