Rengaslämmittimet

Aloittaja jarska, 08.02.12 - klo:20:05

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Juha_K

^Euroja tiskiin ja Capit, Thermal tec tai mitä niitä nyt on vähän laadukkaampia tuotteita? 
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

MikkoS

Sumomoton säädettävien ja thermal technologyn pro gridien välillä oon tässä justiin arponu.

Että meniskö paremman eristyksen vai säädettävän (korkeamman) lämpötilan perässä. Varsinki jos uudemmat sumot on entisiäkin paremmin eristetty, niin vähän siihen suuntaan kallistelis tällä hetkellä.
Säädettäviä thermaleita en halua, maksaa ihan hittona ja näi niitä rikkonaisena vähän liian monet viime kauden aikana.

Nuo kiinalaiset fleece lisäeristeet jouduttaa lämmittämistä ihan huomattavissa määrin. Niitä sai joskus ebaysta parilla kybällä kotiin asti, mutta enpä tähän hätään enää löytäny kauppiasta. Niitäkin on vaan vähän turhauttavaa pyöritellä lämppärien päälle ihan joka kerta.

Bobo

Lainaus käyttäjältä: MikkoS - 26.02.16 - klo:21:59
Sumomoton säädettävien ja thermal technologyn pro gridien välillä oon tässä justiin arponu.

Että meniskö paremman eristyksen vai säädettävän (korkeamman) lämpötilan perässä. Varsinki jos uudemmat sumot on entisiäkin paremmin eristetty, niin vähän siihen suuntaan kallistelis tällä hetkellä.
Säädettäviä thermaleita en halua, maksaa ihan hittona ja näi niitä rikkonaisena vähän liian monet viime kauden aikana.

Nuo kiinalaiset fleece lisäeristeet jouduttaa lämmittämistä ihan huomattavissa määrin. Niitä sai joskus ebaysta parilla kybällä kotiin asti, mutta enpä tähän hätään enää löytäny kauppiasta. Niitäkin on vaan vähän turhauttavaa pyöritellä lämppärien päälle ihan joka kerta.

Osta vaan ne Thermal Tecit, tasaisella 80 asteen lämpötilansäädöllä. Jos tuo 80 astetta riittää Wehnälle myös Dunlopille, niin riittää varmasti muillekin :) Lämmöneristyskyky on huippua.
Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011

TommoKe

27.02.16 - klo:09:26 #228 Viimeisin muokkaus: 27.02.16 - klo:09:28 käyttäjältä TommoKe
Reilusti lämpöä vaan tarjolle. Aina termaria voi laittaa pienemmälle, jos on muka liikaa. Enemmän se sylettää, jos lämpöä ei ole tarjolla tarvittaessa. Sama pätee muuten rahaan, viinaan, naisiin.... ;-)
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

Grandi67

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 26.02.16 - klo:20:52
Oletteko mittailleet noitten säädettävien sumotojen kanssa renkaan lämpöjä? Onko mitä "luvataan"? IRC:lle pitäs jo oikeasti keksiä vaihtoehto kun TAAS paloi yksi sarja syksyllä
Edelliskesänä Juutanan inframittarilla mitattuna sama lämpö renkaassa kuin lämppärin termarissakin.

murmela

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 26.02.16 - klo:20:52
Oletteko mittailleet noitten säädettävien sumotojen kanssa renkaan lämpöjä? Onko mitä "luvataan"? IRC:lle pitäs jo oikeasti keksiä vaihtoehto kun TAAS paloi yksi sarja syksyllä
Olen ollut huomaavinani IRCeissä sellaisen ilmiön, jotta 80-asteisena ne kestää suht pitkään ennen kuin kärvähtä, mutta kärvähtää kuitenkin. Mutta tosiaan joku vuos-pari-kolme ehkä tyypillisesti.

Ja 100-asteisena menee huomattavasti vähemmän aikaa että ne kärvähtää. Esim yhtä lähes uutta sarjaa ehdin 100-asteisena muutaman kerran käyttää, niin käry nousi. Ja heti perään kokeilin yhtä jo kertaalleen korjattua sarjaa 100-asteisena, niin eipä mennyt montaakaan settiä, niin käry nousi.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Taffu

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 26.02.16 - klo:20:52
Oletteko mittailleet noitten säädettävien sumotojen kanssa renkaan lämpöjä? Onko mitä "luvataan"? IRC:lle pitäs jo oikeasti keksiä vaihtoehto kun TAAS paloi yksi sarja syksyllä
Mä silloin uutena mittasin noista srra:n foorumilla kaupattavista länpöjä ja nekin oli tasaisesti sitä mitä termari sanoi, ehkä parin asteen heittoa eri kohdissa tietty.

TommoKe

Mä sain neljässä kesässä 95 asteisena vain yhet irc:t kutistumaan ja näytön halki. Kuinka te saatte ne palaan?
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

murmela

Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 27.02.16 - klo:12:22
Mä sain neljässä kesässä 95 asteisena vain yhet irc:t kutistumaan ja näytön halki. Kuinka te saatte ne palaan?
Montako ratapäivää yhteensä? Montako settiä ratapäivässä keskimäärin ajoit?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

TommoKe

Lainaus käyttäjältä: murmela - 27.02.16 - klo:13:09
Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 27.02.16 - klo:12:22
Mä sain neljässä kesässä 95 asteisena vain yhet irc:t kutistumaan ja näytön halki. Kuinka te saatte ne palaan?
Montako ratapäivää yhteensä? Montako settiä ratapäivässä keskimäärin ajoit?

15-18pv kesä ja täydet päivät.
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

slowrider

Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 27.02.16 - klo:12:22
Mä sain neljässä kesässä 95 asteisena vain yhet irc:t kutistumaan ja näytön halki. Kuinka te saatte ne palaan?

Ihan vain laittamalla lämppärin renkaan ympärille ja laittamalla töpselin kii. Ei se kummempaa lahjakkuutta ole vaatinut

TommoKe

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 27.02.16 - klo:18:55
Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 27.02.16 - klo:12:22
Mä sain neljässä kesässä 95 asteisena vain yhet irc:t kutistumaan ja näytön halki. Kuinka te saatte ne palaan?

Ihan vain laittamalla lämppärin renkaan ympärille ja laittamalla töpselin kii. Ei se kummempaa lahjakkuutta ole vaatinut

Varmaan sit ens kerran, kun noita vielä vanhempia irccejä laitan lämpiään, syttyy koko mopo. :-D
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

slowrider

Mulla on tosin kaikki ollu käytettyinä ostettuja, eli voi olla huonoakin tuuria. Viimeinen sarja ei palanut vaan pimeni, eli voishan sitä purkaa ja tutkia onko siellä vain joku johto löysällä tms..

TommoKe

Lämpööhän noi antaa hienosti. Mullon yhet capitin maxima visionit ja ne on heikompia lämpöä antaan. Hinta kumminkin noin tupla.
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

slowrider

Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 27.02.16 - klo:20:55
Lämpööhän noi antaa hienosti. Mullon yhet capitin maxima visionit ja ne on heikompia lämpöä antaan. Hinta kumminkin noin tupla.


Liikaakin. termari 99 ja mittarilla jotain 113 ollu :D

Powered by EzPortal