Rengaslämmittimet

Aloittaja jarska, 08.02.12 - klo:20:05

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

wbaum

Lainaus käyttäjältä: murmela - 06.09.15 - klo:20:32
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 06.09.15 - klo:18:53
Ajattelin nyt että kytkisi kunnolla näkyvät ledit kaikkiin kolmeen piiriin kun tuon yhden ledin himmeä kajo oikein meinaa erottua muutenkaan.

Mites olis hifiversio, ja 32-bitti-kosketus-värinäytöllä toteutettu esim 5- tai 7-alueinen lämpötilamittaus? Sopiva Arduinoalusta maksanee pari kymppiä, lämpöanturit saa kaikki eurolla parilla, värinäyttö pari kymppiä tjsp. Siihen sit viel lisäksi relekortti muutaman euron, niin voit vaikka itse ohjata niitä lämmityspiirejä.
Koodit näytölle, lämmön mittaukselle, ja releiden ohjaukselle, löytynee kaikki valmiina netistä. Ei tarvi ku vähäce kopypastedittiä.

Sit siihen viel semmonen häly, ett kun katkasee renkaan lämmityksen, niin vehje piippaa 140dB jos kaikkien lämpötila-antureiden viimeisin mittaus ennen lämmitysvirran katkaisua ei ollut raja-arvon ylittävä.
Vehje voisi hälyttää myös siinä tapauksessa että sähköt katkeavat jostain syystä.
Ja muistutuspiippailla, jos niitä ei ole pistetty paikalleen viimeistään esim 5 minuuttia setin jälkeen.
jibii_gif

Mä oon täysin vakuuttunu että sun pitäis olla jossain myyntimiesten ja rnd-osastojen välissä brainstorm-osastolla töissä. Tuossa huvikseni ynnäilin mitä kaikkee pitäis mopoon tehdä niin alettii kevyen aikataulutuksen mukaan heilua reilusti 3-numeroisissa tehotyötuntimäärissä. Tällä tahdilla mulla ei oo edes katteita päällä vielä ens toukokuussa niin tuo jäänee pois... Ikävä kyllä.

Nitrous

^Eipähän mee ruvelle ne katteet kun jättää talliin. :P
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

wbaum

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 06.09.15 - klo:23:20
^Eipähän mee ruvelle ne katteet kun jättää talliin. :P
Vernerin sanoin, vain pieni siisti liuku ku etunen lähtee alta. (=joka kerta vähintään katon kautta ympäri)

Viime vuoden vanhat katteet niskaan, ne näytti yllättävän hyviltä tämän kesäisten muovien tutkimisen jälkeen, jännä homma. Takaosa nyt tulee murmela-thuuninkia toki sitten kun varmaan tuolla tulee jatkossaki ajettua päivitysten jälkeen.

raukkis

Lainaus käyttäjältä: santerik - 06.09.15 - klo:21:05
http://foorumi.srra.fi/phpBB3/viewtopic.php?f=4&t=8095

Onko arvon palstaväelle kertynyt kokemuksia linkin mukaisista lämppäreistä? Säädettävistä tai karvalakista, laatu/kesto/toimivuus luultavasti saman suuntaista molemmissa.

Ok peruslämppärit. Säädettävyys plussaa. Noissa ei oo sitten mitään alumiinikalvoja toisin kuin sumomoton versioissa on (ainakin mainospuheissa).  Säädettävät irc mallit on nopeammat. Muita en oo osannut sillä silmällä vertailla. Takuu vain 1 vuosi. Vastuksia erillään pitävä lanka hiukan heppoinen. Hinta-laatusuhde varmaan ihan jees jos vertaa johki 600€ hehkuihin.

slowrider

Mitkä olisivat oikeasti laadukkaat säädettävät lämppärit? Irc:n lämppäreitä on muutamat ollu, mutta jotain laadukkaampaa tekis mieli. Saisi suojata vannetta tuulelta ja materiaali sellaista ettei heti lähde purkautumaan jos hipasee johonkin pultinkantaan tms..

qazwsx

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 07.09.15 - klo:10:19
Mitkä olisivat oikeasti laadukkaat säädettävät lämppärit? Irc:n lämppäreitä on muutamat ollu, mutta jotain laadukkaampaa tekis mieli. Saisi suojata vannetta tuulelta ja materiaali sellaista ettei heti lähde purkautumaan jos hipasee johonkin pultinkantaan tms..

Oletko noit katsellut? http://www.sportsbike.com.au/tire_warmers_podium_detail.htm

Noi vois olla laadukkaat ja harkinnanarvoiset?

