Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 6 Vieraat katselee tätä aihetta.

Cat

30.07.13 - klo:21:51 #1845 Viimeisin muokkaus: 30.07.13 - klo:21:53 käyttäjältä Cat
Oon niitä väännelly, ja otin pihdeillä ne ulkopuolelta suojat pois. Sattu niin perkeleesti kesken ajon kun löi kaasun auki/kiinni = liikutti siis kättä. Ei vääntely auttanut.

On siis sen verran turvoksissa, että kysy jotta oonko mottasu suzuki miehiä nenään. Saikkuakin tarjos, mutta vittuakos sillä tekee. Nyrkkiin puristaminenkin sattuu.

Botnialta saatto katsomosta huomata kun ajelin yhellä kädellä radalta pois, sattu niin perkeleesti.

*yrittää selitellä huonoja kierrosaikoja*  innocent_1

E: onko juice tulossa kemoraan tulevana viikonloppuna? Jos et niin voitko tyrkätä vaikka jarskan kyytiin, jos se tulee, niin voin sovittaa? Jos se jarska nyt siis asuu siinä lähettyvillä..

aapolas

Minen kyllä osaa kirjautua foorumilta pois työpaikan koneilta. En, en sitten millään  withstupid_1

jarska

Lainaus käyttäjältä: aapolas - 31.07.13 - klo:12:12
Minen kyllä osaa kirjautua foorumilta pois työpaikan koneilta. En, en sitten millään  withstupid_1

Olen asentanut modin, jolla työpaikoilta tänne kirjauduttua pysyy sisällä kuin liimattuna.
Tästä lähtee tieto myös minulle ja pientä korvausta vastaan välitän sen eteenpäin pomoille.

rranta

Se on tätä motorsporttia. Niinpä niin. Eilen olin Kemoralla ja ajoin päivän ekaa settiä. Ajoin 5 kierrosta ja 6. kierroksella ajoin paluusuoran jälkeistä vasuria hiljempaa ku aiemmin, ku olin tulossa varikolle kierrokselta. Jäähdyttelin jarruja jne. Vasurissa oli vauhtia race chronosta tarkastettuna 66km/h ku löysin öljylammikon. Normaalisti tuosa kohassa ajan muuten jonkun verran lujempaa. No siitä se keula sitten lähti. Ehdin miettiä monta ajatusta ku liu'uin pyörän perässä. Tänään työnsin pyörän talliin ja laitoin pressun päälle. Tilasin sunnilleen ne osat mitkä tiedän olevan rikki. Pitää myöhemmin tarkistaa vielä paremmin. Pari maksettua päivää ois tälle kesää vielä. JOS käyn ajamassa ajan varmaan yhtäkymppiä. Luultavammin pyörin varikolla varikkopoikana pelkästään. Huumorintaju ja rahat alakaa olleen vähän turhan tiukilla.

jarska

Lainaus käyttäjältä: rranta - 31.07.13 - klo:19:41
Se on tätä motorsporttia. Niinpä niin. Eilen olin Kemoralla ja ajoin päivän ekaa settiä. Ajoin 5 kierrosta ja 6. kierroksella ajoin paluusuoran jälkeistä vasuria hiljempaa ku aiemmin, ku olin tulossa varikolle kierrokselta. Jäähdyttelin jarruja jne. Vasurissa oli vauhtia race chronosta tarkastettuna 66km/h ku löysin öljylammikon. Normaalisti tuosa kohassa ajan muuten jonkun verran lujempaa. No siitä se keula sitten lähti. Ehdin miettiä monta ajatusta ku liu'uin pyörän perässä. Tänään työnsin pyörän talliin ja laitoin pressun päälle. Tilasin sunnilleen ne osat mitkä tiedän olevan rikki. Pitää myöhemmin tarkistaa vielä paremmin. Pari maksettua päivää ois tälle kesää vielä. JOS käyn ajamassa ajan varmaan yhtäkymppiä. Luultavammin pyörin varikolla varikkopoikana pelkästään. Huumorintaju ja rahat alakaa olleen vähän turhan tiukilla.