T1mppa

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 07.09.15 - klo:10:19
Mitkä olisivat oikeasti laadukkaat säädettävät lämppärit? Irc:n lämppäreitä on muutamat ollu, mutta jotain laadukkaampaa tekis mieli. Saisi suojata vannetta tuulelta ja materiaali sellaista ettei heti lähde purkautumaan jos hipasee johonkin pultinkantaan tms..

Chiken hawkit oli joskus ykköset. Jollain sellaiset varikolla nähnytkin kesä-kaksi sitten. Olikohan se Juice?

tamik87

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 07.09.15 - klo:14:33
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 07.09.15 - klo:10:19
Mitkä olisivat oikeasti laadukkaat säädettävät lämppärit? Irc:n lämppäreitä on muutamat ollu, mutta jotain laadukkaampaa tekis mieli. Saisi suojata vannetta tuulelta ja materiaali sellaista ettei heti lähde purkautumaan jos hipasee johonkin pultinkantaan tms..

Chiken hawkit oli joskus ykköset. Jollain sellaiset varikolla nähnytkin kesä-kaksi sitten. Olikohan se Juice?

Mulla on chicken hawkit. Tuli pyörän kanssa kaupantekijäisinä. Ovat ihan ok mutta ei ehkä hintansa väärtejä.

eri-ernesti

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 07.09.15 - klo:10:19
Mitkä olisivat oikeasti laadukkaat säädettävät lämppärit? Irc:n lämppäreitä on muutamat ollu, mutta jotain laadukkaampaa tekis mieli. Saisi suojata vannetta tuulelta ja materiaali sellaista ettei heti lähde purkautumaan jos hipasee johonkin pultinkantaan tms..

capit, maksaa vaa aivan tolkuttomasti, mutta näyttäs olevan kolomen vuojen takuu.

Taffu

Lainaus käyttäjältä: santerik - 06.09.15 - klo:21:05
http://foorumi.srra.fi/phpBB3/viewtopic.php?f=4&t=8095

Onko arvon palstaväelle kertynyt kokemuksia linkin mukaisista lämppäreistä? Säädettävistä tai karvalakista, laatu/kesto/toimivuus luultavasti saman suuntaista molemmissa.

Mulla on tommoset säädettävät olleet nyt kait reilut pari vuotta, eikä kyllä mitään pahaa sanottavaa, pari muutakin tuttua olleet ihan tyytyväisiä moisiin. Nopeasti lämmittävät pyydettyyn lämpötilaan, ja joskus alussa tuli katseltua lämmön tasaisuutta IR-mittarilla, niin melko tasaisestikin lämmittivät. Vieläkin sen verran kuumaksi lämmittävät, että kipeää tekee jos alkaa kovin halailemaan :)

Ja jos joku on nähnyt miten mun varikkoteltassa lämppärit lentelee, niin voi todeta myös etteivät nuo aivan pienestä hermostu. Yksilökohtaista tosin lienee noissa kiinankamppeissa.

slowrider


Bobo

07.09.15 - klo:19:23 #206 Viimeisin muokkaus: 07.09.15 - klo:19:24 käyttäjältä Bobo
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 07.09.15 - klo:19:04
http://www.carpimoto.it/en-FI/Track/Tyre-Warmers/41870_CMTERMOSEITXLN-Thermal-Technology-Evo-Dual-Zone-Motorcycle-Tyre-Warmers.htm

Tuollaiset vaikuttaisivat myös vaihtoehdolta. Capit oli myös pätevän oloiset

Noista olin laittamassa linkin, mutta ehditkin itse. Saattaa olla aika lailla paras hinta/laatusuhde noissa :) http://www.trenditaly.com/tyre-warmers-thermal-tecnology-evo-dual-zone-190-200-black-p-12849.html
Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011

santerik

Lainaus käyttäjältä: santerik - 06.09.15 - klo:21:05
http://foorumi.srra.fi/phpBB3/viewtopic.php?f=4&t=8095

Onko arvon palstaväelle kertynyt kokemuksia linkin mukaisista lämppäreistä? Säädettävistä tai karvalakista, laatu/kesto/toimivuus luultavasti saman suuntaista molemmissa.

Kiitti kaikille kokemuksistaan avautuneille!


qazwsx

^ Nopeaa toimintaa kyseiseltä firmalta ja kuljetusketjulta. Tilasin ja maksoin nuo 7.12 ja nuo oli kotona 11.12. asialliset ja nuo tuli tilavassa kuljetuskassissa. Ainoa pieni haitta joka kylläkin on helposti korjattavissa oli tuo saarella käytettävä pistokemalli johon täytyy  katsella adapterit.

Powered by EzPortal