Motosporttia juu, tunneskaalat kyllä heittelee laidasta laitaan...ei käy tylsäksi, välillä v*tuttaa armottomasti ja väliin naama on yhtä aurinkoo.
Mitä tähän nyt sitte uskaltaa kirjottaa...vaikka klisee onki niin nokka pystyyn vaan rakas ystäväni  :-*...kurkkaus peiton alle aina väliin ja uutta palikkaa kiinni...Kemoran kymppiki niin lähellä.. ;D

qazwsx

nyt on sitten öljyä hevosekengässä vähän ylempänä ja ulostulossa ulkolaidassa ja vielä läikkä pääsuoran jarrussa just linjalla.

jarska

Lainaus käyttäjältä: qazwsx - 31.07.13 - klo:20:30
nyt on sitten öljyä hevosekengässä vähän ylempänä ja ulostulossa ulkolaidassa ja vielä läikkä pääsuoran jarrussa just linjalla.

Mistä sinne sitä öljyä jatkuvasti pissii?

Taffu

Lainaus käyttäjältä: qazwsx - 31.07.13 - klo:20:30
nyt on sitten öljyä hevosekengässä vähän ylempänä ja ulostulossa ulkolaidassa ja vielä läikkä pääsuoran jarrussa just linjalla.

Kävikö ne siivoomassa jälkensä, niinku lupasivat? :) Levittääkös sinne nyt joku sitä öljynimeytintä?

qazwsx

joo soittivat ite valvojalle. Loppusiivo jäi huomiselle

jiknnn

Lainaus käyttäjältä: jarska - 31.07.13 - klo:20:27
Lainaus käyttäjältä: rranta - 31.07.13 - klo:19:41
Se on tätä motorsporttia. Niinpä niin. Eilen olin Kemoralla ja ajoin päivän ekaa settiä. Ajoin 5 kierrosta ja 6. kierroksella ajoin paluusuoran jälkeistä vasuria hiljempaa ku aiemmin, ku olin tulossa varikolle kierrokselta. Jäähdyttelin jarruja jne. Vasurissa oli vauhtia race chronosta tarkastettuna 66km/h ku löysin öljylammikon. Normaalisti tuosa kohassa ajan muuten jonkun verran lujempaa. No siitä se keula sitten lähti. Ehdin miettiä monta ajatusta ku liu'uin pyörän perässä. Tänään työnsin pyörän talliin ja laitoin pressun päälle. Tilasin sunnilleen ne osat mitkä tiedän olevan rikki. Pitää myöhemmin tarkistaa vielä paremmin. Pari maksettua päivää ois tälle kesää vielä. JOS käyn ajamassa ajan varmaan yhtäkymppiä. Luultavammin pyörin varikolla varikkopoikana pelkästään. Huumorintaju ja rahat alakaa olleen vähän turhan tiukilla.

Motosporttia juu, tunneskaalat kyllä heittelee laidasta laitaan...ei käy tylsäksi, välillä v*tuttaa armottomasti ja väliin naama on yhtä aurinkoo.
Mitä tähän nyt sitte uskaltaa kirjottaa...vaikka klisee onki niin nokka pystyyn vaan rakas ystäväni  :-*...kurkkaus peiton alle aina väliin ja uutta palikkaa kiinni...Kemoran kymppiki niin lähellä.. ;D

... niin eikös tuo  "JOS käyn ajamassa ajan varmaan yhtäkymppiä" vähän anna ymmärtää, että enskerralla mene 1.10.xx 
.. ja "Luultavammin pyörin varikolla varikkopoikana pelkästään" meinaa ettei tarvi enää reenata, käy vetään tuon kympin jos viitsii.
...oisko "rahat alakaa olleen vähän turhan tiukilla" , että höylimpi sponssi on jo tiedossa  ;)

qazwsx

tais olla ajot tänään ajeltu, vähän tulee vettä kokoajan lisää.

Taffu

Lainaus käyttäjältä: qazwsx - 01.08.13 - klo:17:45
tais olla ajot tänään ajeltu, vähän tulee vettä kokoajan lisää.

No perhana, taidampa sitten jättää sinne saapuilut ja alkaa lämmittämään saunaa  confused_thinking

murmela

Jarrut paskana, paha hidastaa.

MikkoS

Onha noita...

murmela

Jarrut paskana, paha hidastaa.

Powered by EzPortal